Τη διάδοση του WannaCry σταμάτησε τυχαία ένας 22χρονος blogger

WannaCry ransonware Blogger, Τη διάδοση του WannaCry σταμάτησε τυχαία ένας 22χρονος blogger

Η μεγάλη πρόσφατη κυβερνοεπίθεση με το όνομα ransomware WannaCry η οποία προκάλεσε μεγάλα λειτουργικά προβλήματα σε πολλούς υπολογιστές και οργανισμούς φάινεται ότι σταμάτησε χάριν ενός 22χρόνου blogger και ερευνητή σε θέματα αφαλείας.

Ο Βρετανός ερευνητής θεμάτων ασφαλείας με το ψευδώνυμο MalwareTech βρήκε την λύση στο να σταματήσει την εξάπλωση του ransomware τυχαία παρατηρώντας κάτι απλό.

Εφάρμοσε το λεγόμενο “kill switch” στην εξάπλωση του ιού παρατηρώντας ότι ο ίδιος ο ιός προσπαθούσε να συνδεθεί με μία συγκεκριμένη τοποθεσία, κοινώς web address κάθε φορά που μόλυνε έναν νέο υπολογιστή.

Ο blogger λοιπόν αγόρασε το domain name έναντι κόστους 8 Λιρών και η αγορά και κατοχύρωση του domain ήταν αρκετή από μόνη της για να δώσει εντολή στον κώδικα να σταματήσει την περαιτέρω εξάπλωση του ιού.

Ωστόσο παρά την θετική αυτή εξέλιξη δεν υπάρχουν ακόμα λόγοι εφησυχασμού καθώς τόσο οι ειδικοί σε θέματα ασφαλείας όσο και ο ίδιος ο MalwareTech προειδοποιούν ότι μπορεί κάποιος να αλλάξει τον κώδικα και να ξεκινήσουν νέες επιθέσεις ή με διαφορετικές παραλλαγές του ιού, διότι πολύ απλά ο λόγος δεν είναι άλλος από οικονομικός.

Δυστυχώς η ανακάλυψη του blogger αν και σταμάτησε την εξάπλωση του ransomware δεν επιδιορθώνει την ζημία η οποία προκλήθηκε από την μόλυνση των υπολογιστών.

Πηγή

Ο Αλέξανδρος Παππάς είναι ο πιο παλιός συνεργάτης του Techblog και επωμίζεται την επικοινωνία του site με τις εταιρείες καταγράφοντας όλα τα νέα τεχνολογίας από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet Apple Samsung

H Samsung “τη λέει” στην Apple με τη νέα της διαφήμιση

Η Samsung χρησιμοποίησε στο νέο της σποτ το γεγονός ότι η Apple κατάφερε να αναστατώσει πολλούς ανθρώπους με τη διαφήμιση “Crush” που αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα.

Internet featured TikTok

TikTok: Θα βάζει υδατογράφημα στα βίντεο που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη

Το TikTok ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ότι ξεκίνησε να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη.

Internet Apple iPad Pro

iPad Pro (2024): Είναι πράγματι αυτή η χειρότερη διαφήμιση που έχει κυκλοφορήσει ποτέ η Apple;

Πολλή αρνητική κριτική έχει συγκεντρώσει σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης η πρώτη διαφήμιση που δημοσίευσε η Apple για το iPad Pro.

Internet Instagram Meta

Threads: Θα μπορείς να κάνεις cross-post φωτογραφίες από το Instagram

H Μeta προσπαθεί να αυξήσει το loyalty στα Threads χρησιμοποιώντας το Instagram, με τη δυνατότητα να κάνεις cross-post φωτογραφίες.