General Motors (GM) | Έχει και αυτή blog

Στις 18 Ιουλίου του 2007 είχα γράψει για την Sony που ξεκινούσε το δικό της blog με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων με τους καταναλωτές λαμβάνοντας πολύτιμο feedback από αυτούς. Τότε οι ελληνικές επιχειρήσεις κοιμόντουσαν όπως συνεχίζουν να κοιμούνται ακόμα και σήμερα. Πρόσφατο παράδειγμα η απάντηση Διευθύνοντος Συμβούλου πασίγνωστης ελληνικής αντιπροσωπείας καταναλωτικών ηλεκτρονικών σε συνάδελφό του “Μα καλά, ποιος μπαίνει ίντερνετ πριν αγοράσει ένα προϊόν”. Τα λόγια είναι περιττά, όπως περιττή φαντάζει και η παρουσία όλων όσων ασχολούνται με την ενημέρωση (και του techblog.gr), στα “μάτια” αυτής της λογικής.

Ρίχνοντας μια ματιά στο blog της GM παρατήρησα ότι αυτοί που υπογράφουν τα posts είναι μεταξύ άλλων και οι Vice Chairman, General manager και Engineering Director της εταιρείας αποδεικνύοντας πόσο σοβαρά έχει πάρει η GM το ρόλο του blogging ως μέσου επαφής με τους καταναλωτές. Δεν πιστεύω ότι οι κύριοι που προανέφερα, γράφουν τα posts αυθαίρετα, σίγουρα τα χτενίζουν οι PR Managers πριν κάνουν την εμφάνισή τους στο blog, ίσως ακόμα και να μην τα γράφουν καν οι ίδιοι και απλά να δίνουν την έγκρισή τους πριν βγουν στο αέρα. Το σίγουρο όμως είναι ότι η GM όπως και η Sony έχουν αντιληφθεί (αργούτσικα θα έλεγα) τη δύναμη του blogging και κοιτούν πως θα πάρουν το περισσότερο που μπορούν μέσω αυτών.

Εδώ στη χώρα μας όλοι αυτοί οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι που χλευάζουν την ουσιαστική δύναμη του ίντερνετ, γνωρίζουν την ύπαρξη του skroutz.gr αλλά και όλων αυτών των ηλεκτρονικών κοινοτήτων με χρήστες που μιλούν για τα προϊόντα τους.

Επεξεργάστηκε την 20 Ιανουαρίου 2022 19:45

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.