Η κατάσταση που επικρατεί τις τελευταίες εβδομάδες με τις εταιρείες ταχυμεταφορών είναι δραματική και αυτό το γνωρίζουν όλοι, για αυτό και σήμερα ένας από τους λόγους που οδήγησαν την κυβέρνηση στο να εφαρμόσει τη μέθοδο του Click Away είναι και η αποσυμφόρηση (όσο είναι δυνατόν) των εταιρειών courrier.
Μέσα στην εβδομάδα μάθαμε ότι η ACS έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά και έχει βάλει πλαφόν υπολογίζοντας το μέσο όρο αποστολών κάθε πελάτη από την προγηούμενη χρονική περίοδο και επιτρέποντας πλέον να στείλει ακριβώς τα μισά δέματα-παραγελίες. Αυτό τελικά συνεχίζεται και σύμφωνα με πληροφορίες θα εφαρμοστεί τουλάχιστον και μέχρι την επόμενη Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου.
Πρόσφατα η ACS εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση ενημερώνοντας το κοινό ότι “ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς“.
Με την μέθοδο Click Away ο πελάτης θα παραγγέλνει τα προϊόντα από το σπίτι μέσω ίντερνετ ή τηλεφωνικά και θα παραλαμβάνει συγκεκριμένη ημέρα και ώρα έξω από το κατάστημα, έχοντας λάβει νωρίτερα ενημερωτικό SMS. Μάθε αναλυτικά εδώ για το πως θα γίνεται το Click Away.
Ενδιαφέρει επίσης: Ξανακλείνουν τα καταστήματα Πλαίσιο, Κοτσώβολος, Public, Media Markt και άλλα
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς που έχουν έρθει σε επικοινωνία με το Techblog σε μια – σχετικά – μεγάλη πόλη της επαρχίας μαθαίνουμε σήμερα ότι η κατάσταση της ACS εκεί είναι δραματική. Συγκεκριμένα μαθαίνουμε ότι στις 2 αποθήκες που διατηρεί η εταιρεία σε αυτή την πόλη στοιβάζονται σήμερα περίπου 5.000 αποστολές που “απλά κάθονται αφού κάθε μέρα το βουνό μεγαλώνει”, όπως χαρακτηρισικά μας μεταφέρεται.
Η εκτίμηση τους είναι ότι εάν στη συγκεκριμένη πόλη η ACS δεν σταματήσει εντελώς να δέχεται νέες αποστολές σε λίγο θα μιλάμε για ένα μήνα καθυστέρηση στις παραδόσεις από αποστολές που φεύγουν από εκεί. Η δική μας εκτίμηση είναι ότι δεν πρέπει να είναι η μοναδική πόλη που θα συμβεί κάτι τέτοιο τις επόμενες ημέρες αν συνεχιστεί ο ίδιος τεράστιος όγκος παραγγελιών.
Ακολουθήστε το Techblog.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Techblog.gr στη λίστα σας με αυτό τον σύνδεσμο https://techblog.gr/feed.
Ε βέβαια. Με το που άρχισε το lockdown ενδιαφέρθηκαν μόνο να ανεβάσουν τις τιμές και όχι να σκεφτούν τη καλύτερη οργάνωση και ίσως την πρόσληψη νέων εργαζομένων.
Είχαν και μια καραντίνα να πειραματιστούν και να οργανωθούν !
Με τον ίδιο αριθμό εργαζομενων μέχρι να τους στραγγίξουν και τα κέρδη στην τσέπη
το ποιο σημαντικό δεν αναφέρεις……… με το που άρχισε lockdown έφαγαν και αναστολή εργαζόμενοι τους
Εδώ γελάμε φίλος…δεν θέλει κανείς να δουλέψει…σπίτι και επίδομα και λόγια λόγια λόγια…
το 6 μερες μου αρεσε. εγω περιμενω 12 και δεν εχει ερθει τιποτα, το ιδιο και απο ελτα courier
Τι έξι ρε ξεφτίλες εγώ έχω 12 και ακόμη περιμένω, ντροπή σας γελοίοι
15 μέρες κ δεν έχει ανανεωθεί ούτε στην acs ουτε κ από το ΕΛΤΑ courier .
Απο 24\11 παρελαβα 10/12 απο ΕΛΤΑ courier
εγώ από 24/11 και ειναι ακόμα στη φάση οτι το δέμα κατευθύνεται προς το κέντρο διαλογής
Για κάντε μια έρευνα αγοράς σε skroutz και bestprice και πείτε μου. 40% acs 40% elta 10% speedex 10% Γενική ναι καλά διαβάσατε. όσα πιο πολλά μαγαζιά πάνε με τους 2 κούριερ γίγαντες λογικό είναι να υπερφορτωθουν! Το πρόβλημα είναι κι εδώ στην επαρχία. Acs και ELTA έχουν να έρθουν πάνω απο 2 βδομάδες εδώ και η αναβολή συνεχίζεται. Τα αλλά 2 τους βλέπω κάθε μέρα σχεδόν και δίνουν κανονικά τα δέματα. Τυχαίο; Κάποτε η μισή Ελλάδα ήταν Γενική αλλά άλλη ιστορία τότε. Τον τελευταίο καιρό
Αν ήταν λογικό η Αmazon και η Alibaba θα είχαν κλείσει προ πολλού. Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Αλλά έτσι είναι άλλοι μένουν στάσιμοι και άλλοι γιγαντώνονται. Για παράδειγμα αναφέρω ότι η Amazon προσέλαβε τους ανέργους της εστίασης για να πολλαπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της και να προσφερει τις υπηρεσίες της.
https://www.forbes.com/sites/sergeiklebnikov/2020/07/23/5-big-numbers-that-show-amazons-explosive-growth-during-the-coronavirus-pandemic/?sh=6ea3ba9c4137
Τον τελευταίο καιρό παρατήρησα ότι οι μεγάλες αλυσίδες συνεργάζονται με Γενική ευτυχώς όπως: Κωτσοβολος, media markt, public, plaisio, epapoutsia και είναι όλοι ικανοποιημένοι από την γρηγοράδα τους. Ένα μπράβο και στα eshop που τοσα χρόνια έχουν δικό τους courier κι ακόμα έτσι είναι και τώρα με τα φτηνά μεταφορικά και την γρήγορη εξυπηρέτηση. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Λάθος τα λες η ποιο φθηνή είναι η γενική αγαπητέ και οι περισσότερες εταιρίες συνεργάζονται με αυτή η πιο ακριβή είναι η acs αλλά και η πιο γρήγορη τα ζώα μου αργά ή γενικη
Παραγγελία από Καζάκου Ιωάννα παπούτσια στις 30/11 βράδυ. Εφυγαν απο Καζακου αθηνα 2/12 τα παρελαβα 4/12 στην πατρα, τα επέστρεψα 7/12 Για αλλαγή νούμερο , τα παρέλαβε η Καζάκου 8/12, έκανα παραγγελία αντικατάστασης στις 9/12 έφυγε από Καζάκου 10/12 παρέλαβα σήμερα 11/12 το μεσημέρι …. ολα τα παραπανω με γενικη ταχυδρομικη η οποια εχει κανει συνεργασια με ταξιτζηδες οι οποιοι φερνουν τα δεματα με το ταξι τους …….
Με acs από 24/11 μέχρι 2/12 έχω 5 διαφορετικες αποστολές που ακόμα δεν έχουν καν έρθει Πάτρα. Οι 2 απ τις 5 έγιναν Νοέμβρη. 24&27/11……….
Φιλαράκι μάλλον έχεις κατάστημα ΓΕΝΙΚΗΣ(δεν εξηγείται αλλιώς)!!!!Αλλά public και media markt δεν στέλνουν με ΓΕΝΙΚΗ αλλά με ACS..
αδερφε με ολες στελνουν οχι μονο με acs
7/12 έκανα δύο παραγγελίες από διαφορετικά καταστήματα από Αθήνα και ήρθαν με γενική εχτές 10/12 και σήμερα 11/12 στην Ξάνθη……ένα άλλο που περεμω από Θεσσαλονίκη από 1/12 ακόμα είναι στα κεντρικά του ΕΛΤΑ κούριερ στην Θεσσαλονίκη
Αχαχαχα 5 μέρες τώρα η κατάσταση είναι εκτύπωση ετικέτας… Ούτε πήγανε να παραλάβουν από τον αποστολέα!
Ο αποστολέας είναι εταιρία του ίδιου ομίλου ε;
Τραγικοί…
Έχω παραγγείλει από Θεσσαλονίκη (εγώ μένω Αθήνα) προϊόν στις 3/12 και από τότε είναι ακόμα στα ΕΛΤΑ COURIER στην περιοχή ανάληψη Θεσσαλονίκης…Δεν το βλέπω να μου έρχεται ποτέ….
Και εγώ Αθήνα μένω, το προϊόν Θεσσαλονίκη από 30-11
Και εγω από 24/11 έχω κάνει την παραγγελία και ακόμα να μου έρθει να φανταστείτε ότι πληκτρολόγησα τον αριθμό αποστολής και μου αναγράφει ότι έχει φύγει από την Αθήνα στις 10/12..τόσο καιρό μου έλεγε ψέματα δεν θέλω να πω όνομα εταιρίας,αλλά τουλάχιστον να μάθω πότε θα το παραλάβω διότι είμαι σε δυσπρόσιτη περιοχή και δεν μπορώ να έχω το κινητό σε ένα μέρος(έχω πρόβλημα σήματος)
Τέλος πάντων εύχομαι υπομονή σε όλους και θα τα παραλάβετε
Απο 28/11 δυο δεματα κολλημένα στα κεντρικά του ΕΛΤΑ κουριερ και ενα στην speedex καμία ενημέρωση !! Με ACS παρέλαβα και έστειλα δεμα.
ΑΠΟ 2/12 ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕ ΣΥΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΑΠΟ ΘΕΡΜΗ ΓΙΑ ΚΟΥΦΑΛΙΑ
ΑΠΟ 2/12 ΚΟΛΛΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΕ ΣΥΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ ΑΠΟ ΘΕΡΜΗ ΓΙΑ ΚΟΥΦΑΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΑΣΗ 30KM ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ 50 ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ
ZR770143892GR ΣΑΣ ΔΕΙΝΩ ΤΟ TRACK NUMBER
Δούλευα asc…είναι άσχημα εος απαράδεκτα ανοργάνωτη…το μόνο που τους νοιάζει σε κάθε κατάστημα είναι τα νούμερα που κάνει και ας είναι πλασματικά…δεν αλλάζει αυτή η αιτερια αν δεν αλλάξουν αυτοί που την έχουν και το fransize τους…χαλια
Να κάνετε προσλήψεις κατάντησε αηδία ένα μήνα έχει που παρήγγειλα κάποια πράγματα θέλω να πιστεύω ότι θα τα δω πριν τελειώσει η χρόνια
Όποιος έχει 2 πόδια 2 χέρια δεν φοβάται την επιδημία δεν είναι σε αναστολή από άλλη εργασία και έχει δίπλωμα μπορεί να πιάσει δουλειά στο κατάστημα ACS της περιοχής του.
Επίσης όλοι εσείς που κατηγορείτε όλους εμάς που είμαστε όλοι μέρα στο δρόμο, παίρνεται το επίδομα και κάθεστε στην ζεστασιά του σπιτιού σας μην μας κατηγορείτε.
Δουλεύουμε όλοι 12-14 ώρες, τις πληρωνόμαστε και με το παραπάνω και όσο αντέξουμε, και θα αντέξουμε. .
Kαι επειδή είστε και λάθος ενημερωμένοι και εμπαθείς οι τιμές δεν έχουν πειραχτεί από το 2009.
Ναι
Το είδαμε και πριν τα Lockheed down.
ACS η εταιρεία που δεν χτυπάει καν το κουδούνι. Απλά αφήνει sticker και λέει ότι δεν σε βρήκε (και δεν έγινε ούτε μια φορά ούτε μόνο σε εναν).
Όσο για το αν δουλεύουμε η όχι να σας ενημερώσω ότι κάποιοι δουλεύουμε. ……ακόμα. ……και θα συνεχισουμε
Απλά η υπηρεσίες της συγκεκριμένες εταιρείας ήταν, είναι και μάλλον θα είναι τραγικές.
Επίσης θεΑττική ήταν πάντα η αγενεια στο τηλεφωνικό της κέντρο.
ΡΕ ανίδεοι…όλοι κάθεστε σπίτι και σας πληρώνει το κράτος παραπάνω από το μισθό σας και κάθεστε και κράζετε τις κούριερ που προσπαθούν όλη μέρα να εξυπηρετήσουν όλον τον κόσμο μαζι και ταυτόχρονα(που από την βαρεμάρα του μέχρι και τσίχλες παραγγέλνει από το ίντερνετ)?Αντί να σεβαστείτε την κούραση και τον κόπο των οδηγών και των εταιριών αυτήν την περίοδο κάθεστε και κράζετε!!! Κ όσο για προσλήψεις….είδα πολλούς να ψάχνουν δουλειά και να μην βρίσκουν αλλά μηχανάκι δεν θέλει να καβαλήσει κάνεις!!!!! άιντε κομοδινα
Και πληρωνόμαστε λιγότερα απ το επίδομα που παίρνουν
Πεστα χρυσοστομε!!!!
Οταν παιρνεις 1000 ευρω και σου δινουν 800 για 2 μηνες(πρωτη καραντινα) και 800 ευρω για το Νοεμβριο και αλλα 534 για τον Δεκεμβριο ,εγω με τα μαθηματικα που γνωριζω παραπανω λεφτα δεν βγαινουν..
Επισης κανενας δεν ειχε την δυνατοτητα επιλογης μενω σπιτι και παιρνω επιδομα ή δουλευω κανονικα
Τελος απο νομο σε νομο η εξυπηρετηση ακομα και απο την ιδια εταιρεια μεταφορικης διαφερει παρα πολυ
😤😤😤
Από της εταιρίες τα δεματα τα παίρνουν για να τα πανε στις αποθήκες του την επόμενη αντε την παραεπομενη μέρα το πολύ για να εισπράξουν το χρήμα..
Πωσ γίνεται να κάνουν τόσο γρήγορη συλλογή από τις εταιρίες και να κάνουν πάνω από 15 μέρες και παραπάνω για παράδοση???? Ας πάρουμε το χρήμα και ας τα πάρουν σε ένα μήνα τα δέματα….εμείς φταίμε που μας είπαν 6 μέρες και θα κάνουν ένα μήνα…γιατί αν είχαν πει την τόσο μεγάλη αδυναμία τους κάνεις δεν θ έδινε παραγγελίες…όλα για το χρήμα και επένδυση καμια στην εταιρία τους και το προσωπικό….ξεφτίλες
H συλλογή γίνεται μαζικά από λίγα σημεία ενώ η παράδοση γίνεται σε κάθε σημείο ξεχωριστά. Χιλιάδες αποστολείς, εκατοντάδες χιλιάδες παραλήπτες. Για αυτό μπούκωσαν οι αποθήκες. Επίσης αυτή τη στιγμή δε νομίζω ότι βγάζουν λεφτά οι εταιρείες. Από έναν όγκο και πάνω έχουν αρκετές ζημιές καθώς δεν έχουν την υποδομή να τον υποστηρίξουν. Σκέψου μόνο ότι έχουν επιστρατεύσει ακόμα και ταξί να κάνουν παραδόσεις που τους στοιχίζουν πολύ παραπάνω από όσα έχουν εισπράξει για τη συγκεκριμένη αποστολή.
Έλτα courier περιμένω από 30/11 ακόμη δεν έφτασε Θεσσαλονίκη από Αθήνα. Acs παρέλαβα σήμερα από τις 30/11
Ρε κάντε καμία δουλειά και μην ασχολείστε με τις courier.που το 95τις εκατό από αυτά π παραγγέλνετε δεν τα χρειάζεστε.εμεις βαράμε 12-14 ώρες δουλειά με κίνδυνο τι ζωή μας.και πέρα από αυτό τρέχουμε για να προλάβουμε για να σας παραδώσουμε τα φορέματα σας και ότι άλλη … Μην πω τίποτα άλλο.παλιο κομοδίνα και κακομαθημένα όλα!!!! σεβαστείτε μας
Δεν νομίζω να κράζουν τον κούριερ ή οποιονδήποτε εργαζόμενο. Η ευθύνη είναι ξεκάθαρα της Διοίκησης, των διευθυντών, του τμήματος προσλήψεων. Όχι τον κούριερ προς θεού. Είναι μια καλή ευκαιρία να προσλάβουν κόσμο και δεν το κάνουν. Win win. Και δουλειά προσφέρεις, και τους πελάτες εξυπηρετείς, αλλά κάτι δεν γίνεται σωστά.
Εδώ στην Γερμανία έχουν κλατάρει επίσης τα πάντα, DHL, Amazon, Post, Hermès κλπ, κλπ. Δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό μόνο στην Ελλάδα.
Και αν γουστάρετε οργανώστε μια ομαδική καλοστημένη απεργία και να δούμε μετά αν εισακουστούν τα αιτήματα σας, αν έχετε.
Ξέρεις τι έχω καταλάβει.οτι δεν έχει τι να κάνει ο κόσμος και δεν έχει με τι άλλο να ασχοληθεί και ασχολείται με τις courier.η λέξη υπομονή είναι άγνωστη λέξη μάλλον!!!
Εσύ που κράζεις τον κόσμο μάθε πρώτα να σέβεσε αυτούς που σε πληρώνουν και μετά θα σε σεβαστούν και οι υπόλοιποι. Δούλεψες 1 μήνα 12-14 ώρες την ημέρα και σου έπεσε ο κωλος υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν 15ωρα και 20ωρα σε καθημερινή βάση χρόνια τώρα. Εξυπνάκια της δεκάρας
Ο καθένας όπως στρώνει κοιμάται.βεβαια και σέβομαι αυτούς που δουλεύουν 15 και 20 ώρες.και δεν κρίνω ποτέ κανέναν.εσεις όλοι έχετε βγει και κράζετε τις courier.εκτος από κάποιες περιπτώσεις που καταλαβαίνουν τι τραβάμε και δυστυχώς είναι λίγοι αυτοί.και τα λεφτά σας μην σας πω τι να τα κάνετε.ξερετε ότι θα αργήσουν τα πράγματα και εσείς εκεί να τα παραγγείλετε.και νομίζετε ότι με τα λεφτά σας θα κάνετε ότι θέλετε καημένοι.αλλα λυπάμαι γενικά τους ανθρώπους που όντως χρειάζονται την βοήθεια μας και δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε π.χ αίματα και φαρμακα και πιστοποιητικά και εξυπηρετούμε εσάς.π παραγγέλνετε ρούχα και παπούτσια και ότι άλλο σας κατέβει στο κεφάλι!!!
Δηλαδή με την δική σου λογική φταίμε εμείς που παραγγείλαμε. Συγγνώμη που στο λέω αλλά αν δεν γινόταν αυτό εσύ δεν θα είχες δουλειά
Και εσύ όπως έστρωσες κοιμήθηκες φίλε Βασίλη. Φαντάζομαι δεν πήγες με το διδακτορικό στο χέρι να δουλέψεις διανομή σε courier…
Για να σοβαρευτούμε τώρα: Προφανώς και δε φταίνε οι εργαζόμενοι. Και αυτοί θύματα είναι, τόσο σε κανονικές συνθήκες όσο και (πολύ περισσότερο τώρα). Αλλά ότι οι ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών είναι για κλάματα του καλού καιρού, πόσο μάλλον τώρα, νομίζω είναι ηλίου φαεινότερο .
Σας σεβόμαστε και περιμένουμε.δεν έχουμε θέμα .εγώ πάντα δίνω κάτι παραπάνω για τον κίνδυνο που έχει αυτή η δουλειά και το καταλαβαίνω .Δεν είμαστε όλοι κομοδίνα .ειμαι μια μητέρα που δουλεύει όλη νύχτα στον υπολογιστή και την ημέρα φροντιζω δύο μωρά .κράζεις τα φορέματα η ότι άλλο ….αλλά φορέματα κουβαλάς για να φας όμως .και μην λες για κομοδίνα γιατί ένας της acs τρώει μέσα στο αυτοκίνητο και ενω πληρώνω μεταφορικά να μου φέρει το δέμα στην πόρτα με δύο μωρά στα χέρια πρέπει να βγω στη βροχή να κατέβω και να ανέβω 35 σκαλοπάτια με τα μωρά στα χέρια να πάρω τα φορέματα η ότι άλλο όπως αναφέρεις ,που από αυτά ζει .
Παντελάκο άντε κάνε καμία άλλη δουλειά αγορίνα γιατί βλέπω τρελίτσα πουλάς. Τα παράπονα του κόσμου απ’ ότι διαβάζω, δεν έχουν να κάνουν με τους υπαλλήλους που όντως τρέχουν και δεν φτάνουν, αλλά με τους από πάνω που ενώ γνώριζαν τι έρχεται, αυτοί πετούσαν αετό. Εκτός και αν Παντελάκο δεν είσαι υπάλληλος και είσαι ένας εξ αυτών και θίχτηκες. Όσο για το τι θα παραγγείλει ο καθένας είσαι ο πιο αναρμόδιος για να τον χαρακτηρίσεις εσύ. Κατάλαβες ρε τραχανά που θα πεις “κομοδίνα” εσύ τους άλλους; Εύχομαι αν είσαι όντως υπάλληλος με τέτοια νοοτροπία, όταν τελειώσουμε και επανέλθουμε στην κανονικότητα να σταματήσουμε όλοι εμείς τα “κομοδίνα” να σας δίνουμε δουλειά να ψάχνεις μετά να βρεις να ζήσεις….
Απατη. Για καθυστέρηση πανω απο 5 μερες να επιστρέψουν τα μεταφορικά!!!!
Για εμένα η acs είναι η χειρότερη εταιρεία ever!! Εδώ τον καλό καιρό δεν μπορώ να συνεννοηθώ, πόσο μάλιστα εν καιρώ lockdown!!! Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις η sendEx!! Απαντάνε στα μηνύματα άμεσα, σου στέλνουν sms με την ώρα παράδοσης του δέματος (χρονικό περιθώριο 2 ωρών- και όντως έρχονται στην ώρα τους) και όταν πλησιάζει ο courier σου στέλνουν πάλι sms!! Παράδοση εντός ολίγων ημερών από οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδος!! Χίλια μπράβο!!!!!
Ενα δεματακι περιπου 10 γραμαρια αξιας 47 € επληρωσα συνολο 66€.απο πελοπονησο- χανια. Με την acs.
αχχαχαχ το τι είχε μέσα ρε συ
Από Καλαμάτα το προϊόν?? Χαχαχαχαχα
50 ευρώ πήγαν τα 10 γραμμάρια? Πάνε καλά οι δουλειές !!!
Δεν παιρνουν προσωπικο τα κατα τοπους καταστηματα αλλα ουτε και τα κεντρικα και δεν νοικιαζουν φορτηγα γιατι σε αυτο κρατος που ζουμε δεν υπαρχουν κανονες.
Αν επεστρεφαν οι ιδιοι τα χρηματα μιας παραγγελιας που θα αργουσε 6 μερες ειμαι σιγουρος οτι θα εβρισκαν τροπο να πανε ολα ρολοι.Αλλα ο βιβλιοπωλης ενδιαφερετε ν ανοιξει τα βιβλιοπωλεια συγγενων και φιλων….
Χαλια ντροπή σας, ξευτιλισατε το όνομα, καμία οργάνωση λόγω φόρτου, ανευθυνότητα…….
Έλεγχος τώρα εκ των υστέρων ΣΕΠΕ πόσοι έθεσαν το προσωπικό σε αναστολή για να τα πάρουν δίπλα και τριπλα σε περίοδο που τρέχουν και δεν φτάνουν. Αυτά αν υπάρχει κράτος αν δεν υπάρχει καλά κάνουν και αυτοί…
Προσωπικά έχω εξυπηρετηθεί καλά μόνο από την γενική ταχυδρομική και από θέμα παραδόσεις και συνεννόησης… μπορεί νά έτυχε απλά τό αναφέρω… από τά ΕΛΤΑ σέ κάθε καραντίνα πολλά προβλήματα γιατί γεμίζουν τίς αποθήκες τους και παραδίδουν οπότε μπορέσουν … στο προηγούμενο lookdown δέμα από Θεσσαλονίκη ήρθε σέ ένα μήνα…. αλλά από την ACS δυστυχώς θα είμαι απολυτος είναι ότι χειρότερο ,όσες φορές έχω παραγγείλει από μαγαζιά του Σκρουτζ πού κατά τα άλλα είναι πολύ αξιόλογα ,αλλά συνεργάζονται μαζί τούς δεν έχω παραλάβει ποτέ, το κλασσικό χαρτάκι και παραλαβή από το κατάστημα μες την αγένεια και ειρωνία όταν τολμήσεις νά τους πεις ότι πως γίνεται νά υπάρχει άτομο στο σπίτι και να μην έχει χτυπήσει κουδούνι και νά μήν έχει παραλάβει ποτέ…
Την Πέμπτη 3/12 πήγα στη Γενική Ταχυδρομική να στείλω ένα φάκελο με έγγραφα, εντός Αττικής. Ενημέρωσαν όσους περιμέναμε ότι αν θέλουν να στείλουν κάτι δε θα εξυπηρετηθούν. Μόνο παραλαβές! Έστειλα με την ΑCS όπου μου είπαν πως θέλει 1-5 εργάσιμες. Παρασκευή 11/12 πήγα απευθείας στην ΑCS για παρόμοια δουλειά, μου είπαν μέχρι 8 εργάσιμες.
17/11 έκανα παραγγελία από Αmazon.de, δεν γνωρίζω που βρίσκεται το πακέτο, υποτίθεται μέχρι 7/12 θα είχα παραλάβει και στις 8/12 άλλαξε και λέει θα παραλάβω 8-12/12. Ζητούσαν συγγνώμη κλπ κλπ κι αν δεν παραλάβω μέχρι τις 12, την επόμενη να τους ειδοποιήσω και να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Το πρόβλημα λογικά είναι στο αεροδρόμιο όπου πρέπει να γίνεται της τρελλής. Θα παραλάβω φέτος άραγε;
Βρε κατακαημενοι τών μεγαλοαστικων πόλεων που κοιτάτε μόνο τήν βόλεψη σάς και τό μεράκι σάς, γνωρίζετε καθόλου άραγε τί τραβάνε όλοι αυτοί οι άνθρωποι που εργάζονται και τήν δυσκολία στο να ανταπεξέλθουν σ’εναν τέτοιο τεράστιο όγκο δουλειάς και μάλιστα εν καιρώ πανδημίας??? Γνωρίζετε τό άγχος και τήν ανασφάλεια που έχουν,με τό να αγγίζουν τόσα πολλά κουτιά-δεματα-αντικειμενα σέ τόσο μεγάλο όγκο?? Αναρωτήθηκε ποτέ κανένας ότι κι αυτοί άνθρωποι είναι, θέλουν να ζήσουν και όχι να πεθάνουν και μάλιστα υπό αυτές τις συνθήκες που όλοι μας καθόμαστε και απλά πληρώνουμε και τά θέλουμε και όλα έτοιμα στο πιάτο.. Για τώ Θεώ, πόσο καθυστερημένοι είστε??? Δεν άκουσα κανέναν όμως να αναρωτιέται, που βρίσκουν όλοι τά λεφτά εφόσον πεινούν και δεν υπάρχουνε ενεργές δουλειές, ώστε να εργαστούν…???Παρά κωλοκαθονται και χτυπιουνται να τους έρθουν στα πόδια τά πράγματα τους,επειδή τά πλήρωσαν και δεν έχουν τί να κάνουν και μπινελικωνουν τίς εταιρείες, λές και είναι ευαγή ιδρύματα, πού προσλαμβάνουν κόσμο για 1-2 μήνες και μετά τί?? Άντε βρε χαιβαναδες, πού ό κόσμος πεθαίνει κι εσείς, έχετε τόν χαβα …
Ποιος κατηγόρησε τους εργαζόμενους; Ποιος δεν τους καταλαβαίνει; Ποιος είπε ότι δεν αναγνωρίζει την δυσκολία που υπάρχει αυτή την στιγμή; Και γιατί τέλος πάντων τόσο πολύ μελό; Μην κοιτάμε μόνο το δέντρο.. πάμε και λίγο στο δάσος..
Παραγγελία στις 8/12 από τεράστια εταιρεία που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και παρέλαβα 11/12…. έχω άλλες πέντε παραγγελίες από μικρομεσαίες επιχειρήσεις Θεσσαλονίκης και Αθήνας από 22 έως 25/11 και ακόμη τίποτα….της Θεσσαλονίκης βρίσκονται στις αποθήκες της Αθήνας απο 02 και 03/12….. αυτά από Πύργο Ηλείας….τα συμπεράσματα δικά σας…..
Που είναι η αρμόδια κρατική αρχή να τους βάλει ένα πρόστιμο μερικών εκατομμυριων να βάλουν μυαλό.
ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/index.html
Κωστα και για την dhl ισχυει η καταγγελια απο την ΕΕΤΤ
Η Γενική είναι ότι πιο χηροτερο υπάρχει και πριν καραντίνα και τώρα ποτέ μα ποτέ δεν ήρθε στην ώρα της
Είναι άθλιοι και τυχοδιώκτες. Σου χρεώνουν το δέμα courrier και έρχεται πιο αργά και από τα απλά ΕΛΤΑ. Δε λέγεται επαγγελματισμός αυτό!
Περιμενω απο ελτα courier 18/11 ο Γαλαξίας της Ανδρομέδας θα έρθει πιο γρήγορα.
Και 2/12 απο dhl τους γραφω σχολιο στο face αλλα επειδη δεν αρεσουν (δεν βριζω) τα διαγραφουν. Αλλα σαν τα Ελτα τιποτα η τιμωρια ειδικα σαν τα ελτα courier, οταν τελειωσουν ολα αυτα, μετα να ζηταμε απο το καταστημα οχι παραδοση με ελτα κουριερ, να σου πω εγω πως μπαινει το μυαλο.
Πείτε και την πόλη που μάλλον είναι η Λάρισα!!!Η παραγγελια μου είναι στις παλέτες ,σε αποθήκη εκτός πόλης από 1/12!Και είμαι σίγουρη ότι δεν πρόκειται να παραλάβουμε πριν το νέο έτος!!!
Σε εμενα το λετε αν ειναι η πολη είναι η Λαρισα? Οχι Αθηνα ειμαι εγω
Εγώ δεν μπορω να καταλαβω πως ελαβα δεμα σε 2 μέρες απο την παραγγελία απο την acs ενω όλοι λένε οτι έχει μπουκωσει…
pare parapano courier me bike kai dostous end kalo merokamato….apla..!!! de mporei…na exhume pollli douleia..kai na min pernoume prosopiko/me extra bonus..
Να σταματησουν να δεχονται δεματα ειναι η λυση η να παρουν προσωπικο που ψοφαει για δουλεια εκει εξω? Να κινηθει ακομα περισσοτερο η αγορα γιατι αν τα επαιρνε στην ωρα του ο κοσμοσ θα αγοραζε αλλα τοσα.
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να σας πω και γω τη γνώμη μου με όσες γνώσεις έχω αποκτήσει όσα χρόνια είμαι στο κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ναι οι υπηρεσίες ταχυμεταφορων που προσφέρονται στη χώρα έχουν παθογένειες, έχουν προβλήματα. Γιατί; Για πολλούς λόγους τους οποίους δε μπορώ να τους γνωρίζω με βεβαιότητα αλλά μπορώ να κάνω κάποιες εικασίες. Ένα βασικό θέμα είναι η διαχείριση των franchise. Δηλαδή καταστήματα περιοχών που ανήκουν σε κάποιον ιδιώτη που έχει αγοράσει την επωνυμία της κουριερ και δεν εφαρμόζει την γενική πολιτική παραδόσεων αυτής με αποτέλεσμα να χρειάζεται να ξέρω εγώ όλες τις ιδιομορφίες της κάθε περιοχής σε όλη τη χώρα ώστε να μπορώ να εξυπηρετήσω τον πελάτη μου. Ένα άλλο θέμα είναι φυσικά το γνωστό χαρτάκι και δεν σας βρήκαμε με την πλειοψηφία των πελατών να αρνούνται αυτόν τον ισχυρισμό. Εικάζω ξανά, ότι αυτό οφείλεται είτε σε υποστελεχωση είτε σε υπερβολικό φόρτο εργασίας του προσωπικού. Και μη γελιόμαστε, μπορεί οι υπηρεσίες να μην είναι οι πιο καλές αλλά κόσμε, οι διανομείς και οι εργαζόμενοι στα κέντρα διαλογής είνσι πραγματικά ήρωες. Δε ξέρω αν τους στίβουν ούτε πόσο τους πληρώνουν, ξέρω όμως ότι αν υπάρχει ταχυμεταφορα στην Ελλάδα οφείλεται σε αυτούς. Μια επιχείρηση, μικρή, μεγάλη, δεν έχει… Συνέχεια »
Παρα παρα πολυ μεγάλη καθυστέρηση, πέσαμε στην ανάγκη τους δυστυχώς. Αφήνει όλους τους πελάτης της δυσαρεστημένους. Οταν τελειώσει ολο αυτο να μην περιμένει νέες παραγγελίες.
Θα έπρεπε να ντρέπονται όλοι αυτοί που κάθονται στο σπίτι και παραγγέλνουν σαν να μην υπάρχει αύριο να μιλάνε με λόγια ντροπής για τις εταιρείες ταχυμεταφορών και τους courier…ρε είναι δυνατόν να έρθει σπίτι σου να χτυπήσει το κουδούνι και να μην σου δώσει το δέμα;;;είναι δυνατόν μέσα σε 10 μέρες να μάθει κάποιος την δουλειά ενός courier???ειναι δυνατόν μέσα σε 15 ώρες 30 courier να βγάλουν 3000 δέματα ψάχνωντας τον καθένα από εσάς εάν είμαι σπίτι η αν είναι στη θεία του η αν η διεύθυνση είναι σωστή…αφού λοιπόν δεν είστε άξιοι να πείτε ένα ευχαριστω που κάποιοι εκεί έξω αψηφούν τον κίνδυνο για να σας εξυπηρετήσουν τότε βγάλτε το σκασμό η ελάτε στην θέση ενός courier….
Ότι να ναι.. είσαι τραγικός και ανόητος.. πάλι καλά που ο Τάσος πιο κάτω τα έβαλε τα πράγματα με πολύ ψύχραιμη και λογική στάση στην θέση τους…σε λίγο θα μας πεις νά ότι είμαστε υπόλογοι πού σας πληρώνουμε .. απλά γελοίος και υπεύθυνος για τίς θέσεις εργασίας που θά χαθούν εάν οι εταιρείες σας συνεχίσουν την ίδια πολιτική παράδοσης και ανευθυνότητας…
Εγώ που έχω κατάστημα και τα στέλνω με acs όλα τα προϊόντα έχουν παραδοθεί από 2 εως το αργότερο σε 6-7 ημέρες σε όλες τις γωνιές της Ελλάδος. Δεν λέω ότι δεν υπάρχουν καθυστερήσεις. Εννοείται ότι παίζει ρόλο και ο τοπικός franchisee, για όποιον καταλαβαίνει… Κατά τα άλλα κάντε υπομονή λίγο που μου θιγεστε άμα καθυστερήσει 1 μέρα…εδώ ο κόσμος χάνεται…και το site να μην λέει 1 μήνα παράδοση και τρομάζει τον κόσμο για να μαζέψει κλίκς γιατί βλέπω να πέφτει και καμιά μήνυση αν το μάθει καμία ταχυδρομική
Την επόμενη φορά που θα αφήσουν αρνητική αξιολόγηση στο κατάστημα σας λόγω καθυστερήσεων παραδόσεις από την συγκεκριμένη κούριερ που συνεργάζεστε ενώ είσαι σωστός επαγγελματίας νά τούς πείτε να κάνουν υπομονή και ότι ευθύνεται ο τοπικός διανομέας. Όσο για τις μηνύσεις το σάιτ απλά αναφέρει την επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας μας ενημερώνει και δεν τρομάζει κανένα.
Δουλευω στα ελτα κουριερ επαρχιακης πολης. Ο αριθμος των δεματων εχει τριπλασιαστει. Ειμαι ο μοναδικος διανομεας και εχουμε ψαξει και πει σε αρκετους να ερθουν για δουλεια και ολοι λενε αποκλειεται να ερθω και να τρεχω σαν παλαβος μεσα στη βροχη. Διαχειριζομαστε με τεραστια προσπαθεια ολα τα δεματα καθημερινα. ΟΛΑ.Και η υπευθηνη του καταστηματος καβαλαει το 2 μηχανακι.Δουλεια για τρεις διανομεις. Την εβδομαδα που μας περασε ερχοταν ολα τα δεματα κανονικα επομενη μερα παραδοση.απο ολη την ελλαδα πλην κρητης 2 μερες. Τα δεματα που εχουν κολησει ειναι απο 18/11 εως 30/11. Ολες οι αλλες αποστολες διακινουνται κανονικα. Το θεμα υπαρχει στο οτι τα φορτηγα(συν εκτακτα δρομολογια) γεμιζουν με κοντεινερ και μενουν τα παλια πισω. Ηδη ξεκινησαν ναξεκολανε και καποια απο τα παλια. Και δεν νομιζω σε μεγαλες πολεις να θελουν και πολλοι να πανε για δουλεια τυπου 2 μηνες(γιατι μετα θα σταματησει ολο αυτο)με κινδυνο τη βροχη,κρυο,τροχαιο, covid, κτλ. Και κανεις δεν μπορει να μαθει τη δουλεια σε μικρο χρονικο διαστημα.
Βεβαια συναδελφε . Επειδη δε θελουν να κατσουν στο μηχανακι 10 ωρες βολευονται με τη καρτα ανεργιας και τα επιδοματα και τους φταιμε εμεις … Τι να πεις χάλια κατασταση. Ουτως η αλλως για 1 μηνα που θα ειναι ακομα αυτο το μπαχαλο ποιος θα ερχοταν για δουλεια ? Δε μπορεις να παρεις τον οποιονδηποτε. Πρεπει να νε γνωστης της περιοχης και επαγγελματιας. Για να κατσεις να εκπαιδευσεις εναν Courier θα παρει μηνα και παραπανω. Βλεπεις εμεις ειμαστε χαζοι που με πενιχρους μισθους τρεχουμε μεσα στη βροχη και το κρυο να τους εξυπηρετησουμε και μας τη λενε και απο πανω τα Ζωα. Το ποιο σωστο για μενα ηταν να ακυρωσουν τις παραλαβες μαχαιρι. Αλλα δε το κανουν βλεπεις για να μη χασουν τα μεγαλα κεφαλια τα κερδη και φυσικα τις συνεργασιες.
Καλησπέρα κανένας δεν κατηγόρησε του υπαλλήλους της Κάθε Εταιρείας. Σίγουρα είναι ήρωες με της σημερινές συνθήκες. Εγω που έχω επιχείρησή και περιμένω ενα πακέτο απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη το όποιο είναι για κάποιον συγκεκριμένο πελάτη το εχω πληρώσει με τιμολόγιο 1-12 1300ε και Έχω ημερομηνία παραλαβής 3 μέρες έχουν περάσει 12 μέρες δεν έχω παραλάβει έχει 12 μέρες Που έχω πληρώσει 1300ε και φυσικά μετά Από 12 μέρες ο πελάτης μου ακυρώνει την παραγγελία και εγω μένω με ένα προϊόν που δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό. Έχω χάσει το ποσοστό κέρδους που θα είχα έχω χάσει το πελάτη εχω πληρώσει 1300ε 1 12 και σαν επιχείρηση εχω να πληρώσω ολα τα έξοδά με έχουν κλείσει εδω και δυο μήνες δεν έχω παραλάβει έως και σήμερα. Ναι κατηγορώ την ACS ΌΧΙ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΉΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΥΡΙΌΤΕΡΟ ΕΦΌΣΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΊ ΣΤΑ ΕΊΔΗ ΥΠΆΡΧΩΝ ΓΙΑΤΊ ΚΆΝΕΙ ΑΚΌΜΑ ΠΑΡΑΛΑΒΈΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ.
Ομολογία ότι έχουν θησαυρίσει, και οι άλλοι τους βάζουν στους πληττόμενους, βγάζουν λοιπόν σε αναστολή εργαζόμενους και ιδού τα αποτελέσματα.
Οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση για τις απαράδεκτες καθυστερήσεις των εταιρειών ταχυμεταφορών
https://techblog.gr/b2b/oi-katanalotes-dikaioyntai-apozimiosi-gia-tis-aparadektes-kathysteriseis-ton-etaireion-tachymetaforon/
Χρονια κάνω αγορές ηλεκτρονικά στην Αθήνα. Με τη μέχρι τώρα εμπειρία μου η πιο αξιόπιστη και πιο υπέυθυνη ειναι η Γενική. Δεν είχα ποτέ παράπονο ούτε απο χρόνο ούτε απο εξυπηρέτηση. Δε μπορώ να μιλήσω για όλα τα υποκαταστήματα στην Ελλάδα αλλα για συγκεκριμένες περιοχές. Μπορεί η εμπειρία η δική σας να είναι διαφορετική. Στατιστική λοκ νταουν: 3 παραγγελιες ακριβως πριν το λοκ νταουν. Η τέταρτη έγινε με Γενική μεσα στο λοκ νταουν. Ήρθε πρωτη. Τις άλλες απο ACS και ΕΛΤΑ ακόμα τις περιμένω ακόμα. Κρητική ανευ λοκ νταουν: Με την ACS 7 στις 10 φορές αναγκάζομαι να πάω στο κατάστημα να παραλάβω, και ας είμαι στη διεύθυνση παράδοσης όλη μέρα… Για να μη πώ για αποτυχίες παράδοσης και επιστροφή δεμάτων στον αποστολέα, με ισχυρισμό οτι έχουν λαθος στοιχεια, ενώ επιβεβαιωνει το κατάστημα οτι το voucher έχει ολα τα στοιχεία σωστα. Χρειάστηκε κατάστημα να φέρει το δέμα με δικό του μέσο 20 μέρες μετά. Στατιστικά όλα αυτα τα χρόνια, για αποτυχημένες παραδόσεις, τις περισσοτερες φορές έχει χρειαστεί να πάω σε καταστήματα ACS, κανα δύο φορές ελτα, και μια speedex. Ποτε δεν εχω πάει στη γενική ταχυδρομικη. Και μιλάω για παραγγελίες που δεν αφορουν μόνο μια περιοχή παράδοσης ή συγκεκριμένα υποκαταστήματα.… Συνέχεια »
Μόνο επιδοτήσεις ξέρουν να παίρνουν, τα παιδιά η ανεργία να θερίζει κατά τα άλλα θέλουν λεφτά αυτά θα πάρουνε…. Εγώ προτείνω μην ξανά ψωνίσετε από το ίντερνετ και ειδικά από Skroutz λένε ότι έχουν αποθέματα αλλά κοροϊδία