Κυριακή
30/03/2008

Epson & Re:public | Τα αποτελέσματα της εξάμηνης συνεργασίας

EpsonΕκδηλώσεις με χρώμα ή στην κλασική αντίθεση του άσπρου – μαύρου. Χορηγίες εκθέσεων έργων που δημιούργησε η μοναδική ματιά του Francesco Scavullo ή μια γεύση από Belle Epoque όπως την αποτύπωσε ο Toulouse Lautrec. Ενέργειες με αντικείμενο την φωτογραφία, την εκτύπωση και την εικόνα. Ανάδειξη των προϊόντων Epson σε κάθε κατηγορία κοινού και σύνδεση της εταιρείας με την ποιότητα. Αποτύπωση – μέσω έρευνας – της εικόνας του brand Epson στην Ελλάδα και δημιουργία νέας στρατηγικής για το 2008.

Αυτά είναι τα αποτελέσματα της συνεργασίας των Epson – Re:public Communications μόλις σε έξι μήνες.

Η Epson, παγκόσμιος ηγέτης στην αγορά προϊόντων ψηφιακής εικόνας, συνεργάζεται με τη Re:public για το σχεδιασμό και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας και marketing. Στόχος του προγράμματος είναι η ανταγωνιστική τοποθέτηση των προϊόντων της Epson στην εγχώρια αγορά μέσω της δημιουργίας «εικόνων και εμπειριών» που επικοινωνούν άριστα την υψηλή ποιότητα και τεχνολογική πρωτοπορία του brand.

Η Μαρία Μάσσιου, Office Manager Epson Italia spa, Athens Representation Office δήλωσε: “Η επικοινωνία μας είναι συνδεδεμένη με την εμπορική μας δραστηριότητα σε μια έντονα ανταγωνιστική αγορά. Έχουμε όμως συμμάχους δημιουργικούς και έμπειρους: την ομάδα της Re:public που έχει σταθεί δίπλα μας από την πρώτη στιγμή και μοιράζεται μαζί μας το πάθος για διακρίσεις.»

Η Κατερίνα Βαρσάμη, Γενική Διευθύντρια της Re:public, τονίζει: “Η επικοινωνία του brand EPSON αποτελεί για μας μια ιδιαίτερα γοητευτική αποστολή. Αυτό οφείλεται τόσο στο εύρος των προϊόντων, όσο και σε μια ευέλικτη ομάδα που έχει ξεκάθαρους στόχους, είναι εξωστρεφής και της αρέσει να “ξεβολεύεται” δοκιμάζοντας πάντα τα όριά της.»

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.