Google Pixel 4: Πόσοι παρακολούθησαν live την παρουσίαση σε YouTube και Twitter;

0

Εχθές το απόγευμα πραγματοποιήθηκε το Made by Google event κατά τη διάρκεια του οποίου η εταιρεία παρουσίασε τα Google Pixel 4 και Pixel 4 XL, το Google Nest Mini, το Google Nest WiFi, τα Google Pixel Buds 2 και το νέο Google Pixelbook Go.

Όπως και κάθε άλλη χρονιά, έτσι και φέτος, η Google έκανε livestream την παρουσίαση των νέων συσκευών στο YouTube. Εκτός από το YouTube, η εταιρεία αποφάσισε να δείξει την παρουσίαση και στο Twitter.

Η Google δεν είναι η πρώτη εταιρεία που κάνει livestream τις αποκαλύψεις των νέων smartphone της. Εμείς έχουμε ήδη καλύψει αυτές της Apple με τα iPhone 11 και της Huawei με τα Mate 30.

Να αναφέρουμε συγκριτικά ότι, το livestream των iPhone 11 στο YouTube είχε κατά μέσο όρο 1,7 εκατομμύρια θεατές και των Huawei Mate 30 περίπου 70 χιλιάδες. Οπότε ας δούμε πόσους θεατές συγκέντρωσε η παρουσίαση της Google, τόσο στο YouTube όσο και στο Twitter.

Οι θεατές στην αρχή του event

Τα livestream ξεκίνησαν 15 λεπτά πριν την παρουσίαση και οι αρχικοί θεατές ήταν 14.000 στο YouTube και 1.000 στο Twitter. Όταν ξεκίνησε η παρουσίαση και ο hardware chief της Google, Rick Osterloh, ανέβηκε στη σκηνή οι θεατές είχαν φτάσει τις 120.000 και 2.400 αντίστοιχα.

Οι θεατές κατά την παρουσίαση των Google Pixel 4

Η Google ξεκίνησε αποκαλύπτοντας τα Google Pixel Buds 2, συνέχισε με το Pixelbook Go, τo Nest Mini, το Nest Wifi και ολοκλήρωσε με τα Google Pixel 4 και 4XL. Οι θεατές καθόλη τη διάρκεια της παρουσίασης στο YouTube αυξάνονταν σταδιακά, μέχρι που κορυφώθηκαν κατά την παρουσίαση των Google Pixel 4 όπου και άγγιξαν τις 226.000.

Google Pixel 4 and 4 XL

Από την αντίπερα όχθη, στο Twitter οι θεατές κατά τη διάρκεια παρουσίασης των λοιπών προϊόντων ήταν γύρω στους 16.000 και κατά την αποκάλυψη των Google Pixel 4 έφτασαν τις 30.000 και παρέμειναν σταθεροί.

Το live chat ήταν ανενεργό και στις δύο πλατφόρμες, κάτι που ήταν λογικό ύστερα από τα σχόλια που είδαμε να αναγράφουν οι θεατές στην παρουσίαση των Huawei Mate 30.

Οι συνολικές προβολές του Made by Google

Στο τέλος της εκδήλωσης το YouTube ανέφερε ότι οι συνολικές προβολές ήταν 4.190.739, ενώ στο Twitter ήταν 904.800. Συγκριτικά, οι συνολικές προβολές της Apple ήταν λίγο κάτω από 3,1 εκατομμύρια, ενώ της Huawei 95.208.

Σχόλια

avatar
  Παρακολουθήστε τα σχόλια  
Να ειδοποιηθώ όταν

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα