Business

Χωρίς Click Away, έμφραγμα και πάλι στις ταχυμεταφορές

Έμφραγμα στις εταιρείες ταχυμεταφορών (courrier) επέρχεται από σήμερα μετά την απόφαση της κυβέρνησης να διακόψει για μια εβδομάδα το Click Away, την υπηρεσία με την οποία ο πελάτης μπορούσε να επισκεφτεί το κατάστημα και να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία αφού προηγουμένως την είχε δώσει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.

Το Click Away είχε εφαρμοστεί με σκοπό και να αποσυμφωρήσει τις εταιρείες courrier και να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές που μάταια περίμεναν μέσα στις γιορτές τα δέματά τους να καθυστερούν ακόμα και 1 μήνα, επίσης έδωσε κάποιο τζίρο σε ορισμένα καταστήματα όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες του λιανεμπορίου. Σε επόμενη φάση περιμέναμε το Click Inside, όμως…

Από εχθές όμως, Κυριακή 3 Ιανουαρίου όπου σταμάτησε η παράδοση Click Away στα πλαίσια ενός πιο αυστηρού Lock Down με σκοπό να μειωθεί η χαλαρότητα των γιορτών και ο αριθμός των κρουσμάτων, όλες οι προγραμματισμένες παραδόσεις θα δρομολογηθούν στις εταιρείες courier και αυτές με τη σειρά τους θα προσπαθήσουν να τις παραδόσουν στους καταναλωτές. Σε πόσες μέρες όμως;

Η κατάσταση με τις εταιρείες courier φαίνεται να έχει γίνει κάπως καλύτερη σε σχέση με την περίοδο τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου, όμως τα προβήματα με τις καθυστερήσεις συνεχίζονται και τόσο εδώ στα άρθρα του Techblog όσο και στα post που δημοσιεύουμε στο Facebook, τα παράπονα για μεγάλες καθυστερήσεις που αγγίζουν και τον ένα μήνα, συνεχίζονται.

Συγκεκριμένα εγώ παρέλαβα ένα βιβλίο μέσω ΕΛΤΑ courrier στις 28 Δεκεμβρίου και το voucher είχε εκδοθεί στις 26 Νοεμβρίου. Ευχόμαι να έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση και να καταφέρουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν επαγγελματικά ως οφείλουν. Το σίγουρο είναι οι αν δεν ανοίξει η αγορά οι courier δεν θα καταφέρουν να παραδόσουν στην ώρα τους.

Σε ότι αφορά τα οικονομικά της αγοράς (καταστημάτων λιανικής), έχει υπολογιστεί ότι κάθε εβδομάδα που είναι κλειστό το λιανεμπόριο, χάνονται 500 εκ. τζίρος σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΒΕΑ, κ. Κωνσταντίνο Μίχαλο.

Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.

Επεξεργάστηκε την 4 Ιανουαρίου 2021 8:44

Σχόλια

  • Ας προσλαβουν ανθρωπους για να εξυπηρετουν..τοσος κοσμος εχει αναγκη απο δουλεια

  • Μπανανια ο τηλεβιβλιοπωλης ελεγε πριν μια ήμερα οτι τα καταστηματα ειναι ετοιμα να ανοιξουν και φαπ κωλοτουμπα τέρμα και η παραδοση,για γελια και για κλαματα

    • Κακια κυβέρνηση που λαμβανει ως γνωμονα σε οτι κανει, την εξελιξη της πανδημιας. Κακιε Αδωνι, που θες να ειναι κλειστη η αγορα και να δινεις ενα σκασμο επιδοματα και να εισπρατεις σαν κρατος μηδεν.
      Ευτυχως που οι περισσοτεροι εχουν καταλαβει οτι η διακυβέρνηση ενός κράτους, ειναι σοβαρη υποθεση ( σ αυτο βοηθησε βεβαιως και η διακυβερνηση του Ψευτη με το τσιρκο του), και αυτο αποτυπώνεται και στις δημοσκοπήσεις.
      Που θα πάει αραγε, μολις τελειωσει η πανδημία, μολις ο Τουρκος ησυχάσει (θεμα ημερων), και μολις το μεταναστευτικό ομαλοποιηθει (ηδη με εβρο και τις αλλες μαγκιες, που ο Τουρκος εφαγε μπατσες, εχει αλλαξει η κατασταση);

  • Μεταφορική από μεταφορικη διαφέρει. Δεν ειναι το ίδιο η DHL που είναι αν όχι η καλύτερη, από τις καλύτερες και πιο συνεπείς, με την Speedex ας πούμε που βρίσκεται στον πάτο με τις απαράδεκτες καθυστερήσεις της

  • Ουτως η αλλος ηταν πατατα το click away,αυξηθηκαν τα κρουσματα 8-9% κατα τη διαρκεια που εφαρμοστηκε και δεν το εκαναν να αποσυμφορηθουν οι μεταφορικες αλλα να κυκλοφορησει το χρημα λογω γιορτων,οπως παντα γινεται τετοια εποχη!!

Κοινοποίηση
Συντάκτης:
Κώστας Βλαχάκης

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.