Samsung: Ηγείται σε 5 από τις 6 μεγάλες αγορές

Έχουμε ήδη μπει στο τέταρτο τρίμηνο του 2015, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τους κατασκευαστές που ποντάρουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους την περίοδο των γιορτών. Προς το παρόν όμως, έχουμε τα στοιχεία για τις επιδόσεις τους για το τρίτο τρίμηνο, όπου φάνηκε ότι η Samsung είχε την απόλυτη κυριαρχία.

Τα θετικά νέα για την ίδια είναι ότι πήρε την πρωτιά σε 5 από τις 6 μεγάλες αγορές. Η Samsung πούλησε τα περισσότερα smartphones σε Κεντρική και Νότια Αμερική, Δυτική Ευρώπη, Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, και σε περιοχές Ασίας-Ειρηνικού.

Ωστόσο, δεν κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής, κάτι που έγινε και πέρσι. Η Samsung βρίσκεται στην δεύτερη θέση με 26% της αγοράς και 7 μονάδες πίσω από την Apple. Μέσα στο τρίμηνο πούλησε 10.5 εκατ. smartphones, και δείχνει ότι τα νέα Samsung Galaxy S6 δεν κατάφεραν να σπάσουν την κυριαρχία της Apple.

Σύμφωνα με την Strategy Analytics, η Samsung αύξησε κατά 3 εκατ. τις πωλήσεις της σε Μ. Ανατολή και Αφρική, παίρνοντας το εντυπωσιακό 52% της αγοράς. Ωστόσο, δεν μας δίνει δεδομένα για το ποια μοντέλα πούλησαν και πόσο. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού πούλησε 23.2 εκατ. συσκευές, 16.1 εκατ. σε Μ. Ανατολή και Αφρική, 15.3 εκατ. στη Δ. Ευρώπη, 11.8 εκατ. σε Κεντρική και Ν. Αμερική και 6.9 εκατ. στην Ανατολική Ευρώπη. Μέση Ανατολή και Αφρική, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Samsung.

Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής Android smartphones, η Samsung έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τους τεράστιους αριθμούς πωλήσεων για να προωθήσει κι άλλες υπηρεσίες της όπως το Samsung Pay. Ωστόσο, σε αγορές όπως Β. Αμερική λόγω του ότι η υπηρεσία υποστηρίζεται από μικρό αριθμό ναυαρχίδων, δεν μπορεί ακόμη να την προωθήσει και να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.

Samsung: Ηγείται σε 5 από τις 6 μεγάλες αγορές, Samsung: Ηγείται σε 5 από τις 6 μεγάλες αγορές

Πηγή

ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Παρακολουθήστε τα σχόλια
Να ειδοποιηθώ όταν
guest

3 Σχόλια
παλαιότερο
νεώτερο
Inline Feedbacks
View all comments
Sotiris

Από πωλήσεις βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο της ιστορίας της αλλά πρέπει να αλλάξει ροτα όσον αφορά τις ακριβές της συσκευές. Δεν είναι δυνατόν για λόγους design να θυσιάζονται τα χαρακτηριστικά της αποσπώμενης μπαταρίας και της micro sd. Και άντε το S πάει στο διάολο, τη σειρά Note γιατί να την χαλάσει για τα fashion victims? Ελπίζω στο 6 να έχει micro sd και με ένα power bank θα κάνουμε την δουλειά μας.

Δεν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τον κούκο αηδόνι με άθλια αυτονομία για κάτι φλούδες υλικού που βρίσκεις και στα τενεκεδακια των αναψυκτικών επειδή η Apple αισχροκερδεί εις βάρος των κκαταναλωτών και οι διάφορες εταιρίες γλυκαινονται απο τα κέρδη της.

nikos note3

Πεστα sotiris.

p.p

ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΑΚΡΙΒΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΓΧΩΡΙΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ.ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΥΦΛΑ Κ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΑ ,ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Κ ΟΧΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ “PREMIUM”

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Software Samsung One UI

One UI 6.1: Διαθέσιμο στις σειρές Galaxy S22 και S21 & στα Fold 4, Fold 3, Flip 4 και Flip3

Μαζικές ενημερώσεις One UI 6.1 εξαπέλυσε σήμερα η Samsung, με το skin να είναι πλέον διαθέσιμο σε πολλές περισσότερες συσκευές.

Smartphones Galaxy Google Play Store Samsung

Η εφαρμογή Samsung Good Lock διαθέσιμη στο Google Play Store

Η εφαρμογή Good Lock της Samsung, η οποία προοριζόταν για την προσαρμογή των τηλεφώνων Galaxy, βρισκόταν αποκλειστικά στο Galaxy Store.

Software Galaxy Samsung Samsung One UI

One UI 6.1: Η ενημέρωση έχει ήδη φτάσει σε 8,8 εκατομμύρια Galaxy συσκευές

Η Samsung ανακοίνωσε ότι η ενημέρωση One UI 6.1 έχει ήδη φτάσει σε 8,8 εκατομμύρια συσκευές από τότε που ξεκίνησε την κυκλοφορία της.

Business Samsung Samsung Galaxy Samsung Galaxy S24

Samsung AI-Volution: Escape room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 με πρωταγωνιστή το Galaxy AI

Στην Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας υπάρχει ένα escape room δημιουργία της Samsung στο πλαίσιο της καμπάνιας για τη σειρά Galaxy S24.