Έρευνα: Τα παιδιά δεν μπορούν να ξεχωρίσουν Google ads και search links

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η βρετανική ρυθμιστική αρχή επικοινωνιών, Ofcom, βρέθηκαν κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για το πως αντιλαμβάνονται τα παιδιά το διαφημιστικό περιεχόμενο που υπάρχει online. Ειδικά σελίδες όπως Google ή YouTube θεωρούνται ότι είναι ιδιαίτερα αξιόπιστες.

Η έρευνα με τίτλο “Children and parents: Media use and attitudes” διεξήχθει σε 1379 συμμετέχοντες, γονείς και παιδιά 5-15 ετών. Αποδείχθηκε ότι τα παιδιά δείχνουν όλο και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις πληροφορίες που προέρχονται από online πηγές, ενώ συχνά αδυνατούν να ξεχωρίσουν αν οι πληροφορίες είναι αξιόπιστες ή αμερόληπτες.

Σημαντικός αριθμός συμμετεχόντων δεν μπορεί να κατανοήσει πως λειτουργεί η online διαφήμιση και δέχονται τα αποτελέσματα από μηχανές αναζήτησης όπως Google, Bing ή Yahoo, ως απόλυτη αλήθεια. Ένα στα 5 παιδιά 12-15 ετών (19%) πιστεύει τις πληροφορίες αυτές, μόλις το 31% μπορεί να εντοπίσει τις πληρωμένες διαφημίσεις.

Όσο για το YouTube, τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα, τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται την έννοια της τοποθέτησης προϊόντος των video bloggers στα κανάλια τους. Μόνο το 52% ηλικίας 12-15 που βλέπουν κανάλια στο YouTube, γνωρίζουν ότι η κύρια πηγή εσόδων είναι η διαφήμιση. Λιγότερο από το 47% γνωρίζει ότι οι “vloggers” (video bloggers) πληρώνονται για να συμπεριλάβουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στα video τους.

Το θετικό είναι ότι το 84% των παιδιών 8-15 ετών, θα αναφέρει στους γονείς του αν δει κάτι που θεωρεί ανησυχητικό, προσβλητικό ή επιθετικό, και το 97% των παιδιών είπε ότι θυμάται τις συμβουλές που τους έχουν δώσει για την online ασφάλεια.

children online information ofcom, Έρευνα: Τα παιδιά δεν μπορούν να ξεχωρίσουν Google ads και search links

Πηγή: 1, 2

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Smartphones Apple featured iPhone 8

iPhone 8: Η JP Morgan βλέπει bezel-less design & AirPods στο κουτί

Το iPhone 8, η πολυαναμενόμενη επετειακή κυκλοφορία της Apple με νέο σχεδιασμό και κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά, απασχολεί από τώρα τον τεχνολογικό κόσμο και γίνεται σχεδόν καθημερινά αντικείμενο διαρροών και ατελείωτων φημών.

Internet Facebook Star

Κοντά δύο δισεκατομμύρια οι χρήστες του Facebook

Περίπου 80 εκατομμύρια χρήστες πρόσθεσε το Facebook στη βάση του στο α΄ τρίμηνο του 2017. Έτσι, πλέον οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του πιο δημοφιλούς δικτύου ανέρχονται σε 1,94 δισεκατομμύρια, καταγράφοντας αύξηση 17% από πέρυσι.

Internet Star

Οι άντρες ενδιαφέρονται πιο πολύ για τα likes από τις γυναίκες

Είναι γεγονός ότι τα social media πλέον αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky Lab, οι περισσότεροι χρήστες τείνουν να ωραιοποιούν τη ζωή τους στην προσπάθειά τους να αποκομίσουν περισσότερα likes.

Smartphones Apple iPhone Star

TrendForce: “Μην περιμένετε 4GB RAM από τα iPhone του 2017”

Η εταιρεία ερευνών TrendForce δημοσιοποίησε την αναφορά με τις προβλέψεις της σχετικά με τη μνήμη RAM που θα έχουν τα smartphones μέχρι το τέλος του 2017. Προβλέπεται ότι ο μέσος όρος θα είναι τα 3.2GB RAM, που σημαίνει ότι σημειώνεται 33.4% αύξηση από το 2016, όπου ο μέσος όρος ήταν 2.4GB.