Το Cyberpunk 2077 έχει ήδη αναβληθεί τόσες φορές, που το γνωστό μήνυμα με το κίτρινο φόντο από πίσω είναι ικανό να φέρει πανικό, ακόμα και αν είναι troll.
Το Cyberpunk 2077 έχει ήδη αναβληθεί τόσες φορές, που το γνωστό μήνυμα με το κίτρινο φόντο από πίσω είναι ικανό να φέρει πανικό, ακόμα και αν είναι troll. Ο Tom Warren της ιστοσελίδας The Verge αποφάσισε να τρολάρει τους ακόλουθους του στο Twitter με ένα μήνυμα που κανείς δε θα ήθελε να δει.
Συγκεκριμένα, ο Warren χρησιμοποίησε το background του γνωστού μηνύματος που έχουμε δει να χρησιμοποιεί η CD Projekt Red για να μας ανακοινώσει νέα αναβολή της κυκλοφορίας του παιχνιδιού, όμως για να μας δείξει τελικά τους στοίχους του Never Gonna Give You Up του Rick Astley. Με λίγα λόγια, όχι απλό troll, αλλά Rick-Rolled όλοι όσοι το είδαν.
Οι αντιδράσεις από κάτω, όπως μπορείτε να φανταστείτε, δεν ήταν και τόσο ψύχραιμες. Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε ότι ήταν ένα πολύ έξυπνο troll για το Cyberpunk 2077 που σίγουρα όποιος το δει πριν διαβάσει την εικόνα θα ανησυχήσει. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει κανονικά στις 10 Δεκεμβρίου για PlayStation 5, Xbox Series X, Series S, PlayStation 4, Xbox One και PC.
Never Gonna Give You Up, Never Gonna Let You Down!
Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.
Δεν είμαι του gaming. Γενικά βαριέμαι εύκολα. Τόσος ντόρος γύρω από τις καθυστερήσεις αυτού του παιχνιδιού με έκαναν να υποκύψω και το αγόρασα μέσω stadia στα 54 ευρώ με δώρο ένα chromecast και ένα controller. Και να μη βγει ποτέ θα χρησιμοποιώ το controller στο steam. Τους βαριέμαι όλους εκεί
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Όλα ένα ψέμα..
Δεν είμαι του gaming. Γενικά βαριέμαι εύκολα. Τόσος ντόρος γύρω από τις καθυστερήσεις αυτού του παιχνιδιού με έκαναν να υποκύψω και το αγόρασα μέσω stadia στα 54 ευρώ με δώρο ένα chromecast και ένα controller. Και να μη βγει ποτέ θα χρησιμοποιώ το controller στο steam. Τους βαριέμαι όλους εκεί