Realme Pad: Διέρρευσαν οι τιμές για την Ευρώπη

Το πρώτο tablet της εταιρείας κατασκευής smartphones Realme, το οποίο φέρει την ονομασία Realme Pad, ανακοινώθηκε από την εταιρεία τον περασμένο Σεπτέμβριο και είναι ήδη διαθέσιμο στην Ινδία, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα και στην Ευρώπη.

Όσον αφορά στην τιμή του, στην Ινδία κοστίζει 13.999 INR , δηλαδή περίπου 160€. Βέβαια, όπως συνηθίζεται, οι τιμές που θα δούμε στις ευρωπαϊκές χώρες θα είναι αυξημένες.

Σύμφωνα με μια διαρροή από έναν ευρωπαϊκό λιανοπωλητή, το Realme Pad θα κοστίζει στην Ευρώπη στα 239 ευρώ με 3 GB μνήμης RAM και 32 GB αποθηκευτικού χώρου.

Το μοντέλο με 4GB RAM και 64GB αποθηκευτικό χώρο κοστολογείται στα 259€, ενώ μοντέλο 6/128GB θα κοστίζει 289€. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το 6/128 GB δεν είναι διαθέσιμο στην Ινδία.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Realme

Επιβεβαιώθηκε το όνομα Realme GT 2 Pro

Η συσκευή περιγράφεται ως η πιο premium ναυαρχίδα της Realme μέχρι σήμερα και πρόκειται να είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο.

Smartphones Realme Realme Android smartphones

Οι βασικές προδιαγραφές του Realme GT 2

Ένα smartphone Realme με κωδικό μοντέλου RMX3300, που πιστεύεται ότι είναι μια παραλλαγή του GT 2 Pro, εντοπίστηκε πρόσφατα στο AnTuTu με βαθμολογία πάνω από 1 εκατομμύριο πόντους.

Smartphones AnTuTu Realme Vivo

Realme GT 2 Pro: Με την υποστήριξη του Snapdragon 8 Gen1 κερδίζει πάνω από 1 εκατομμύριο πόντους AnTuTu

Μια συσκευή Realme, που πιστεύεται ότι είναι το GT 2 Pro κατάφερε να γίνει το τρίτο smartphone Android που πέτυχε βαθμολογία άνω του 1 εκατομμυρίου πόντων στη δοκιμή αναφοράς του AnTuTu.

Business Realme

DIZO: Φτάνει το 1 εκατομμύριο πελάτες μέσα σε πέντε μήνες στην Ινδία

Σήμερα, η εταιρεία γιορτάζει ένα ακόμη ορόσημο αφού κατάφερε να συγκεντρώσει περισσότερους από 1 εκατομμύριο πελάτες στην Ινδία μέσα σε πέντε μήνες από το ντεμπούτο της στις 25 Μαΐου 2021.