Google, επιχειρεί να επανασχεδιάσει το email app λανσάροντας το Inbox

H Google σε μια προσπάθεια να αλλάξει το email προς το καλύτερο ανακοίνωσε μέσω του blog της ένα νέο email app που ονόμασε Inbox και το οποίο δημιουργήθηκε από την ομάδα του Gmail. Το Inbox βασίζεται στα tabs του Gmail το οποίο εισήγαγε νέες κατηγορίες για Social updates και Promotions.

Η νέα εφαρμογή έχει τα Bundles που ομαδοποιούν όμοια είδη μηνυμάτων, οπότε για παράδειγμα μηνύματα από τραπεζικές συναλλαγές και αποδείξεις θα μπουν μαζί ενώ τα Bundles θα μπορούν να ρυθμίζονται από τον ίδιο τον χρήστη.

Υπάρχουν τα Highlights τα οποία βάζουν σημαντικά email μπροστά όπως αρχεία και φωτογραφίες από φίλους, πληροφορίες για πτήσεις και για σημαντικά event. Επιπλέον, το app θα προβάλει χρήσιμες πληροφορίες από το web και ας μην είναι μέσα στο email όπως γα παράδειγμα το real-time status της πτήσης σας. Σκοπός των Bundles και Highlights είναι να συγκεντρώσουν μαζί της χρήσιμες πληροορίες στις οποίες θέλετε να έχετε εύκολη πρόσβαση οποιαδήποτε στιγμή.

Update: Προστέθηκε νέο βίντεο.

Τρία ακόμη χαρακτηριστικά είναι τα Reminders, Assists και Snooze: Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει Reminders που θα τον ειδοποιούν για διάφορες υποχρεώσεις που μπορεί να έχει. Το Assists λειτουργεί μαζί με το Reminders έτσι ώστε να προβάλει σχετικές πληροφορίες, για παράδειγμα αν έχει κάνει κράτηση σε ένα εστιατόριο, τότε θα προβάλει την τοποθεσία του στον χάρτη. Τέλος, το Snooze είναι για να απορρίψετε μηνύματα και Reminders αλλά προσωρινά.

Η Google αναφέρει ότι το Inbox δημιουργήθηκε από την ομάδα του Gmail αλλά δεν είναι ένα update στο Gmail, είναι εντελώς ξεχωριστό app το οποίο λειτουργεί με Gmail accounts. Ουσιαστικά το Inbox είναι κάτι σαν το Google Now αλλά σε μορφή email, το οποίο προβάλλει σχετικές πληροφορίες όπως για πτήσεις και οδηγίες στον χάρτη σε έναν Android launcher ή μέσω του iOS app.

Το Inbox ενσωματώνει το νέο Material design, μια νέα αισθητική που έκανε το ντεμπούτο της στο Android 5.0 Lollipop. Είναι δουλεύει σε Android (4.1 Jelly Bean και άνω), iOS (7 και άνω) και στο web (μόνο Chrome). Όμως η υπηρεσία είναι ακόμη invitation-only (για αρχή τουλάχιστον), πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να εχετε πρόσκληση από κάποιον φίλο ή να στείλετε για πρόσκληση στο inbox@google.com.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 24 Οκτωβρίου 2014 22:11

Σχόλια

  • Με μπερδεψε η τεραστια περιγραφη. Οταν βγει κανονικα το δοκιμαζω προς το παρον ειμαι υπερευχαριστημενο με mymail αλλα και το cloudmagic που ειχα πριν ηταν πολυ καλο.

  • Αυτό μοιάζει με κανιβαλισμό όπως το βλέπω. Εφόσον η ομαδα της Google βγάζει νεα εφαρμογή που δεν θα αναβαθμίζει το Gmail app, αλλα θα ειναι ανεξάρτητη, μάλλον για κατάργηση της δεύτερης μου μοιάζει.

  • Καλησπερα σε ολους. Καταρχην θελω πω συγχαρητηρια για το blog και τον ολο σχεδιασμο. Δυστυχως ομως διαβαζοντας το σχετικο αθρο “ Κερδίστε 3 προσκλήσεις για το Inbox by Gmail !!!” βλεπω την εκδοση ενος διαγωνισμου και την κληρωση ενος invitation για ενα app το οποιο και υποκειται στην αντικειμενικη ελευθερη προσβαση απο την την ιδια την google. Με λιγα λογια μια εκμεταλευση διαγωνισμου για ελευθερη προσβαση απο invitation. Κατανοω απολυτα την οποιαδηποτε εκδοση διαγωνισμου η και προσκλησης για καταναλωτικο προιον (i.e. One Plus One η προσφορα προιοντος απο τριτους/υποστηρικτες) αλλα τη εκμεταλευση τη διαθεσιμοτητας προσκλησεων σε διαγωνισμο για μελλοντικη προσβαση σε ελευθερες υπηρεσιες πρωτη φορα τη βλεπω. Και για να προλαβω για μια ακομα φορα, δεν κρινω το συστημα διαχειρισης των προσκλησεων αλλα την εκμεταλευση του σε διαγωνισμο και μαλιστα με την ενεργη συμμετοχη σχολιου. Πιστευω οτι οι administrators του blog καταλαβαινουν το μηνυμα που θελω να περασω και ενοειται οτι κυριος στοχος δεν είναι ουτε το αρνητικο σχολιο, ουτε η δημιουργια μιας ιδεας επιπληξης, απλα η εκφραση μιας γνωμης προς το ηλεκτρονικο αναγνωστη και τον τελικο παραληπτη μιας εφαρμογης. Όλα αυτα υποκειται στα πλαισια του Technical Infrastructure και εργαζομενος πανω απο 7 χρονια ως privacy analysis engineer (Ιnformation Security Engineer - Switzerland/USA) δεν εχω ξανασυναντησει κατι τετοιο και πιστευω οτι τετοιες κινησεις δεν αποτελουν θετικο σημειο αναφορας για μια πληρηφορια. Δεν αποσκοπω στη αμεσοτητα δημοσιευσης του σχολιου, αλλα στην εμμεση πληροφορηση οσων το επιθυμουν. Παντα φιλικα, παντα κατα προσωπικη αποψη και παντα στην προσωπικη κριση του καθενος. Σας ευχαριστω ολους για το χρονο σας.

  • david, εγω το βλεπω πολυ απλα. Εχω 3 invitations δεν ζηταω ανταλλαγμα για τον διαγωνισμο και μοιραζω 3 προσκλησεισ σε Tech fans που κ αυτοι θα τισ μοιρασουν σε αλλουσ 3 ο καθενασ. Είχαμε κάνει το ίδιο και παλαιότερα με το Google Wave.

  • Αξιοτιμε Κωστα καταρχην σας ευχαριστω για τη δημοσιευση του σχολιου καθως και για την απαντηση σας. Νομιζω οτι ισως και να σας μπερδεψα λιγο αν και αναφερθηκα σε συγκεκριμενα σημεια με την αναλογη σαφηνεια. Συμφωνω οτι ειναι μια απλη διαδικασια (κατα την αποψη σας και είναι απολυτα δεκτη), αλλα επιτρεψτε μου να διαφωνησω οτι δεν ζητειται εμμεσο ανταλλαγμα σε ενα blog με μεγαλο αριθμο μελων (χωρις την αναφορα στα social media) και ενα σεβαστο πλαισιο διαφημισεων. Νομιζω οτι αυτο θα πρεπει να διευκρινιστει. Το ανταλλαγμα αμεσα ερχεται από του πελατες/συνεργατες οι οποιοι ορθως απευθυνονται να διαφημιστουν στο blog σας και εμμεσα με ολους του χρηστες οι οποιοι αφηνοντας το σχολιο τους για τη συμμετοχη τους περιβαλονται απο διαφημισεις banners (i.e. PPC Advertising Networks/CPM Advertising Networks/Direct Banner Advertising/Text Link Ads/Sponsored Reviews/RSS Feed Ads e.t.c.). Πιστευω οτι σαν Founder του blog γνωριζεται βασικες αρχες Blog/CMS και οπως ειναι λογικο τη χρηση για την επιθυμητη ανταμοιβη σας απο αυτο. Φυσικα και ειναι ζωτικης σημασιας για το blog οι διαφημισεις για ευλογους λογους, υπαρχει κοινη λογικη και στο Press Release of Wordpress, μιας και βλεπω οτι ολος ο σχεδιασμος παταει πανω στο CMS (Wordpress 4.0) αλλα δεν δικαιολογει σε κανενα επιπεδο όλα τα παραπανω που αναφερθηκαν στην προηγουμενη δημοσιευση σχολιου. Και σε αυτο σημειο νομιζω πρεπει να επισημανθει οτι στην επισημη ιστοσελιδα (playstore) υπαρχει invitation mail (obviously is a queue list) και οτι απλως μεχρι και τα τελευταια 24ωρα σαν απλος χρηστης δεν μπορουσες να κανεις invite αλλους (τριτους), το οποιο και αλλαξε, οπως πολυ σωστα αναφερθηκε στο σχολιο σας παραπανω. Το πιο απλο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι μια ορθη διαδικασια θα περιλαμβανε αμεση κληρωση χωρις την ιδιοτητα του σχολιου (πιστευω ειναι απολυτα κατανοητο αυτο) και με πιο απλα λογια θα μπορουσε καλλιστα, να γινει νεο post που να λεει απλα οτι (ανεξαρτητη) κληρωση που ελαβε μερος απο τα forum-members 3 τυχεροι κερδιζουν τη προσκληση. Θα ειχε την ιδια ισχυ σαν να βρισκοσασταν σε ενα χωρο με συγγενεις, φιλους η γνωστους και να “προωθουσατε” τις προσκλησεις μεταξυ σας και oχι online via blog. Επισης σχετικα με το GoogleWave δεν θα αναφερθω στη “μεθολογια” αλλα στη πραξη. Το οτι η ιδια διαδιακασια κληρωσης εχει λαβει μερος στο παρελθον για παρομοιες παροχες τριτων διαδικτυακων υπηρεσιων/εφαρμογων και δεν ετυχε να γινει καποιο σχολιο σχετικα με τη διαδικασια αυτη, δεν πιστευω οτι μπορει να ευσταθει σαν επιχειρημα και να δικαιολογει τη ενεργεια. Τελος θελω να πιστευω οτι με την απλοτητα και την επεξηγηση καθε σημειου πετυχα να διευκρινισω με επιτυχια ολα τα παραπανω και να υπηρξα σαφεστατος για το λογο και τον οποιο εγραψα το πρωτο σχολιο. Να σημειωθει οτι παντα κυριος στοχος μου υπηρξε η επεξηγηση ολων το παραπανω που αναφερθηκαν, η δημιουργια ενος θετικου κλιματος για μια εποικοδομητικη συζητηση και ανταλλαγη σχολιων και φυσικα να εκφραστει μερος του Information Security, το οποιο επικαλειται την ασφαλεια διαδικτυακων χρηστων (part of IT Security/Fraud). Οπως ειχα προαναφερει και στο προηγουμενο σχολιο, παντα φιλικα, και παντα κατα προσωπικη κριση του καθενος. Ευχαριστω και παλι για τη προσοχη και το χρονο σας.

  • David, τώρα έγινε έτσι. Πάει τελείωσε. Κανένας δεν παραπονέθηκε, οι τυχεροί έχουν λάβει ήδη τις προσκλήσεις και φαντάζομαι ότι τις έχουν μοιράσει σε φίλους τους και σύντομα θα ανοίξει το Inbox για όλους. Καλή συνέχεια και χάρηκα για την συνομιλία. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.

  • Κωστα, πιστευω οτι η απαντηση σας (σχολιο) αντικαθρεφτιζει τα παντα. Μηδεν τεκμηριωση, μηδενικο feedback σε οσα αναφερθηκαν και μια συνεχιση του επιχειρηματος “κανεις δεν παραπονεθηκε”. Απλα λυπηρό. Οπως καταλαβαινεται ειναι σαν να μου λετε οτι επειδη βρεθηκες ενας και ασκησε μια κριτικη στο συγκεκριμενο θεμα δεν εγινε και τιποτα, που εστω και ο ελαχιστος προβληματισμος θα επρεπε να υπαρχει προς σεβασμο των μελων και των μελλοντικων ηλεκτρονικων αναγνωστων. Ειναι σαν λεμε (προγραμματιστικα) οτι βρεθηκε ενα “bug” σε καποιο firmaware και επειδη μονο ενα ατομο το παρατηρησε και εδωσε feedback δεν υπαρχει λογος για εξεταση, επιδιορθωση, βελτιωσης. Πραγματικα λυπαμαι για τον ελλιπη ελεγχο των ελληνικων ιστοσελιδων (personal webpages, blog, RSS Feed, e.t.c.) απο τις αρμοδιες αρχες/υπηρεσιες του κρατους σε σχεση με το εξωτερικο (UK-Switzerland-USA). Πιστευω οτι οποιο ατομο εχει μια βασικη γνωση και εμπειρια στο Internet-Technical Infrastructure και γενικοτερα στις τεχνολογιες ιντερνετ, καταλαβαινει απολυτα και σχηματιζει το αντικειμενικο συμπερασμα και “closure”. Να αναφερω οτι δεν υπαρχει τιποτα προσωπικο μαζι σας και οτι την αντιστοιχη συμπεριφορα και κρητικη θα την ασκουσα σε οποιοδηποτε blog/ιστοσελιδα εβλεπα κατι αντιστοιχο λογω του επαγγελματικου αντικειμενου ερευνας και απασχολησης (Consultant IT Security Engineer) . Τελος για το μονο που ηθελα να ζητησω συγνωμη απο χρηστες/αναγνωστες ειναι για εκτος θεματος σχολια στο συγκεκριμενο αθρο/post. Καλη συνεχεια και σε σας Κωστα, Με εκτιμηση David

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.