Μαζί με τα νέα ότι φέρνει τα παιχνίδια του Xbox 360 στο Xbox One, στην Ε3 2015 η Microsoft ανακοίνωσε το Xbox One Elite controller, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στο φθινόπωρο αλλά δεν αναφέρθηκε στην τιμή του. Φυσικά θα είναι ασύρματο και έχει το νέο rolling pad με την παράξενη υφή, που αντικαθιστά […]
Μαζί με τα νέα ότι φέρνει τα παιχνίδια του Xbox 360 στο Xbox One, στην Ε3 2015 η Microsoft ανακοίνωσε το Xbox One Elite controller, το οποίο θα είναι διαθέσιμο μέσα στο φθινόπωρο αλλά δεν αναφέρθηκε στην τιμή του. Φυσικά θα είναι ασύρματο και έχει το νέο rolling pad με την παράξενη υφή, που αντικαθιστά το παραδοσιακό D-pad.
Το νέο controller είναι εξέλιξη του κανονικού Xbox One gamepad και προσθέτει αρκετά νέα και εντυπωσιακά χαρακτηριστικά. Μεταξύ άλλων έχει trigger locks, paddles για ακρίβεια στην οδήγηση, επαναπρογραμματιζόμενα κουμπιά και αποσπώμενα μέρη για να παραμετροποιείς τον μοχλό ανάλογα με τα προσωπικά γούστα.
Για παράδειγμα θα μπορείς να αλλάζεις τα κοίλα σε κυρτά joysticks, καθώς και διαφορετικά D-Pad layouts. Επίσης θα έχει μια ειδική εφαρμογή για να επαναπρογραμματίζεις τα κουμπιά με 250 διαθέσιμους συνδυασμούς.
Update: Η τιμή του θα είναι στα 149.99 δολάρια και έρχεται τον Οκτώβριο.
peristeri δεν ειναι μονο για οδηγηση αλλα για ενα πληθος παιχνιδιων. ειναι ακριβο συνφωνω αλλα μοιαζει πολυ επαναστατικο οποτε εν μερη ειναι δικαιολογημενη η τιμη. δες το video και θα καταλαβεις
Κάθε χρονο τα χειριστήρια γίνονται πιο ακριβα, και σε λίγο θα κοστίζουν και 250$. Δεν λεω, ωραία όλα αυτά, έξτρα κουμπιά, με καλύτερες σκανδαλες και μοχλούς, όμως γιατί να δώσω τοσα για ενα χειριστήριο?
Ας φτιάξουν το τελείως Underpowered Hardware του Xbox One και ας τα αφήσουν αυτά.
P.S. κάτι ξέρει η Nintendo τόσο καιρω, και κάνει το χειριστήριο πιο ακριβό απο την κονσόλα 😛
Πέντε λόγοι που σπρώχνουν gamers και επαγγελματίες μακριά από τα Mini LED monitors και προς τα OLED, από το blooming μέχρι τους αργούς χρόνους απόκρισης.
Η Rockstar αποκάλυψε το επίσημο εξώφυλλο του GTA VI και ανακοίνωσε ότι οι προπαραγγελίες ανοίγουν στις 25 Ιουνίου, με κυκλοφορία στις 19 Νοεμβρίου 2026.
Το RTX Spark της Nvidia υπόσχεται 1440p gaming, αλλά τα specs δείχνουν ότι φτιάχτηκε για AI και creators. Γιατί δεν είναι η σωστή επιλογή για παιχνίδι.
Εντυπωσιακο, δε λεω, αλλα με τετοια τιμη αχρηστο. Για την οδηγηση με τοσα λεφτα περνεις τιμονιερα.
peristeri δεν ειναι μονο για οδηγηση αλλα για ενα πληθος παιχνιδιων. ειναι ακριβο συνφωνω αλλα μοιαζει πολυ επαναστατικο οποτε εν μερη ειναι δικαιολογημενη η τιμη. δες το video και θα καταλαβεις
Κάθε χρονο τα χειριστήρια γίνονται πιο ακριβα, και σε λίγο θα κοστίζουν και 250$. Δεν λεω, ωραία όλα αυτά, έξτρα κουμπιά, με καλύτερες σκανδαλες και μοχλούς, όμως γιατί να δώσω τοσα για ενα χειριστήριο?
Ας φτιάξουν το τελείως Underpowered Hardware του Xbox One και ας τα αφήσουν αυτά.
P.S. κάτι ξέρει η Nintendo τόσο καιρω, και κάνει το χειριστήριο πιο ακριβό απο την κονσόλα 😛
Αν έχεις νεύρα δε βολεύει, ήδη μια φορά μου έφυγε από τα νεύρα μου ο 1 μοχλός ευτυχώς δε χάλασε..
Αν φύγει αυτός πάνε 150 ευρά! δε λέει 😛
Μπορεί όμως να το ανταγωνιστεί ο controller που θα βγάλει η Steam, οπότε να το δούμε σε καλύτερη τιμή…