EcoFlow

Το SmartEyes διακρίθηκε ανάμεσα σε 90 πρακτικές ΕΚΕ από ολόκληρη την Ευρώπη

, Το SmartEyes διακρίθηκε ανάμεσα σε 90 πρακτικές ΕΚΕ από ολόκληρη την ΕυρώπηΜε το «Βραβείο Κοινού» τιμήθηκε το πρωτοποριακό ερευνητικό πρόγραμμα SmartEyes για άτομα με προβλήματα όρασης στην Έκθεση «European Marketplace on Corporate Social Responsibility» που πραγματοποιήθηκε στις Βρυξέλλες την περασμένη Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου. Το πρόγραμμα SmartEyes αναπτύσσει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με Κύριο Χορηγό την COSMOTE και Χορηγούς τις εταιρίες Microsoft Ελλάς και Geomatics.

Το SmartEyes επιλέχτηκε από το διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα «Ευρωπαϊκό Δίκτυο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», για να παρουσιαστεί ως μία από τις καλύτερες πρακτικές ΕΚΕ ανάμεσα σε ενενήντα πρακτικές που αναπτύσσουν εταιρίες και πολυεθνικοί οργανισμοί από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Όλοι οι συμμετέχοντες αξιολογήθηκαν τόσο από το κοινό της έκθεσης, όσο και από τους διοργανωτές, για τρεις διαφορετικές κατηγορίες βραβείων: «5 Καλύτερων Πρακτικών» και «4 Καλύτερων Εργαστηρίων Ανταλλαγής Πρακτικών ΕΚΕ» για τις οποίες ψήφισε η 12μελής επιτροπή των κοινωνικών συμμέτοχων και την κατηγορία «Βραβείο Κοινού» για την οποία ψήφισε ηλεκτρονικά το κοινό της έκθεσης.

Δείτε το βίντεο με την παρουσίαση του SmartEyes, στο techblogTV.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το SmartEyes βρίσκεται στην τελική φάση ολοκλήρωσής του, αφού μόλις πρόσφατα 50 χρήστες από τη Θεσσαλονίκη εντάχθηκαν στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος, δοκιμάζοντας για έξι μήνες τις δυνατότητες και τη λειτουργία του. Αντίστοιχα, στο προσεχές διάστημα στην πιλοτική εφαρμογή του SmartEyes θα ενταχθούν και 100 χρήστες από την Αθήνα.

Λίγα λόγια για το SmartEyes:
Το “SmartEyes” αποτελείται από ένα φορητό υπολογιστή χειρός με δυνατότητα σύνδεσης bluetooth και ακουστικά, ένα δέκτη GPS καθώς και ένα προηγμένο σύστημα επικοινωνίας με το χρήστη. Εφοδιασμένο με ψηφιακούς χάρτες, εμπλουτισμένους με ειδικές πληροφορίες, το σύστημα συλλέγει τα στοιχεία θέσης μέσω GPS, τα επεξεργάζεται και παρέχει στο χρήστη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες προσανατολισμού μέσω ηχητικών μηνυμάτων. Επιπλέον, έκτακτα ηχητικά μηνύματα προειδοποιούν το χρήστη για την προσέγγισή του σε προεπιλεγμένα από τον ίδιο σημεία, όπως στάσεις λεωφορείων, φωτεινούς σηματοδότες κ.α. Η δρομολόγηση του χρήστη περιλαμβάνει και μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, μετρό, τραμ, τρόλεϊ, κλπ), καθοδηγώντας τον κατάλληλα στην κοντινότερη στάση, ενημερώνοντάς τον ταυτόχρονα σε ποια στάση θα πρέπει να κατέβει και πώς θα συνεχίσει μέχρι να φτάσει στον προορισμό του. Επιπλέον, λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες του σε σχέση με την ασφάλεια και την ταχύτητα με την οποία θέλει να κινηθεί στην πόλη. Σημεία ενδιαφέροντος (π.χ. δημόσιες υπηρεσίες, χώροι αναψυχής, μουσεία, cafe, εστιατόρια, κλπ) είναι στη διάθεση του χρήστη ανά πάσα στιγμή της πορείας του στο δρόμο.

Ο Κώστας Βλαχάκης είναι δημοσιογράφος τεχνολογίας, αρθρογραφεί από το 1999 και είναι δημιουργός των site τεχνολογίας Techblog.gr και Autonomous.gr. Έχει συνεργαστεί με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star, ήταν συμπαρουσιαστής στην εκπομπή τεχνολογίας Escape στην ΕΤ1 και ραδιοφωνικός παραγωγός στο σταθμό Αθήνα 984. Επίσης έχει αρθρογραφήσει στις εφημερίδες Ναυτεμπορική και Καθημερινή. Μάθετε περισσότερα για τον Κώστα στο Magikokopidi.gr.

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest
0 Σχόλια
Inline Feedbacks
View all comments

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Internet COSMOTE

COSMOTE GIGAMAX: Από σήμερα οι συνδρομητές κινητής συμβολαίου μιλάνε απεριόριστα με όλους

Όλοι οι υφιστάμενοι συνδρομητές COSMOTE GIGAMAX & COSMOTE BUSINESS GIGAMAX απολαμβάνουν αυτόματα απεριόριστη ομιλία προς όλα τα εθνικά δίκτυα, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

Software featured Microsoft

Διέρρευσε το νέο email client “One Outlook” της Microsoft

Ορισμένοι χρήστες μπόρεσαν να κατεβάσουν τη νέα εφαρμογή, η οποία φαίνεται ότι τώρα λειτουργεί μόνο για λογαριασμούς εργασίας και εκπαίδευσης.

Internet Apple Google Microsoft

Apple, Google και Microsoft συνεργάζονται για login χωρίς password

Οι Apple, Google και Microsoft ανακοίνωσαν ότι εργάζονται προκειμένου δημιουργήσουν υποστήριξη για login χωρίς password την επόμενη χρονιά.

Games featured Microsoft Xbox

Microsoft: Έρχονται διαφημίσεις στα δωρεάν παιχνίδια του Xbox;

Σε ένα πρόγραμμα που θα επιτρέπει στα brands να προβάλλουν διαφημίσεις στα free-to-play παιχνίδια του Xbox εργάζεται η Microsoft, σύμφωνα με μια αναφορά του Insider.