Η Microsoft ανακοίνωσε τα δωρεάν παιχνίδια του Φεβρουαρίου για τους κατόχους Xbox One και Series X/S που είναι συνδρομητές της υπηρεσίας Gold.
Η Microsoft ανακοίνωσε τα δωρεάν παιχνίδια του Φεβρουαρίου για τους κατόχους Xbox One και Series X/S που είναι συνδρομητές της υπηρεσίας Gold. Αυτός είναι ίσως και ο πιο δυνατός μήνας της υπηρεσίας το τελευταίο διάστημα, με δύο κορυφαίες προτάσεις για τους gamers.
Διαθέσιμα και στο Xbox 360, aπό 1 έως και 15 Φεβρουαρίου θα μπορείτε να αποκτήσετε το Indiana Jones and the Emperor’s Tomb, ενώ από τις 16 έως 28 Φεβρουαρίου θα μπορείτε να κατεβάσετε το Lost Planet 2, το sequel του Extreme Condition που παρά τις φιλότιμες προσπάθειες και τα νέα στοιχεία που είδαμε στο shooter, δε μπόρεσε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας.
Μαζί με τα παραπάνω, οι κάτοχοι του Xbox One θα μπορούν να αποκτήσουν δωρεάν το Gears 5 αλλά και την αναβαθμισμένη έκδοση του αρχικού Resident Evil, ενώ από 16 Φεβρουαρίου έως και 15 Μαρτίου θα μπορείτε να κατεβάσετε και το Dandara: Trials of Fear Edition. Όλα τα παραπάνω παιχνίδια είναι διαθέσιμα και στους κατόχους των Xbox Series X και Series S μέσω backwards compatibility.
Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Σχόλια