Αισιόδοξα τα στοιχεία για τη διάδοση της ψηφιακής τηλεόρασης στη χώρα μας

Δύο εθνικές έρευνες για τη διάδοση των νέων τεχνολογιών στον ελληνικό πληθυσμό, που ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, παρουσιάζουν τα πρώτα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τη διάδοση της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης. Η διεξαγωγή των ερευνών έγινε από το Παρατηρητήριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας – ΥΠΟ – με ανάδοχο την MRB και, το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας – ΥΠΑΝ – με ανάδοχο την VPRC και τα συμπεράσματα, που αφορούν στο σύνολο του πληθυσμού, είναι τα εξής:

• Ένας στους δύο κατοίκους της χώρας, δηλώνει ότι αναγνωρίζει τον όρο «ψηφιακή τηλεόραση» γεγονός που θεωρείται εξαιρετικά αισιόδοξο αν αναλογιστεί κανείς την άγνοια που υπήρχε ακριβώς ένα χρόνο πριν, οπότε και εξέπεμψε για πρώτη φορά η ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ.

• 280.000 νοικοκυριά – το 8% του πληθυσμού – δηλώνει κατοχή αποκωδικοποιητή ή δέκτη ψηφιακής τηλεόρασης, περίπου 100.000 περισσότερα νοικοκυριά από εκείνα, τα οποία αναφέρονταν στα στοιχεία, που δημοσιοποιήθηκαν το φθινόπωρο του 2006.

• 254.000 νοικοκυριά – το 6,8% του πληθυσμού – δηλώνουν ότι έχουν την πρόθεση να αποκτήσουν δέκτη ή αποκωδικοποιητή ψηφιακής τηλεόρασης μέσα στο επόμενο εξάμηνο, γεγονός που ουσιαστικά σχεδόν θα διπλασιάσει τον αριθμό των ήδη υπαρχόντων τηλεθεατών “νέας τεχνολογίας”.

Εξίσου σημαντικές πληροφορίες, δίνουν οι δύο εθνικές έρευνες και για το δημογραφικό προφίλ των κατόχων δέκτη ή αποκωδικοποιητή ψηφιακής τηλεόρασης, σύμφωνα με τις οποίες οι τηλεθεατές των ψηφιακών καναλιών της ΕΡΤ, είναι άνθρωποι υψηλού μορφωτικού και κοινωνικο – οικονομικού επιπέδου: Ενεργοί πολίτες, ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων, επιστήμονες, καλλιτέχνες, χρήστες νέων τεχνολογιών που βλέπουν σπάνια ή/και καθόλου αναλογική τηλεόραση ενώ, κάνουν καθημερινή χρήση εφημερίδων και ραδιοφώνων. Εξ’ αυτών, το 55% έχει παρακολουθήσει περισσότερο σπορ+, το 36% περισσότερο σινέ+ και το 9% περισσότερο πρίσμα+.

Επεξεργάστηκε την 24 Ιανουαρίου 2022 14:25

Σχόλια

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Αλέξανδρος Παππάς

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.