Κυριακή
31/05/2009

Dell Studio XPS 13, Με δέρμα και αλουμίνιο

Η Dell παρουσιάζει τον Dell Studio XPS 13, τον πρώτο φορητό υπολογιστή Dell Studio που φέρει την επωνυμία XPS, η οποία σηματοδοτεί τις κορυφαίες του επιδόσεις. Το Dell Studio XPS 13 ενσωματώνει περίτεχνα κατεργασμένο αυθεντικό δέρμα και σημεία από ανοδιωμένο αλουμίνιο πάνω σε γυαλιστερό μαύρο (Obsidian Black) φινίρισμα. Αποτελώντας την επιτομή της ομορφιάς και της κομψότητας που επεκτείνεται πέρα από τα επιφανειακά χαρακτηριστικά, το Studio XPS 13 είναι ένας μοναδικά ισχυρός φορητός με αρχικό βάρος μόλις 2.2kg.

Dell Studio XPS 13

H ισχύς αυτού του μικρού φορητού προσφέρεται από τον επεξεργαστή Intel Core2 Duo και το chipset NVIDIA GeForce MCP79MX, υποστηρίζοντας προηγμένα γραφικά με την ενοποιημένη λύση GeForce 9400M. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αναβαθμίσουν σε σύστημα γραφικών nVidia GeForce 9500M 256MB
Το Studio XPS 13 θα προσφέρει στους ψηφιακούς νομάδες την επιλογή της επιμήκυνσης του χρόνου ζωής της μπαταρίας ή της ενίσχυσης της απόδοσης με την προαιρετική επιλογή NVIDIA GeForce 9500M GE με τεχνολογία Hybrid SLI. Παρόμοια με ένα υβριδικό αυτοκίνητο, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να ενισχύσουν τις επιδόσεις για ηλεκτρονικά παιχνίδια ή για την παρακολούθηση υψηλής ευκρίνειας video ενεργοποιώντας έναν ξεχωριστό επεξεργαστή γραφικών και μνήμης ή μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία με την μετάβαση στην χρήση των ενσωματωμένων γραφικών, επιλογή κατάλληλη για e-mail, περιήγηση στο διαδίκτυο και ακρόαση μουσικής. Η Dell αναμένει την επιλογή NVIDIA GeForce 9500M GE με τεχνολογία Hybrid SLI να είναι διαθέσιμη σύντομα.

Dell Studio XPS 13

Dell Studio XPS 13
– High Definition upconversion ώστε τα τυπικά DVD να αποδίδονται σε καλύτερη ευκρίνεια.
– Κάμερα 2 Megapixel με δυνατότητα αναγνώρισης προσώπου.
– Φωτιζόμενο πληκτρολόγιο και χειριστήρια αφής για επιλογές multimedia.
– USB Powershare για την φόρτιση περιφερειακών συσκευών ακόμα και όταν το σύστημα είναι κλειστό.
– Πλήρες εύρος θυρών και επιλογών σύνδεσης, συμπεριλαμβανομένων θυρών HDMI, DisplayPort, IEEE 1394a και eSata.
– Χαρακτηριστικά WiMax και GPS.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


9 Σχόλια

  1. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    Ο Αθλος του να αγοράσεις DELL LAPTOP στην Ελλάδα

    Ήθελα να αγοράσω ένα μικρο laptop για μενα και αργότερα καποια ίδια για την εταιρια μου. Κατέληξα στην DELL γιατι ειναι η μόνη που επιτρέπει το αυτονόητο : να μπορείς να επιλέξεις το configuration του laptop σου. Η SONY και η HP δεν το επιτρέπουν που ήταν οι άλλες επιλογές. Μετά μας μένει η TURBO X μόνο του Πλαισίου αλλα με πολυ συγκεκριμένες επιλογές που αποκλειουν καποια πραγματα (πχ 64bit συστήματα ή 13” οθόνη κτλ)

    Εγώ ήθελα 13 οθονη, καλη ποιότητα, 64Bit Windows και διάφορα άλλα.. Κατέληξα στο πολυ καλο XPS STUDIO 13 που βρηκα στοDELL.COM. Καλο και επιτρέπει customization!!!
    ( http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-studio-xps-13?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&~oid=us~en~29~laptop-studio-xps-13_anav_1~~ )

    Η Αμερική όμως δεν παραδίδει Ελλάδα…

    Και εκεί ξεκινά ο άθλος.

    Μπήκα στο πολύ χρηστικό site της DELL.GR να το παραγγείλω μόνος μου
    ( http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-studio-xps-13?c=gr&l=el&s=dhs&cs=grdhs1 )

    …αλλα αυτο δεν επιτρέπεται για απλούς καταναλωτές ή εταιρίες στην Ελλάδα!!! Μόνο στις άλλες χώρες. Μίλησα με DELL μου λένε δεν θελουν να ανταγωνιστουν τα καταστήματα τους γι αυτο το κανουν… άκουσον. Λεω ΟΚ πως θα το παραγγείλω εγώ? Μου λενε μιλήστε με τα (?) καταστηματα μας..

    Πήγα στα καταστήματα. Στο ΠΛΑΙΣΙΟ, και ESHOP δεν υπαρχει … σε άλλα eshop δεν υπάρχει.

    Μόνο 2 συνεργάτες υπάρχουν. Η Multirama και η Vodafone (που έχει όμως μονο τα πολύ μικρα…!) ( http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/retail_landing?c=gr&cs=grdhs1&l=el&s=dhs )

    βρήκα DELL μόνο στα MULTIRAMA τελικα. τα MULTIRAMA όμως έχουν μόνο 2-3 συγκεκριμένα παλιότερα σαραβαλα υπερτιμημενα μοντέλα και όχι το νεο XPS Studio! Ζητησα τηλεφωνικά να το παραγγείλω manually μεσω MULTIRAMA το μοτέλο που ήθελα αλλα δεν δέχτηκαν. Ουτε customization κανουν ουτε σαφώς το μοντέλο που ζητουσα εγώ μπορουσαν να παραγγείλουν! «Αμα θέλετε έχουμε κάποια παλια, ήταν η απάντηση. Οτι έχουμε σε stock..» αν ειναι δυνατόν!

    Ξανα πήγα στην DELL που με έστειλε σε αυτους ενώ ήξερε οτι δεν ασχολούνται και μου λενε μπορειτε να το παρετε αυτο το μοντέλο και με customization όπως το θελετε αλλα μονο ως εταιρία (!!!!) και όχι ώς απλός καταναλωτής!! Βρείτε απ το site μας τους αντιπροσώπους. Τους βρηκα με το ζορι γιατι ειναι τοσο καλα κρυμενοι όσο δεν φανταζεστε…

    Πηρα (ως εταιρία πια) στους αντιπροσωπους (ειμαι τυχερός έχω και εταιρία) αλλα αυτοί έδιναν μονο σε διανομείς υπολογιστων!…

    Ξανα πήγα στην DELL. Μου έδωσαν λίστα με ειδικους αντιπροσώπους που δέχονται παραγγελία απο εταιρίες και τους οποίους δεν θα τους βρείς στο site της DELL γιατι ειναι μυστικό μαλλον!!…..

    Μίλησα με τους ειδικούς αντπροσώπους αλλα αυτοί παρότι μπορουσαν να κάνουν ειδική παραγγελία δεν ήθελαν να συνεργαστουν γιατι απλώς εγώ ήθελα 1 μόνο laptop αρχικά… ο ένας λοιπον μου αρνήθηκε την παραγγελία (ELMI systems) και ο άλλος δεν απαντά ποτέ στα μηνύματα μου για αγορά παρότι αρχικά μου έστειλε προσφορά (AMPLUS) και οι υπόλοιποι ειτε δεν έχουν laptop είτε ειναι διανομείς μονο προς εταιρίες πληροφορικής!

    Μετά απο πιέσεις μου στην DELL τυχαία ανακάλυψα οτι ενεργοποίησαν πάλι το customization και την παραγγελία για εταιρίες απο το site τους (για καταναλωτές δεν το συζητάμε).

    Ευτυχισμένος αυτή την φορά οτι θα το παραγγείλω είδα οτι ναι μεν λειτουργεί παλι αλλα όμως με περιορισμένες επιλογές παραμέτρων και χωρίς να λειτουργει σωστα (πχ αν επιλέξεις ΑΓΓΛΙΚΑ WINDOWS απλώς δεν σε αφήνει να προχωρήσεις λόγω error στο application του site! Επίσης δεν υπαρχουν ΟΛΕΣ οι επιλογές όπως στις άλλες DELL (πχ 64bit Ultimate Windows κτλ). Και σαφώς όλα κοστίζουν 500€-1000€ ακριβότερα απο άλλες χώρες…! (τώρα μάλιστα λεει οτι η τιμή ξεκινά συμφωνα με την εφαρμογή απο 46.000€….. (!)).

    πάλι δεν μπορουσα να παρω το μηχανημα που ήθελα…!

    Τελικά μετά απο mail, τηλεφωνα, αλχημείες και προσπαθειες δεν καταφερα να βρω και να παραγγείλω DELL απο ΠΟΥΘΕΝΑ στην ΕΛΛΑΔΑ. Αφου μίλησα και 2-3 φορές με την πολύ καλή και βοηθητική Χριστίνα απ το marketing της DELL πάλι δεν κατάφερα να βρώ άκρη με τους συνεργατες τους η το site τους και πάει ήδη 1 μήνας απο τότε!..

    Ετσι αποφάσισα εγώ να το παραγγείλω απο Αμερική (DELL.COM) όπου επιτρέπεται η παραμετροποίηση για δεκάδες παραμετρους και επιτρέπεται η παραγγελία απο ταπεινούς καταναλωτές, επιτρέπονται καλυτερες προδιαγραφές απο τις Ελληνικές και το μηχάνημα κοστίζει και 700€ φτηνότερα απο την Ελλάδα!!! Το μόνο προβλημα μου τώρα ειναι οτι καθομαι και περιμένω ποτε κάποιος γνωστός θα ταξιδέψει να μου το φέρει στην Ελλάδα γιατι ώς γνωστόν η Αμερική παραδίδει μόνο σε τοπική διεύθυνση όπου και κατάφερα να βρώ και να το κάνω ship μετα απο πολύ ψαξιμο…… όσο για τα υπόλοιπα laptop για την εταιρία μου πήρα δυστυχώς HP..

    Προσπάθησα να βρώ τρόπο να μιλήσω με τα κεντρικά να πώ τον πόνο μου για τα χάλια της Ελληνικής αντιπροσωπειας αλλα αυτο ειναι αδύνατον γιατι ουτε email στελνεις ουτε τιποτα.. μόνο chat με κατι Ινδους..

    Να πώς μία κακή αντιπροσωπεια καταστρέφει την σχέση σου με ενα brand και σε κάνει να τρέχεις στον ανταγωνιστή με χαρά ή απλώς να τρέχεις σε άλλη χώρα.. επίσης να πώς δημιουργουνται οι κακές φήμες…

    Μέχρι σήμερα που γράφω ακόμη δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ τροπος για έναν καταναλωτή ή έστω εταιρία να αγοράσει ένα XPS STUDIO LAPTOP της DELL κατόπιν customization.

    Παρόλα αυτά η DELL το διαφημίζει παντου ώς διαθέσιμο προιόν και ξοδεύει χρήματα για προώθηση.. ξοδεύουν για διαφήμιση αλλα δεν τους νοιάζει η διάθεση και διανομή!

    Φαντάσου δηλαδη να έπρεπε να με πεισει κιόλας να το παρω γιατι στην προκειμένη ήθελα απο ΜΟΝΟΣ μου παρα πολύ να το παρω αυτο το brand και μοντέλο και η ντόπια DELL έκανε το παν για να ΜΗΝ το αποκτησω ποτε…

    Δηλαδή γαμώτο με τόσα τηλέφωνα στο marketing θα έπρεπε να μου το στείλουν να σταματήσω να τους πρήζω!!!

    Για την ιστορία επισυνάπτω και το configuration που ήθελα και την τιμή του για να καταλάβετε τι δεν μπορουν να παρουν και πόσο κερατιάτικα τα πληρώνουν (αν τα βρουν) οι Ελληνες καταναλωτές:

    > DELL STUDIO XPS 13
    > Intel Core 2 Duo P9600(2.66GHz,1066MHz,6MB)
    > Display : 13.3in WXGA (1280×800) White-LED Display
    > Camera : Integrated 2.0 Mega Pixel Camera with Facial Recognition
    > Memory : 4096MB (2×2048) 1067MHz DDR3 Dual Channel
    > Hard Drive: 320GB Free Fall Sensor (7200RPM)
    > Internal DVD+/-RW (DVD & CD read and write) Slot Load Drive including
    > Battery : Primary 9-cell 56W/HR LI-ION
    > Graphics : 256MB nVidia 9500m graphics card
    > Wireless : Europe Dell Bluetooth 370 Card
    > Wireless : European Dell Wireless 1515 (802.11n) Half Mini Card
    > Keyboard : Internal Backlight Qwerty Keyboard
    > Operating System : English Genuine Windows Vista SP1 Ultimate (64
    > BIT) including Media
    > English Microsoft Office 2007 Professional
    > Base Warranty – 3 Year Hardware Support, Next Business Day

    Τιμή για απλό καταναλωτή στην Ελλάδα περίπου 2.800€ δεν μπορείς όμως να το παρεις απο πουθενα
    Τιμή για εταιρία στην Ελλάδα περίπου 2.500€ και μετρητα (!) αρκει να το παρεις ώς εταιρία και να παραγγείλεις 5-10 laptop όμως γιατι αλλιώς δεν ασχολειται κανεις..

    Τιμή για απλό καταναλωτή στην Αμερική 1.800$ και με δοσεις!!!!!
    Τιμή για απλό καταναλωτή στην Αγγλία 1.900 pounds και με δοσεις !!!!!
    Τιμή για απλό καταναλωτή στην Τσεχια 2.400€ και με δοσεις!!!!!

    Και εις ανώτερα DELL.GR

    ΥΓ : το παρον κειμενο το δημοσιέυω ώς comment εδώ καθώς το έχω στείλει εδώ και μέρες στο TECHBLOG.GR αλλα δεν δημοσιεύτηκε καθώς το techblog κρινει οτι επρεπε πρώτα να ενημερώσει την DELL για να λαβει απαντηση.

    Αγαπητέ Κώστα ξέρεις οτι σε εκτιμώ αλλα αυτο ειναι απαράδεκτο. Αυτή ήταν η τακτική των παραδοσιακών μέσων που αναλογα με την εμπορική σχέση με ένα brand δημοσίευαν ή έθαβαν καταγγελίες. έλπιζα οτι δεν θα γινει και το techblog αναδημοσίευση δελτίων τύπου και εμπορικό εργαλείο. Η πρακτική ειναι ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ και ας απαντήσουν οι ενδιαφερόμενοι. Οπως βλεπεις παραθέτω πλήρη στοιχεια για οτι λεω κάνοντας την δικιά σου δουλεια και παρολα αυτα εσύ επέλεξες την σιωπή.

    Απο εδώ και στο εξείς δεν θα ξαναστείλω αποκλειστικά τίποτα στο TECHBLOG και έχω σκοπό να ενημερώσω και όλα τα υπόλοιπα blog για αυτή σου την πολιτική.

    Κριμα.

  2. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Φίλε και συνεργάτη Αποστόλη, είσαι πολύ αυστηρός. Το email με την καταγγελία – και σε ευχαριστώ που εμπιστεύτηκες το Techblog – το έχω λάβει από το Σάββατο 30 Μαΐου ενώ το βράδυ της Κυριακής 31 Μαΐου το έστειλα στην Dell (προφυλάσσοντας τα στοιχεία σου) ώστε να λάβω την επίσημη απάντηση της εταιρείας.

    Η αλληλουχία των γεγονότων της καταγγελίας σου είναι μακρά και πολύπλοκη και δεν θα μπορούσα να επιβεβαιώσω την ορθότητα των όσων αναφέρεις. Για αυτό το λόγο ενημέρωσα την Dell ότι η καταγγελία θα δημοσιευτεί και ότι αναμένω την απάντησή τους. Εχθές με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η υπεύθυνη λείπει στο εξωτερικό και ότι παρ’ όλα αυτά θα λάβω την επίσημη απάντηση σήμερα, οπότε και σκόπευα να τη δημοσιεύσω μαζί με την καταγγελία σου.

    Εμπορική σχέση δεν έχω μέχρι σήμερα με τη Dell και για να δανειστώ μότο από τον προεκλογικό αγώνα γνωστού κόμματος… «δεν χρωστάω σε κανέναν».

    Στο Techblog δεν κρύβουμε τίποτα κάτω από το χαλί και μου κάνει εντύπωση η επιθετικότητά σου από εδώ όσο και από το τηλέφωνο νωρίτερα. Το ίδιο επιθετικός ήσουν και σε σχόλιο για το Viral της LG Hellas http://techblog.gr/smallnews/word-of-mouth-lg-hellas στο οποίο ακόμα περιμένω την απάντησή σου…

  3. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    Κώστα,

    αυτο που αφελώς έκανες στην γλώσσα του marketing λέγεται nursing ή αλλίως Ελληνιστί «χαϊδεμα» πελατών ή υποψήφιων πελατών

    ειτε θέλεις να λες οτι εμαι επιθετικός είτε οχι εγώ παραθέτω στοιχεία και τα παραθέτω επώνυμα. η μή δημοσίευση τους για να πάρουμε πρωτα απάντηση ειναι μία ωραία θέση που παρόλα αυτά δεν μου αρέσει και θεωρώ οτι ορίζει το blog και την πολιτική του στην περίπτωση σου.

    ας κρίνουν οι αναγνώστες σου αν τους αρέσει αυτή η στάση σου ή όχι. δεν έκανες το ίδιο οταν σου έστελνα σχόλια που έθιγαν άλλους (πχ facebook) σωστά; η κάθε φορά που κάποιος θα σου στείλει μια καταγγελία πχ για κακή εξυπηρέτηση απ την Forthnet θα ρωτάς πρώτα την Forthnet πριν την δημοσιεύσεις; δηλώνεις κάπου στο terms σου κάτι τέτοιο; δηλώνεις τον χρόνο απόκρισης πρίν αποφασίσεις να δημοσιεύσεις κάτι αν δεν έχεις πάρει απάντηση;

    και πέρα για το τί δηλώνεις το ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝΑ BLOG ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΨΗ δεν κάνει την διαφορά. αν έκανε το ίδιο πχ το mashable δεν θα είχει τοσους αναγνώστες. η κριτική άποψη και η η ανάλυση κάνουν την διαφορά.

    εγώ παρόλα αυτά ώς αναγώστης σου και παράλληλα πιο ειδικός έχω κάθε δικαίωμα να εκθέτω τόσο την πολιτική της DELL όσο και την δικιά σου

    τα terms και conditions σε καλύπτουν για να δημοσιέυεις οτιδήποτε σου στέλνει ο κόσμος αρα δεν έχεις κανεναν λόγο να ζητάς την επίσημη θέση της αντιπροσωπείας.(πόσο μάλον όταν στα στέλνει κάποιος που γνωρίζεις καλα)

    στα παραθέτω αν δεν τα θυμάσαι:

    • Το Techblog σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι αποδέχεται ή ενστερνίζεται κατά οποιονδήποτε τρόπο τις εκφραζόμενες σε αυτούς τους χώρους προσωπικές ιδέες ή αντιλήψεις.

    Οσο για την LG παρόμοια ενέργεια ήδη τρέχει ώς έμεση δημοσιότητα για ανταγωνιστή της κατόπιν πρότασής μου οπότε δεν μπορώ να την κάνω πιά δωρεάν στο blog σου (με λίγα λόγια ανέλαβα σχετική δουλειά κατ ευθείαν γιατι ότι λεω το κάνω). Και καθόλου επιθετικός δεν ειμαι.

    ειμαι κατά της δημιουργίας εντυπώσεων. παραθέτω καταγγελίες ΜΟΝΟ όταν έχω αποδεδειγμένα επιχειρήματα. δεν θα ρισκάρω 15 χρόνια εμπειρία και φήμη για να πάιξω με κάποιο brand η με το blog σου.

    και για την πληροφόρηση σου εγώ πρώτος 1 μήνα πριν ενημέρωσα γραπτώς την DELL για αυτά τα χάλια με την οποία ειμαι και σε συνεχή επαφή μέχρι και σήμερα. Επίσης για αποφυγή εντυπώσεων οτι εγώ θέλω να σπιλώσω το brand, εγώ εξακολουθώ να θέλω να αποκτησω το συγκεκριμένο brand ακόμη και σήμερα και όπως είπα στην DELL σήμερα και για καθαρά ακαδημαϊκούς πια λόγους και για να ολοκληρώσω την έρευνα αυτή (γιατι πια έχει ενδιαφέρον) δεχομαι να το προπληρώσω μετρητά και σε οποιαδήποτε τιμή μου ορίσουν μέσω οποιουδήποτε μεταπωλήτή θέλουν ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ σε αυτή την χώρα αυτο το προϊόν και να δημοσιέυσω μετά πόσο πήρε και τι έπρεπε να κάνεις μήπως και αυτο βοηθήσει την DELL να βελτιωθεί (θυμίζω οτι το συγκεκριμένο μηχάνημα το έχω ήδη αγοράσει μέσω Αμερικής 1 φορά). Οταν το πάρω τελικά θα το βγάλω δώρο σε διαγωνισμό για τον επόμενο που θα καταφέρει να περάσει τον ίδιο άθλο και βγεί νικητης.

    :) έτσι γιατι έχει και πλάκα

    Φιλικά

  4. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Δυστυχώς τέτοια μακρόστηλα σχόλια δεν τα διαβάζει κανένας, γι΄αυτό και δεν θα απαντήσω επιμέρους σε κάθε ένα από αυτά που αναφέρεις. Αν συνεχίσεις να σχολιάζεις επιθετικά σε αυτό το στυλ θα θεωρηθείς εμπαθής!

    Η ταμπακιέρα είναι η εξής: Κανένα σχόλιο δεν περνάει από moderation στο Techblog, σβήνουμε μόνο όσα σχόλια περιέχουν βρισιές. Καμία καταγγελία δεν δημοσιεύεται σαν άρθρο στο Techblog εφόσον δεν έχει ενημερωθεί ο καταγγελλόμενος, του οποίου το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του παραμένει αναφαίρετο.

    Κάνε λίγο υπομονή, μέσα στην ημέρα θα δημοσιευτεί η καταγγελία σου – μαζί με την επίσημη απάντηση της εταιρείας – ως ωφείλει κάθε δημοσιογράφος που σέβεται τον εαυτό του και το αναγνωστικό του κοινό.

  5. Ο/Η HitMan λέει:

    Θεωρώ απαράδεκτο τον χειρισμό του θέματος απ’ το Techblog.gr…

    Το δεύτερο σχόλιο του Αποστόλη με καλύπτει απόλυτα. Είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ευστοχή η καταγγελία του στο συγκεκριμένο post γιατί αντιλαμβάνεσαι ότι αναφέρεις περί Dell και Customization κατί που απ’ τα γραφόμενα στα σχόλια καταρρίπτεται για τους Έλληνες καταναλωτές.

    Δυστυχώς μου θυμίζει μια ατάκα που χρησιμοποιούσε συχνά κάποιος «συνάδελφος» σου: «Στο Apple store της γειτονιάς σας» και αναφερόταν σε Έλληνες καταναλωτές. Ελπίζω να μην προσπαθεί το techblog να οδηγηθεί εκεί.

    Έχουμε χάσει την μπάλα με το εστί blogging νομίζω. Αν ήθελε ο κόσμος τεχνολογικά vortals θα διάβαζε τα υπάρχοντα, όχι τα αντίστοιχα θεματικά blogs. ΚΑΘΕ σχόλιο, μεγάλο ή σεντόνι είναι σημαντικό Κώστα για το blog σου και την φήμη / αξιοπιστία του. Αν χαθούν αυτά, νομίζω θα χάσεις με μορφή πυραμίδας και τα έσοδα του Techblog.

  6. Ο/Η orck λέει:

    θα συμφωνησω με τον hitman
    τα blog δεν ειναι ομορφες φωτογραφιουλες και copy-paste το δελτιο τυπου
    ο Αποστολης αντιμετωπισε καποιο σοβαρο προβλημα επικοινωνιας με την Dell (σαν πρωην τεχνικος Η/Υ γνωριζω το «στριφνο» προφιλ της συγκεκριμενης εταιριας)
    παρολαυτα δεν καταλαβαινω τι ηθελε; να το δημοσιευσεις σαν ξεχωριστο θεμα; πιστευω οτι ο σωστος χωρος του ειναι σαν σχολιο σε αυτην την δημοσιευση, οταν και εαν στειλει απαντηση η dell την παραθετουμε και αυτη (μεταξυ μας, τραγικη απαντηση, γιατι δεν λενε ευθεως οτι δεν ενδιαφερονται για την λιανικη, θελουν μονο τις φαρμακευτικες με παραγγελιες των 1000+ τεμαχιων, ντροπη ειναι; αφου ειναι αληθεια)

  7. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Hitman, τι ακριβώς θεωρείς απαράδεκτο; Το να δημοσιευτεί ταυτόχρονα με την καταγγελία και η απάντηση του καταγγελλόμενου ή απάντησή μου στον Αποστόλη;

    Στην πρώτη περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθώ στο Techblog είναι να ενημερώνω τον καταγγελλόμενο, όχι για να τον ρωτήσω αν θα δημοσιεύσω την καταγγελία αλλά για να έχω μαζί και την απάντησή του. Απλά και ξεκάθαρα.

    Στην δεύτερη περίπτωση, απαντάω ταυτόχρονα και στον Orck, το blogging το βλέπει ο καθένας όπως πιστεύει και το αντιμετωπίζει όπως το αισθάνεται. Σχετικά με τα copy paste και τις φωτογραφιούλες, γνωρίζω ότι και ο Hitman και ο orck έχετε blog και κάνετε αυτό που σας ικανοποιεί και σας γεμίζει περισσότερο. Κάποιοι αγαπάνε τη δουλειά σας στο ίντερνετ κάποιοι άλλοι ίσως όχι.

    Σε ότι αφορά το γιατί δεν σχολίασα το μακρύστυλο σχόλιο του Αποστόλη; Πολύ απλά γιατί περιέχει προσωπική επίθεση (ενώ με είχε καλέσει νωρίτερα στο κινητό και του είχα δώσει όλες τις εξηγήσεις) και δεν θα δώσω σε κανέναν τροφή για δημόσιο κουτσομπολιό (μου είπες – σου είπα).

    Θα σας το δηλώσω και δημόσια, μιας και σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις το αναφέρω συνέχεια όταν με αποκαλούν blogger «Δεν είμαι blogger, είμαι δημοσιογράφος (Τεχνικός Συντάκτης) και μετά από 10 χρόνια εμπειρίας σε τεχνικά περιοδικά αλλά και εφημερίδες της Ελλάδας, μετέφερα μέσω της πλατφόρμας WordPress (blogging) ένα περιοδικό τεχνολογίας (όπως το είχα στο μυαλό μου) σε ηλεκτρονική μορφή – Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω οποιοδήποτε CMS, απλά έτυχε το WordPress. Και όπως κάθε περιοδικό έτσι και το Techblog δημοσιεύει Δελτία Τύπου. Η μεγάλη διαφορά βέβαια είναι ότι στο Techblog ο καθένας είναι ελεύθερος να σχολιάσει οποιοδήποτε άρθρο και να μην λογοκριθεί όπως θέλησε να παρουσιάσει ο Αποστόλης. Η καταγγελία – παράπονο, είναι δημοσιευμένη εδώ μαζί με την επίσημη θέση της εταιρείας http://techblog.gr/smallnews/disappointed-with-dell-hellas

    Είστε 5-10 άνθρωποι που κολλάτε με τα Δελτία Τύπου που δημοσιεύει το Techblog ξεχνώντας δημοσιογραφικές επιτυχίες – αποκλειστικότητες όπως:
    http://techblog.gr/mobile/toshiba-tg02-toshiba-tg03
    http://techblog.gr/mobile/cosmote-iphone-3g-official
    http://techblog.gr/mobile/techblogtv-exlusive-se-xperia-x1
    http://techblog.gr/techtv/techblogtv-hands-on-macbook-13
    http://techblog.gr/techtv/techblogtv-imac-2009
    http://techblog.gr/wom/intel-classmate-2
    http://techblog.gr/techtv/nokia-tube-1st

    Θέλετε και τη γνώμη μου για την καταγγελία του Αποστόλη και την απάντηση της Dell; Συμφωνώ ότι η Dell έχει πρόβλημα με τη διάθεση προϊόντων στη λιανική αλλά εδώ είμαστε όλοι για να τονίσουμε τα προβλήματα και να πιέσουμε για λύσεις.

    Ελάτε να απολάυσουμε αυτό που αγαπάμε και να προχωρήσουμε χαρούμενοι και αισιόδοξοι μπροστά :)

  8. Ο/Η dealsend λέει:

    Ο καθένας διαχειρίζεται τον χώρο του όπως εννοεί εκείνος. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι «απαράδεκτη» η συμπεριφορά σου, αλλά έχει να κάνει με θέμα εμπιστοσύνης.

    Για παράδειγμα αν σου στείλω αύριο μια επιστολή όπου γράφω οτι η Χ εταιρία μου έκανε αυτό και αρχίσω να κατηγορώ, λογικά θα πρέπει να το τσεκάρεις, γιατί αλλιώς ο χώρος σου θα μετατραπεί σε τοίχο για συνθήματα. Αν όμως κατα καποιον τρόπο μπορείς να διασταυρώσεις την γνησιότητα αυτών που λέω, ή τουλάχιστον εμπιστεύεσαι τον γράφοντα, τότε δεν έχεις κανένα λόγο να περιμένεις απάντηση. Εσύ σαν δημοσιογράφος έκανες,αυτό που πρέπει, διασταύρωσες την εγκυρότητα της καταγγελίας και την δημοσίευσες, αν θέλει η άλλη μεριά ας απαντήσει..

  9. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Επέστρεψα από το Open Coffee όπου και συνάντησα κατ’ ιδίαν αυτόν που έκανε την καταγγελία, τον Αποστόλη Αϊβαλή και οι απαντήσεις του αναφορικά με τα εμπαθή του σχόλια για το Techblog και για το πρόσωπό μου τον αφήνουν έκθετο – δεν θα μπω σε λεπτομέριες γιατι χάνουμε την ουσία.

    Όποιος έχει να σχολιάσει κάτι για την ουσία της καταγγελίας, μπορεί να το κάνει στο σχετικό άρθρο http://techblog.gr/smallnews/disappointed-with-dell-hellas.