Ο ψηφιακός βοηθός Facebook M και τα Chatbots δεν τα κατάφεραν

Facebook M chatbots, Ο ψηφιακός βοηθός Facebook M και τα Chatbots δεν τα κατάφεραν

Σε άρθρο του με τίτλο «Facebook’s Virtual Assistant M Is Dead. So Are Chatbots» (Ο Ψηφιακός Βοηθός Μ του Facebook είναι νεκρός. Το ίδιο και τα Chatbots) το The Wired κάνει λόγο για το πώς οι ψηφιακοί βοηθοί και τα chatbots δεν κατάφεραν να εδραιωθούν.

Το άρθρο ανακαλεί κάπου στο 2016 όταν η τεχνολογική κοινότητα πίστευε ότι τα chatbots θα είναι το λεγόμενο next big thing. Το Kik, πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων στοιχημάτισε στα bots και στο chatvertising, ενώ η Betaworks λανσάρισε το Botcamp, ένα πρόγραμμα επιτάχυνσης για startups. Την ίδια στιγμή, το Facebook, στο συνέδριο F8 2016, προσπάθησε να προωθήσει τα bots σαν τον καλύτερο τρόπο για να συνδεθούν οι developers με 900 εκατομμύρια χρήστες του Messenger.

Παρά το γεγονός ότι όλοι θεωρούσαν ότι οι ψηφιακοί βοηθοί όπως το Amazon Alexa και το Google Assistant θα καθιερώνονταν, εντούτοις, λίγοι από αυτούς τα κατάφεραν. Στο μεταξύ, η Betaworks αποφάσισε να μετατοπίσει το ενδιαφέρον της σε άλλους τομείς και η Kik εστίασε στο blockchain. Τώρα, το Facebook ανακοίνωσε ότι στις 19 Ιανουαρίου διέκοψε τη λειτουργία του Μ.

Παρόλα αυτά, κάτι τέτοιο δεν προκαλεί εντύπωση, καθώς ο M είχε παρουσιαστεί σαν ένα πείραμα και ήταν περιορισμένος σε 10.000 άτομα στο Σαν Φρανσίσκο. Επρόκειτο για ένα bot που βρισκόταν ενσωματωμένο στο Messenger. Οι υπόλοιποι δεν κατάφεραν να επωφεληθούν από τις δυνατότητές του, οι οποίες μεταξύ άλλων συμπεριλάμβαναν κρατήσεις για εστιατόρια, αλλαγές πτήσεων και αποστολές δώρων.

Όμως, τελικά το πρόγραμμα δεν απέδωσε κι αυτό γιατί η τεχνητή νοημοσύνη δεν κατάφερε αυτό που ευελπιστούσε αρχικά το Facebook, δηλαδή όλες οι διαδικασίες του M να γίνονται αυτοματοποιημένα. Σύμφωνα με τους επικεφαλής του Μ την περασμένη άνοιξη, το πρότζεκτ ήταν πιο δύσκολο απ’ότι θεωρούσαν αρχικά, ενώ πηγές προσκείμενες στην υπόθεση αναφέρουν ότι ο Μ δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 30% αυτοματοποίησης.

Το πείραμα έδειξε ότι εν τέλει ο Μ θα χρειαστεί ένα σεβαστό αριθμό εργαζομένων που θα απασχολούνταν με αυτόν, κάτι που αντιτίθεται και με την έννοια της αυτοματοποίησης.

Φαίνεται όμως, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ότι το πρόβλημα του Μ είναι ότι το Facebook δεν το περιόρισε. Το Amazon Alexa μέχρι στιγμής τα καταφέρνει θαυμάσια καθώς προγραμματίστηκε να διαχειρίζεται μικρότερη γκάμα ερωτημάτων. Όμως, το πρόβλημα με το Μ είναι ότι όταν οι χρήστες του είδαν ότι μπορούσε να εκτελέσει διεργασίες, ζητούσαν ολοένα και πιο απαιτητικά πράγματα.

Παρόλα αυτά, το Facebook συνέλεξε χρήσιμα δεδομένα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι ερευνητές τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας για μελλοντικό software.

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Facebook Instagram

Instagram: Τεστάρει συνδρομές επί πληρωμή για να κερδίζουν χρήματα οι δημιουργοί

Η λειτουργία Συνδρομές θα επιτρέψει στους δημιουργούς να ξεκλειδώσουν ένα κουμπί “εγγραφή” στο προφίλ τους στο Instagram και να ορίσουν μια μηνιαία τιμή της επιλογής τους.

Business Facebook featured

Facebook: Αγωγή 2,3 δισ. λιρών στο Ηνωμένο Βασίλειο για εκμετάλλευση προσωπικών δεδομένων

Η Meta Platforms, η μητρική εταιρεία του Facebook, αντιμετωπίζει αγωγή στο Ηνωμένο Βασίλειο αξίας άνω των 2,3 δισεκατομμυρίων λιρών (περίπου 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια).

Internet Facebook Twitter

Τα social media στο εδώλιο στις ΗΠΑ για την επίθεση στο Καπιτώλιο

Η επίθεση στο Καπιτώλιο και ο ρόλος που έπαιξαν τα social media σε αυτή αποτελεί αντικείμενο έρευνας από το αμερικανικό Κογκρέσο.

Software Facebook Instagram

“Edit Grid”: Η νέα δυνατότητα που δοκιμάζει το Instagram

Σύμφωνα με τον ερευνητή εφαρμογών Alessandro Paluzzi, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο φωτογραφιών θα αποκτήσει σύντομα μια νέα λειτουργία.