Δευτέρα
03/12/2007

3η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία

VodafoneΜε την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου, η Vodafone παρουσιάζει συνοπτικά τις πρωτοβουλίες της εταιρείας, που έχουν στόχο την ισότιμη επικοινωνία, μέσα από προϊόντα και υπηρεσίες προσβάσιμες σε όλους.

Πιο συγκεκριμένα, η Vodafone, στο πλαίσιο της πολυετούς στρατηγικής που εφαρμόζει στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, στηρίζει τον πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα πολυμορφικό κόμβο πληροφόρησης και επικοινωνίας για άτομα με προβλήματα όρασης, www.blind.gr, ο οποίος αποτελεί μία δράση του Συλλόγου Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών (ΣΤΑΤ).

Ο κόμβος προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες σε θέματα πολιτικής, τεχνολογίας, πολιτισμού, αθλητισμού αλλά και σχετικές ανακοινώσεις συλλόγων. Διαθέτει επίσης ένα σύστημα διαχείρισης και καταχώρισης πληροφοριών, το οποίο δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και σχεδιάστηκε με γνώμονα την απόλυτη προσβασιμότητα από τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ), αφού ακολουθεί πλήρως τα διεθνή πρότυπα (W3C). Οι πληροφορίες που καταχωρούνται στο www.blind.gr είναι διαθέσιμες σε πραγματικό χρόνο και ταυτόχρονα στο διαδίκτυο, στο κινητό τηλέφωνο, αλλά και στο σταθερό (210 5226600).

Η συμμετοχή αναγνωρισμένων φορέων της κοινωνίας των ατόμων με προβλήματα όρασης, όπως η Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών, ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών, κ.α., καθώς και οι αριθμοί, 4.400 επισκέψεις στον δικτυακό τόπο και περισσότερες από 3.000 κλήσεις στην τηλεφωνική πύλη του κόμβου, αποδεικνύουν ότι το blind.gr έχει γίνει πλέον ένα κοινώς αποδεκτό κέντρο ενημέρωσης. Επιπλέον, σύμφωνα με απόφαση του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ), στην κατηγορία «Νομοθεσία», θα αναρτούνται όλα τα νομοθετήματα και οι οδηγίες της Ε.Ε. που αφορούν τα άτομα προβλήματα όρασης υπό την αιγίδα του, γεγονός που είναι όχι μόνο τιμητικό για το blind.gr, αλλά αποτελεί και εγγύηση για την πορεία και το μέλλον του.

Η Vodafone διαθέτει επίσης την πρόσφατα αναβαθμισμένη πρωτοποριακή υπηρεσία «Speaking Phone» -συμβατή με συσκευές κινητών τηλεφώνων Nokia E61, Nokia E65, Nokia E70, Nokia N71, Nokia N73, Nokia N80 και Nokia N91- η οποία εκφωνεί στο χρήστη τις πληροφορίες που εμφανίζονται στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου του, με τη χρήση τεχνολογίας «αληθινής φωνής» (Real Speak). Η ανάπτυξη της υπηρεσίας, που ξεκίνησε το 2005, στηρίχθηκε στις ανάγκες των ατόμων με προβλήματα όρασης, ενώ η δοκιμαστική λειτουργία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Σύλλογο Τεχνολογικής Ανάπτυξης Τυφλών (ΣΤΑΤ).

Τέλος, η υπηρεσία «Εξυπηρέτησης Κωφών Πελατών» η οποία επίσης λειτουργεί από το 2005, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να στείλουν παράπονα ή να ζητήσουν κάποια διευκρίνιση σχετικά με τη χρήση του κινητού τους τηλεφώνου προς το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μέσω γραπτού μηνύματος (SMS), ενώ και η απάντηση που στέλνεται από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών γίνεται επίσης μέσω γραπτού μηνύματος (13830).

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.