Business

Οι χρήστες του iOS ξοδεύουν 64% περισσότερα λεφτά σε εφαρμογές από ότι οι κάτοχοι Android

Η Sensor Tower είναι μία εταιρεία που αναλύει την αγορά των smartphones. Πρόσφατα, δημοσίευσε μία λίστα με τους 100 κορυφαίους εκδότες εφαρμογών του Apple App Store και του Google Play Store.

Τα αποτελέσματα που παρουσίασε η εταιρεία συνοψίζονται στο ότι κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2019 οι προγραμματιστές των εφαρμογών στο iOS έβγαλαν κατά 64% περισσότερα χρήματα σε σχέση με αυτούς του Android.

Οι προγραμματιστές των 100 κορυφαίων εφαρμογών και των δύο καταστημάτων είχαν συνολικά μέσα έσοδα 130,4 εκατομμύρια δολάρια ή 116,4 εκατομμύρια ευρώ. Ο μέσος όρος για τα δύο καταστήματα χωριστά είναι 83,4 εκατομμύρια δολάρια ή 74,4 εκατομμύρια ευρώ για το App Store και 51 εκατομμύρια δολάρια ή 45,5 εκατομμύρια ευρώ για το Play Store.

Ενδιαφέρον είναι ότι οι χρήστες ξόδεψαν κατά μέσο όρο 114,5 εκατομμύρια δολάρια ή 102,2 εκατομμύρια ευρώ στα 100 κορυφαία παιχνίδια και των δύο καταστημάτων. Σε αυτήν την κατηγορία, η διαφορά του App Store με το Play Store είναι 48%, με το πρώτο να έχει κατά μέσο όρο 70,3 εκατομμύρια δολάρια ή 62,7 εκατομμύρια ευρώ έσοδα και το store της Google 48 εκατομμύρια δολάρια ή 42,8 εκατομμύρια ευρώ.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο των αποτελεσμάτων που δημοσίευσε η Sensor Tower είναι η διαφορά που παρουσιάζουν τα δύο καταστήματα όσον αφορά τις 100 κορυφαίες εφαρμογές που δεν καταχωρούνται ως παιχνίδια.

Εδώ η διαφορά μεταξύ App Store και Play Store εκτοξεύεται στο 232% υπέρ της Apple. Οι χρήστες του App Store ξόδεψαν κατά μέσο όρο 23,3 εκατομμύρια δολάρια ή 20,8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι χρήστες του Play Store απέφεραν στου developers 7 εκατομμύρια δολάρια ή 6,2 εκατομμύρια ευρώ έσοδα.

Σε κάθε επίπεδο οι αγορά εφαρμογών παρουσιάζει σταθερή αύξηση. Ωστόσο, οι χρήστες της Apple είναι αυτοί που κρατούν τα σκήπτρα στις αγορές εφαρμογών και in-app από το 2014.

Πηγή

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Χάρης Αναγνωστόπουλος

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.