Πέμπτη
14/11/2013

Hovding, Το αόρατο κράνος

Οι δημιουργοί του Hovding, έδωσαν λύση σε δύο θέματα που απασχολούν όσους αγαπούν την ποδηλασία, στην ασφάλεια, και στην εμφάνιση. Όσο αφορά στο δεύτερο, ως γυναίκες και οι δύο, οι Anna Haupt και Terese Alstin, έβρισκαν ενοχλητικό να φορούν το ειδικό κράνος για την προστασία του κεφαλιού τους. Το κράνος, είναι απολύτως απαραίτητο λένε, ωστόσο είναι άκομψο και τις περισσότερες φορές ενοχλητικό.

Με το Hövding έδωσαν λύση σε αυτό το ζήτημα, αφού πρόκειται για ένα επαναστατικό κράνος, που φοριέται σαν κασκώλ ή σαν φουλάρι στον λαιμό. Είναι κάτι πολύ περισσότερο όμως, και εδώ εισέρχεται ο τομέας της ασφάλειας. Διαθέτει ειδικούς αισθητήρες που παρακολουθούν την ταχύτητα και τις κινήσεις του ποδηλάτη.

Εφόσον οι αισθητήρες αντιληφθούν άμεσα αλλαγή στην ταχύτητα ή στην κλίση του ποδηλάτη, μέσα σε 1/10 του δευτερολέπτου ενεργοποιούν τον αερόσακο, για να προστατευτεί το κεφάλι του ποδηλάτη, που είναι και ο πρωταρχικός στόχος. Το “αόρατο κράνος” διαθέτει ενσωματωμένη μπαταρία η οποία φορτίζει με ένα απλό USB φορτιστή (διαθέτει λυχνίες για να σας ειδοποιεί σχετικά με το επίπεδο φόρτισης) και προσφέρει αυτονομία 18 ωρών.

Το 2012 η σουηδική ασφαλιστική εταιρεία Folksam πραγματοποίησε ένα τεστ με 13 κοινά κράνη στην αγορά. Η δοκιμή έδειξε ότι το Hövding παρέχει τρεις φορές καλύτερη απορρόφηση κραδασμών από οποιοδήποτε άλλο κράνος. Το κόστος του Hovding είναι 399 ευρώ.

Hovding

Πηγή

Συντάκτης: .

12 Σχόλια

  1. Ο/Η gpoly7 λέει:

    400ευρω για ενα κρανος μιας χρησης, που δεν σε προστατευει απο σκουπιδια εντομα κλπ στον αερα, δεν σε προστατευει απο κρυο ζεστη κλπ και δε δειχνει κατα την πτωση αν σκαει αυτο το πραμα… κ οσο απο εμφανιση αντε καλοκαιρι να κυκλοφορεις με το κολαρο στον λαιμο… Δε το εγκρινω :P

  2. Ο/Η arg λέει:

    αν το είχα κάποτε που οδηγούσα ποδήλατο νομίζω ότι θα το είχα σκάσει πάνω απο 1 εκατομύριο φορές, όχι απο τις πτώσεις αλλα απο τις σούζες, τα έντο, τις κολιές και τις πάντες !!!

  3. Ο/Η Darth λέει:

    διαβάζω τίτλο λεω όπα energy shield κράνος τσσσσσσσ :p μπαίνω διαβάζω αυτό το πράγμα μιας χρήσης…… ξενερώνω :p

  4. Ο/Η dmark λέει:

    Ουσιαστικά ένα air-bag για το κεφάλι.Μπράβο στα κορίτσια.

  5. Ο/Η Haris λέει:

    Η κριτική σας είναι απαράδεκτη νομίζω. Το κράνος είναι αποκλειστικά για ποδήλατο.

  6. Ο/Η Billys λέει:

    Κατ αρχας ποιος ειπε οτι ειναι μιας χρησης . Κατα δευτερον , gpoly7 προφανως σ αυτον κι αυτη που απευθυνεται το “κρανος” , τους νοιαζει να μη χαλασει το μαλλι και κατα τριτον , ειναι για ποδηλατες !

  7. Ο/Η Βαγγελης λέει:

    Να πω και εγω την γνωμη σου ποδηλατης και μαλιστα ορεινης καταβασης(Downhill) πραγματικα αυτο το κρανος αν το φοραγα σε ενα μονοπατι θα ειχε ανοιξει γυρω στις 20 φορες απλα χωρις να “κανω” τιποτα…. Επισης.. Δεν κλεινει στο μπροστα μερος το οποιο ειναι πολυ επικυνδινο.. Δεχομαι οτι μπορει να ειναι αποκλειστικα για μεσα στην πολη αλλα το να μην ειναι κλειστο μπροστα παραμενει επικινδυνο καθως επισης το γεγονος να θελω να βγω για μια βολτα και να σκεφτομαι αν εχει μπαταρια το κρανος μου(Γιατι αν δεν εχει απλα δεν βγαινεις) προσωπικα με κανει να μην θελω να το χρησιμοποιησω ακομα και να μου το δινανε

    Επαναλαμβανω πως η δικια μου περιπτωση διαφορα αλλα ακομα και γενικα το κρανος αυτο χωλαινει σε τομεις.

  8. Ο/Η Grigsgr λέει:

    Ας μας πει λίγο κάποιος απο όσους σχολιάζουν εάν υπάρχει αρχικά κράνος για ποδήλατο που να είναι κλειστό όπως αυτά της μηχανής και δεν εννοώ να φορέσει κάποιος κράνος μηχανής. Να είναι αποκλειστικά ποδηλάτου και πέραν του αν υπάρχει τέτοιο κράνος (φαντάζομαι ναι) να μου πεί κάποιος αν είναι λογικό ή έχει δει κανείς κάποιον ποδηλάτη να το φοράει. Όσο για τον φίλο Βαγγέλη, προφανώς και το ανέφερες μόνος σου είναι για την πόλη οπότε δεν νομίζω ότι τα σχόλια για ποδηλασία στο βουνό έχουν νόημα και επίσης, δεν νομίζω ότι είναι και πολλά τα κράνη ποδηλάτου που είναι κλειστά μπροστά. Αυτά πάντα που βλέπεις να κυκλοφορούν κατά κόρον, δεν αναφέρομαι σε ειδικές περιπτώσεις που να τα χρειάζονται για ποδηλασία σε κατάβαση βουνού και όσα έχουν ένταση αρκετή και μεγάλο κίνδυνο.
    Και κάτι άλλο, αν πέσεις με ένα κανονικό κράνος που το έχεις χρυσοπληρώσει, ούτως ή άλλως δεν σπάει κατά την πτώση για να απορροφήσει τους κραδασμούς; Πάλι μιας χρήσης δεν καταλήγει;

  9. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Παρακαλώ να μην μου τρώτε το nickname :P

  10. Ο/Η GiannisMix λέει:

    Είπε μια κουβέντα ο Grigsgr.. Θ την γραψω πιο ξεκάθαρα. Βαση του κατασκευαστή για τη σωστή λειτουργία του κράνους, κάθε κράνος έπειτα απο μια οποιαδήποτε πτώση ανεξάρτητα απο το βαθμο σύγκρουσης είναι για πέταμα. Οπότε το να κρσζουμε ότι είναι μιας χρήσης αυτο είναι άστοχο!

  11. Ο/Η Βαγγελης λέει:

    @andreas Πραγματικα η συμπεριφορα σου δεν νομιζω πως ανηκει σε αυτο το site..
    Συνωνοματε με συγχωρεις :Ρ

    @Grigsgr Κρανος για ποδηλατο που να ειναι ολοκληρο κλειστο (τουλαχιστον οπως της μηχανης) οχι δεν υπαρχει απο οσο ξερω.. τωρα.. τα κρανη fullface ειναι σε ολο το κεφαλι εκτος απο το μπροστα μερος πανω απο το οποιο (σαν καπελο σκεψου) υπαρχει ενα εξαρτημα το οποιο εχει ασφαλεια και με το που συγκρουστει ο ποδηλατος με το προσωπο αυτοματως πεφτει και προστατευει ολοκληρωτικα το κεφαλι(εχω αλλαξει πολλες ασφαλειες οποτε πιστεψε με το καλυπτει ολοκληρο :Ρ) ειναι διαφορετικες οι αναγκες αλλα τα κρανη που χρησιμοποιουν μεσα στην πολη αν εχει τυχει και εχεις προσεξει δεν ειναι απολυτως ασφαλη.. ναι καλυπτουν το 85% απο τις πτωσεις αλλα οχι ολες. Και τελος τα κρανη δεν σπανε με την πτωση.. ακομα και σε γωνια να σκασεις με το κρανος το πολυ να παθει καποιο βαθουλωμα ή ακομα καλυτερα μια απλη γρατζουνια.. :)

  12. Βαγγέλης, Ακριβώς έτσι είναι. Δεν το είχαμε δει το σχόλιο, αφαιρέθηκε.

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.