Αναβάθμιση LG Optimus 2X P990 Open Market σε Android 2.3 Gingerbread

H LG Electronics Hellas μόλις τώρα εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση σχετικά με την αναβάθμιση του LG Optimus 2X σε Android 2.3 Gingerbread. Μπορεί τα μοντέλα Optimus της LG να έχουν αργήσει χαρακτηριστικά να λάβουν την έκδοση 2.3 αξίζει όμως ένα μπράβο στην LG Hellas που γίνεται η πρώτη ελληνική αντιπροσωπεία που εκδίδει ανακοίνωση σχετικά με update σε κινητό.

Να σημειώσουμε ότι επίσημα από τη μαμά LG Electronics έχουν ανακοινωθεί οι παρακάτω ημερομηνίες για update σε Android 2.3 Gingerbread LG Optimus 3D: από 21η Νοεμβρίου, LG Optimus Black: από 28η Νοεμβίου ενώ ανακοίνωσε και την επόμενη αναβάθμιση του Optimus 2X σε Android Ice Cream Sandwich 4.0.

Ακολουθεί η σημερινή ανακοίνωση της LG Electronics Hellas:
“Η LG Electronics εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους καταναλωτές που επέλεξαν να γίνουν κάτοχοι ενός κινητού τηλεφώνου της οικογένειας Optimus και περίμεναν υπομονετικά για την αναβάθμιση των συσκευών τους σε Android 2.3 Gingerbread. Είμαστε ενθουσιασμένοι από το υψηλό ενδιαφέρον που επέδειξαν οι κάτοχοι των κινητών τηλεφώνων της σειράς Optimus, και λαμβάνουμε όλα τα δυνατά μέτρα, προκειμένου να προσφέρουμε μία ομαλή αναβάθμιση στο νέο λειτουργικό σύστημα, όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

Σε αυτό το πλαίσιο, η αναβάθμιση του premium smartphone LG Optimus 2X (P990) Open Market για την ελληνική αγορά, είναι πλέον διαθέσιμη.

Οι χρήστες των εν λόγω συσκευών, μπορούν να επισκεφτούν την επίσημη ιστοσελίδα της LG Electronics Ελλάς στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.lg.com/gr/support/mc-support/mobile-phone-support.jsp ή να επικοινωνήσουν απευθείας με κάποιον τεχνικό εκπρόσωπο στο κέντρο εξυπηρέτησης της εταιρείας στο 801 11 200 900 από σταθερό και 210 48 00 564 από κινητό τηλέφωνο, 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, μέσω της υπηρεσίας LGhere4U.

Εκτιμούμε απεριόριστα την υποστήριξη και τα σχόλια που έχουν δώσει οι πελάτες μας όλο το διάστημα της καθυστέρησης της αναβάθμισης, και εγγυόμαστε ότι θα καταβάλλουμε τα μέγιστα, ώστε να παρέχουμε συνεχώς το καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών σε όσους καταναλωτές μας εμπιστεύονται.”

Επεξεργάστηκε την 8 Νοεμβρίου 2011 13:56

Σχόλια

  • Καλλιο αργα παρα ποτε..η πιο best value for money διπυρηνη και οχι μονο συσκευη αυτη τη στιγμη..

  • ρ παιδια σορρυ κιολας αλλα παω να κανω τν αναβαθμιση κ μ λεει οτι δν βρεθικε ενα προγραμμα ξερει κανεις τι κανω?

  • πως θα κανω την αναβαθμιση??μπαινω στο pc suite IV και μου λεει οτι υπαρχει νεα εκδοση,με βαζει στο προγραμμα που γινεται η αναβαθμιση και μου λεει οτι η εκδοση που εχω ειναι η πιο καινουργια...τι πρεπει να κανω??και απο το κινητο που μπαινω μου λεει οτι η εκδοση που εχω ειναι η πιο καινουργιο...ας μας πει καποιος που εκανε την αναβαθμιση σημερα πως την εκανε!το κινητο το εχω παρει απο το πλαισιο και εχω κοσμοτε καρτα...επειδη λεγατε οτι μπορει να παιζει ρολο και αυτο!

  • εμενα ακομα μου λεει πως εχω την τελευταια εκδοση την v10d !
    το κινητο ειναι αγορασμενο απο πλαισιο και δεν ειναι βονταφον!τι να κανω?

  • Αληθεια τι γινεται ακομα να μας δωσει αναβαθμιση; Το πηρα τελος Μαιου απο βονταφον χωρις ομως να σηματακια βονταφον ουτε οταν ανοιγει και ακομα ειμαι με την 10d. Διαβαζω για αλλους που το αγορασαν αργοτερα και εχουν ηδη παρει. Καποιος ειπε οτι αναβαθμιζονται βασει ΙΜΕΙ. Ηδη περασαν 10μερες και ακομα.

  • φιλε λορεντζο και εγω το ιδιο θα κανω!!παντως ντροπη να βγαζουν ανακοινωση χωρις να ειναι διαθεσιμη σε ολους η αναβαθμιση

  • Τάσο καπου το καταλαβαίνω δεν μπορουν να δώσουν ταυτόχρονα σε ολο τον κοσμο αλλα εχουν περασει τοσες μερες και παρα πολλοι δεν εχουν παρει αναβαθμισει και ψαχνουν να την κανουν χειροκινητα και μπλεκονται , ενταξει δεν τρελενομαι να την κανω μονο μους αλλα οπως λες επρεπε να ειναι ποιο σύντομη αργούν πάλι!!!

  • εγω δεν το καταλαβαινω!απο την στιγμη που η ανακοινωση δεν αναφερει τιποτα για προτεραιοτητα καποιον συσκευων ή σταδιακή αναβαθμιση των συσκευων τοτε ειναι υποχρεωμενοι να την παρεχουν σε ολους την ιδια μερα!

  • ενταξει αυριο θα παρω στο τηλ που λεει και θα τους βρισω...δεν γινεται αλλιως!πεδευομαι ολο το απογευμα και τιποτα,τα ιδια!αμα ειναι σε καθε αναβαθμιση να μας βγαζουν το λαδι...

  • φιλε παναγιωτη πηρα χτες να ρωτησω γιατι οι αλλοι μπορουν να αναβαθμισουν και εγω οχι και δεν γνωριζε ο υπαλληλος οτι εχει βγει επισημα η αναβαθμιση!!εγω τον ενημερωσα!φανταζεστε να ειμαι η αιτια που βγαλανε την επισημη ανακοινωση!!χαχαχαχα πλακα κανω!

  • Εαν εχετε κανενα νεο καντε ενα ποστ να ξερουμε τι μας γινετε!! Θελουν και ICS αντε γεια!!

  • εγω δεν το πηρα απο βονταφον αλλα απο πλαισιο και ακομα περιμενω!!μηπως ειναι εισαγωγης βονταφον?

  • tasos επικοινώνησα με live chat με την lg και εχω αυτες τις πληροφορίες σχετικα με την αναβάθμιση του lg 2x σε 2.3:Aυτό που συμβαίνει ειναι το εξής:σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε και επειδή η αναβάθμιση κυκλοφόρησε μόλις εχτές για το P990, υπάρχουν κάποια θέματα που έχουν προκύψει με την αναβάθμιση και την συνεργάσία της με κάποια μοντέλα P900 τα οποία τα γνωρίζει η εταιρία και δρομολογεί την λύση για την αναβάθμιση τους.
    > εντός του μήνα θα μπορέσετε να αναβαθμίσετε το τηλέφωνο σας στην 2.3

  • Παιδιά, στο blog της LG έχει οδηγίες για το πως να κάνετε την αναβάθμιση... ρίξτε μια ματιά μήπως μπορέσετε να κάνετε την αναβάθμιση...

  • Απλά απαράδεκτη η LG...
    Πήρα τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη και μου είπαν πως πρέπει να πάει το τηλέφωνο εκεί για να γίνει η αναβάθμιση! Ή να το πάω εγώ ή να το στείλω με courier και να περιμένω χωρίς τηλέφωνο μέχρι να την κάνουνε... Είχε και υφάκι ο υπάλληλος λες και μου έλεγε "αν σου αρέσει φιλαράκι"!

  • Ωραία τηλεφωνική υποστήριξη...
    Απάντηση μέσω online chat

    Spiros *******: Γεια, Νίκος. Πως μπορώ να σας βοηθήσω;
    Νίκος: Περιμένοντας από το καλοκαίρι την αναβάθμιση σε gingerbread, από την αρχή του μήνα που βγήκε η ανακοίνωση σας, προσπαθώ χωρίς αποτέλεσμα να την κάνω. Το κινητό είναι αγορασμένο από την vodafone και αν έχω καταλάβει καλά, για ακόμα μια φορά, δεν είναι έτοιμη...
    Spiros *******: Το υλικολογισμικό της συσκευής σας αυτή την στιγμή δεν επιτρέπει την αναβάθμιση σε 2.3 προς το παρών.
    Νίκος: και γιατί από την τηλεφωνική υποστηριξη μου είπαν να το στείλω με courier ή να το φέρω ο ίδιος για να γίνει η αναβάθμιση? Αυτοί είναι άσχετοι?
    Spiros *******: Σε κάποιες συσκευές γίνεται η αναβάθμιση από το service μας. Δώστε μου το τηλέφωνο σας να ελέγξω τι ακριβώς αναφέρετε ότι σας είπαν.
    Νίκος: **********
    Νίκος: Και πότε με το καλό θα έχουμε επιτέλους την αναβάθμιση? Έχουμε κάποια ένδειξη να ελπίζουμε?
    Spiros *******: Το όνομά σας? Δεν βλέπω να υπάρχει καταχώρηση με αυτό το τηλέφωνο.
    Νίκος: ********** Νίκος. Πήρα σήμερα το πρωι...
    Spiros *******: Με αυτό το νούμερο δεν βρίσκω καταχώρηση. Σε αυτό που ρωτάτε να σας ενημερώσω πως υπάρχει θέμα στα κινητά που έχουν λογισμικό και έχουν εισαχθεί από την Vodafone. Δεν έχουμε κάποιο νεότερο πάνω σε αυτό το θεμα.
    Νίκος: Αυτή η κατάσταση είναι απλά απαράδεκτη! Ντροπή... Τόσους μήνες και δεν έχετε ακόμα ιδέα τι θα γίνει!
    Νίκος: θα βγει η νέα έκδοση android και εμείς θα είμαστε με την 2,2 ακόμα
    Spiros *******: Οπως είπα και πριν,το θέμα είναι με κινητά που έχουν εισαχθεί από Vodafone. Ακόμα για αυτά δεν υπάρχει κάποια λύση.
    Spiros *******: Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας εξυπηρετήσω;
    Νίκος: οχι ευχαριστώ!
    Spiros *******: Ευχαριστούμε που χρησιμοποιήσατε το chat. Να έχετε μια όμορφη μέρα

  • Παιδια ειμαι κ εγω κατοχος lg optimus 2x κ εκανα την αναβαθμιση κ η διαφορα ειναι ελαχιστη θα ελεγα με το ματι δυσκολα καποιος να την ξεχωρισει ελπιζουμε να δουμε διαφορα με το ics...

  • Εν αντιθέσει με ότι λένε τα υπόλοιπα παιδιά για την αναβάθμιση, το 2.3.4 που περνάει στο 2X έχει μεγάλη διαφορά στο UI (που ήταν το βασικό πρόβλημα του 2X, και το οποίο διαπίστωσα μέσα σε λίγες μόνο ώρες χρήσης). Επίσης υπάρχει μεγάλη διαφορά -βελτίωση- στη διαχείριση εφαρμογών και εξωτερικής/εσωτερικής μνήμης (δλδ όχι των SD cards που προσθέτουμε).

    Με δύο λόγια αξίζει 100%...μπορεί να καθυστέρησε η LG, αλλά η έκδοση που βάλανε είναι πραγματικά πάρα πολύ καλή...

  • Παιδια εγω ενδιαφερομαι ν αγορασω αυτο το κινιτο αλλα εχω δει στο internet οτι παρουσιαζει πολλα προβληματα με τυχαιες επανεκινισεις και το black screen of death οπως λενε.Ισχυει κατι τετοιο;Επειδη το χω δει σε πολλα site αν ξερει καποιος κατι σχετικο θα ταν πολυ χρησιμη η απαντηση του...

  • Δυστυχώς κι εγώ που το αγόρασα πριν μια εβδομάδα έχω το φαινόμενο black screen of death. Απ ότι έχω καταλάβει μάλλον την ακούει με την κάρτα sd. Σήμερα που την έβγαλα μέχρι στιγμής λειτουργεί κανονικά. Απαράδεκτο όμως να έχει ένα τέτοιο πρόβλημα τόσο καιρό και να μην διορθώνεται.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.