Ο Tim Cook “στοιχηματίζει” στην επαυξημένη πραγματικότητα

5

burberry ar

Τον ρόλο που θα παίξει η επαυξημένη πραγματικότητα (augmented reality) σε πολλούς τομείς, μεταξύ των οποίων και η βιομηχανία μόδας αναλύει ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook.

Σε συνέντευξή του στο Vogue, ο Tim Cook ανέφερε ότι δεν υπάρχει τομέας που θα μείνει ανεπηρέαστος από την επαυξημένη πραγματικότητα ανάμεσα σε αυτούς και οι πασαρέλες και ο τομέας του shopping.

Ένα παράδειγμα που έφερε είναι: φανταστείτε να γευματίζετε και να μπαίνει μια γυναίκα με ένα καταπληκτικό παλτό. Μπορείτε να σκανάρετε το παλτό με το smartphone σας, να δείτε που είναι διαθέσιμο και να το παραγγείλετε άμεσα. Σύμφωνα με τον Tim Cook, η δυνατότητα να σκανάρετε ρούχα που φοράνε άλλοι αυτό δεν είναι κάτι παρατραβηγμένο.

Όσο για τις πασαρέλες, η επαυξημένη πραγματικότητα θα βοηθήσει ώστε να μπορούν όλοι να βλέπουν τις δημιουργίες κι όχι μόνο όσοι κάθονται στις πρώτες θέσεις. Ταυτόχρονα, μέσω της επαυξημένης πραγματικότητας θα μπορούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα ρούχα κι όχι μόνο την μπροστινή ή την πίσω πλευρά τους.

Ήδη γνωστές εταιρείες, όπως οι Rimmel και η Gap έχουν λανσάρει εφαρμογές που καλούν τους καταναλωτές να δοκιμάσουν make-up και ρούχα εικονικά. Επίσης και η Burberry πρόσφατα χρησιμοποίησε το ARKit της Apple για να εμπλουτίσει τις φωτογραφίες των χρηστών με εμπνευσμένες από τον οίκο δημιουργίες του καλλιτέχνη Danny Sangra. Όμως κανένα από αυτά δεν είναι τόσο προηγμένο ώστε να αγγίζει την εμπειρία που έχει ο χρήστης στο ίδιο το κατάστημα όταν δοκιμάζει τα υποψήφια ρούχα ή καλλυντικά απευθείας.

Ο Tim Cook είναι αισιόδοξος, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να αλλάξει σύντομα αν και όχι αυτόν τον χρόνο. Σύντομα όμως θεωρεί ότι η επαυξημένη πραγματικότητα θα παίξει σημαντικό ρόλο στην αγοραστική εμπειρία.

Όσο για το σκανάρισμα των παλτών άλλων ανθρώπων, ο Tim Cook ομολόγησε ότι η Apple δεν σχεδιάζει να χτίσει την τεράστια βάση δεδομένων με ρούχα, παπούτσια και αγαθά που θα έκαναν κάτι τέτοιο δυνατό, αλλά σκοπεύει να υποστηρίξει εταιρεία που θα κάνουν κάτι τέτοιο στα προϊόντα τους.

Τέλος, άφησε υπόνοιες ότι μπορεί να εργάζονται σε γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας, τα οποία όμως όπως και να έχει δεν φαίνεται να λανσάρουν σύντομα. Τα γυαλιά, τύπου Google Glass, τα οποία οραματίζεται θα είναι σίγουρα πιο κομψά και πιθανότατα θα συνδυάζουν τις δυνατότητες σάρωσης, την επαυξημένη πραγματικότητα και τη βιομηχανία μόδας: «Υπάρχουν φήμες και κουτσομπολιά για εταιρείες οι οποίες εργάζονται σε αυτό και προφανώς δεν αποκαλύπτουμε πάνω σε τι εργαζόμαστε. Ωστόσο, σήμερα μπορώ να σου πω ότι η τεχνολογία καθαυτή, η οποία θα προσφέρει και ποιότητα δεν υπάρχει. Δεν μας νοιάζει να είμαστε πρώτοι, θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι που θα προσφέρουμε εμπειρίες στους καταναλωτές. Κάτι που μπορεί να δείτε άμεσα στην αγορά, δεν είναι κάτι που εμάς θα μας άφηνε ικανοποιημένους».

Πηγή

5
Σχόλια

avatar
5 Συνολικά σχόλια
0 Απαντήσεις
0 Ακόλουθοι
 
Το σχόλιο που αντέδρασαν οι περισσότεροι χρήστες
Το πιο δημοφιλές σχόλιο
4 Σχολιαστές
Don Mitso MouNtinosMDΑγγελοςapostolos Πρόσφατοι σχολιαστές
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
νεώτερο παλαιότερο πιο δημοφιλές
Να ειδοποιηθώ όταν
apostolos
Επισκέπτης
apostolos

οπως παντα πουλανε αναγκες που δε χρειαζομαστε

NtinosMD
Επισκέπτης
NtinosMD

Απ ολες τις καθημερινες ενασχολησεις του ανθρωπου το AR εχει μελλον στς ρουχα? Μα στς ρουχα και στα designer boutique? Νταξει… με οτιδηποτε ητανε συνονυμο τοσα χρονια η apple , αρχιζει και το χανει… καποτε εκανε γερες συμμαχιες , βλ. apple -intel, πλεον βλεπεις συνεργασιες apple-nike, σε λιγο apple-chanel , apple – dior… where the fuck did innovation and technology go? Λογικο να χρεωνουν extra την ασυρματη φορτιση , αφου πλεον τεχνολογικα επιτευγματς ειναι out of the scope της apple…

Αγγελος
Επισκέπτης
Αγγελος

Ntinomd ναι ρε κρινε μια εταιρεια που εχει αξια κοντα στο 1 τρις και μετα πηγαινε παρε κανενα σουβλακι.δε ξερει η apple ε ξερεις εσυ…οπου γουσταρει εχει μελλον κατι ξερουν

NtinosMD
Επισκέπτης
NtinosMD

ΦΙλε Αγγελε , η εταιρεια εχει οντως αξια 1δις, αλλα αυτο χαρη των κοπων των τελευταιων δεκαετιων και των σωστων επιλογων και των καινοτομιων σε επιπεδο εφαρμογης και οχι επειδη εν μια νυκτι απεκτησε ξαφνικα υπερκερδος απο coco-chanel και dior. Συγκρινε apple των δεκαετιων 70 80 90 2000 με apple post – 2012, και θα δεις τη διαφορα και γιατι κανω το bashing στο ανω statement … ΑΝΕΛΥΣΕ λεει ( που σημαινει επεκταθηκε εκτενεστατα ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ) για το AR στον τομεα της μοδας … δλδ μιλησε με λεπτομερεια για ενα αναθεματισμενο φουλαρι που θα φοραει αυριομεθαυριο η κυρα Νιτσα και θα μπορει να το βλεπει στο κινητο της που θα κοστιζει 1500 ευρα . Αν εσενα σου φαινεται φυσιολογικο το statement και νορμαλ απο μια εταιρεια-κολλωσο ITτοτε παω πασο. Βλεπεις οτι σε μια εταιρεια που πραγματι εφερε την επανασταση στο personal computing ( GUI, trackpad , μεχρι και το πιο νορμαλ που θεωρεις σημερα σε εναν υπολογιστη που ειναι το ΠΟΝΤΙΚΙ – γιατι αλλιως θα γραφαμε ακομα comands για interaction ) βλεπεις τωρα οτι μιλαει για τσαντες , τακουνια και φορεματα μεγαλων οικων μοδας …. ε χεσε μας μετα . Αν σ αρεσει τι να πω .- δικαιωμα σου.… Συνέχεια »

Don Mitso Mou
Επισκέπτης
Don Mitso Mou

Φίλε NtinosMD, πραγματικά δεν ξέρω από που να αρχίσω και που να τελειώσω σε απάντηση αυτών που γράφεις. Ή πρέπει να είσαι πολύ μικρός ή πρέπει να μη γνωρίζεις σχεδόν τίποτα από εταιρική ιστορία. Το γεγονός ότι η Apple σιγά σιγά αλλάζει και επεκτείνεται σε πολλούς διαφορετικούς τομείς δεν είναι ούτε σπάνιο, ούτε περίεργο ούτε και μοναδικό για τον εταιρικό κόσμο. Ονομάζεται εξέλιξη αυτό. Εταιρίες που μένουν στάσιμες πεθαίνουν. Να σου δώσω λίγα παραδείγματα όπως, BMW, ξεκίνησε φτιάχνονταν μηχανές για αεροπλάνα, Nintendo , ξεκίνησε φτιάχνονταν card games, Samsung ξεκίνησε σαν παντοπωλείο Lamborghini ξεκίνησε σαν κατασκευαστής τρακτέρ…. η λίστα είναι ατελείωτη. Μάλιστα είναι πιο συχνό φαινόμενο οι εταιρίες να μεταπηδούν σε διαφορετικούς κλάδους παρά να μένουν στον αρχικό τους. Τώρα για το που πάει και πως θα τα καταφέρει η Apple στο μέλλον είναι κάτι που δεν με αγγίζει στο παραμικρό. Ούτε και καμία άλλη εταιρία για να είμαι ειλικρινής. Εμένα σαν καταναλωτής με νοιάζει το τί ανταγωνισμός δημιουργείται από όλο αυτό και τί νέες εμπειρίες-δυνατότητες μπορεί να φέρει στο τραπέζι η οποιαδήποτε εταιρία.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα