Amazon: Πρόστιμο – μαμούθ $1,3 δισ. για κατάχρηση της θέσης της στην αγορά της Ιταλίας

, Amazon: Πρόστιμο – μαμούθ $1,3 δισ. για κατάχρηση της θέσης της στην αγορά της Ιταλίας

Πρόστιμο 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων (1,1 δισεκατομμύρια ευρώ) επιβλήθηκε στην Amazon από ρυθμιστικές αρχές αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας στην Ιταλία. Η εταιρεία κατηγορείται ότι χρησιμοποίησε την κυριαρχία της στη διαδικτυακή αγορά προκειμένου να κατευθύνει τους Ιταλούς πωλητές στη χρήση της υπηρεσίας logistics, Fulfillment by Amazon (FBA).

Από την πλευρά της, η Amazon δηλώνει ότι θα ασκήσει έφεση κατά της απόφασης. «Διαφωνούμε κάθετα με την απόφαση της Ιταλικής Αρχής Ανταγωνισμού (ICA) και θα ασκήσουμε έφεση. Το προτεινόμενο πρόστιμο και τα προτεινόμενα ένδικα μέσα είναι αδικαιολόγητα και δυσανάλογα», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Το πρόστιμο είναι ένα από τα μεγαλύτερα που επιβάλλονται από ένα μεμονωμένο έθνος στην ΕΕ ως μέρος μιας πολυετούς μάχης για τα διαδικτυακά θέματα αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. Μόλις τον περασμένο μήνα, η Amazon και η Apple δέχθηκαν πάλι πρόστιμα από τις ιταλικές αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές για φερόμενη συνωμοσία για τον περιορισμό της προσφοράς προϊόντων Apple και Beats. Συνολικά, αυτό το πρόστιμο ανήλθε στα 77 εκατομμύρια δολάρια (69 εκατομμύρια ευρώ) για την Amazon.

Όσον αφορά στην τελευταία απόφαση, η αντιμονοπωλιακή αρχή της Ιταλίας, η Autorità Garante della Concorrenza e del Mercato ή AGCM, ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα οφέλη που παρέχει η Amazon στους πωλητές στην πλατφόρμα της που πληρώνουν για να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία logistics FBA. Οι πωλητές που είναι εγγεγραμμένοι στο FBA μπορούν να επισημαίνουν τα προϊόντα τους με την ετικέτα εκπλήρωσης Prime και να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις της Amazon όπως οι εκπτώσεις της Black Friday, Prime Day και Cyber ​​Monday.

Η ACGM λέει ότι το μέγεθος του προστίμου αντανακλά τη σοβαρότητα της στρατηγικής της Amazon και τη διάρκειά της για πολλά χρόνια. Εκτός από την πληρωμή του προστίμου, η Amazon πρέπει να αλλάξει τις επιχειρηματικές της πρακτικές στην Ιταλία, δίνοντας σε όλους τους τρίτους πωλητές στην πλατφόρμα της τα ίδια «προνόμια πωλήσεων και προβολής», ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιούν ή όχι το Fulfillment by Amazon.

Πλην της Amazon, οι Google, Facebook, Apple Inc και Microsoft Corp έχουν δεχτεί περαιτέρω ελέγχους στην Ευρώπη.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες με online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Alexa Amazon

Alexa Plus: Η επί πληρωμή έκδοση της Alexa έφτασε από την Amazon

Πριν από μερικές ημέρες, η Microsoft κυκλοφόρησε το Copilot Pro, μια επί πληρωμή έκδοση του Copilot με πρόσθετες δυνατότητες.

Business Amazon Twitch

Twitch: Αποχωρεί από την Κορέα λόγω «απαγορευτικά ακριβών» χρεώσεων δικτύου

Το Twitch ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να τερματίσει τις δραστηριότητές του στη Νότια Κορέα στις 27 Φεβρουαρίου 2024.

Business Amazon Apple Google

Η Αυστραλία επιβάλλει νέους Νόμους Ανταγωνισμού σε ψηφιακές πλατφόρμες

Σε πολλές χώρες, οι ψηφιακές πλατφόρμες αντιμετωπίζουν αυξημένους περιορισμούς και εμπόδια λόγω των νέων νόμων και κανονισμών.

Business Alexa Amazon featured

Η Amazon θα πουλάει και αυτοκίνητα – Πρώτος συνεργάτης η Hyundai

Η Amazon, η οποία ξεκίνησε πουλώντας βιβλία, εισέρχεται επίσημα στον κλάδο των αυτοκινήτων και ποδαρικό θα κάνει η Hyundai.