ΟΝ Telecoms | Μεγάλη Εισροή Κεφαλαίων Για Νέες Επενδύσεις

Σημαντική Κεφαλαιακή ενίσχυση εξασφάλισε η ΟΝ Telecoms με σκοπό την επιτάχυνση της υλοποίησης του αναπτυξιακού της προγράμματος το 2008. Πιο συγκεκριμένα, προστίθενται στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας, με καταβολή μετρητών, 10 εκατομμύρια Eυρώ από υφιστάμενους μετόχους, φθάνοντας έτσι συνολικά τα 50 εκ. Ευρώ. Επιπλέον, 35 εκ. Ευρώ θα εκταμιευθούν τις επόμενες μέρες, μετά την ολοκλήρωση της έκδοσης Ομολογιακού Δανείου με συντονιστή και διαχειριστή την PROTON BANK.

Στην τελική φάση έγκρισης και εκταμίευσης βρίσκεται τέλος, η αίτηση υπαγωγής στο πρόγραμμα ενισχύσεων του Αναπτυξιακού Νόμου, υπ’ αριθμ. 3299/2004 «Κίνητρα Ιδιωτικών Επενδύσεων για την Οικονομική Ανάπτυξη και την Περιφερειακή Σύγκλιση», επενδυτικού έργου ύψους 30 εκ Ευρώ που αφορά την εγκατάσταση του ιδιόκτητου Δικτύου Οπτικών Ινών της εταιρείας στην Αττική .

Σημειώνεται ότι πρόσφατα έχουν εκταμιευθεί περίπου άλλα 2,5 εκ. Ευρώ από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Περιφερειακής Ανάπτυξης που διαχειρίζεται η Κοινωνία της Πληροφορίας.

Τα νέα κεφάλαια που εξασφάλισε η εταιρεία θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση και σε νέες περιοχές του επιτυχημένου μοντέλου παροχής Ευζωνικών Υπηρεσιών Φωνής – Γρήγορου Internet – Τηλεόρασης που παρέχει σήμερα η Οn Telecoms στην Αττική.

Η Οn Telecoms με ήδη 90.000 πελάτες μόνο στην Αττική, φιλοδοξεί και δεσμεύεται, στη νέα φάση ανάπτυξης της, να τιμήσει την προτίμηση του κοινού που την έφερε στη θέση της πιο γρήγορα αναπτυσσόμενης Τηλεπικοινωνιακής Εταιρείας στην Ελλάδα και να πρωτοπορεί με προϊόντα και υπηρεσίες που θα ξεπεράσουν κάθε φαντασία.

Επεξεργάστηκε την 30 Μαρτίου 2008 13:21

Σχόλια

  • Καλησπέρα Κώστα.

    Ελπίζω να λύσουν πρώτα, τα τόσο προβλήματα που παρουσιάζονται
    στις συνδέσεις τους και μετά όλα τα υπόλοιπα.

  • @Πάνας: Να σου πω το τελαιυταίo τραγελαφικό περιστατικό με την ON;
    Μου έστειλαν επιστολή που γράφει: "Αγαπητέ συνδρομητή, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, ύστερα από εσωτερικό έλεγχο διαπιστώσαμε ότι δεν έχουμε στη διάθεσή μας την αίτησή σας υπογεγραμμένη".

    Είμαι συνδρομητής εδώ και 5 μήνες και έχουν χάσει την αίτησή μου. Από αυτό συμπεραίνεις το μπάχαλο που επικρατεί εκεί μέσα.

    Έχουν 90.000 ταλαιπωρημένους πελάτες.
    Να σταματήσουν τις διαφημίσεις και να μην γράφουν νέους συνδρομητές.
    Να δώσουν αυτά τα λεφτά για να φτιάξουν τις υπάρχουσες υποδομές.

  • Έτσι ακριβώς.

    Εφόσον αυτό που ανέβασες δεν είναι δικό τους δελτίο τύπου,
    πιστεύω ότι θα έπρεπε να το σχολιάσεις κατάλληλα.

    Εμένα πλέον μου τηλεφωνούν και καταλήγουν να μου κλείνουν
    το τηλέφωνο στα μούτρα!

    Δεν είμαι συνδρομητής τους (φτου φτου μακριά από εμάς),
    αλλά γουστάρω να τους τα χώνω.

    Κόσμια, έτσι;

    Και δεν έχουν τίποτα να απαντήσουν.

  • @Πάνας: Καλά ρε συ, δεν είσαι συνδρομητής και τους παίρνεις τηλέφωνο;
    Για ποιο λόγο, για να μάθεις τις super προσφορές τους; Είμαστε οι πιο φθηνοί αλλά οι υπηρεσίες μας λειτουργούν μέρα παρά μέρα;

    P.S. Το post είναι από δελτίου τύπου αλλά το μόνταρα γιατί έκανε λόγο για "μεγαλεπήβολα" σχέδια και δεν άντεχα τόση πρόοδο(!) :p

  • Εγώ τους τηλεφωνώ;;;!!!!;;;;

    Αυτοί, κάθε δυο εβδομάδες μου
    τηλεφωνούν και τα ακούν!

    Και δεν βάζουν και μυαλό!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.