Πρώτο ελληνικό hands-on video του πρώτου iPhone το 2007
Θυμάστε τι κάνατε την Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου του 2007, το Techblog είχε ταξιδέψει Νέα Υόρκη για να δούμε πρώτοι από κοντά το πρώτο iPhone. Μάλιστα είμασταν από τους τυχερούς και είχαμε στα χέρια μας το “βαρβάτο” μοντέλο με τα 8GB!