Software

Η Google σταματά να σκανάρει το Gmail για διαφημιστικούς σκοπούς

Η Google ανακοίνωσε μέσα από blog post της ότι θα σταματήσει τη μακροχρόνια πρακτική της σάρωσης του περιεχομένου μεμονωμένων χρηστών του Gmail για διαφημιστικούς σκοπούς. Η πρακτική αυτή είναι κάτι που η Google έχει κάνει σχεδόν από την έναρξη της υπηρεσίας της.

Η πρακτική αυτή επιτρέπει στην εταιρεία να αφομοιώσει το περιεχόμενο των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να το χρησιμοποιήσει για να παραδώσει στοχευμένες διαφημίσεις στο ίδιο το Gmail.

Οι χρήστες είχαν τη δυνατότητα να εξαιρεθούν από τις πρακτικές της Google και η εταιρεία χρησιμοποιούσε μόνο τους προσωπικούς και όχι τους εταιρικούς λογαριασμούς. Ωστόσο, η πρακτική αυτή κατέστησε δύσκολο για την Google να βρει και να διατηρήσει εταιρικούς πελάτες για τις υπηρεσίες cloud. Αυτό οφείλεται στη γενική σύγχυση σχετικά με τις επιχειρηματικές τακτικές της Google και σε μια γενική ανησυχία για το αν θα έπρεπε να εμπιστευτούν την εταιρεία όσον αφορά στα ευαίσθητα δεδομένα.

Η κίνηση να βάλει τέλος στην στοχευμένη διαφήμιση στο Gmail δεν σημαίνει ότι οι χρήστες δεν θα εξακολουθήσουν να βλέπουν διαφημίσεις. Η Google μπορεί ακόμα να αναλύει τα ιστορικά αναζήτησης, την περιήγηση στο YouTube και άλλες δραστηριότητες του Chrome, αρκεί να είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό σας στο Gmail.

Πηγή

Επεξεργάστηκε την 24 Ιουνίου 2017 11:55

Σχόλια

  • Ε ναι τώρα τα σκαναρει για λόγους εθνικής ασφάλειας λεγε με nsa fbi κλπ κλπ αλλά επισιμα πλέον

  • Τουλάχιστον αυτοί με τιμιότητα λένε οτι σκαναρουν τα δεδομένα. Άλλοι το παίζουν αθώες παρθένες, αλλά ξέρουν μέχρι και πόσες φορές τη μέρα πατάει ο χρήστης το power button...

  • @James Σκανάρω τα email σου και τιμιότητα δεν ταιριάζει ... ! Αλλά έτσι, σου καταπατούν τα δικαιώματα και εσύ κάνεις τον κλόουν μην προλάβει άλλος.

  • @Kostas εγραψα δυο προτασεις ολες και ολες. Που μπερδευτηκες ακριβως και μου λες αλλα αντι αλλων και ιστοριες για κλοουν;

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Λορένα Σιούτη

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.