Πολλές φορές στο χώρο του ποδοσφαίρου οι καλύτερες μεταγραφές έρχονται από τον πάγκο της ομάδας και όχι με κάποια νέα αγορά. Αυτό έρχεται να κάνει και η ομάδα προγραμματιστών του DirectX 12.Προτού όμως εξηγήσουμε όλα τα οφέλη, ας εξηγήσουμε με λίγο λόγια τι είναι το DX12.
Το DX12 είναι μια εφαρμογή η οποία εκμεταλλεύεται την ισχύ των γραφικών που μπορεί να αποδώσει ο υπολογιστής στο έπακρο μειώνοντας έτσι την τη λειτουργία του επεξεργαστή, ώστε ο υπολογιστής σας στις υψηλές επιδόσεις να μη «σέρνεται».
Σύμφωνα με δηλώσεις του Bryan Langley, του program manager του τμήματος των γραφικών της Microsoft, οι μελλοντικοί κάτοχοι των windows 10 με εγκατεστημένο hardware γραφικών Intel Iris Pro, μπορούν ένα παιχνίδι που δεν είναι και τόσο δυνατό να παίξει στο σύστημα να γίνει δυνατό, ή από το μέτριο στο καλό και από το καλό στο εξωπραγματικό.
Επομένως, από τα συμφραζόμενα αντιλαμβανόμαστε πως ο ρόλος του DX12 θα είναι καθοριστικός για έναν gamer ώστε να αναβαθμίσει στα Windows 10, καθώς η Microsoft δεν έχει κάνει κάποια αναφορά αν ο DX12 θα περιλαμβάνεται ή θα γίνει διαθέσιμος για τα Windows 7. Θεωρώντας ότι αυτό μάλλον δε θα γίνει ποτέ, άλλωστε η ιστορία μας έχει διδάξει, τα Windows 10 πλέον θα είναι μονόδρομος για όποιον έχει απαιτήσεις για γραφικά υψηλών επιδόσεων.
Σε ένα πείραμα benchmark του McMullen, για να αναγνωρίσει τις επιδόσεις του συστήματος έτρεξε το Ιntel Asteroids και έδειξε πως η απόδοση των καρέ (frame rate) ανέβηκε περίπου 250%. Επίσης, η κατανάλωση του επεξεργαστή έπεσε από το 25% στο 9% μιας και από εντολή του DX12 η κάρτα γραφικών ανέλαβε να σηκώσει όλο το φόρτο εργασίας. Το εγκατεστημένο hardware του υπολογιστή ήταν ένας Intel Core i7 4770R με ενσωματωμένα γραφικά Iris Pro 5200. Το μόνο που δεν έγινε ακόμα γνωστό, είναι αν θα υπάρξουν παρόμοιες βελτιώσεις και σε κάρτες γραφικών της Nvidia και της AMD.
DX11 τρέχει το Asteroids με 29FPS.
Αλλαγή σε DX12 βλέπουμε ότι το frame rate υπερδιπλασιάζεται.
Μέσα από ρυθμίσεις του του DX12, με ενεργοποίηση ου Blindness Mode (μια λειτουργία που καθορίζει τις αλλαγές που πρέπει να γίνονται στο πως τρέχει το πρόγραμμα επιβεβαιώνοντας την ορθή εκτέλεση και δεν περιμένει την εντολή από τον επεξεργαστή) βλέπουμε ότι το frame rate ανέβηκε λίγο ακόμα.
Μέσα από το Execute Indirect, το Intel Asteroid έτρεξε σχεδόν στα 90fps. Αυτό που είναι πραγματικά καλό εδώ είναι πως η χρήση του επεξεργαστή έχει πέσει σημαντικά, κάτι που σημαίνει ότι περισσότερα έντονα σενάρια επεξεργαστών θα είναι δυνατά μέσω αυτής της μεθόδου rendering.
Μπορεί βέβαια τα benchmark αυτά με προγράμματα και hardware της Ιntel να σας βάζουν σε σκέψεις, αλλά τα αποτελέσματα είναι πολύ εντυπωσιακά για να τα παραβλέπει κάποιος.
Δημήτριος Μηλόπουλος
Αναρωτιέμαι από που το παίρνετε όλοι (τα ελληνικά site) τις ειδήσεις. Όπως σχολίασα και στο hwbox.gr που είχε την ίδια είδηση, όταν από τα 29fps πας στα 80fps, δεν το λες αύξηση 20%…
@Geo, το ποσοστό δε βγαίνει από τα fps μόνο και μιλάει για γενικές επιδόσεις. Το ότι θέλεις εσύ να το παίξεις έξυπνος ή να είσαι hater, αφορά εσένα. Όσον αφορά το άρθρο οι επιδόσεις που αναφέρονται είναι σε γενικότερο επίπεδο και μιλάει για κατανάλωση, για ποσοστό χρήσης επεξεργαστή, vRAM και ποσοστό χρήσης κάρτας γραφικών. Τα ποσοστά στις εικόνες τα κοίταξες για να βγάλεις ένα αποτέλεσμα ή απλά διάβασες 5 λέξεις και σχολίασες ό,τι εσύ κατάλαβες;
Σε παρακαλώ, αν επιθυμείς να προβείς σε τέτοια σχόλια ξανά, να το σκέφτεσαι διπλά. Η αμφισβήτηση χωρίς γνώση μέσω σχολίων, αποθαρρύνει τους ενδιαφερόμενους από το να διαβάσουν τα άρθρα.
Λογικα εφοσον το xbone θα φορεσει τα δεκαρια κ εχει καρτα γραφικων amd τοτε κ οι καρτες της amd θα τρεχουν με την βοηθεια του dx12
Αυτό πάει για μένα αγαπητέ ή για σένα;;;
Ποιος σχολίασε χωρίς να διαβάσει προσεκτικά, αναρωτιέμαι.
Το άρθρο έχει τίτλο συγκεκριμένα ‘Έως και 20% αύξηση στα fps’.
Τι δεν καταλαβαίνεις;;;
Άντε, ποιος το παίζει έξυπνος σε ποιον…
Και μάλιστα θα ήθελα απλά και καθαρά να ζητήσεις συγγνώμη.
Ο τίτλος δεν μπορεί να είναι διφορούμενος, τόσο απλά. ‘20% αύξηση στα fps’.
Θα ήθελα λοιπόν να παραδεχτείς ότι εσύ βιάστηκες να με κακοχαρακτηρίσεις, και ότι ενώ εσύ με κατηγόρησες ότι έγραψα χωρίς γνώση και χωρίς να διαβάσω προσεκτικά, εσύ ήσουν εν τέλεις αυτός που δεν διάβασες προσεκτικά το άρθρο.
Κι αν είσαι από τους διαχειριστές, άλλαξε σε παρακαλώ τον τίτλο, ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ, όπως ανέφερα. Δεν είναι 20% αύξηση στα fps όταν τα FPS πήγαν από 29 στα 80.
Δεν είναι μόνο ο τίτλος λάθος αλλά και μέσα στο άρθρο αναφέρεται για 20% αύξηση των fps (29-89 ?) ενώ στην πηγή μιλάει για γενική βελτίωση 20% .Κώστα όταν δανειστεις ξανά άρθρα ελέγξετε τα πρώτα.
μαθηματικά όλοι λιγο πολυ γνωρίζουμε ανεξάρτητα αν έχουμε άγνοια τα αυτονόητα.
29fps–>81fps–>89fps Μηλαμε εδω για εως 300% κέρδος στης επιδόσεις χωρις αλλαγη hardwrare παρα μονο αλλαγη απο το DirectX 11 στο DirectX 12. Μακαρι οι νεοι σχεδιαστες παιχνιδιων να το λαβουν σοβαρα υπψην τους και να φτιαξουν τα Νεα η τα παλια παιχνιδια βαση του DX12 γιατι εχουμε να κερδισουμε πολλα σε επιδοσεις ισως να καταφερουν να παιξει ανετα το υπαρχων Top hardware σε 4Κ 60Fps
@All, παιδιά το λάθος είναι δικό μου και όχι του Κωστή, το παίρνω πάνω μου γιατί εγώ το έγραψα και όσο για τα λάθη θα διορθώσω το κείμενο το οποίο εγώ δεν κατανόησα και δεν μετέφερα όπως θα έπρεπε.
Όσο για τους αριθμούς 20% είναι η γενική βελτίωση και όχι τα frames. Από το σχόλιο μου μάλιστα στον Geo φαίνεται ότι αυτό εξηγώ αλλά δεν το έγραψα στο κείμενο.
Με συγχωρείτε, είμαι υπεύθυνος για την ενημέρωσής σας και δε θα επαναληφθεί το ίδιο λάθος. Να είστε όλοι καλά και να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, εγώ θα είμαι συντονισμένος για τις απορίες σας.
εντάξει ρε παιδιά ένα λάθος έγινε πέσατε όλοι να τους φάτε !!! ντροπή ! :p
όλοι κάνουμε λάθοι…
anyway φαίνεται ότι με w10 θα έχουμε αρκετά καλύτερες επιδόσεις στα games.