Internet

Νέα εμφάνιση για το Spotify – Θα μοιάζει αρκετά στο TikTok

Κατά τη διάρκεια του Stream On, το Spotify παρουσίασε μία νέα εμφάνιση με ένα ολοκαίνουργιο interface με εικόνες και κλιπ μουσικών βίντεο όπως το TikTok ή το Instagram.

Αντί της ίδιας παλιάς λίστας άλμπουμ που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε, αυτή η καινοτόμος ενημέρωση θα προσφέρει πιο εξατομικευμένες μουσικές προτάσεις με βάση αυτό που σας αρέσει να ακούτε. Ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής του Spotify, Daniel Ek, είπε ότι οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν ένα «εντελώς νέο» home feed, προσθέτοντας ότι είναι «επανασχεδιασμένο από την αρχή». Συνέχισε, “θα δείτε το Spotify, νομίζω, να ζωντανεύει. Θα δείτε πολύ περισσότερο διαδραστικό περιεχόμενο.”

Η πλατφόρμα streaming θα διαθέτει εντυπωσιακά εξώφυλλα άλμπουμ στην κορυφή του feed της, με αυτόματη αναπαραγωγή podcast ή μουσικών βίντεο που θα εμφανίζονται ακριβώς από κάτω. Για να μεταβείτε σε μια συγκεκριμένη εμπειρία βίντεο/podcast, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επιλέξετε μια από τις αναρτημένες επιλογές.

Από σήμερα, οι περισσότεροι από 500 εκατομμύρια ενεργοί χρήστες του Spotify θα έχουν την εμπειρία προεπισκόπησης μουσικής, podcast και ακουστικών βιβλίων, καθώς και εξατομικευμένους AI DJs και προσαρμοσμένες λίστες αναπαραγωγής με τη νέα ανάπτυξη. Τα ανανεωμένα discovery feeds διευκολύνουν το άμεσο κλικ σε τραγούδια, άλμπουμ ή προφίλ καλλιτεχνών, ενώ το Smart Shuffle δημιουργεί εξατομικευμένες ηχητικές εμπειρίες όπως ποτέ άλλοτε!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Σπύρος Τζάνης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.