Facebook: Σχεδιάζει να φέρει σύντομα διαφημίσεις στον Messenger

Το Facebook Messenger έχει καταφέρει να γίνει δημοφιλέστατο φτάνοντας στους 800 εκατ. μηνιαίους χρήστες. Έχοντας μια τόσο μεγάλη βάση χρηστών, το Facebook φαίνεται πως θα ξεκινήσει να την “εκμεταλλεύεται” περισσότερο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει την προβολή διαφημίσεων. Το νέο feature δεν θα είναι ανοιχτό για όλες τις εταιρείες να ξεκινήσουν να σπαμάρουν με διαφημίσεις, αλλά θα είναι για εταιρίες με τις οποίες εσύ έχεις επιλέξει κάποια στιγμή να κάνεις chat μέσω του Facebook Messenger.

Η λογική του Facebook έχει ως εξής: Από την στιγμή που αποφάσισες να επικοινωνήσεις με κάποια εταιρεία μέσω του Facebook Messenger, αυτό σημαίνει ότι μάλλον ενδιαφέρεσαι για τα προϊόντα της, άρα τότε θα προβάλλονται οι στοχευμένες διαφημίσεις.

Στο έγγραφο το οποίο διέρρευσε από το TechCrunch, φαίνεται ότι το Facebook ετοιμάζει τρόπους για να κάνει ακόμη περισσότερους χρήστες να επικοινωνούν μέσω του Messenger με τις επιχειρήσεις, και φυσικά να ανοίξουν την πόρτα σε περισσότερες διαφημίσεις.

Εδώ όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή, όπου το Facebook θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να διασφαλίσει ότι τα μηνύματα αυτά θα είναι ευπρόσδεκτα από τους χρήστες και να μην τους αναγκάσει να κάνουν uninstall το app. Λέγεται ότι θα υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί για το πόσο συχνά μπορεί μια εταιρεία να σου στείλει διαφημιστικό περιεχόμενο.

facebook messenger ads, Facebook: Σχεδιάζει να φέρει σύντομα διαφημίσεις στον Messenger

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

10 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Mary

Καλά delete χωρίς δεύτερη σκέψη.

Agnostos13

Και ελεγα τοσο καιρο που το παει η facebook με το messenger…

vasilist

Κομμένες οι αναβαθμίσεις του messenger δηλαδή, και να μας αναγκάσουν τότε delete.

NZ

Το έκανα ήδη………………………..delete!

arislp

καλα η εφαρμογη του fb που σε λιγο θα φτασει το 1 γιγα εχεδι φαει σουτ εδω και καιρο….μολις βαλει τις διαφημισεις και σαυτο εφυγε και αυτο..καλυτερα να εχεις ανοιχτο ολη τη μερα το fb απο τον browser…

bill

βαζεις ενα facebook lite και ολα καλα

Sotosr35tc

Λιπών έχουμε και λέμε μια που θα γίνει και μια που θα διαγραφεί μια για πάντα αν θέλω να δω τη νέα προϊόντα έχει ένα κατάστημα γιαυτό υπάρχουν και τα newsletter μέσο email τα οποία θα δω όταν και οπότε γουστάρω εγώ και όχι οπότε θέλει το FB αν γίνει σουτ με την μία

sokoo

Σε λιγο θα πηγαινουμε σε windows phone για εφαρμογες απο τριτους να μη βλεπουμε διαφημησεις !!!

Αλεξανδρος

Πολυ απλα μπαινουμε στον browser μας γραφουμε m.facebook.com βλεπουμε και γραφουμε μηνυματα κανονικοτατα και αμα θελουμε φωνητικη κληση Viber.

Γιατι να βαζουμε ντε και καλα messenger ή εφαρμογη facebook απο την στιγμη που μπορουμε να τα κανουμε με απλο τροπο ??

Ασε που το messenger κολλαει ωρες ωρες ή αργει υπερβολικα να στειλει μηνυμα καποιες φορες.

Άγγελος

Εκτός του ότι είναι βαριά και πετάγεται σαν να μην πω σε όλο το smartphone τώρα θα έχει και διαφημίσεις ? χαχαχαχαχααχ Ένα είναι το app που κάνει ότι ακριβώς το Face και είναι πολύ πιο ελαφρύ.

What’s App !!!

Καλό και το viber αλλά επίσης βαρύ και τρέχει και πάντα στο παρασκήνιο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Instagram Meta

Το Facebook και το Instagram σας επιτρέπουν να απενεργοποιήσετε την παρακολούθηση διαφημίσεων

Μετά τις έντονες διαμάχες των τελευταίων εβδομάδων, η Meta αποφάσισε να επιτρέψει στους χρήστες του Facebook και του Instagram να απενεργοποιήσουν την παρακολούθηση διαφημίσεων για τους λογαριασμούς τους.

Business Facebook Instagram Meta

H Meta επενδύει στην Ελλάδα – Δημιουργεί κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα

Η μητρική εταιρία του Facebook, η Meta αναμένεται να δημιουργήσει ένα κέντρο καινοτομίας στην Πάτρα, με 35 νέους επιστήμονες.

Internet Facebook Instagram Meta

Meta: Συζητήσεις για απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων στην Ευρώπη

Υψηλόβαθμα στελέχη της Meta φέρονται να συζητούν την απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης σε όλες τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Ευρώπη, σύμφωνα με τους Financial Times.

Business Facebook Meta

Facebook: Μειώνει τα μπόνους και αυξάνει τις αξιολογήσεις των εργαζόμενων

Η Meta και πιο συγκεκριμένα η Facebook αναμένεται να πραγματοποιεί αξιολόγηση της απόδοσης του προσωπικού δύο φορές το χρόνο, ενώ θα μειώσει κατακόρυφα τα μπόνους των εργαζομένων.