Ολοένα και περισσότεροι διαφημιστικοί πόροι στο Web

, Ολοένα και περισσότεροι διαφημιστικοί πόροι στο WebΣτο δεκαπενθήμενο newsletter του Ινστιτούτου Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) διάβασα μια ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με επικείμενη αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης στο διαδίκτυο. Το άρθρο αναφέρει πληροφορίες από τις ιστοσελίδες news.com και bloomberg.com και διαπιστώνει ότι η δαπάνη για τις ΗΠΑ θα διπλασιαστεί έως το 2001 και θα φτάσει 42-44 δις δολάρια. Κάποτε θα ακολουθήσουμε και εμείς!

Η ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου στις ΗΠΑ, δεν αφήνει ασυγκίνητους διαφημιστές και διαφημιζόμενους που αφαιρούν από τα παραδοσιακά Μέσα και επενδύουν στο διαδίκτυο όλο και μεγαλύτερο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας. Έτσι, η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο αναμένεται να διπλασιαστεί στις ΗΠΑ μέχρι το 2011 και να φτάσει τα 42-44 δις $. Ιδιαίτερα, οι δυνατότητες που παρέχει το διαδίκτυο ως διαφημιστικό μέσο για στοχευμένες καμπάνιες δεν πρόκειται να μείνουν αναξιοποίητες.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κίνηση της NewsCorp μέσω του γνωστού MySpace να παρακολουθεί από τις αρχές του επόμενου χρόνου τις αλλαγές στην προσωπική ζωή των ατόμων (αποφοίτηση, γάμο κ.λπ.), όπως αυτές καταγράφονται στις προσωπικές ιστοσελίδες τους.

Με την χρήση ειδικών αλγορίθμων, θα εντοπίζονται τυχόν μεταβολές και όλες οι πληροφορίες θα πωλούνται στους διαφημιστές, οι οποίοι θα διαμορφώνουν και θα απευθύνουν τα κατάλληλα διαφημιστικά μηνύματα στους καταναλωτές. Η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της NewsCorp και να αποτελέσει ένα ανταγωνιστικό εργαλείο ενάντια στο Facebook που κερδίζει χρήστες με πιο γρήγορους ρυθμούς από το MySpace.

Δείτε επίσης:
> Κωδικός: Home Cinema – Διάβασε πριν αγοράσεις
> Samsung F700, με οθόνη αφής 3,2 ιντσών
> Φορητό ηχοσύστημα της BOSE για το Apple iPod

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις τεχνολογίας. Αν χρησιμοποιείτε RSS προσθέστε το Techblog στη λίστα σας https://techblog.gr/feed/.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

2 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Κώστας Βλαχάκης

Αυτό δεν ισχύει για την χώρα μας. Για να πάρεις διαφήμιση εδώ, πρέπει να τα πηγαίνεις καλά με τα media shops και να έχεις πραγματικά πολλαααα hits.

Υπάρχουν όμως και κάποιες περιπτώσεις που οι εταιρείες νοιώθουν τον παλμό της αγοράς και βάζουν διαφήμιση επειδή σε πιστεύουν.

Σίγουρα πάντως το άλφα και το ωμέγα είναι οι δημόσιες σχέσεις.

tasosvel

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι αναφερόμαστε σε δύο εντελώς διαφορετικές αγορές τόσο σε βαθμό ωριμότητας και σχέσης με το διαδύκτιο όσο και σε αριθμό καταναλωτών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Twitter

Χ: Θα εφαρμόσει μικρή χρέωση στους νέους χρήστες για να αλληλεπιδρούν

Η πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης X θα αρχίσει σύντομα να εφαρμόζει σε νέους χρήστες «μικρή χρέωση» για τη δημοσίευση περιεχομένου κ.α.

Internet Elon Musk Twitter

X: Ο χρήστες δεν θα μπορούν να κρύψουν πλέον το μπλε τικ τους

Το X δεν θα επιτρέπει πλέον στους χρήστες να κρύβουν τα μπλε τικ τους, ανεξάρτητα από το αν έχουν πληρώσει premium συνδρομή ή όχι.

Internet YouTube

Youtube: Αμφιλεγόμενος ο νέος σχεδιασμός για αναπαραγωγή βίντεο σε desktop

Το YouTube είναι από τις καλύτερες εφαρμογές ψυχαγωγίας αλλά έχει πάρει αμφισβητήσιμες αποφάσεις στο κομμάτι της παρουσίασης περιεχομένου.

Internet AI Apple safari

iOS 18: Η Apple θέλει να βάλει browsing assistant με χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης στο Safari

H Αpple θέλει να κάνει κάτι για να ξεχωρίσει το Safari από το Chrome, το Arc, το Edge, το Opera, τον Firefox και τους άλλους ανταγωνιστές.