Μπεργκεράδικο χρησιμοποιεί αναγνώριση προσώπου για παραγγελίες

0

Το CaliBurger είναι ένα “μπεργκεράδικο” στην Καλιφόρνια, το οποίο χρησιμοποιεί αναγνώριση προσώπου για να αναγνωρίσει τους πελάτες και να δεχτεί παραγγελίες.

Ο πελάτης κοιτάζει στην κάμερα και το κιόσκι-οθόνη τον αναγνωρίζει, ενώ βρίσκει τον αριθμό της κάρτα μέλους του καθώς και τις προτιμήσεις των παραγγελιών του.

Όταν ο πελάτης πλησιάζει την οθόνη, του δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του χωρίς να εισάγει λεπτομέρειες ή να χρησιμοποιεί κάρτα. Ο λογαριασμός του “θυμάται” τι έχει παραγγείλει στο παρελθόν και επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν παραγγελίες σε δευτερόλεπτα. Όπως πολλές φορές δηλαδή προτείνουν διάφορα online καταστήματα σε χρήστες τους.

caliburger

Αυτή τη στιγμή βέβαια, το πρόγραμμα τρέχει πιλοτικά μόνο στο κατάστημα της Πασαντίνα στην Καλιφόρνια. Αν στεφθεί με επιτυχία θα επεκταθεί και σε άλλα καταστήματα το 2018.

Ο John Miller, CEO της Cali Group ανέφερε σχετικά: “Στόχος μας για το 2018 είναι να αντικαταστήσουμε τη χρήση πιστωτικών καρτών με πληρωμές με αναγνώριση προσώπου. Η αναγνώριση προσώπου αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής μας”. Να σημειωθεί ότι και η KCF στην Κίνα δοκιμάζει κάτι παρόμοιο.

Η Cali Group συνεργάστηκε με την NEC Corporation of America για να ενσωματώσει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου NeoFace στα κιόσκια. Σε γενικότερο πλαίσιο, η CaliBurger δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στην τεχνολογία. Προηγουμένως είχε δεσμευτεί να χρησιμοποιήσει ρομπότ που θα γυρίζουν τα μπιφτέκια και θα βοηθούν στην κουζίνα!

Πηγή

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία χρήσης. Αποδοχή Περισσότερα