Η Vodafone McLaren Mercedes στα στούντιο του Alpha
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε και με αφορμή το GP της Ισπανίας στο στούντιο της F1, στον Alpha, φιλοξενήθηκε το μονοθέσιο της Vodafone McLaren Mercedes. Πρόκειται για στατικό μοντέλο που επισκέφτηκε τη χώρα μας ύστερα από πρωτοβουλία της Vodafone που είναι φέτος ο βασικός χορηγός της McLaren.