Διοικητικά πρόστιμα στη VIVODI για θέματα προεπιλογής φορέα

Αναρωτιέμαι αν συμβαίνουν ακόμα αυτά τα πράγματα; Κάποιοι εναλλακτικοί πάροχοι τηλεπικοινωνιών να προχωρούν σε αυθαίρετες ενεργοποιήσεις προεπιλογής φορέα χωρίς την απαιτούμενη συγκατάθεση των καταναλωτών. Δηλαδή στα καλά του καθουμένου να σου αλλάζουν εταιρεία τηλεφωνίας και ίντερνετ χωρίς να το έχεις ζητήσει. Και όμως φαίνεται ότι ακόμα συμβαίνουν…

Δελτίο Τύπου ΕΕΤΤ
“Tην επιβολή διοικητικών προστίμων στην εταιρεία VIVODI συνολικού ύψους 290.000 ευρώ, αποφάσισε στη χθεσινή της συνεδρίαση η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, για θέματα προεπιλογής φορέα. Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο των ακροάσεων που διενήργησε κατόπιν καταγγελιών καταναλωτών, διαπίστωσε ότι η εν λόγω εταιρεία προέβη κατά το χρονικό διάστημα Απριλίου 2008- Σεπτεμβρίου 2008 σε αυθαίρετες ενεργοποιήσεις προεπιλογής φορέα χωρίς την απαιτούμενη συγκατάθεση των καταναλωτών.

Επισημαίνεται ότι για τον καθορισμό του ύψους του προστίμου ελήφθη υπόψη ο αριθμός των καταγγελιών στις οποίες διαπιστώθηκε παράβαση καθώς επίσης και το γεγονός ότι η VIVODI είναι επανειλημμένα υπότροπος ως προς το συγκεκριμένο θέμα.”

Τα σχόλια δικά σας. Σας έχει συμβεί αυτό είτε από τη Vivodi είτε από άλλη εταιρεία;

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική, Καθημερινή και Παραπολιτικά, πάντα για θέματα τεχνολογίας. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

4 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
customer

Σε εμάς που είμαστε όλην την ώρα με την τεχνολογία στα χέρια είναι γενικότερα λίγο δύσκολο να συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί ακόμα κι αν πάει να συμβεί, θα το διαγνώσουμε έγκαιρα και θα πάρουμε εμείς ως καταναλωτές την πρωτοβουλία του να ζητήσουμε να σταματήσει. Η αγορά όμως είναι γενικότερα λίγο περίεργη τώρα τελευταία (βλέπε και το thread με την Dell πχ). Όταν κάποιος από την τηλεόρασή του δεί μια απλή διαφήμιση της εκάστοτε εταιρείας παροχής τηλεφώνου, internet, υπηρεσιών, κλπ (να δούμε τί γέλιο θα πέσει με την webtv τώρα …), δεν είναι σε θέση να γνωρίζει κάθε λεπτομέρεια. Δεν έχει ασχοληθεί τη μισή ζωή του (λέμε τώρα) σε αμέτρητα threads μέσα στα forums για όλο αυτό το μπάχαλο που έγινε από την “απελευθέρωση” του μονοπωλίου και μετά, δεν έχει ξενυχτήσει διαβάζοντας πως θα αποφύγει τις κακοτοπιές με τις συνδέσεις, τις αιτήσεις, τα δελτία τύπου της ΕΕΤΤ, τις ανακοινώσεις των εταιρειών, τα παράπονα των πελατών, κλπ κλπ κλπ … Επομένως, είναι πολύ πιο εύκολο να γίνουν πατατιές αυτού του στυλ. Αυτό σε συνδυασμό με το κακό after-sales support (που άρχισε να γίνεται της μόδας πάλι τώρα τελευταία), μπορεί σε ορισμένες περιπτώσεις να είναι πιο εύκολο να στείλεις μια καταγγελία, παρά να… Συνέχεια »

customer

Το θεωρώ πάρα πολύ πιθανό η εκάστοτε επιχείρηση να αποφασίζει να ρισκάρει να κάνει μια τέτοια (ή παρόμοια) ας πούμε μη-νόμιμη κίνηση (αν δε γινόταν ποτέ καταγγελία μια χαρά “νόμιμο” θα ήταν αυτή τη στιγμή), προκειμένου να μεγαλώσει την πελατειακή βάση ή να βγάλει συγκεκριμένα έσοδα σε μια συγκεκριμένη περίοδο. Σε κάθε μία των περιπτώσεων μπορεί ακόμα και να έχει γίνει εκτίμηση πως τα κέρδη στο τέλος θα είναι πολλαπλάσια του τυχόν προστίμου. Παραδέχομαι ότι είναι αρκετά σκληρή μια τέτοια παραδοχή, αλλά σίγουρα ο συγκεκριμένος χώρος και η συγκεκριμένη αγορά, μόνο αγγελικά πλασμένες δεν μπορούν να θεωρηθούν. Μερικές φορές τα βάζουμε με τον ΟΤΕ, αλλά και οι ανταγωνιστές του δεν μπορώ να πώ πως είναι καλύτεροι. Γενικά, όπου και να σκαλίσεις γύρω από αυτές τις εταιρείες, υπάρχει πρόβλημα. Τους πελάτες να πιάσεις, υπάρχει πρόβλημα (εσύ είσαι απόλυτα ικανοποιημένος από κάποιον εναλλακτικό ή από τον ΟΤΕ ?). Τους εργαζόμενους εκεί να ρωτήσεις, πάλι υπάρχει πρόβλημα (και μάλιστα μεγαλύτερο, με εργασιακά δικαιώματα, κλπ). Πώς μπορώ εγώ μετά από όλα αυτά να βλέπω τις συγκεκριμένες εταιρείες με καλό μάτι ? Άρα κατευθείαν σκέφτομαι το worst case scenario, το οποίο είναι ακριβώς αυτό: “εκμεταλλευόμαστε με κάθε τρόπο τον πελάτη και την πελατειακή βάση και… Συνέχεια »

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet EETT featured

Τηλεπικοινωνίες Ελλάδα: Στα σκαριά επιπλέον χρεώσεις των καταναλωτών

Η ΕΕΚΕ (Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας) εξέδωσε Δελτίο Τύπου μέσα από το οποίο κατηγορεί την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (EETT).

Gear EETT

Απαγόρευση κυκλοφορίας του αφυγραντήρα Juro-Pro Ruby 30L WiFi και λάμπας WiFi

Απαγόρευση διάθεσης στην ελληνική αγορά των ραδιοεξοπλισμών COOLSEER RGB WIFI GU10 SMART SPOTLIGHT και “Αφυγραντήρας, Καθαριστής αέρα Ιονιστής Juro-Pro Ruby 30L WiFi.

Gear Internet

Πτώση ταχυτήτων του Internet στην Ρωσία λόγω έλλειψης εξοπλισμού

Η εταιρεία ειδήσεων και αναλύσεων Telecom Daily παρουσίασε έκθεση που έδειξε ότι οι ταχύτητες του ίντερνετ στα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας έπεσαν σε περιοχές εκτός Μόσχας λόγω αποχώρησης ξένων εταιρειών κατασκευής εξοπλισμού.

Business Elon Musk Internet

Η Starlink δοκιμάζει την υπηρεσία “Global Roaming” για 200 $ το μήνα

Η Starlink δοκιμάζει μια νέα δορυφορική υπηρεσία Διαδικτύου, που θα σας επιτρέψει να “συνδέεστε σχεδόν από οπουδήποτε στην ξηρά στον κόσμο”, σύμφωνα με ένα μήνυμα που έχουν λάβει ορισμένοι χρήστες της εταιρείας.