Έρευνα GfK, Οι πωλήσεις των GPS στη χώρα μας

Η κατηγορία των πλοηγών (navigators) είναι η μόνη από τις κατηγορίες των «μαύρων» συσκευών που αυξάνει συνεχώς τον τζίρο της έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Συγκεκριμένα ο τζίρος των πλοηγών άγγιξε τα 22,8 εκατ. Ευρώ το δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2009 παρουσιάζοντας αύξηση 4,7% έναντι του αντίστοιχου περυσινού διαστήματος (για τα απογραφόμενα από την GfK κανάλια διανομής).

Ο τζίρος αυτός υπολείπεται κατά μόνο 0,5 εκατ ευρώ περίπου από την κατηγορία των Οικιακών Ηχητικών συστημάτων (Audio Home Systems) μια κατηγορία που παραδοσιακά ήταν η δεύτερη σημαντική της ομάδας των «μαύρων συσκευών».

Για την επίτευξη του τζίρου αυτού οι πλοηγοί χρειάστηκε να πουλήσουν 131 χιλιάδες τεμάχια περίπου 21% περισσότερα σε σχέση με πέρυσι. Όμως η μέση τιμή της κατηγορίας παρουσίασε μείωση κατά 13,6% που προήλθε κυρίως από την πληθώρα των προσφορών κυρίως σε πιο φθηνά μοντέλα της κατηγορίας.

Οι οθόνες 3D και η φωνητική πλοήγηση είναι τα ανερχόμενα τεχνικά χαρακτηριστικά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ οι πλοηγοί αγοράζονται για χρήση κυρίως στην Ελλάδα αφού μόνο η πλειοψηφία των καταναλωτών προτιμά τις συσκευές που είναι εφοδιασμένες μόνο με τους Ελληνικούς χάρτες.

Σε αντίθεση στην Ευρώπη τα ανερχόμενα τεχνικά χαρακτηριστικά έιναι οι οθόνες 16:9 και 3D καθώς και οι πολυεθνικοί χάρτες.

Επεξεργάστηκε την 16 Δεκεμβρίου 2009 20:29

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.