Smartphones

Samsung Galaxy S9: Η γκάφα στις ΗΠΑ με τις SIM

Μπορεί κάποιοι να περιμένουν πως και πώς να παραλάβουν τα Samsung Galaxy S9 και S9 Plus στα χέρια τους, αλλά χρήστες στις ΗΠΑ βρέθηκαν προ δυσάρεστης εκπλήξεως όταν άνοιξαν τη συσκευασία του smartphone τους και περιείχε SIM διαφορετικού παρόχου από αυτού που είχαν ζητήσει.

Ειδικότερα, η Samsung στις ΗΠΑ έκανε ένα μικρό λάθος κι απέστειλε σε συνδρομητές της Sprint, συσκευές με κάρτες της Verizon. Αρχικά η Samsung παρέπεμπε τους χρήστες στη Sprint αλλά εν τέλει αποφάσισε να παραδεχτεί το λάθος στέλνοντας τις σωστές SIM χωρίς κόστος.

Η απάντηση στους απογοητευμένους χρήστες αναφέρει: «Γεια σας. Λυπούμαστε που σας στάλθηκε λάθος SIM στην πρόσφατη παραγγελία σας. Έχουμε αποστείλει τη σωστή SIM μέσω FedEx χωρίς κόστος. Σας παρακαλούμε να δεχτείτε την ειλικρινή μας συγγνώμη για οποιαδήποτε αναστάτωση προκαλέσαμε».

Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής: «Γνωρίζουμε ότι ένας μικρός αριθμός πελατών έλαβε διαφορετικές κάρτες SIM με την αγορά του ξεκλείδωτου Galaxy S9 ή S9+ μέσω του Samsung.com ή της εφαρμογής Shop Samsung. Είμαστε στο στάδιο διόρθωσης του προβλήματος και παρέχουμε στους πελάτες τη σωστή κάρτα SIM που παρήγγειλαν μετη συσκευή τους. Σας ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και συμβουλεύουμε οποιονδήποτε έχει αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα ή έχει ερωτήσεις να επικοινωνήσει μαζί μας στο 1-855-726-8721 ή να επισκεφτούν τη διεύθυνση www.samsung.com/us/support/customer-services.

Πηγή

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λαΐδα Λιμνιάτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.