H Google αλλάζει το CAPTCHA και το κάνει λιγότερο ενοχλητικό

Οι περισσότεροι από μας όταν θελήσαμε να δημιουργήσουμε έναν λογαριασμό σε κάποιο site, κάποια στιγμή χρειάστηκε να αναγνωρίσουμε κάποιες παραμορφωμένες λέξεις και να τις γράψουμε σε ένα κουτάκι κάτω από αυτές. Αυτό είναι το γνωστό CAPTCHA και είναι ένα τεστ σχεδιασμένο ώστε να αποτρέπει την δημιουργία spam λογαριασμών από αυτοματοποιημένα script.

Δυστυχώς όμως το CAPTCHA εδώ και αρκετό καιρό έχουν καταφέρει και το έχουν σπάσει. Η Google πρόσφατα έδειξε ένα νέο σύστημα που καταφέρνει να ξεπεράσει το CAPTCHA με επιτυχία 99.8%, κάνοντας τους επίδοξους spammers χαρούμενους.

No-CAPTCHA

Για αυτό το λόγο η Google αποκάλυψε σήμερα την νέα απάντηση της σε αυτό το πρόβλημα ονόματι No-CAPTCHA, το οποίο έχει υιοθετηθεί ήδη από το Snapchat, WordPress και άλλους συνεργάτες. Το No-CAPTCHA παρατηρεί από την αρχή την συμπεριφορά του χρήστη και καταλαβαίνει σε πρώτο στάδιο αν είναι άνθρωπος η κάποιο script. Αν σε αναγνωρίσει ως άνθρωπο τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα καθώς θα σου ζητήσει μόνο να τσεκάρεις ένα κλικ, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα σε “κουράσει” λίγο παραπάνω.

Κάποιες φορές θα είναι το ίδιο παραδοσιακό τεστ με το κείμενο ενώ κάποιες φορές κάτι καινούργιο. Για παράδειγμα θα σου δείχνει μια φωτογραφία μιας γάτας και θα σου ζητάει να επιλέξεις παρόμοιες φωτογραφίες από ένα πλέγμα. Στην συνέχεια θα προστεθεί σειρά νέων διαφορετικών τρόπων.

Το παλιό CAPTCHA θα παραμείνει ως επιλογή για τα site τα οποία δεν θέλουν να το αναβαθμίσουν. Ο σκοπός της αναβάθμισης είναι φυσικά η μείωση του spam αλλά και η όλη διαδικασία να γίνει λιγότερο δύσκολη για τον απλό χρήστη. Εντυπωσιακή πάντως είναι η εξέλιξη του web καθώς σήμερα είναι πιο εύκολο να καταλάβεις αν ένας χρήστης είναι άνθρωπος παρακολουθώντας την συμπεριφορά του παρά κάνοντάς του ερωτήσεις.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 3 Δεκεμβρίου 2014 21:22

Σχόλια

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.