Παρασκευή
28/03/2008

Multirama | Υπηρεσίες service και αναβάθμισης

MultiramaΣε μία εποχή που γίνονται προσπάθειες για τη διείσδυση της τεχνολογίας στα νοικοκυριά στη χώρα μας, η Multirama εκτός από τα προϊόντα τεχνολογίας που διαθέτει, αποτελεί one stop support και είναι δίπλα σας όπου κι αν είστε, με υπηρεσίες, τεχνικό προσωπικό υψηλού επιπέδου και τεχνολογίες που μπορούν να λύσουν κάθε πιθανό πρόβλημα ή ανάγκη σας.

Με υπηρεσίες που μπορούν να προσφερθούν στο χώρο σας, στο κατάστημα ή από το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Multirama, θα έχετε πάντα δίπλα σας έναν έμπιστο άνθρωπο για όποιο πρόβλημα ή ανάγκη αναβάθμισης παρουσιαστεί. Οι υπηρεσίες αυτές προσφέρονται ad hoc (μόνο όταν δηλαδή τις χρειαστείτε) ή μέσω συμβολαίων ορισμένης χρονικής διάρκειας. Με τις υπηρεσίες αυτές, τις λεγόμενες Support Plus που σας προσφέρει η Multirama, θα γνωρίζετε ότι η επένδυση των χρημάτων που έχετε κάνει στον υπολογιστή σας θα είναι προστατευμένη, θα εξασφαλίζετε πάντα τη σωστή λειτουργία του μηχανήματός σας και των περιφερειακών του και θα αποφεύγετε τα προβλήματα που είναι πιθανό να εμφανιστούν.

Στα Multirama μπορεί κανείς να δημιουργήσει τον υπολογιστή των ονείρων του αξιοποιώντας όλα τα προϊόντα, τα υλικά, τα λογισμικά και τα λειτουργικά προγράμματα που με τη βοήθεια των ειδικών θα αναβαθμίσουν τον υπολογιστή του για να το μετατρέψει στο απόλυτο gaming μηχάνημα ή σε ένα χρήσιμο εργαλείο δουλειάς. Στα Multirama προσφέρονται υπηρεσίες διάγνωσης και αντιμετώπισης ιών, εγκατάστασης antivirus προγραμμάτων και καθαρισμό από ιούς. Οι PC EXPERT της αγοράς παραλαμβάνουν και εντοπίζουν το πρόβλημα του υπολογιστή σας την ίδια μέρα και αντιμετωπίζουν κάθε ιό που τον έχει προσβάλει χρησιμοποιώντας σύγχρονα λογισμικά και τεχνογνωσία.

Παρέχεται επίσης η υπηρεσία Computer Repair που αφορά στη διάγνωση του προβλήματος του Η/Υ, στον εντοπισμό τυχόν ελαττωματικών εξαρτημάτων(hardware) ή θέματα λογισμικού (software) καθώς και μια σειρά άλλων υπηρεσιών όπως: Εγκατάσταση Modem, Ρυθμίσεις Internet & E-Mail, Εγκατάσταση Λειτουργικού MS Windows /Προγραμμάτων, Δημιουργία Αντίγραφων Ασφαλείας, Μεταφορά Ηλεκτρονικού Υπολογιστή κλπ.

Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες, προσφέρονται είτε στον χώρο του πελάτη με την επίσκεψη ενός τεχνικού, είτε μέσω τηλεφώνου εντελώς δωρεάν, καθώς και σε επιλεγμένα κατάστηματα Multirama. Για όλα τα προϊόντα υπάρχει και η δυνατότητα μεταφοράς από και προς στο χώρο του πελάτη. Ολα τα παραπάνω στους ταχύτερους δυνατούς χρόνους.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


42 Σχόλια

  1. Ο/Η kapelis λέει:

    Ton proigoumeno mina piga sto Multirama Peiraia to megalo kai rwtisa giati den anabei to pc mou kai mou eipe enas psilos oti ftainei i karta grafikwn. Fusika i karta grafikwn itan mia xara mias kai to trofodotiko itan kammeno. Mou allakse enas filos trofodotiko kai ola ok. Aporw pou tous briskoun autous tous «texnikous».

  2. Ο/Η troggas λέει:

    Stis arxes itan kalo to service sto katastima pou les. Htan ena palikaraki polu eksupiretiko. Otan ksanapiga mou eipan oti eixe fugei, lew entaksi as afisw to pc mou gia mia egkatastasi epipleon mnimis. Meta apo liges wres sto spiti to pc ekane restart, to ksanapaw kai lene pws ftaiei i mitriki. Epistrefw ti mnimi paw se allo katastima mou bazoun nea mnimi kai paizei mia xara. Ti na pw…

  3. Ο/Η panos_gr_7 λέει:

    Sxetika me to service pisteua pws to xeirotero vrisketai sto plaisio peiraia, meta piga apenanti sto Multirama kai katalaba pws prepei na deis to xeirotero gia na ektimiseis to kako.

  4. Ο/Η hyperthunder λέει:

    Egw piga to multirama notebook mou gia episkeui kai mou leei o texnikos tha to exeis se 15 ergasimes. To pira meta apo enamisi mina afou pira o idios stin antiproswpia gia na mathw oti itan etoimo.

  5. Ο/Η tasosvel λέει:

    Επειδή έχω δουλέψει σε service σε μαγαζιά , αυτό που έχω διαπυστώσει είναι οτι σε μικρότερα μαγαζιά και όχι σε μεγάλες αλυσίδες το service είναι πολύ καλύτερο και οι τεχνικοί έχουν πραγματικά γνώσεις πάνω στο θέμα .

  6. Ο/Η kostas λέει:

    geia sas pikramenoi

    katarhas ean ena notebook argei na ftiaxtei argei h antiprosopeia ..sas milaei anthropos pou ehei-
    acer kai eihe compaq ..ti marka einai to nottebook pou sou argeise 2 mhnes file ?
    2on to notebook an sou to parelave sto katasthma gia to steilei sthn ant/poia ..sou ekane harh
    den einai ypohreomemenos na to paei gia service ..h eggyhsh einai BRING IN (diavase stous orous-
    otan to agorases )…prin krazete loipon diavazete kai tous orous pou simfoneite otan agorazete-
    ena proion ..kai gia na min lete aerologies h fujitsu siemens ehei to recor kathisterisis 2,5 mhnes

    pikramenos

  7. Ο/Η tasosvel λέει:

    Όπως αναφέρει ο hyperthunder παραπάνω το noτebook του ήταν mutirama ( άρα clevo η compal ) οπότε οταν το περέδωσε στο multirama δεν χρειαζόταν να πάει σε κάποια αντιπρωσοπία γιατί αυτά τα laptop υποτίθεται ότι τα επισκευάζουν οι ίδιοι. Οπότε η καθυστέρηση είναι αδικαιολόγητη.

    @kostas είχες πρόβλημα με την compaq ή με την acer; Για την Compaq (Infoquest) πιστεύω οτι είναι από τα πιο αξιόλογα service και με πολύ καλή εξυπηρέτηση. Για την acer προτιμώ να μην το σχολιάσω :) μιας και έχουν αναφερθεί πάρα πολλά παράπονα.

  8. Ο/Η kostas λέει:

    pikramenos kai pali :)

    katarhas hereto olous tous filous edo ..pou den to ekana prin (soz)
    an to n/b htan multirama einai pragmatika aparadekth(h kathisterisi)apla den diavasa kala to post ..soz x 2
    nai apo infoquest eiha kathisterisi peripou 22 meres …gia hdd allagh (siga to antalaktiko dhladh )
    ama parageileis mpataria h fortisth ..meta apo 2 mhnes «sygnomh alla to proion den mporoume na to feroume «???
    h acer paradoxos ehei ftiaxei ligo to service ths …12 ergasimes kai paradosh ston horo mou ..
    to thema pou hthela na po einai shetiko me to «pou vriskoun tous texnikous»
    re pedia ti epipedo perimenete apo texniko pou plhronete 700 euro …o kalos texnikos se magazi tha doulepsei nomizete
    h se kapoio service kapoias xrimatistiriakhs etairias ….me minimoum wage 1200euro
    ..sto thema shetika me to psilo poueipe oti einai h vga pou den anavei ……apla ton rothses giati den anavei to pc kai
    efyges ?…h to afises na to tsekari ?….giati ama erthi kapoios na me rothsh ..»den anavei to pc mou»tha tou pw ftaiei o OTE
    e.t.c. …an de to dw na to «eksetasw» pou na kserw?.?.?eikasies kanw!!!

    simfonite ?

  9. Ο/Η kostas λέει:

    tragiko episis to palikari me to pc kai thn epektash mnhmhs …..o typos den anapse kan to mhxanima na dei an
    ola einai ok me thn ram pou prosthese … den to travao giati eprepe na kanei kai ena typiko memtest

    filika kostas

  10. Ο/Η tasosvel λέει:

    Χαχα :) Συνήθως αν δεν ανάβει ένα pc φταίει το τροφοδοτικό και μάλλον η ΔΕΗ oχι OTE :) Υπάρχουν μαγαζιά που πληρώνουν καλά τους τεχνικούς τους γιατί είνα πολύ καλοί και τους φέρνουν αρκετό κόσμο. Μιας και οταν πας σε ένα μαγαζί και έχει καλό service σίγουρα θα ξαναπάς. Εγώ που παράγειλα φορτιστή για ένα Compaq πριν 3 χρόνια περίπου ήρθε αρκετά γρήγορα σε λιγότερο από βδομάδα και μάλιστα με ειδοποίησαν με sms. Τώρα δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει τα πράγματα στην Infoquest.

  11. Ο/Η daskaris λέει:

    Όντως είναι τραγική η κατάσταση στο κατάστημα που προανέφερε ο πρώτος φίλος. Για μια εγκατάσταση σύνδεσης adsl vodafon ασύρματη μου ζήτησαν 80 ευρώ!! Μάλωσα και έφυγα. Πήγα στο κατάστημα που βρίσκεται επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου και μόλις του διηγήθηκα το γεγονός το παλικάρι μου το εγκατέστησε δωρεάν.

  12. Ο/Η thanasis λέει:

    Den kserw eseis ti lete pantws egw piga tin proigoumeni ebdomada sto Multirama Peiraia konta stin Agia Triada apenanti apo to plaisio kai oxi mono mou ebalan «spasmena» powerdvd kai nero kainouries ekdoseis alla mou perasan kai peiratika Windows Vista Ultimate mono me 50e.
    Enw allou mou zitousan na agorasw authentika Windows. Eyge sta paidia!

  13. Ο/Η gianniz λέει:

    Αποκλειεται αυτο με τα πειρατικα σε μεγαλη αλυσιδα.Κατι αλλο θα χει παιχτει

  14. Ο/Η costas λέει:

    Παιδιά χωρίς να υπονοώ οτιδήποτε για τα Multirama, γνωρίζω περίπτωση φίλου μου που δούλευε τεχνικός σε μεγάλο κατάστημα πληροφορικής στο κέντρο και όταν έκανε επίσκεψη σε πελάτες για τεχνική υποστήριξη, κρατούσε μαζί του τσαντάκι με σπασμένα προγράμματα και τους πέρναγε.

    Δεν μου είχε διευκρινίσει αν το ήξεραν στο μαγαζί που δούλευε, πάντως έβγαζε καλό χαρτζιλίκι!

  15. Ο/Η gianniz λέει:

    Το να εχεις τετοια προγραμματα δε λεει τιποτα.Το θεμα ειναι οι κωδικοι.Οταν καποιος τεχνικος πχ εγκαθιστα win στο pc καποιου χρησιμοποιει το serial που εχει ηδη ο πελατης.Τουλαχιστον ετσι πρεπει να γινεται.Οταν δε γινεται ειναι προβλημα του τεχνικου.Αλλα δε νομιζω να θελει κανενας τεχνικος να χασει τη δουλεια του,οποτε ας ειμαστε σιγουροι πριν μιλησουμε.
    Κι επισης ο πρωτος φιλος ας μας πει αν πηγε το pc του να το δει ο εν λογω τεχνικος ή αν του ζητησε διαγνωση εκ του μακρωθεν.Γιατι εγω φανταζομαι μια συζητηση καπως ετσι:
    -Γεια σας.Εχω ενα pc και δεν αναβει.Μου βγαζει no signal στην οθονη.
    -Πιθανοτατα η καρτα γραφικων.Φερτο απο δω να το δουμε.
    -Ευχαριστω γεια σας.
    Και μετα βρισκεις τον γνωστη φιλο που το βλεπει απο κοντα και βρισκει τι παιζει και το λυνει και γινεσαι κι εσυ γνωστης μεσα σε μια μερα και κρινεις τους τεχνικους των καταστηματων.
    Συγνωμη για το κουραστικο κειμενο,αλλα καπου πρεπει να χαλαρωσει αυτο το θεμα με τους τεχνικους των καταστηματων γιατι ειμαι σιγουρος πως στο μεγαλυτερο ποσοστο των περιπτωσεων ο καθενας τα λεει οπως τον βολευει.Κι απ την αλλη ολοι περιμενουν θαυματα απο τεχνικους των 700 euro,και μαλιστα με τη μικροτερη ή και καθολου χρεωση.Αυτα…
    ΥΓ: Δεν ειμαι τεχνικος :D

  16. Ο/Η costas λέει:

    @gianniz: Ο φίλος μου δεν χρησιμοποιούσε τα serial άλλων πελατών, αλλά δικά του σπασμένα που προφανώς είχε κατεβάσει από το ίντερνετ. Και επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω αν ήταν εν γνώση του καταστήματος που εργαζόταν.

    Αναφορικά με αυτό που λες για τα 700 ευρώ, εμένα προσωπικά σαν πελάτη οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας με αφήνει αδιάφορο (δεν κάνω επίθεση σε εσένα). Απαιτώ την υποστήριξη που μου υπόσχονται όταν αγοράζω και την απαιτώ με την καλύτερη ποιότητα και στο συντομότερο χρονικό διάστημα.

  17. Ο/Η gianniz λέει:

    Φιλε costas ειναι δε μπορω να διανοηθω μεγαλη αλυσιδα να κανει τετοια πραγματα,οποτε δυσκολο να πιστεψω πως ηταν εν γνωση του καταστηματος ή της εταιρειας γενικοτερα.Μπορει ο τεχνικος αυτος να ειχε αναπτυξει καλες σχεσεις με πελατες και να τους εξυπηρετουσε μ αυτον τον τροπο για να τη βγαλουν φτηνοτερα με ευθυνη δικη του.Σε τετοια περιπτωση ρισκαρε τη θεση του.Σιγουρα θα γινονται τετοια περιστατικα απο διαφορους τεχνικους.Αν ομως τους καλυπτει και η εταιρεια τους…λουκετο ανετα…
    Για το αλλο θεμα που εθιξες εχεις απολυτο δικιο,κι εγω μαζι σου,απλα καποιες φορες θελω να το βλεπω πιο ανθρωπινα.Για παραδειγμα…πριν αρκετο καιρο αναγγαστηκα να επισκεφτω γυρω στις 5 φορες το service του πλαισιου μεσα σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα.Μεχρι που ηρθα στο σημειο να πω πως με αφηνει αδιαφορο το 4ωρο service.Κρατα το μια μερα παραπανω να το δεις με την ησυχια σου και οταν το παρω πισω να δουλευει.Γιατι ολα αυτα τα κολπα με τα γρηγορα service απο καθε εταιρεια ειναι καθαρα για ανταγωνιστικους λογους.Αν ειναι να γινει δουλεια αρπα κωλα να το βρασω.Γιατι αν εχει ο τεχνικος να κοιταξει αλλα 10 μηχανηματα σιγουρα αγγουρια δουλεια θα γινει μεσα στο 4ωρο.Αυτο το 4ωρο service ομως το επελεξε και το διαφημιζει η εταιρεια.Οταν ομως γινει η στραβη δε θα τα ακουσει ο διευθυντης marketing ή ξερω γω ποιος αλλος απο τα κεφαλια,αλλα ο κακομοιρης ο τεχνικος.Και ο τεχνικος ειναι ενας υπαλληλος που παιρνει τα 700 ευρα για να κανει μια συγγεκριμενη δουλεια,οχι για να ακουει καντηλια.
    Το να ειναι ο τεχνικος ανιδεος ή αδιαφορος ειναι προβλημα της εταιρειας που τον εβαλε σ αυτη τη θεση ή που τον κραταει.Και αυτο αφορα υπαλληλους σε οποιοδηποτε τομεα και οποιοδηποτε οργανισμο ή εταιρεια

  18. Ο/Η costas λέει:

    Μου είναι αδύνατον να πιστέψω και εγώ ότι σε μια τόσο μεγάλη αλυσίδα όπως τα Multirama, βάζουν πειρατικό λογισμικό όπως λέει πιο πάνω ο Thanasis.

  19. Ο/Η chrishac λέει:

    Παιδια ας χαλαρωσουμε λιγο οπως σε ολα τα επαγγελματα παροχης υπηρεσιας ετσι και στους τεχνικους θα υπαρχουν προβληματα…παντα υπαρχουν πελατες ευχαριστημενοι με MULTIRAMA και λενε τα χειροτερα για το PLAISIO οπως και το αντιθετο βεβαια…αυτο τι σημαινει οτι δεν πρεπει να εμπιστευομαστε ΚΑΝΕΝΑΝ?Δεν το νομιζω…αλλα στην ελλαδα ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ!!!Υπαρχουν οι πελατες οι τζαμπατζηδες που δεν πληρωνουν 40 € για FORMAT αλλα στο γιατρο ,υδραυλικο ,ηλεκτρολογο ΤΑ ΣΚΑΝΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ…Οταν καταλαβουν οτι πληρωνουν τη γνωση καθε τεχνικου τοτε ισως κατι γινει…και παραπερα πως εχει ταυτιστει η σωστη εξηπηρετηση με την ΔΩΡΕΑΝ εξυπηρετηση???Απο που και ως που…υπαρχουν οι πελατες που εμπιστευονται τον ανθρωπο που εχουν απεναντι τους και δεν ρωτανε καν για χρεωση αρκει να εχουν την σωστη και αμεση ανταποκριση στο προβλημα τους και υπαρχουν και αυτοι που οτι και να κανεις ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ….ε γι αυτους δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα!!!Τα υπολοιπα που διαβασα παραπανω τα θεωρω εμπαθειες του καθενος και δεν θα τα σχολιασω……

  20. Ο/Η MindTheGap λέει:

    ..Υπάρχουν και οι άλλοι μισοί οι οποίοι είναι ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ!!! Κατ’ αρχήν θα συμφωνήσω με τους παραπάνω συνσχολιαστές chrishac και gianniz.. Ο τεχνικός (της Multirama, του Πλαισίου, της Media Markt..) δεν είναι εκεί για να ακούει το παράπονο και τα καντήλια κανενός.. Είναι εκεί για να εξυπηρετεί.. Σωστά ή όχι είναι ένα άλλο θέμα..
    Κάποιου του ζήτησαν 80 euro για εγκατάσταση ADSL Vodafone και κάποιου του είπαν ότι η οθόνη του δεν δίνει σήμα λόγω κάρτας γραφικών.. Πολύ ωραία.. Ήξερες να τα κάνεις; Όχι, για να πήγες εκεί.. Γιατί να μην πληρώσεις; Για να αγοράσεις όμως το modem της Vodafone, πλήρωσες.. Η υπηρεσία που θα σου προσφέρει ο τεχνικός είναι δωρεάν; Από πότε; Μπορούσες να το δώσεις σε τεχνικούς της Vodafone.. Όσο για το παληκάρι που στο εγκατέστησε δωρεάν, προφανώς το έκανε, αφού του είπες όλη την ιστορία, για να εξυπηρετήσει κερδίζοντας έναν πελάτη – αργότερα- ..
    Εμένα για να μου βάλουν air condition στο σπίτι, πλήρωσα.. Όταν χάλασε ο θερμοσίφωνας, επίσης πλήρωσα.. Όταν μου χαλάσει το PC, θα το πάω στον τεχνικό και θα του πω φτιάξ’το, δεν σε πληρώνω;
    Νομίζω ότι όλοι πρέπει να καταλάβουμε και πως ο τεχνικός, είναι απλώς ένας τεχνικός, όχι κουτί παραπόνων για τον κάθε έναν ο οποίος αγοράζει κάτι που τον έπεισε κάποιος πωλητής και δεν ξέρει γιατί το πήρε και τι να το κάνει..

    Με Εκτίμηση

  21. Ο/Η Giannopoulos λέει:

    Ξέρω άτομα τα οποία δεν αγοράζουν από το συγκεκριμένο κατάστημα λόγω του αδύναμου service. Δεν απορώ γιατί ένα τόσο μεγάλο και σύγχρονο κατάστημα, δεν έχει κόσμο. Επίσης έχω ακούσει ότι οι πωλητές λένε χοντρά ψέμματα προκειμένου να πουλήσουν. Τι να πώ μπορεί απλά όλα να είναι μια σύμπτωση. ;-)

  22. Ο/Η tikos_p λέει:

    Δεν φταίνε αυτοί, φταίνε οι διευθυντές των καταστημάτων που δεν τους δίνουν πόδι. Αλλά όλοι ξέρουμε γιατί συμβαίνει αυτό. Είναι βύζματα του κερατά! Εκεί ο θείος βάζει τον ανηψιό του, τον γνωστό του και ούτω καθεξής!

  23. Ο/Η last ride λέει:

    Εγώ πήγα τον προηγούμενο μήνα και ζήτησα να αγοράσω και να μου βάλουν μια υδρόψυξη και μου ζήτησε ο τεχνικός 100e!!! Τι να κάνω.. Του λέω εντάξει. Το ξανασκέφτεται και μου λέει μετα απο λίγο. Επειδή έχω πολύ δουλειά καλύτερα να πας στο Multirama Extreme στην Στουρνάρη. Γιατί απο εμένα θα το έχεις μετά απο 1 – 2 εβδομάδες!! Απο τα λεγόμενα του και το ύφος του κατάλαβα ότι είτε δεν ήξερε να την βάλει είτε βαριόταν. Ακούς εκεί απο τον Πειραιά να πάω στην Αθήνα με τον υπολογιστή στα χέρια. Γ******* λεγόταν. Όνομα και πράγμα. Απο τότε μακρυά και αγαπημένοι!

  24. Ο/Η dangeon keeper λέει:

    ******** λέγεται ο μ***** που σε εξυπηρέτησε. Να δοξάζεις το θεό που δεν σε εξυπηρέτησε ο ******. Αυτός να δεις πόσα θα σου ζητούσε και τι δουλειά θα σου έκανε. Τους έχουμε μάθει τους κ******.

  25. Ο/Η costas λέει:

    @dangeon keeper: Έκανα moderate το σχόλιό σου. Δεν επιτρέπεται να «καρφώνεις» έτσι δημόσια ονόματα και να βρίζεις. Ρίξε μια ματιά σε παρακαλώ στους «Όρους Χρήσης» http://www.techblog.gr/newpost/disclaimer-techblogGR/

  26. Ο/Η Windowpane λέει:

    Κατ΄ αρχήν να πω πως ο dangeon keeper είναι επιεικώς απαράδεκτος που χαρακτηρίζει με τέτοιο τρόπο όσο πικραμένος και να είναι..Εαν δεν είσαι ευχαριστημένος από κάπου η με κάποιον για την υπηρεσία που σου προσφέρει, πολύ απλά δεν ξαναπηγαίνεις.-

    Εν συνεχεία θέλω να πω πως, όχι δεν παίρνω το μέρος των τεχνικών της Multirama και της κάθε Multirama. Απλά σκέφτομαι το εξής..

    Το συγκεκριμένο κατάστημα γνωρίζω πως είναι το μεγαλύτερο της αλυσίδας. Θεωρώ ότι οι εν λόγω τεχνικοί έχουν εξυπηρετήσει πάνω από 5000 ανθρώπους ή και παραπάνω. Εαν λοιπόν (επειδή ούτως ή άλλως το Internet – μεταξύ άλλων – είναι και χώρος παραπόνων – κανείς δεν θα πει κάτι καλό..) υπάρχουμε εμείς οι 15-20 που έχουμε πρόβλημα, η αναλογία είναι μηδαμινή.

    Εγώ πάντως δεν έχω εξυπηρετηθεί καλύτερα από άλλους τεχνικούς..

  27. Ο/Η CHRISHAC1 λέει:

    Μήπως ο dangeon keeper είναι ο καημένος απολυμένος τεχνικός της MULTIRAMA…και τα έχει βάλει μαζί τους?Ας πάει απέναντι στο ΠΛΑΙΣΙΟ και ας ζητήσει κανείς setup winxp σε φορητο με vista και άκουστε απάντησεις……και πειτε μου ποιος βαριεται!!!Ας μαζευτουν λοιπον αυτοι οι 20 30 που δεν εξυπηρετηθηκαν οπως θα ηθελαν να κανουν club και ας αφησουν τους υπολοιπους εκατανταδες τακτικουs πελατες μας να μιλανε για τα υπολοιπα…

  28. Ο/Η lithros (ΠΠ) λέει:

    Κύριοι σαν τον kapelis και troggas ήταν ο λόγος που έφυγα από τα Multirama. Όταν έχεις όλη την καλή διάθεση να εξυπηρετήσεις και ο άλλος έρχεται προκατειλημμένος οτι πας να τον κλέψεις και να τον κοροϊδέψεις απλά σε εκνευρίζει και εσένα και στο τέλος ποιος δεν παίρνει τη σωστή εξυπηρέτηση;;
    Είναι γνωστοί οι τζαμπατζίδες ανά τον κόσμο ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι είναι οι κύριοι αυτοί. Θέλουν όλοι διάγνωση από το τηλέφωνο και χωρίς να φέρουν το μηχάνημά τους να το δείς. Μπερδύουν τις λέξεις… ΜΠΟΡΕΙ να έχει αυτό το πρόβλημα με τη φράση έχει αυτό το πρόβλημα. Εγώ όταν απαντούσα ότι μπορεί να είναι οποιοδήποτε το πρόβλημα και ότι έπρεπε να δω πρώτα το μηχάνημα μου την έλεγαν κιόλας ότι δεν είμαι καλός τεχνικός.
    Τους προκατειλημμένους ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. Αν κάποιος έχει έρθει να κάνει φασαρία θα την κάνει ότι και να του πεις. Δούλευα καντά 2 χρόνια και δυστυχώς τέτοιους συνάτησα πολλούς.
    Το νόμισμα πάντως έχει 2 πλευρές ΟΧΙ ΜΟΝΟ την πλευρά του πελάτη……
    Τί να κάνουμε, όπως υπάρχουν ΖΩΑ υπάλληλοι υπάρχουν και ΖΩΑ ΠΕΛΑΤΕΣ, έτσι ΑΠΛΑ.

  29. Ο/Η ZOO λέει:

    mpeeee!!!!
    Oi pelates einai ta probata. Oi texnikoi ta gaidouria!!

  30. Ο/Η Plaisio Tech λέει:

    CHRISHAC1 είσαι Ηackeras? lol
    Πόσο είσαι ρε 18-19? Έχεις έρθει στο Πλαίσιο με φορητό vista και αρνηθήκαμε να σου βάλουμε xp? Αλλά τι λέω μόνο οι Hackerαδες σαν και εσένα μπορούν να κατορθώσουν κάτι τόσο δύσκολο και σπουδαίο συγχαρητήρια.

  31. Ο/Η chrishac1 λέει:

    Kalisperizo kai xaireto to Plaiso Tech stin parea mas….Ekprosopite olo to Plaisio giati an nai na sas apantiso an oxi na mas peite magazi prota…alla telika poio einai to provlima sas?An ego kano hacking,an eimai mikros se hlikia i apla den exete douleia ekei sto plaisio kai steilate apantisi?Opos kai exei eiste ektos thematos….

  32. Ο/Η Plaisio Tech λέει:

    Πες εσύ μαγαζί πρώτα. Τι εννοείς όταν λες ας πάει απέναντι στο Πλαίσιο? Ποιός είσαι εσύ να κατηγορείς την Μεγαλύτερη Εταιρεία Πληροφορικής στην Ελλάδα?

  33. Ο/Η lithros (ΠΠ) λέει:

    Platiazoume.
    To thema mas einai poso zoa einai merikoi pelates…
    Anoi3te allo thema allou.

  34. Ο/Η chrishac1 λέει:

    To thema giati i megaliteri etaireia pliroforikis stin ellada asholitai mazi mas ,me tous tapeinous texnikoulides…pou prospathoume na mazepsoume tis M*****S TOU PLAISOU I****E!!!ESI KAI O GERARDOS….VRE OU…H MEGALITERI ETAIREIA PARAPLIROFORIKIS STIN ELLADA EISTE…

  35. Ο/Η Plaisio Tech λέει:

    Ξέρεις πόσοι πελάτες έχουν έρθει σε εμάς επειδή δεν είχαν μείνει ευχαριστημένοι απο εσάς? Δεν θα συνεχίσω την κουβέντα. Φαίνεται το επίδεδο σας. Κάνουν παράπονα οι πελάτες και αντί να κοιτάξετε να διορθωθείτε τους λέτε και ζώα LOL ! Συνεχίστε έτσι! Κόσμο μας φέρνετε!

  36. Ο/Η suckmybrain λέει:

    Νομίζω ότι ξεφεύγει η κουβέντα και μάλλον δυσφημίζονται και οι δύο αλυσίδες έτσι.Αυτές οι καταστάσεις με πελάτες που έχουν παράπονο από το ένα μαγαζί και πάνε στο άλλο γίνονται κι απ τις δυο πλευρές.Υπάρχει και η συναδελφική αλλυλεγγύη…λέμε τώρα…

  37. Ο/Η petros apostoloy λέει:

    geia se oloys. prin ena xrono phra evan multirama fl-90.ta xarak/ka toy einai ta parakatv.

    CPU Intel Mobile Merom & Merom ICPM, Socket P, FSB800/667 MHz MAX 4M L2 Cache Dual Core Micro FC-PGA package CPU
    Chipset Intel PM965 / Intel GM965 667/800 MHz FSB supported ICH8-M
    Memory Supports DDR-II 533/667MHz No on-board memory Two SO-DIMM with 256MB/512MB/1GB/2GB modules Upgradable to 4GB memory by two SO-DIMM Easy install from bottom side.
    fetos apofashsa na toy allajv thn ram apo 2G STA 533Mhz se 4G sta 667Mhz.to manual opvs blepete symfvnei .Ela omvs poy sth prajh den egine.enhmervsa to katasthma poy to phra (MULTIRAMA SERRVN)kai perimenoyme apanhsh apo ta kentrika.EXEI AKOYSEI KANENAS KATI TETOIO?ARAGE UA KANOYN KATI GIA TO PROBLHMA H UA TREXV??????????

  38. Ο/Η germanoseinaikoumouni λέει:

    Makrua apo ta Multirama…

  39. Ο/Η mazed λέει:

    Paidia ligo iremia.San texnikos se katastima pliroforikis, mporo na po oti sta poio polla yparxei dikio.To vlepo kai apo ton eayto moy.Doyleia toy texnikoy einai na kanei tin doyleia toy sosta kai panta sta plaisia ton oron poy toy vazei kathe magazi.Eksalloy oi pellates toys dikoyn ta zesta toys lefta! Kai na varietai, panta yparxei kai i epomeni mera.Ayto to leo giati oi perisoteroi viazontai kai den katalavainoyn oti gia na ginei sosti doyleia thelei xrono.Eixa akoysei gia to service toy Plaisioy kai epatha plaka.To na talaiporeis toys allous etsi me viastikes kiniseis.Ego exo pollous poy den theloun na plirosoyn,toys erxetai akrivo to service…ktl. kai panta yparxoyn aytoi poy exoun men adiko alla den to katalavainoyn kai toys menei i kakia toy katastimatos poy kai ayto to mono rolo poy exei einai toy mesazonta…
    Sorry gia to megalo keimeno

  40. Ο/Η αχιλλεας λέει:

    Καλημερα.Ο καθ’ενας μας διαμορφωνει απο τις εμπειπειες που αποκτα με την επαφη του με την α ‘η β εταιρεια. Το να υπερασπιζεται την εταιρεια που προτιμα, δεν του δινει κανενα δικαιωμα να ακυρωνει τα λεγομενα του αλλου…
    Η δικη μου εμπειρεια με τα multirama, ειναι απολυτης απαξιωσης.
    ενα nb multirama, αγορασμενο τον ιανουαριο χρειαστηκε format. Mε τηλ. καθοδηγηση της hotline τ. υποστηρηξης -αψογη και ευγενικη- στις 10/09/09′ πηγα σε καταστημα της αλυσιδας στην κερκυρα και ενω ο τεχ. ανεφερε γνωστο σ’ αυτους («εχω αλλα δυο ετσι») προβλημα ασυμβατοτητας δισκου εντος εγγυησεως και με ενημερωσε οτι θα αλλαχτει και να περασω στις 15/09/09 να το παρω.
    την μερα αυτη αρχιζει το παραμυθι… σε τηλ. επαφη αρχιζουν να τα μασανε… παω εκει για να μαθω ‘οτι ο τεχ εφυγε για αθηνα και θα γυρισει μερες μετα, εχει και το ρεπο του.. δεν ξερουν ποτε θα εχω νεα και θα τηλ. αυτοι .
    ξανα τηλ στις 15/09/09, το netbook. ακομα ως ειχε και θα δουμε, θα το φτιαξουμε…
    ερωτηση ποτε? απαντηση οταν ερθει το ανταλλακτικο
    ερωτηση ποσες μερες κανει να ερθει ενα ανταλλακτικο? απαντηση τρεις μερες….και κλεισιμο του τηλ στα μουτρα μου…
    επαφη με εναν ευγενεστατο κυριο στα κεντρικα πο παραδεχεται το λαθος της εταιρειας και θα δει τι μπορει να κανει…
    εγω πλεον ξερω τι να περιμενω απο το service της εν λογω εταιρειας, και η λυση μου ειναι να παρω το nb απο εκει και να παω καπου να το διορθωσω με εξοδα μου. ας το λαβουν υπ’οψη τους οσοι ενδιαφερονται για αγορες απο εκει γι να ξερουν τι τους περιμενει, αν δωσουν τα χρηματα τους..
    sorry για το μακροσκελες αλλα φιλοι τεχνικοι, αντι να κατηγορειτε ο ενας τον αλλο προσπαθειστε να βελτιωσετε τα κακως κειμενα των δικων σας εταιρειων, και μη θεωρειτε τους πελατες σας ως ενοχληση. πληρωνουν το ποσο που τους ζητειται και θελουν τις υπηρεσιες που τους υποσχεται το καταστημα. δεν ειναι αδαη ζωα να κοροιδευετε και να αγνοειτε.

  41. Ο/Η nikos λέει:

    και παω στα μουλτι με νοτβοοκ που δεν μπαινει ιντερνετ.
    παιρνουν τηλ. τουσ απανταει γυναικατης λενε τοσο κανει οκ?
    παω και ροταω γιατι να ξαναπληρωσω λειτουργικο?
    μετα απο λιγη φασαρια και αστυνομια, ο υπο…
    μου λεει θα σου πω εγω!!!!!!
    σκεφτομαι να του κανω μυνηση για απειλη

  42. Ο/Η thalia λέει:

    ΕΧΩ PC EXPERT MULTIRAMA παρακαλω αν ξερει κανεις ποιο ειναι αυτο το κουμπι που σε βαζει σε ασυρματη συνδεση

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.