Τρίτη
02/06/2009

Ο άθλος του να αγοράσεις Dell laptop στην Ελλάδα

Όπως έχουμε δεσμευτεί απέναντι σε εσάς, τους αναγνώστες του Techblog που μας υποστηρίζετε και μας αγαπάτε όλα αυτά τα χρόνια, δημοσιεύουμε αυτούσια την καταγγελία αναγνώστη μας για την ταλαιπωρία που υπέστη κατά την ανεύρεση φορητού υπολογιστή από την Dell Hellas. Το Techblog.gr, ως δημοσιογραφικό μέσο, οφείλει να παραθέτει και την επίσημη απάντηση της εκάστοτε εταιρείας αναφορικά με τις καταγγελίες των αναγνωστών μας.

Λυπούμαστε που ο ανυπόμονος αναγνώστης μας – καταγγέλλων, δημιούργησε ολόκληρο θέμα ανακατεύοντας σε αυτήν του την καταγγελία θέματα αξιοπιστίας του Techblog.gr αλλά και εμπορικής σχέσης με τις εταιρείες – μελλοντικούς διαφημιζόμενους, με σκοπό την αποσιώπηση της καταγγελίας προς ιδίων όφελος. Σας ευχαριστώ όλους που μας στηρίζετε και αναμένω με χαρά οποιαδήποτε καταγγελία ή παράπονό σας σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας. Κώστας Βλαχάκης | Techblog.gr

Η επιστολή του αναγνώστη μας

Ο άθλος του να αγοράσεις Dell laptop στην Ελλάδα
Ήθελα να αγοράσω ένα μικρο laptop για μενα και αργότερα καποια ίδια για την εταιρια μου. Κατέληξα στην Dell γιατι ειναι η μόνη που επιτρέπει το αυτονόητο, να μπορείς να επιλέξεις το configuration του laptop σου. Η Sony και η HP δεν το επιτρέπουν που ήταν οι άλλες επιλογές. Μετά μας μένει η Turbo-X μόνο του Πλαισίου αλλα με πολυ συγκεκριμένες επιλογές που αποκλείουν καποια πραγματα (π.χ. 64bit συστήματα ή 13” οθόνη κτλ.).

Εγώ ήθελα 13 οθονη, καλη ποιότητα, 64Bit Windows και διάφορα άλλα… Κατέληξα στο πολυ καλο XPS STUDIO 13 που βρηκα στο Dell.com. Καλο και επιτρέπει customization! (http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-studio-xps-13?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&~oid=us~en~29~laptop-studio-xps-13_anav_1~~). Η Αμερική όμως δεν παραδίδει Ελλάδα…
Και εκεί ξεκινά ο άθλος.

Μπήκα στο πολύ χρηστικό site της DELL.GR να το παραγγείλω μόνος μου
(http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-studio-xps-13?c=gr&l=el&s=dhs&cs=grdhs1) …αλλα αυτο δεν επιτρέπεται για απλούς καταναλωτές ή εταιρίες στην Ελλάδα!!! Μόνο στις άλλες χώρες. Μίλησα με DELL μου λένε δεν θελουν να ανταγωνιστουν τα καταστήματα τους γι αυτο το κανουν… άκουσον. Λεω ΟΚ πως θα το παραγγείλω εγώ? Μου λενε μιλήστε με τα(?) καταστηματα μας… Πήγα στα καταστήματα. Στο Πλαίσιο, και e-shop δεν υπαρχε … σε άλλα eshop δεν υπάρχει.

Μόνο δύο συνεργάτες υπάρχουν. Η Multirama και η Vodafone (που έχει όμως μονο τα πολύ μικρα…!) (http://www1.euro.dell.com/content/topics/topic.aspx/emea/topics/retail_landing?c=gr&cs=grdhs1&l=el&s=dhs)

Τελικά βρήκα Dell μόνο στα Multirama. Τα Multirama όμως έχουν μόνο 2-3 συγκεκριμένα παλιότερα σαραβαλα υπερτιμημενα μοντέλα και όχι το νεο XPS Studio! Ζητησα τηλεφωνικά να το παραγγείλω manually μεσω Multirama το μοτέλο που ήθελα αλλα δεν δέχτηκαν. Ουτε customization κανουν ουτε σαφώς το μοντέλο που ζητουσα εγώ μπορουσαν να παραγγείλουν! «Αμα θέλετε έχουμε κάποια παλια, ήταν η απάντηση. Οτι έχουμε σε stock…», αν ειναι δυνατόν!

Ξανα πήγα στην Dell που με έστειλε σε αυτους ενώ ήξερε οτι δεν ασχολούνται και μου λενε μπορειτε να το παρετε αυτο το μοντέλο και με customization όπως το θελετε αλλα μονο ως εταιρία(!) και όχι ώς απλός καταναλωτής!! Βρείτε απ το site μας τους αντιπροσώπους. Τους βρηκα με το ζορι γιατι ειναι τοσο καλα κρυμενοι όσο δεν φανταζεστε…

Πηρα (ως εταιρία πια) στους αντιπροσωπους (ειμαι τυχερός έχω και εταιρία) αλλα αυτοί έδιναν μονο σε διανομείς υπολογιστων!…

Ξανα πήγα στην Dell. Μου έδωσαν λίστα με ειδικους αντιπροσώπους που δέχονται παραγγελία απο εταιρίες και τους οποίους δεν θα τους βρείς στο site της Dell γιατι ειναι μυστικό μαλλον!!…..

Μίλησα με τους ειδικούς αντπροσώπους αλλα αυτοί παρότι μπορουσαν να κάνουν ειδική παραγγελία δεν ήθελαν να συνεργαστουν γιατι απλώς εγώ ήθελα 1 μόνο laptop αρχικά… ο ένας λοιπον μου αρνήθηκε την παραγγελία (ELMI systems) και ο άλλος δεν απαντά ποτέ στα μηνύματα μου για αγορά παρότι αρχικά μου έστειλε προσφορά (AMPLUS) και οι υπόλοιποι ειτε δεν έχουν laptop είτε ειναι διανομείς μονο προς εταιρίες πληροφορικής!

Μετά απο πιέσεις μου στην DELL τυχαία ανακάλυψα οτι ενεργοποίησαν πάλι το customization και την παραγγελία για εταιρίες απο το site τους (για καταναλωτές δεν το συζητάμε).

Ευτυχισμένος αυτή την φορά οτι θα το παραγγείλω είδα οτι ναι μεν λειτουργεί παλι αλλα όμως με περιορισμένες επιλογές παραμέτρων και χωρίς να λειτουργει σωστα (πχ αν επιλέξεις ΑΓΓΛΙΚΑ WINDOWS απλώς δεν σε αφήνει να προχωρήσεις λόγω error στο application του site! Επίσης δεν υπαρχουν ΟΛΕΣ οι επιλογές όπως στις άλλες DELL (πχ 64bit Ultimate Windows κτλ). Και σαφώς όλα κοστίζουν 500€-1000€ ακριβότερα απο άλλες χώρες…! (τώρα μάλιστα λεει οτι η τιμή ξεκινά συμφωνα με την εφαρμογή απο 46.000€….. (!))… πάλι δεν μπορουσα να παρω το μηχανημα που ήθελα…!

Τελικά μετά απο mail, τηλεφωνα, αλχημείες και προσπαθειες δεν καταφερα να βρω και να παραγγείλω DELL απο ΠΟΥΘΕΝΑ στην ΕΛΛΑΔΑ. Αφου μίλησα και 2-3 φορές με την πολύ καλή και βοηθητική Χριστίνα απ το marketing της DELL πάλι δεν κατάφερα να βρώ άκρη με τους συνεργατες τους η το site τους και πάει ήδη 1 μήνας απο τότε!..

Ετσι αποφάσισα εγώ να το παραγγείλω απο Αμερική (DELL.COM) όπου επιτρέπεται η παραμετροποίηση για δεκάδες παραμετρους και επιτρέπεται η παραγγελία απο ταπεινούς καταναλωτές, επιτρέπονται καλυτερες προδιαγραφές απο τις Ελληνικές και το μηχάνημα κοστίζει και 700€ φτηνότερα απο την Ελλάδα!!! Το μόνο προβλημα μου τώρα ειναι οτι καθομαι και περιμένω ποτε κάποιος γνωστός θα ταξιδέψει να μου το φέρει στην Ελλάδα γιατι ώς γνωστόν η Αμερική παραδίδει μόνο σε τοπική διεύθυνση όπου και κατάφερα να βρώ και να το κάνω ship μετα απο πολύ ψαξιμο…… όσο για τα υπόλοιπα laptop για την εταιρία μου πήρα δυστυχώς HP..

Προσπάθησα να βρώ τρόπο να μιλήσω με τα κεντρικά να πώ τον πόνο μου για τα χάλια της Ελληνικής αντιπροσωπειας αλλα αυτο ειναι αδύνατον γιατι ουτε email στελνεις ουτε τιποτα.. μόνο chat με κατι Ινδους..

Να πώς μία κακή αντιπροσωπεια καταστρέφει την σχέση σου με ενα brand και σε κάνει να τρέχεις στον ανταγωνιστή με χαρά ή απλώς να τρέχεις σε άλλη χώρα… επίσης να πώς δημιουργουνται οι κακές φήμες…

Μέχρι σήμερα που γράφω ακόμη δεν υπάρχει ΚΑΝΕΙΣ τροπος για έναν καταναλωτή ή έστω εταιρία να αγοράσει ένα Dell Studio XPS κατόπιν customization.

Παρόλα αυτά η Dell το διαφημίζει παντου ώς διαθέσιμο προιόν και ξοδεύει χρήματα για προώθηση… ξοδεύουν για διαφήμιση αλλα δεν τους νοιάζει η διάθεση και διανομή!

Φαντάσου δηλαδη να έπρεπε να με πεισει κιόλας να το παρω γιατι στην προκειμένη ήθελα απο ΜΟΝΟΣ μου παρα πολύ να το παρω αυτο το brand και μοντέλο και η ντόπια Dell έκανε το παν για να ΜΗΝ το αποκτησω ποτε…

Δηλαδή γαμώτο με τόσα τηλέφωνα στο marketing θα έπρεπε να μου το στείλουν να σταματήσω να τους πρήζω!!!

Για την ιστορία επισυνάπτω και το configuration που ήθελα και την τιμή του για να καταλάβετε τι δεν μπορουν να παρουν και πόσο κερατιάτικα τα πληρώνουν (αν τα βρουν) οι Ελληνες καταναλωτές:
Intel Core 2 Duo P9600(2.66GHz,1066MHz,6MB)
Display: 13.3in WXGA (1280×800) White-LED Display
Camera: Integrated 2.0 Mega Pixel Camera with Facial Recognition
Memory: 4096MB (2×2048) 1067MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive: 320GB Free Fall Sensor (7200RPM)
Internal DVD+/-RW (DVD & CD read and write) Slot Load Drive including
Battery: Primary 9-cell 56W/HR LI-ION
Graphics: 256MB nVidia 9500m graphics card
Wireless: Europe Dell Bluetooth 370 Card
Wireless: European Dell Wireless 1515 (802.11n) Half Mini Card
Keyboard: Internal Backlight Qwerty Keyboard
Operating System: English Genuine Windows Vista SP1 Ultimate (64 > BIT) including Media
English Microsoft Office 2007 Professional
Base Warranty: 3 Year Hardware Support, Next Business Day

Τιμή για απλό καταναλωτή στην Ελλάδα περίπου 2.800€ δεν μπορείς όμως να το παρεις απο πουθενα
Τιμή για εταιρία στην Ελλάδα περίπου 2.500€ και μετρητα(!) αρκει να το παρεις ώς εταιρία και να παραγγείλεις 5-10 laptop όμως γιατι αλλιώς δεν ασχολειται κανεις..

Τιμή για απλό καταναλωτή στην Αμερική 1.800$ και με δοσεις!!!!!
Τιμή για απλό καταναλωτή στην Αγγλία 1.900 pounds και με δοσεις !!!!!
Τιμή για απλό καταναλωτή στην Τσεχια 2.400€ και με δοσεις!!!!!

Και εις ανώτερα DELL.GR

Αποστόλης Αϊβαλής

Η επίσημη απάντηση της Dell Hellas

Αγαπητέ Κώστα / techblog.gr
Σε ευχαριστούμε πολύ για την κοινοποίηση της επιστολής του αναγνώστη σου.

Τον ευχαριστούμε θερμά για τα θετικά του σχόλια για τα προϊόντα μας καθώς και για τις παρατηρήσεις και την κριτική του για τις διαδικασίες παραγγελίας και αναζήτησης μέσω του site μας, αλλά και της αναφοράς του στις δυσκολίες που συνάντησε για να προμηθευτεί το προϊόν Dell που επιθυμούσε.

Για εμάς στην Dell οι συνομιλίες με τους πελάτες μας, η επισήμανση από την πλευρά τους των στοιχείων που δεν αξιολογούν θετικά σε εμάς, και η προσπάθειά μας να ανταποκρινόμαστε στις απαιτήσεις τους αποτελεί τη βασική μας δύναμη ανάπτυξης.

Τον τελευταίο χρόνο, εργαζόμαστε για την ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών μας μέσω του οποίου οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις καθώς και οι επαγγελματίες μπορούν να αποκτήσουν προϊόντα και υπηρεσίες της Dell που καλύπτουν τις ανάγκες τους.

Παράλληλα, αναπτύσσουμε ένα δίκτυο διανομέων των προϊόντων μας οι οποίοι εστιάζουν στην ικανοποίηση των αναγκών των πελατών τους, ενώ μέσω συνεργασιών μας με αλυσίδες λιανικής πώλησης παρέχουμε στους καταναλωτές συγκεκριμένα μοντέλα συστημάτων σχεδιασμένων για την καταναλωτική αγορά.

Η Dell δεν επιθυμεί να πραγματοποιεί ευκαιριακές προσεγγίσεις στις αγορές που δραστηριοποιείται αλλά στοχεύει στην παροχή της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας τεχνολογίας στους πελάτες της.

Στην παρούσα φάση το εταιρικό μας web site διαθέτει περιορισμένη λειτουργικότητα σε ότι αφορά στην παραμετροποίηση μοντέλων υπολογιστών και τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών παραγγελιών, στοιχεία που αντιλαμβανόμαστε ότι δημιούργησαν προβλήματα στον αναγνώστη σου.

Τα σχόλια του αναγνώστη σου αλλά και πολυάριθμων ακόμα καταναλωτών που επικοινωνούν απευθείας μαζί μας και ζητούν περισσότερες πληροφορίες για τις δυνατότητες παραμετροποίησης των συστημάτων και απόκτησης προϊόντων Dell, είναι πολύ ουσιαστικά για εμάς, καθώς εργαζόμαστε για την παρουσίαση του ανανεωμένου μας web site. Στο ανανεωμένο μας site θα παρέχονται βελτιωμένες δυνατότητες ηλεκτρονικών αγορών με βάση και την εμπειρία της Dell σε διεθνές επίπεδο.

Κλείνοντας θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον αναγνώστη για την ταλαιπωρία του, να τον ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη του στην Dell παρά τα προβλήματα που συνάντησε και να τον διαβεβαιώσουμε ότι παράλληλα με την ανανέωση του web site για την υποστήριξη ηλεκτρονικών αγορών εργαζόμαστε και για τη διεύρυνση της προϊοντικής μας γκάμας στα καταστήματα λιανικής με στόχο οι καταναλωτές να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ολοένα και μεγαλύτερο πλήθος προϊόντων και στην τεχνολογία της Dell.

Φιλικά,

Πάνος Μπόλλας
Marketing Dell Hellas

Μάθε για:

Συντάκτης: .


29 Σχόλια

  1. Ο/Η customer λέει:

    Εντωμεταξύ, φταίει και η μαμά εταιρεία DELL.COM που δεν παρέχει εύκολο/άμεσο τρόπο να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά. Και εκεί υπάρχει ευθύνη, δεν είναι καθόλου αθώο αυτό.

    Και από την άλλη, δηλαδή συγγνώμη, είναι σοβαρή απάντηση αυτό τώρα από την ελληνική Dell ? Έχει συνταχθεί σαν δελτίο τύπου, χρησιμοποιώντας «ξύλινη» και απρόσωπη γλώσσα, σα να μίλαγες με κάποιον πολιτικό που απαντάει επίτηδες αόριστα και γενικά, όχι ως ουσιαστική απάντηση σε συγκεκριμένα προβλήματα ενός καταναλωτή, πόσο μάλλον ενός πελάτη. Επίσης, έχω την απορία τί θα είχαν να πούν τα αφεντικά και οι υπεύθυνοι από τα κεντρικά αν μπορούσε με κάποιο τρόπο να τους γνωστοποιηθεί όλο αυτό το ιστορικό … Και αναρωτιέμαι αν ακριβώς εκεί ποντάρει και η εκάστοτε αντιπροσωπεία, δηλαδή στην αδυναμία του καταναλωτή να μιλήσει με προϊστάμενους στα κεντρικά.

    Εντωμεταξύ, αυτό το φαινόμενο δεν είναι μοναδικό για προϊόντα που έχουν να κάνουν με υπολογιστές. Εμφανίζεται και σε άλλες αντιπροσωπείες και μεγάλες εταιρείες γενικότερα στην ελληνική αγορά σε μεγάλη γκάμα διάφορων προϊόντων. Και ποτέ δεν καταλαβαίνεις γιατί να είναι τόσο στραβά τα πράγματα ή τί μπορεί να γίνει για να κάνεις τέλος πάντων σωστά τη δουλειά σου (καταγγελία ? να τσακώνεσαι πάντα ? δεν είναι λύσεις όλα αυτά, όταν απλά θέλεις να αγοράσεις κάτι και μετά ούτε να τους ενοχλείς ούτε να σε ενοχλούν!).

  2. Ο/Η HitMan λέει:

    +1 για το σχόλιο του «customer». Τα «είπα» και στο original άρθρο που αναδείχθηκε το θέμα αλλά θέλω να προσθέσω κι εδώ κάποια πράγματα.

    Καθαρά προσώπικη μου άποψη: Ο Αποστόλης δεν είναι ένας «απλός αναγνώστης» και έδωσε στο techblog ολόκληρο θέμα στο πιάτο. Δεν έκανε κάποια μαζική καταγγελία και αυτό δεν το έλαβες υπόψη Κώστα. Ένα σημαντικό θέμα που έχει να κάνει, πέρα απ’ την περιπέτεια του «ανυπόμονου αναγνώστη» και στην κάκιστη αντιπροσώπιση πολλών εταιριών στην Ελλάδα ή και ακόμα την αντιμετώπιση του Έλληνα καταναλωτή σαν πελάτη 4ης κατηγορίας απ’ την κάθε μαμά εταιρία.

    Σύντομα θα γράψω κι εγώ περί Acer και της πολιτικής της που με έκανε να εκραγώ για το δίκιο μου. Και έχω να σούρω πολλά.

    Απ’ την απάντηση/δελτίο τύπου της Dell Hellas κρατάω το:

    Στην παρούσα φάση το εταιρικό μας web site διαθέτει περιορισμένη λειτουργικότητα σε ότι αφορά στην παραμετροποίηση μοντέλων υπολογιστών και τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών παραγγελιών

    Απλά αστείο επιχείρημα/δικαιολογία. Σαν να πας στον χασάπη και να σου πει ότι δυστυχώς έχει μόνο ένα μαχαίρι και αυτό κόβει πουλερικά. Θα πρέπει να περιμένετε για μοσχαράκι κύριοι.

    Υ.Γ.: Για να μην θεωρηθώ εγκάθετος, να τονίσω ότι παρότι σέβομαι τον Αποστόλη σαν άνθρωπο του χώρου, δεν τον γνωρίζω προσωπικά και με λίγο ψάξιμο μπορούν να βρεθούν αντιπαραθέσεις τις οποίες είχα μαζί του στο παρελθόν.

  3. Ο/Η cVlachakis λέει:

    Τον ευχαρίστησα τον Αποστόλη για την εμπιστοσύνη του θέματος – καταγγελία στο Techblog. Είμαι όμως υποχρεωμένος να συμπεριλάβω και την επίσημη θέση της εταιρείας. Όπως και έκανα, απλά και ξεκάθαρα.

  4. Ο/Η TSiRKO λέει:

    και νόμιζα οτι ήταν δύσκολα μόνο για τους apple! αλλά αν είναι να μπλέξεις με multirama…. αστο καλύτερα!

    όσο για την απάντηση της εταιρίας, δαιδαλώδεις πομφόλυγες!

  5. Ο/Η fOTIS λέει:

    Μπλά μπλά και πολλά μηδενικά.
    Πάλι καλά που σου ζήτησαν να τους συγχωρήσεις για την αποικιοκρατική τους συμπεριφορά και δεν σ έβγαλαν κουλό.
    Το λαμβάνω σοβαρά υπόψιν σχεδιάζοντας τις επόμενες αγορές μου.
    Και την είχα σε εκτίμηση, την Dell, για την ποιότητα και τα παραδοσιακά αθόρυβα συστήματά της.

  6. Ο/Η dealsend λέει:

    Λοιπόν μερικές απλές σκέψεις:

    1. Dell GR, είναι εισαγωγέας ή η Dell στην Ελλάδα;

    2. Aν είναι εισαγωγέας – κεντρικός διανομέας – δεν πα να γράφεις ότι θές, μπορεί να κάνει ότι θέλει, αυτός το φέρνει το προϊόν, αυτός το διαθέτει.

    3. Αν δεν είναι, και είναι η Dell υπό ελληνικό management, είναι απαράδεκτη, το μοντέλο Dell, το έκανα case study σαν φοιτητής το 1998, η ιδέα ήταν πολύ απλή, skip the middle man. Πως λοιπόν το 2009 η ίδια η Dell όχι μόνο δεν αγνοεί τον μεταπωλητή αλλά ενθαρρύνει την αγορά από εκεί;

    4. Η απαντητική επιστολή δεν απαντάει πουθενά.
    Τι με νοιάζει εμένα τι ΘΑ κάνετε κε Μπόλλα; ΘΑ κάνετε τα αυτονόητα;
    Όσο αφορά το πρόβλημα το συγκεκριμένο τι κάνατε;

    Εγώ θα έκανα την εισαγωγή μόνο και μόνο για αυτό τον πελάτη. Θα τον φώναζα στην εταιρία μου, θα τον κέρναγα καφέ, και θα έφερνα 1 και μόνο 1 τέτοιο laptop για αυτόν τον πελάτη, αυτό θα ήταν marketing…Σκεφτείτε ένα αντίστροφο για την εταιρία σας post? Πόσο καλό και κυρίως ΔΩΡΕΑΝ PR θα ήταν;

    5. Ποια είναι η λύση στο πρόβλημα; Μα φυσικά τον δρόμο τον έχει δείξει πρώτη από όλους η Apple!!! Παράλληλες εισαγωγές!!

    6. Και κλείνω, in a world of sales, no matter how big you are, respect the customer.

  7. Ο/Η Makis Zotos (aka Captain) λέει:

    Xaireto olous.
    Kat’ eytheian sto thema.
    Den ftaiei oute i Dell , oute i HP, oute i Sony oute i Toshiba , oute alloi megaloi h mikroi kataskeyastes ypologiston gia tin katastasi pou epikratei stin Ellada.
    Oposdipote oloi oi parapano feroun efthini, ston vathmo , omos pou mporoun na elegxoun tin lianiki agora, kati poly dyskolo kathos i lianiki agora elegxetai apo 5-6 ellhnikes kai xenes alysides, oi opoies agorazoyn fthina, elafros xeperasmeni texnologia, stokaroun, kai meta prospathoun na xestokaroun me tin logiki ton prosforon. Mono pou mexri na orimasoun oi prosfores oi texnologia exei myrisei.
    Etsi , gia paradeigma , stin Ameriki h stin ypoloipi Eyropi, p.x. Agglia, Ollandia klp, mporei na agorasei shmera kaneis enan laptop vasismeno se epexergasti i7 extreme h Quad Core me taxitites pano apo 2.8 Ghz, mnimi 4 eos 12 GB , othoni apo 13 eos 18 inches, kartes grafikon Crossfire tis Nvidia , teleytaias texnologias kai skliro disko me taxitita eos kai 10.000 rpm h kai gia osous den antexoun ton thorivo kai SSD sta 256 GB. Kai ola ayta se times logikes analoga me ayto pou theleis. Antistoixa me tis idies ftines, times mporei na vreis stin Ellada ena kalo sistima, elafros xeperasmenis texnologias. Mia episkepsi sto site tis Sony, tis Dell, tis HP akomi kai tis alienware tha peisei olous mas. Exei prospathisei pote kaneis na psonisei laptop alienware stin Ellada ? Exei kaneis anarotithei giati stin ellhnikh agora den vlepoume pote montela pou kykloforoun se alles xores?
    O logos ? Poly mikro perithorio kerdous.
    Apo ti stigmi, loipon, pou h logiki tou souper-market exei kyriarxhsei sthn ellhnikh agora ypologston kai texnologias , genikotera, fainomena dan ayto tou aganaktismenou kata tis Dell anagnosti tou techblog yparxoyn polla. Kai apo oti fainetai, toylaxiston mexri shmera den yparxei kapoia riziki lysh.
    Eyxaristo gia ti filoxenia kai siggnomi gia to makroskeles
    Makis Zotos

  8. Ο/Η HitMan λέει:

    @Makis Zotos: Δεν φταίει δηλαδή η Apple που έχει αφήσει την αντιπροσωπεία της στο έλεος του Θεού; Ούτε η Dell που δεν την νοιάζει ο απλός consumer? Ούτε η Acer που παρά τα εκατοντάδες παράπονα για το άθλιο presence της σε ΕΜΕΑ συνεχίζει την ίδια τακτική; Κ.Ο.Κ.

    Αυτό που ανέφερε ο dealsend είναι πολύ μεγάλης σημασίας: «skip the middle man»!
    Και το κέρδος σου αυξάνεις – ειδικά σε μικρές αγορές όπως η δική μας – και ελέγχεις το brand σου πολύ καλύτερα. Δεν λέω να παρατήσει κάθε εταιρία όλα τα κανάλια διανομής, αλλά γιατί π.χ. η Dell να μην επιτρέπει στον Έλληνα καταναλωτή να αγοράζει απ’ το e-shop της εφόσον μπορεί τα της παράδοσης να τα αναλάβει μετά η «Dell Έλλας»;!

  9. Ο/Η orck λέει:

    Η Dell (οπως και η πρωη ΙΒΜ/Lenovo) μεχρι προτινος δεν ειχε πολυ σχεση με τον απλο πελατη που θα ενδιαφερθει να αγορασει ενα μηχανημα και τελος. Ασχολιοταν κυριως με μεγαλους πελατες οι οποιοι καναν μαζικες αγορες και συνηθως συνοδευονταν απο συμβολαια υποστηριξης. Ειχα διαβασει πριν απο 1-2 χρονια οτι ειχαν παρει αποφαση να διαθεσουν τα προιοντα τους στο ευρυ κοινο αλλα απο οτι διαβαζω στην αποφαση εχουν μεινει ακομη.

  10. Ο/Η Βαγγέλης λέει:

    Ωραια ολα τα παραπανω και συμφωνο σχεδον με ολα απο αυτα. Κατι που δεν εθιξε κανεις ουτε η Dell στην απαντηση της αλλα ουτε οι συμφορουμητες (παρα μονο ο εκνευρισμενος πελατης)

    ΓΙΑΤΙ η τραγικες διαφορες στην τιμη; Αντε να δεχτω την διαφορα μεταξυ διαφορετικων υπειρων, αλλα μιλαμε κ για ευρωπη, αγγλια, ακομα και τσεχια. Βεβαια μας εχουν μαθει εδω στο Ελλαδα να λεμε ναι και να πληρωνουμε οτι μας πουνε.

    Παιδια οτι μπορειτε να αγοραζετε απο το εξωτερικο να το κανετε. Δεν υπαρχει σωτηρια.

    PS: Η καφριλα που γουσταρω πλεον να κανω, παω σε μαγαζι διαλεγω αυτο που μου ταιριαζει και επειτα το αγοραζω απο ξενα e-shops. Απο ρουχα,ηλεκτρονικα ακομα κ σε χομπυστικα αξεσουαρ.

    Αστα λαβιστα ελλαδα

  11. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    Πρεπει να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα γιατι θέλω να ειμαι δίκαιος.

    όντως ξύλινη η απάντηση της DELL, την αδικεί όμως γιατι εγώ που μίλησα προσωπικά με τους ανθρώπους της DELL η αντιμετώπιση τους έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με έχουν πάρει αρκετά τηλέφωνα και τόσο η Χριστίνα Βενιέρη όσο και ο Πανος Μπόλος θέλησαν να με εξυπηρετήσουν απο την πρώτη στιγμή. σαφώς όμως δεν μπόρεσαν γιατι η πολιτική περι καναλιών διανομής τους περιορίζει και παραδέχτηκαν και μόνοι τους το προβλημα. θα πρεπει άμεσα όμως να βρουνε λύση στην διανομή τους τόσο μέσα απ το site τους όσο και απο πιο πολλα και δυνατά κανάλια διανομής που δεν περιορίζονται στο multirama γιατι το αποτέλεσμα παραμένει το ίδιο.. Αυτή την στιγμή που μιλάμε ακόμη δεν μπορεί κανείς καταναλωτής να προμηθευτεί με κανέναν τρόπο την σειρά XPS STUDIO. Μόνο ώς εταιρία και μόνο μέσω διανομέων/συνεργατών.

    Η εταιρία AMPLUS (συνεργάτης DELL που εξυπηρετεί μόνο εταιρίες) τελικά με εξυπηρέτησε μία χαρά μετά απο την επιμονή μου, και φαίνεται οτι θα καταλήξουμε σε απόκτηση του μηχανήματος μετά απο καιρό. σαφώς όμως εγώ έπρεπε να επιμεινω, να το αγοράσω ώς εταιρία και να το πληρώσω μετρητά (η AMPLUS εξυπηρετεί μόνο εταιρίες όχι καταναλωτές αλλα επιτρέπει customization παρόλα αυτά). Οταν γίνει αυτο και ολοκληρωθεί η παράδοση θα σας ενημερώσω :)

    εγώ θέλησα να στείλω πρώτα στον Κώστα και στο Techblog την καταγγελία/παράπονο γιατι ένιωθα οτι εδώ θα αντιμετωπιστεί με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. δεν έγινε η δημοσίευση όπως θα ήθελα εγώ (άμεση δημοσίευση) αλλα αυτο ειναι η πολιτική του Κώστα και είναι σεβαστή. κανενα προσωπικό θέμα και εμπάθεια δεν υπάρχει. παρόλα αυτά τώρα που το ξέρω άλλη φορά θα στέλνω τεχνολογικά θέματα σε όλα τα γνωστά μου blog γιατι η άμεση δημοσίευση μετράει πολύ ώς σημειο πίεσης καταστάσεων (αυτή και η διαφορά ενός blog απο ένα μηνιαίο περιοδικό).

    τέλος εξακολουθώ να πιστεύω παρόλη την φασαρία οτι η DELL έχει την καλύτερη λύση σε αυτή την κατηγορία laptop και το CUSTOMIZATION της ειναι όλα τα λεφτά. Αρκει να λειτουργεί και να μπορούμε να φτιάξουμε και να παραγγείλουμε οτι θέλουμε χωρίς να εξαρτώμαστε απο ενδιάμεσους. αλλιώς ειναι ανούσια η επένδυση και καταλήγουμε σε κακό word of mouth όπως τώρα.

    bottom line ομως ειναι ανάγκη να γίνουν όλα αυτά για να αγοραστεί ένα laptop;..

  12. Ο/Η Γιάννης Νούσης λέει:

    Αποστόλη χαράς το κουράγιο σου και την επιμονή σου! Έπρεπε από καιρό να βγει αυτό το θέμα καθώς κι εγώ δηλώνω φανατικός της DELL για τους λόγους που αναφέρεις αλλά ποτέ δεν κατάφερα να κάνω μία παραγγελία online. Εγώ σταμάτησα στο ότι δεν μπορούσα να παραγγείλω σωστά από το website και δεν το έψαξα καθόλου από εκεί και έπειτα.

    Μακάρι κάποια στιγμή να φτιάξουν σωστά το website να μπορεί να παραγγέλνει ο κόσμος καθώς είμαι σίγουρος ότι χάνουν πολλούς πελάτες.

  13. Ο/Η Γεώργιος Δαμανάκης λέει:

    Αξιότιμε κύριε Αϊβαλή

    Είναι πάντα δικαίωμα (εμείς πιστεύουμε και υποχρέωση ) του καταναλωτή να επισημαίνει και μάλιστα δημόσια τα θέματα / προβλήματα που αντιμετωπίζει στην Αγορά άλλωστε με αυτόν τον τρόπο να δίνει την δυνατότητα και στις εμπλεκόμενες εταιρείες να τα προσδιορίσουν και να τα διορθώσουν.
    Όσον αφορά την Εταιρεία μας (AMPLUS AE) η οποία ειδικεύεται στην διάθεση, εγκατάσταση και την υποστήριξη πληροφοριακών συστημάτων (Systems Integrator) σε εταιρείες και οργανισμούς, προσπάθησε να σας εξυπηρετήσει με κάθε δυνατό σε αυτήν τρόπο και για τον λόγο αυτό πιστεύουμε ότι όχι μόνο δεν σας αντιμετώπισε υποτιμητικά γιατί επρόκειτο να αγοράσετε ένα μόνο Laptop και όχι περισσότερα όπως αναφέρεται στην διαμαρτυρία σας, αλλά αντίθετα καταβάλλαμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να σας για να ανταποκριθούμε στο αίτημα σας.
    Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη μας προξένησε η αναφορά σας «και ο άλλος δεν απαντά ποτέ στα μηνύματα μου για αγορά παρότι αρχικά μου έστειλε προσφορά (AMPLUS)» καθώς όχι μόνο έχουμε ανταλλάξει πολλαπλά Emails αλλά ταυτόχρονα υπήρξαν και αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες.(στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου τόσο τα Emails ;όσο και οι ώρες και η διάρκεια των τηλεφωνικών επικοινωνιών .)
    Η εταιρική κουλτούρα της AMPLUS. AE δεν θα επέτρεπε σε κανένα στέλεχος της να αντιμετωπίσει με τον τρόπο που περιγράφετε οποιονδήποτε και για οποιονδήποτε λόγο απευθυνόταν σε αυτήν , πολύ δε περισσότερο έναν υποψήφιο αγοραστή των προϊόντων της DELL της οποίας έχουμε την τιμή να είμαστε συνεργάτες επί μακρόν.
    Η προσπάθεια μας από την πρώτη στιγμή που επικοινωνήσατε μαζί μας ήταν και είναι να σας προμηθεύσουμε το Προϊόν DELL όπως εσείς θα το επιθυμούσατε στο συντομότερο χρόνο και με τους καλύτερους, κατά το δυνατόν όρους, όμως αυτό όπως φαίνεται από την έγγραφη διαμαρτυρία σας δεν ήταν δυνατόν να κατευνάσει τον δικαιολογημένο κατά την γνώμη μας εκνευρισμό σας.
    Για τον λόγο αυτό θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγγνώμη εάν παρά την όποια προσπάθεια που καταβάλαμε για να σας εξυπηρετήσουμε δεν είχε το αποτέλεσμα που όλοι θα επιθυμούσαμε .
    Κλείνοντας θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που τελικά επιλέξατε την AMPLUS ΑΕ για να αγοράσετε ένα πάρα πολύ καλό Laptop Dell Studio XPS και να επιβεβαιώσουμε ότι παραμένουμε πάντα στην διάθεση σας.

    Με τιμή

    Για την Amplus ΑΕ

    Γεώργιος Δαμανάκης
    Δ/νων Σύμβουλος

  14. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    Κύριε Δαμανάκη ευχαριστώ για την απάντηση σας.

    Νομίζω οτι σας αδίκησαν οι mail servers. Απ ότι διαπιστώσαμε σήμερα με τον συνάδελφό σας κ. Πάσχο δεν παίρνατε όλα τα email μου αλλα κάποια εξ αυτών. Μάλιστα δεν πήρατε τα κυριότερα! Αυτά των επιβεβαιώσεων παραγγελιας στις προσφορές σας και μεταφοράς χρηματων (ο νόμος του Μέρφι!). Αναγκάστηκα σήμερα να τα ξαναστείλω ώς forward στον συνάδελφό σας προς απόδειξη της επιμονής μου που έμενε αναπάντητη. δεν ήταν τυχαία η γκρίνια μου σας διαβεβαιώ.

    Εκτιμώ την απάντηση σας και θα ήθελα να σας προτείνω τόσο ώς καταναλωτής όσο και ώς Συμβουλος εκπροσωπόντας εταιρίες αλλα και ώς εταιρία ο ίδιος που αγοράζω συχνά εξοπλισμους τα παρακάτω 2 αιρετικά:

    1> να ζητήσετε απο την DELL ώς εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της με δικαίωμα πωλήσεων μηχανημάτων της να σας συνδέσει με τον μηχανισμό customization στο CRM της υπο την μορφή white label ώστε μέσα απο το ΔΙΚΟ ΣΑΣ site πια και όχι το DELL.GR με τον ίδιο μηχανισμό οποιαδήποτε εταιρία να μπορεί με ACCOUNT να στήνει και να παραγγέλνει μηχανήματα μέσα απο εσάς. ετσι δεν θα εξαρτώμαστε εμείς απο την πολιτική και τα κέφια της DELL καθώς εσείς είστε και παραμένετε εξουσιοδοτημένος συνεργατης. παράλληλα θα μειώσετε το κόστος εξυπηρέτης, χρέωσης και τιμολόγησης πελατών και θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

    αν δεν γίνεται αυτο ή δνε το παρέχει η DELL σας προτείνω

    2> να στήσετε εσείς μία νέα εταιρία με φυσική διεύθυνση στην Αμερική ώστε να μπορουμε να παραγγέλνουμε απο την DELL.COM (ή ακόμη και την SONY πια ή την HP) οποιοδήποτε μηχάνημα τόσο ώς καταναλωτές όσο και ώς εταιρίες σε σαφώς καλυτερο configuration και τιμές απο την Ευρώπη, να το κάνουμε παράδοση στην δικιά σας διεύθυνση στην Αμερική, να βάζετε ένα ποσοστό εξυπηρέτησης πάνω στην τιμή, και να μας το φέρνετε στην Ελλάδα. Οι διαφορές ειναι τόσο μεγάλες (ειδικά όσο το δολάριο ειναι πεσμένο) που κάνει την διαφορά και σαφως η εξυπηρέτηση και τα configuration καλύτερα. Αυτο δεν το έχει τολμήσει κανείς ακόμη και αν και αιρετικό είναι νομιμότατο και θα δώσει απίστευτη λύση στην αγορά και πιστεύω θα σας εκτοξεύσει σε πωλήσεις ειδικά απο μεγάλους οργανισμους. σε τέτοια περίπτωση με ενδιαφέρει και προσωπικά η επένδυση και υποστήριξη αυτου του startup. (το διαπίστωσα μόνος μου τώρα που έφερνα το δικό μου laptop και με παρακαλούσαν άλλοι 3 συνεργάτες να κάνω το ίδιο και για αυτους).

    σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστώ για την συνεργασία αναμένω με χαρά την παράδοση! (που τώρα εξαρτάται απ την DELL Αμερικής όμως που κάνει την συναρμολόγηση…)

  15. Ο/Η Makis Zotos (aka Captain) λέει:

    Loipon, pros apofigi parexigiseon. Den eipa oti oi kataskeyastes (kai oi antiprosopoi tous) den einai amoiroi efthinon. Oloi exoun efthini ston vathmo pou tous afora. Omos, o aplos katanalotis pou arketes fores exei sygkekrimenes apaitiseis tha mpei anagkastika se katastima lianikis. Kaka ta psemata. Den pame sthn OPEL stin BMW stin Toyota na agorasoume aytokinito. Pame se kapoion dealer, na mas kanei kai kali timi kai doseis klp. O nomos tis agoras. Etsi loipon o pelatis tha mpei se kapoio lianiko katastima. Tha zitisei ena super-douper mixanima. Tha tou poun (exei simvei) den exoume ayto exoume omos to allo pou kaneis ti douleia sou ‘h ti na to kanete ayto? Den prokeitai pote na exete tetoies anagkes. Parte to pio ftino poy to exoume tora kai se prosfora (s.s: 50-100 komatia stin apothiki na ta dioxoume mexri telos tou xronou). Ena deytero provlima (kai ekei exoun efthini i etaireies) einai h timologhsh. Einai koinh praktiki, pleon na timologoun dolaria/euro me analogia ena pros ena. Apo ekei xekina kai to fainomeno tis akriveias.
    Oso loipon, vlepoun oi antiprosopoi ton kataskeyaston oti i agora doulevei etsi theoroun oti den yparxei provlima. I efthini , loipon, ayton einai oti den vgainoun stin agora na doun tin pragmatikotita. Apla tous zitane koutia, tous dinoun koutia.
    Mia kali, loipon, lisi einai ayti pou proteinei o Apostolis. Hlektronika katastimata ton etaireion gia ap’ eftheias agora. Den xero an nomika stekei, alla etsi oi enimeromenoi kai apaititikoi xristes tha kanoun ti douleia tous.

  16. Ο/Η nikos λέει:

    @ apostolis
    .»…εξαρτάται απ την DELL Αμερικής όμως…»
    το τελευταίο που παρήγγειλα ήρθε απο την DELL Ireland ;-)

    Eδω και αρκετά χρόνια τα PC´s & Notebooks που προορίζονται για την ευρωπαική αγορά συναρμολογούνται εκεί… και του χρόνου Poland ;-)

    Για ψάξτε το λίγο ακόμη, δεν χρειαζεται να τα παραγγείλετε απο την άλλη όχθη.
    Υποθέτω πως και απο νομικής άποψης θα είναι πιο απλό.

    @ φίλε Μάκη και σε όλους που ταλαιπωρούν την όραση μας (σε αυτό το blog ευτυχώς λίγοι), θα σε παρακαλούσα πολύ να γυρίσεις το πληκτρολόγιό σου στα ελληνικά, ένα shortcut είναι…

  17. Ο/Η john λέει:

    @nikos
    το τελευταίο που παρήγγειλα ήρθε απο την DELL Ireland
    Για ψάξτε το λίγο ακόμη, δεν χρειαζεται να τα παραγγείλετε απο την άλλη όχθη.

    Πώς τα κατάφερες; Αφού στέλνουν μόνον εντός της χώρας.

  18. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    τελικά σήμερα περίπου 1 μήνα μετά παρέλαβα το laptop απο την εταιρία Amplus.

    Πιστεύω οτι αν δεν ήθελε πολύ η εταιρία αυτή να με εξυπηρετήσει δεν θα είχα πάρει ποτέ αυτο το μηχάνημα και ευχαριστώ όλους εκεί για την εξυπηρέτηση τους.

    το μηχάνημα συναρμολογήθηκε στην Πολωνία για όσους φίλους ρώτησαν. Παρόλα αυτά η εντολή παραγγελίας πάει αμερική και μετά επιστρέφει Ευρώπη με αποτέλεσμα την καθυστέρηση αυτή που σου χαλάει το impulsive της υπόθεσης. στην περίπτωσή μου η εντολή πήγε απο Amplus>Dell ελλαδας>dell us> dell poland>dell ελλάδας> Amplus > εγώ. το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης.. :)

    λίγα καλά λόγια για το μηχάνημα.

    δείχνει το καλύτερο laptop που είχα ποτέ (συγκριτικά με τα hp, acer, turbo x, sony που έχω). ταχύτατο, έξυπνο, όμορφο, ελαφρύ, όλα σε ένα, μικρό, και πολύ φιλικό καθώς όλα τα extra που ζήτησα ήταν προεγκατεστημένα και δούλευουν τέλεια χωρίς πολλές ερωτήσεις και ενέργειες!

    τα αρνητικά του

    ζεσταίνεται εύκολα και αρκετά με τον P9600 (ισως σε χρήση στα γόνατα να γινει ενοχλητικο)
    ανεβάζει ανάλυση μόνο μέχρι μόνο 1280×800 παρότι έχω την καλύτερη επιλογή κάρτας γραφικών (256MB nVidia 9500m graphics card) αρα δεν μπορώ να εκμεταλευτώ πλήρως και την hdmi έξοδο στην full hd tv μου

    κατα τ άλλα τέλειο.

    ευχαριστώ την dell γενικώς για ένα ωραίο προϊόν και την dell ελλάδος για την προσπάθεια βοήθειας
    ευχαριστώ την Amplus για την καλυτερη δυνατή εξυπηρέτηση

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η DELL Hellas δεν διανέμει ακόμη μέχρι σήμερα 26/6/09 πουθενά στα καταστήματα της (multirama, you, vodafone, public) αλλα και απ το site της το συγκεκριμένο μοντέλο είτε ώς έχει είτε με δυνατότητα customization. μόνο αν προσπαθήσεις να το αγοράσεις ώς εταιρία και όχι απ το site της που ακόμη ΔΕΝ λειτουργει. Συστήνω λοιπόν την περπατημένη λύση της Amplus για όσους έχετε εταιρία.

    υπόσχομαι να επιστρέψω στο παρόν ανα πάσα στιγμή αν κάτι σημαντικό συμβει προς πραγματική πληροφόρηση όσων αγαπούν αυτο το προϊόν καθώς το δελτίο τύπου ειναι εντελλώς ανούσιο τελικά.

    τα αγωνιστικά μου χαιρετίσματα και αν καποιος άλλος κατάφερε και αγόρασε ένα customized xps studio στην Ελλαδα θα χαρώ να τον γνωρίσω :)

  19. Ο/Η john λέει:

    Από εδώ μπορείτε να παραγγείλετε online από το ελληνικό site και με την χρήση πιστωτικής.

    http://www1.euro.dell.com/gr/el/pad/%CE%A6%CE%BF%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%BF%CE%AF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82/ct.aspx?refid=notebooks&s=pad&cs=RC1078530

    Βέβαια, οι τιμές ξεκινούν από +300 € για το ίδιο customization με ένα από τα laptop, που πωλούνται στην λιανική.

  20. Ο/Η cVlachakis λέει:

    john, δεν λειτουργεί το URL, βάλτο σε http://www.tinyurl.com ;)

  21. Ο/Η marilena λέει:

    exei apolyto dikio o katagellwn!ta pragmata einai akribws etsi kai gia na min pw kai xeirotera!!eimaste i pio tritokosmiki xwra tis eurwphs kai kairos na to katalaboume..arkei na mpei kapoios stin dell tis germanias i tis elvetias gia na dei tin diafora stin antimetwpisi, stis times kai fysika sta ANYPARKTA stin elliniki agora montela..

  22. Ο/Η tmp λέει:

    με ένα πρόχειρο υπολογισμό, σε συμφέρει να κάνεις αγορά από το Dell.co.uk και να πάρεις αεροπλάνο για να το παραλάβεις παρά να κάνεις αγορά από Dell.gr !!!

  23. Ο/Η Γιάννης λέει:

    Κι εγώ που σκέφτομαι να παραγγείλω το νέο precicion M6500…..

  24. Ο/Η ManolisMavr λέει:

    Καλησπέρα σας, πολύ ωραίο το blog σας. Ψάχνω να αγοράσω το καινούριο μου λαπτοπ αυτές τις μέρες και εντόπισα ένα πολύ καλό dell στα multirama. To Dell Studio XPS 1647, έχει πολύ γρήγορο cpu, και είναι full hd. Το κόστος του είναι 1199 ευρώ. Εσείς ως ποιο ειδικοί από εμένα τι γνώμη έχετε; Οι νέοι επεξεργαστές της intel τί λένε;

    Ευχαριστώ.

  25. Ο/Η amanolar λέει:

    Γειά σας,

    Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον όλο το ιστορικό.
    Πιστέψτε με, ένα αρκετά μεγάλο μερίδιο της αγοράς έχει το ίδιο πρόβλημα.

    Ξέρει κανείς αν υπάρχει καμία εξέλιξη στο θέμα?
    Το site της dell εξακολουθεί να μην λειτουργεί πλήρως?

    Ευχαριστώ

  26. Ο/Η Aris λέει:

    Μετά από δύο χρόνια τα πράγματα παραμένουν τα ίδια όσον αφορά τη δυνατότητα παραγγελίας απο Ελλάδα.Αίσχος!

  27. Ο/Η Apostolis Aivalis λέει:

    3 χρόνια μετά θέλω να ευχαριστήσω την DELL για ένα θαυμάσιο προιόν (το καλύτερο μικρό laptop που είχα ποτέ) που ενώ υπάρχει πια το τρομερό μικρο samsung αλλα και το καταπληκτικό μικρο mac book air εγώ περιμένω την νεα προταση της DELL πριν αποφασίσω κάποια αλλαγή.

    Ευχαριστώ επίσης την DELL Hellas που μολις παρουσιαστηκε χθες προβλημα με την οθόνη μου και ενώ έχει λήξει η εγγύησή μου εδω και μία εβδομάδα, μετά απο κλήση μου, ήρθαν δωρεάν την επόμενη μέρα στο σπίτι μου, και μου άλλαξαν δωρεαν ολόκληρη την οθόνη του XPS studio.

    Ευχαριστώ DELL.

  28. Ο/Η Βασίλειος λέει:

    Μετά απο 5 χρόνια απο την αρχική απαντητική επιστολή της DELL στην οποία αναφέρει

    «Στο ανανεωμένο μας site θα παρέχονται βελτιωμένες δυνατότητες ηλεκτρονικών αγορών με βάση και την εμπειρία της Dell σε διεθνές επίπεδο.»

    εγώ γελάω, γιατι δεν εχει αλλάξει απολύτως τίποτα. Ή τουλάχιστον δεν έχε πραγματοποιηθεί καμία από τις δεσμεύσεις της.

    Συγκεκριμένα εγώ ενδιαφέρομαι για το DELL XPS 15-9530 με(την μεγάλη έκδοση) που στη Γερμανία μέχρι πρόσφατα στοίχιζε 1900€ και στην Ελλάδα ούτε καν σ το site της δεν το ανεβάζει η dell.

  29. Ο/Η George Fokas λέει:

    5 χρόνια μετά τα ίδια και χειρότερα. Ένα xps 15 quad core Αμερική το βρίσκεις 1200 ευρώ και εδώ κοστίζει 2300 ενώ Αγγλία, Γερμάνια, Ιταλία 1600. Για πιο λογο εμάς μας ξεσκίζουν ?????????
    Ας κόστιζε και εδω όσο στην υπόλοιπη Ευρώπη

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.