Σύμφωνα με πληροφορίες, στις 29 Φεβρουαρίου σε συνέδριο του Facebook για διαφημιστές αναμένεται να ανακοινωθεί η νέα εμφάνιση Timeline και στα εταιρικά Fan Pages. Το νέο φορμά που έχουμε γνωρίσει από τις αλλαγές στα profile μας (αλήθεια το δικό σας έχει αλλάξει;) είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο και στα “κουρασμένα” Fan Pages σίγουρα θα δώσει νέο αέρα.
Ακολουθούν παραδείγματα για το πως θα μπορούσαν να είναι τα νέα Fan Pages.
Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας.
Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Παρακολουθήστε τα σχόλια
4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
panoc
11 years πριν
Το timeline έχει ενδιαφέρον στα προσωπικά μας προφίλ, αλλά όταν μεταφέρεται και σε εταιρικά προφίλ τότε δίνει άλλο κύρος 😛
Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.
Το timeline έχει ενδιαφέρον στα προσωπικά μας προφίλ, αλλά όταν μεταφέρεται και σε εταιρικά προφίλ τότε δίνει άλλο κύρος 😛
δίνει μια νέα προοπτική…
πολύ όμορφα όλα 🙂
Της Mercedes Ειναι Ωραιο…. Αχ Να Μπορουσαμε Να Αλλαζουμε Το Χρωμα Του Χρονολογιου Μας