Θεωρείτε ξεκάθαρο το λογαριασμό κινητής και σταθερής τηλεφωνίας;

Πρόσφατα η EETT επέβαλε πρόστιμα ύψους 5 εκ. ευρώ σε Cosmote, Vodafone και WIND για πλημμελή ενημέρωση καταναλωτών. Είναι συχνό το φαινόμενο “παρεξηγήσεων” μεταξύ συνδρομητών σταθερής/ κινητής τηλεφωνίας και εταιρειών. Πιστεύετε ότι είναι αναλυτικές και ξεκάθαρες οι χρεώσεις που βλέπετε στον έντυπο λογαριασμό σας; Καταλαβαίνετε τι πληρώνετε και γιατί ή δεν το ψάχνετε καθόλου;

Επεξεργάστηκε την 21 Νοεμβρίου 2010 13:56

Σχόλια

  • Exw kartokiniti wind kai cosmote
    auto pou den anaferetai syxna gia na min pw katholou einai i elaxisti xrewsi!
    mono sto site mporeis na to deis kai kapote itan 30 deyterolepta k osoi kseroun gia elaxisti xrewsi auti kseroun. pleon omws exei ginei 45 deyterolepta.

  • Σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ έχω Vivodi εδώ και 3-4 χρόνια που μου δίνει απεριόριστα αστικά και υπεραστικά με 20 ευρώ/μήνα. Από το σταθερό δεν καλώ κινητά οπότε πληρώνω μόνο τα 20 ευρώ/μήνα.

    Κινητή τηλεφωνία έχω Wind Medium, που συνήθως δεν ξεπερνάω τα λεπτά ομιλίας και SMS που μου δίνει το συγκεκριμένο πρόγραμμα, οπότε πληρώνω το ίδιο ποσό κάθε μήνα, όταν ξεπεράσω τα λεπτά/SMS του προγράμματος κάνω έναν μικρό έλεγχο στον λογαριασμό και μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάτι "ύποπτο".

  • Γιάννη, εκεί που θέλω να επικεντρωθούμε είναι στο αν ο λογαριασμός είναι ξεκάθαρος δηλαδή αν αναφέρει τα SMS που έστειλες και πόσο κόστισαν, τα MB που ξόδεψες, τις κλήσεις προς σταθερά και κινητά, τον φόρο, το ΦΠΑ και όχι στον αν σε "κλέβει" ή όχι. Αν αναφέρει αναλυτική ολόκληρη την μηνιάια κίνηση και τις χρεώσεις, μπορείς και να "κατέβεις" ίσως πακέτο και να μην πληρώνεις για κάτι που δεν χρησιμοποιείς.

  • Όσον αφορά τη WIND στέλνω ανά 1-2 μέρες κενό μήνυμα στο 1212 και μου έρχεται μήνυμα που μου γράφει:

    - Πόσα λεπτά μου απομένουν από τα 1500 λεπτά προς WIND/Σταθερά
    - Πόσα SMS απομένουν από τα 1500 προς WIND
    - Πόσα λεπτά απομένουν από τα 250 προς όλα τα δίκτυα
    - Πόσα SMS απομένουν από τα 250 προς όλα τα δίκτυα

    Όσον αφορά τα MB δυστυχώς δεν δίνουν ενημέρωση, έχω ζητήσει πολλές φορές να δώσουν τη δυνατότητα πάλι με SMS να ενημερώνουν για τα MB που έχουμε καταναλώσει. Αφού δεν το κάνουν το βλέπω από τις ρυθμίσεις του iPhone, όπου το μηδενίζω κάθε 20 του μήνα που μηδενίζει ο λογαριασμός μου ώστε να βλέπω τι κατανάλωση σε MB κάνω.

  • Έχω Cosmote εταιρικό και στον αναλυτικό δεν αναφέρονται συνολικά τα MB που ξόδεψες συνολικά μέσα στο μήνα,παρά μόνο ανά σύνδεση και πρέπει να τα προσθέσεις μόνος σου..Αρνητικό για μένα αυτό..

  • Συγγνώμη που αλλάζω το θέμα αλλά με απασχολεί αρκετά. Πριν 1 μηνά ήρθε μια κοπέλα στο σπίτι μου και μου προώθησε ένα πρόγραμμα τις Wind το όποιο ίδιο είχε και στο site να το κάνεις μέσο internet. Πέρασε ο καιρός και το media player που είχα συμφωνήσει δεν το πείρα ποτέ. Η Wind δεν ξέρει τίποτα και δεν αναλαμβάνει ευθύνη και η εταιρία που το προωθούσε λέει ότι είναι λάθος τις συνεργάτιδας!!! Και δεν ξέρω τι να κάνω!! Γιατί νιώθω πολύ χαζός!!

  • έκανα σύνδεση στη vodafone με θνλιμιτερδ ιντερνετ και ένα πακέτο συγκεκριμένο τ οποίο μου είπαν πως στοιχίζει 71, κάτι ευρώ...ους ρώτησα όλα μαζί με φπα κλπ κλπ πόσο θα μου βγαίνει το μήνα και μου ειπαν στο 80αρι...Προχθες ήρθε λογαριασμός και ήταν 103...Αύριο που θα πάω θα γίνει πανικός...Δεν είναι δυνατόν να κοροιδεύουν έτσι τον κόσμο...Τους ρώτησα μαζί με φπα και τέλη κινητής και και και τα πάντα ποσο θα πληρώνω και μου είπαν ΓΥΡΩ ΣΤΟ 80ΑΡΙ...Από 80 μέχρι 103 έχει διαφορά...

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ, το πακέτο που πήρες έχει προπληρωμένο χρόνο ομιλίας προς κινητά και σταθερά, προπληρωμένα MB για ίντερνετ, ίσως και κάποια free sms προς άλλα δίκτυα. Αν τα ξεπεράσεις αυτά χρεώνεσαι επιπλέον. Γιαυτό ρωτάω και εγώ, στο λογαριασμό που σου ήρθε αναγράφονται αναλυτικά η κίνηση που έχεις κάνεις και οι χρεώσεις;

  • Μου ήρθε και εμένα ο νέος λογαριασμός της Vodafone. Σίγουρα πιο ξεκάθαρος από πριν αλλά η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι και πάλι κάποιοι θα δυσκολέυονται.
    Δυστηχώς καμμιά μα καμμιά εταιρία δεν έχει έναν τελείως απλό λογαριασμό, χωρίς υπερβολικές και δυσανάγνωστες περιγραφές.

    @ΔΗΜΗΤΡΗΣ να θυμάσαι ότι στο 1ο λογαριασμό σου έρχεται το παγιο του επόμενου μήνα (αυτό ισχύει άλλωστε) και η εκάστοτε χρήση που έκανες μέχρι την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού.

  • Δουλεύω ασύρματο internet εδώ και χρόνια και χρησιμοποιώ τα 'απεριόριστα' προγράμματα της Vodefone και Cosmote. Τελευταία έχω γίνει έξω φρενών με τη Vodafone.
    Πρώτον, ενώ η εφαρμογή Vodafone mobile connect μου δείχνει ότι έχω χρησιμοποιήσει μόλις 23 Gb από τα 30 Gb που δικαιούμαι, μου έρχεται μήνυμα ότι εξάντλησα το όριο των δωρεάν δεδομένων και από εδώ και πέρα θα αρχίσει να με χρεώνει.
    Δεύτερον, πουθενά στο συμβόλαιο δεν υπάρχει αναφορά για χρέωση πέραν των 30 Gb στο συγκεκριμένο πρόγραμμα παρά μόνο μιλάει για μείωση της ταχύτητας.
    Θεωρώ ότι μου κλέβουν Gb και με χρεώνουν με τρόπο που δεν προβλέπεται στο συμβόλαιο. Αυτό γίνεται τους τελευταίους δύο μήνες.

  • Μία από τις σημαντικότερες κλεψιές των εταιριών κινητής, με τις ευλογίες του κράτους, για λογαριασμό του κράτους είναι η εξής:
    Εφαρμογή τέλους κινητής τηλεφωνίας ανάλογα με το ύψος του λογαριασμού.
    (τώρα έρχεται το καλύτερο)
    Ο ΦΠΑ εφαρμόζεται στο σύνολο του λογαριασμού, περιλαμβανομένου του τέλους κινητής τηλεφωνίας. Δηλαδή φορολογούν τον φόρο! Εκτός και αν αυτό το "Τέλος Κινητής Τηλεφωνίας" είναι κάποια ειδική υπηρεσία επικοινωνίας, με ιδιαίτερες δυνατότητες βάσει της τιμής της που κανένας μας όμως δεν ξέρει πως να την χρησιμοποιεί!

    Δυστυχώς, ψάχνοντας στο νετ βρήκα το ΦΕΚ που αναφέρεται στα τέλη κινητής τηλεφωνίας και αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ο ΦΠΑ εφαρμόζεται ΚΑΙ στο τέλος κινητής!

    Προφανώς αυτή την τακτική εφαρμόζει το κράτος και σε πολλές άλλες κατηγορίες προϊόντων .. πχ καύσιμα!

    Με τις υγείες μας!

  • Εγώ έχω σταθερό και ιντερνετ ΟΤΕ DOUBLE 30 PLAY ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ PLUS που δίνει απεριοριστα σταθερά 5 ώρες κινητά και 30mbps vdsl internet.Πίανω γύρω στα 27-28 mbps.Ο λογαριασμός είναι πράγματι ακαταλαβίστικος.Το χειρότερο είναι ότι σου δείχνει τα ποσά που δίνεις χωρίς ΦΠΑ.Πληρώνω περίπου 85 ευρώ το δίμηνο.

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.