(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Λένε ψέματα οι εναλλακτικοί πάροχοι;

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει γίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα αποδέκτης σημαντικού αριθμού καταγγελιών/ διαμαρτυριών καταναλωτών σχετικά με θέματα που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών μέσω της Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (LLU). Ειδικότερα, οι καταναλωτές καταγγέλλουν κυρίως τα ακόλουθα:

α. Λαμβάνουν εσφαλμένες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο πραγματοποίησης της σύνδεσής τους.
β. Δεν ενημερώνονται με σαφήνεια για τους όρους της σύμβασης, όπως είναι η ελάχιστη διάρκειά της και τα υφιστάμενα τέλη στην περίπτωση πρόωρης καταγγελίας της σύμβασης.
γ. Αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη διαδικασία καταγγελίας της σύμβασης.
δ. Αντιμετωπίζουν, σε ορισμένες περιπτώσεις, διακοπές παροχής υπηρεσιών.
ε. Αντιμετωπίζουν μεγάλους χρόνους αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και καταβάλλουν τα αντίστοιχα τέλη των κλήσεων, χωρίς τελικά να εξυπηρετούνται.

Ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ, Καθηγητής Νικήτας Αλεξανδρίδης δήλωσε «Με τις ταχύτατα επερχόμενες αλλαγές στις συνθήκες ανταγωνισμού, οι Πάροχοι Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών οφείλουν να αποφεύγουν δηλώσεις που δημιουργούν σύγχυση καθώς και πρακτικές που ενδεχομένως πλήττουν την αξιοπρέπεια του συνόλου της τηλεπικοινωνιακής αγοράς. Η ΕΕΤΤ εξετάζει με τη δέουσα προσοχή τις διαμαρτυρίες και διενεργεί ενδελεχή έρευνα προς όλες τις κατευθύνσεις προκειμένου να εντοπίσει τα αίτια στα οποία οφείλονται τα φαινόμενα που καταγγέλλουν οι καταναλωτές. Είναι δε αποφασισμένη να προχωρήσει στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία των καταναλωτών, τη διασφάλιση της απρόσκοπτης παροχής της αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο και την προώθηση της ευρυζωνικότητας, έτσι ώστε να απολαμβάνουν οι καταναλωτές ποικίλες και ποιοτικές υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας, μεταφοράς δεδομένων και video, γρήγορης σύνδεσης στο διαδίκτυο, κλπ».

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT featured

Τηλεπικοινωνίες Ελλάδα: Στα σκαριά επιπλέον χρεώσεις των καταναλωτών

Η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) εξέδωσε Δελτίο Τύπου μέσα από το οποίο κατηγορεί την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Gear EETT

Απαγόρευση κυκλοφορίας του αφυγραντήρα Juro-Pro Ruby 30L WiFi και λάμπας WiFi

Απαγόρευση διάθεσης στην ελληνική αγορά των ραδιοεξοπλισμών COOLSEER RGB WIFI GU10 SMART SPOTLIGHT και “Αφυγραντήρας, Καθαριστής αέρα Ιονιστής Juro-Pro Ruby 30L WiFi.

Gear Black Friday 2022

Black Friday 2022: Τι προσέχω στα courrier όταν παραλαμβάνω αγορές μέσω Internet

Λόγω της αυξημένης ζήτησης για υπηρεσίες courrier που παρατηρείται τη Black Friday 2022, δείτε αυτό το βίντεο για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών σας.

Internet EETT featured

Δικαιώματα καταναλωτή για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών

Η ΕΕΤΤ εξέδωσε, σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης, τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές.