Τετάρτη
16/01/2019

Έρχονται μεγάλες αλλαγές στα ηλεκτρονικά εισιτήρια

ATHENA ticket 570px

Τα πάνω κάτω έρχονται με τις τιμές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στο προσεχές διάστημα. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ οι τιμές των ηλεκτρονικών εισιτηρίων θα διαμορφώνονται ανάλογα την απόσταση που έχει να διανύσει ο επιβάτης.

Οι αλλαγές θα είναι σαρωτικές και δεν θα αφορούν μόνο τις τιμές αλλά γενικότερα το σύστημα μετακινήσεων στην Αθήνα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα» οι αλλαγές αφορούν κυρίως τη σύνδεση του Πειραιά με το δίκτυο του Τραμ, την ένταξη των ΚΤΕΛ στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, την προμήθεια καινούργιων λεωφορείων και την εφαρμογή ενός νέου συστήματος τιμολόγησης των εισιτηρίων. Το κόστος μετακίνησης θα αυξάνεται αναλογικά με την απόσταση της διαδρομής του επιβάτη. Αυτό σημαίνει ότι για όσους θέλουν να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις θα πληρώνουν μεγαλύτερο αντίτιμο εισιτηρίου από κάποιον που θα κάνει μικρότερες αποστάσεις.

Με τον τρόπο αυτό θα μειωθούν οι διαδρομές των δρομολογίων των ΚΤΕΛ, επιφέροντας μείωση των εισιτηρίων από 0,20 έως 1,40 ευρώ, καθώς η τιμή τους θα καθορίζεται ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση. Για παράδειγμα, σήμερα κάποιος που διανύει μια απόσταση δέκα σταθμών πληρώνει το ίδιο με εκείνον που πηγαίνει από το Σύνταγμα μέχρι το Μοναστηράκι, κάτι που με το νέο σύστημα θα αλλάξει.

Για την εφαρμογή της αναλογικής τιμολόγησης η Αττική θα χωριστεί σε πέντε ζώνες:

Η πρώτη ζώνη περιλαμβάνει τα κέντρα της Αθήνας και του Πειραιά και των κοντινών δήμων

Η δεύτερη ζώνη περιλαμβάνει τον Βόρειο Τομέα (Αγία Παρασκευή, Χαλάνδρι, και Κηφισιά) αλλά και τον Νότιο Τομέα, (Βούλα, Βουλιαγμένη, Βάρκιζα).

Η τρίτη ζώνη περιλαμβάνει τον Ανατολικό και Δυτικό Τομέα.

Η τέταρτη ζώνη το αεροδρόμιο, το οποίο έχει ήδη διαφορετική χρέωση.

Η πέμπτη ζώνη θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες περιοχές της Αττικής.

Το υπουργείο, την ίδια ώρα, σχεδιάζει την αγορά 750 καινούργιων λεωφορείων και τρόλεϊ, από τα οποία 350 οχήματα προορίζονται για Θεσσαλονίκη και 400 για την Αθήνα.

Πηγή

Συντάκτης: .

6 Σχόλια

  1. Ο/Η Fanis Kar λέει:

    Επιτέλους ένα σωστό μέτρο!

  2. Ο/Η Apostolos λέει:

    Να το κάνουν να πληρώνουμε με τραπεζική κάρτα

  3. Ο/Η raziel λέει:

    πολυ σωστα δεν μπορει να πληρωνεις 1,40 για ατιικη βικτωρια δηλαδη ελεος

  4. Ο/Η Βασίλης Σαμαράς λέει:

    350 νέα ο οχήματα για Θεσσαλονίκη? Απίστευτο!!!

  5. Ο/Η Dim λέει:

    ωχ…..μπήκαμε στην προεκλογική περίοδο……..τι έχουν να ακούσουν πάλι τα αυτάκια μας !

  6. Ο/Η jim λέει:

    Για όσους αναφέρουν ότι είναι σωστό το μέτρο, θα ήθελα να αναφέρω τα εξής. χρέωση με τις ζώνες ισχύει σε πόλεις της Ευρώπης που έχουν ένα δίκτυο μετρό και τραμ εκατοντάδων χιλιομέτρων με καινούργιους συρμούς και λεωφορεία με συχνότητα ανά 2 ή 3 λεπτά ακόμα και τις βραδινές ώρες και ενημέρωση επιβατών ανά λεπτό για το αν υπάρχει καθυστέρηση..Επίσης υπάρχουν και πόλεις όπως η Βουδαπέστη έχουν λεωφορεία και τραμ ανά 2 ή 3 λεπτά χωρίς να έχουν σύστημα ζωνών..στην Ελλάδα όλο αυτό γίνεται απλά για να αυξηθεί έμμεσα η τιμή του εισιτηρίου στις μακρινές αποστάσεις, να πάρουν κάποιοι μίζες και να παραμυθιάζεται ο κόσμος ότι εκσυγχρονιζόμαστε αλλά να περιμένει κανά μισάωρο να έρθει το λεωφορείο του ακόμα και σε ώρες αιχμής..εδώ χρεώνεις τον πολίτη σου που πληρώνει εισιτήριο και περιμένει 45 λεπτά να έρθει το χιλιοβρώμικο και θεογέματο λεωφορείο..αντιγράφουμε πράγματα από το εξωτερικό, αλλά για να εφαρμοστούν όλα αυτά πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία και να εφαρμόζονται οι νόμοι και να υπάρχει σχεδιασμός όταν κάνεις το καθετί, βασικά στοιχεία για να υπάρξει σωστή λειτουργία ενός κράτους.Όχι απλά ότι βλέπουμε στο εξωτερικό να το αντιγράφουμε ή για να το θέσω καλύτερα ότι μας συμφέρει να αντιγράφουμε. Γιατί στο εξωτερικό γίνεται και αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων και απολύσεις όταν δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Εμείς εφαρμόζουμε τα “πολιτικά” εύκολα και υπερφορολογούμε πολίτες και επιχειρήσεις χωρίς να απολαμβάνουν τίποτα για να μπορούν κάποιοι να παίρνουν μίζες και να διατηρούν την πολιτική πελατεία τους.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.