Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η εταιρεία ερευνών Counterpoint, η Huawei κατάφερε να ξεπεράσει την Apple και να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο. Η κινεζική εταιρεία έκανε το επίτευγμα για το διάστημα Ιουνίου-Ιουλίου.
Στην πρώτη θέση παραμένει σταθερά η Samsung. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι και για τον μήνα Αύγουστο οι πωλήσεις της Huawei μοιάζουν επίσης αρκετά δυνατές, οπότε δεν θα αποτελεί έκπληξη αν παραμείνει και για το διάστημα αυτό στην δεύτερη θέση.
Η Counterpoint ανακοίνωσε επίσης και τα smartphones με τις καλύτερες πωλήσεις για τον Ιούλιο. Στις δυο πρώτες θέσεις είναι τα iPhone 7 και iPhone 7 Plus, τα Oppo R11 και A57, κατέλαβαν την τρίτη και τέταρτη θέση. Άλλα μοντέλα που τα πήγαν καλά είναι Samsung Galaxy S8, Xiaomi Redmi Note 4X και Samsung Galaxy S8+.
Ωστόσο, αυτό που κάνει εντύπωση είναι παρά το γεγονός ότι η Huawei κατέλαβε την δεύτερη θέση, κανένα από τα μοντέλα της δεν είναι στο top 10. Η Counterpoint θεωρεί πως γι αυτό ευθύνεται το portfolio της που δεν έχει μια “true hero” συσκευή. “Αν και το γεγονός ότι έχει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο επιτρέπει στην Huawei να αγωνίζεται σε πολλαπλά μέτωπα, δεν συμβάλλει στο να οικοδομήσει τη συνολική αναγνώριση του brand, κάτι που η Huawei χρειάζεται οπωσδήποτε, εάν θέλει να συνεχίσει να κερδίζει μερίδιο αγοράς”, αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Όπως βλέπω δν την χρειάζεται την true hero…
Το άρθρο θα είναι ετεροχρονισμένο σε 15 ημέρες. Συγκρίνει το lowest selling point της Apple (το μήνα πριν την κυκλοφορία της ναυαρχίδας της) με τις πωλήσεις μιας εταιρείας που πουλάει κινητά από 100-700€.
Σε 15 μέρες μπορεί, αλλά σε βάθος χρόνου η διαφορά υπέρ της huawei θα μεγαλώνει. Κι όσο έχει πιο φτηνά προϊόντα, καλό είναι να μεγαλώσει. Οι Κινέζοι κινούνται όπως πρέπει. Ξεκινώντας από το μηδέν έπρεπε για να μπουν στο αιχνιδι, να έχουν πολύ καλή ποιότητα με πολύ πιο καλές τιμές. Τώρα που το κατάφεραν, ένα πράγμα αρκεί, να κρατήσουν την ποιότητα εκεί ψηλά που είναι και να μην ακολουθήσουν την τιμολογιακή πολιτική της Samsung και της Αpple. Αν κρατήσουν και χαμηλά τιμές, θα κάνουν πάρτυ τα επόμενα χρόνια.
Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από τον τίτλο του γραφήματος είναι ότι δείχνει το ποσοστό της κάθε εταιρείας από τις συνολικές πωλήσεις που έγιναν το εκάστοτε χρονικό διάστημα.
Γι’αυτό βλέπουμε ότι η Apple έχει μεγαλύτερο ποσοστό τον Οκτώβριο και για ένα δύο μήνες μετά μιας και τότε πουλάει τις συσκευές της που έχουν ανακοινωθεί το Σεπτέμβρη. Το ίδιο συμβαίνει και με τη Samsung το Φλεβάρη – Μάρτη που βγάζει τη σειρά S#.
Δηλαδή, η Huawei δεν είναι δεύτερη. Απλά πούλησε περισσότερες συσκευές αυτό το δίμηνο (Ιούνη – Ιούλη) όπως παραλίγο να συμβεί το 2016. Για να ήταν δεύτερη θα έπρεπε το ποσοστό της (μέσος όρος) να ήταν υψηλότερο από της Apple (και της κάθε Apple) για όλο το χρονικό διάστημα.
Καλό είναι που ανεβαίνει η Huawei απλά νομίζω ο αρθρογράφος της πηγής πήγε προς clickbait μεριά…
Η 16 Οκτωβρίου είναι κοντα η αυτοκρατορία ετοιμάζεται
Ωραίο άρθρο…….παράλληλα όμως, στον κόσμο της πραγματικής οικονομίας, η Apple καρπώνεται οικονομικά το 85% της παγκόσμιας αγοράς.
Αφού δεν υπάρχει up-vote στα σχόλια του blog, kudos στον/στην Gvirginia.
Πολύ καλά τα λες…
Ό,τι είπε ο @P. Ps
Τα λεφτά που μπαίνουν στην τσέπη μετράνε. Εκεί φαίνεται ποιος είναι καλύτερος από τον άλλον. Η Huawei μας έχει συνηθίσει σαν τζάμπα κινητά χωρίς κέρδος για την ίδια.
Πιστεύω ότι είναι μεγαλο επίτευγμα για τη Huawei να καταφέρει να βγει στη δεύτερη θεση, αν αναλογιστεί κανεις ότι ήταν εντελώς άγνωστη εταιρία στο ευρύ κοινό πριν 2-3 χρόνια και η διάρκεια ζωης της συνολικα είναι γυρω στα 30 έτη.
Αν στο μέλλον καταφέρει να απορροφήσει και τους αλλους κινέζους κατασκευαστές θα γινει σίγουρα κυρίαρχη στην αγορά των smartphones.
Πράγματι εδώ στην Ελλάδα πλέον βλέπω όλο και περισσότερους να περνούν κινέζικα και κυρίως Huawei σιγά σιγά φτάνουν και αυτούς που είναι με J και A που είναι η πλειοψηφία!
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι παρόλο που η Apple δεν είναι η πρώτη στον κόσμο σε αριθμό πωλήσεων κινητών (ως τεμάχια εννοώ), παρόλα αυτά εξακολουθεί να είναι πρώτη σε κέρδη καθώς μοσχοπουλάει ένα προϊόν υπερτιμημένο που κατασκευάζεται στην Κίνα με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Ενα προϊόν που δεν απευθύνεται σε όσους γνωρίζουν την έννοια “value for money”, αλλά σε ένα κοινό που πρωτίστως τους ενδιαφέρει και πιστεύουν ότι η ζωγραφιά από το δαγκωμένο μηλαράκι στο πίσω μέρος της συσκευής (καθαρά σεξιστικό σύμβολο κλεμμένο από την Παλαιά Διαθήκη με τον Αδάμ και την Εύα) θα τους προσδώσει κύρος και αξιοπρέπεια. Ο κόσμος όμως έχει αρχίσει σιγά σιγά και ξυπνάει και αναζητά την ουσία και όχι το δήθεν. Για αυτό το λόγο οι πωλήσεις των άλλων κινέζικων κινητών όλο και αυξάνονται με τον καιρό, σε σχέση με τις πωλήσεις του κινέζικου iPhone.
Τελείως ακυρο το αρθρο.μιλαμε για δυο διαφορετικες εταιριες,η μια πουλαει κινητα ανω των 500 ευρω και η αλλη πουλαει κινητα που ξεκινάνε απο 100 ευρω. Οποτε λογικο ειναι να την ξεπερασει για κάποιους μηνες