Η αγανάκτηση των πελατών της On Telecoms έχει φτάσει στο αμήν και με το δίκιο τους. Έχω ξαναγράψει ότι είναι απαράδεκτο με τόσα προβλήματα η On να συνεχίζει να κοροϊδεύει τον κόσμο βάζοντας διαφημίσεις σε τηλεόραση, περιοδικά και αφίσες στο δρόμο, προσελκύοντας νέους δυσαρεστημένους πελάτες. Συγκεκριμένα έχω προτείνει να σταματήσουν τις διαφημίσεις και να δώσουν αυτά τα λεφτά ώστε να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και την ικανοποίηση των σημερινών πελατών τους. Δύο πρόσφατα περιστατικά πελατών της On περιγράφουν με γλαφυρότητα το πως μπορεί κάποιος να ξεπεράσει τα όρια όταν τον κοροϊδεύουν συνεχόμενα.
Έχω κάνει το λάθος να είμαι πελάτης της On Telecoms και ακόμα μεγαλύτερο σφάλμα μου είναι ότι πρότεινα και στην αδερφή μου να βάλει με αποτέλεσμα η κοπέλα να έχει αγανακτήσει από τις “ανύπαρκτες” υπηρεσίες που πληρώνει κανονικά κάθε μήνα, χωρίς να έχει. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, θα το ξεπληρώσω με πολύ πόνο είμαι σίγουρος!
Νωρίτερα λοιπόν σήμερα ήρθε τεχνικός της εταιρείας που είχε καλέσεις η αδερφή μου για πολλοστή φορά, μάλιστα ο ίδιος θυμόταν και το σπίτι. Πάνω στην κουβέντα τον ρώτησα για το αν έχει συναντήσει προβλήματα με αγανακτισμένους πελάτες. Ο ίδιος μου είπε ότι επισκέπτεται 8 με 10 σπίτια την ημέρα αλλά δεν του έχει τύχει κάτι πολύ σοβαρό, παρά μόνο κάποιες αψιμαχίες. Μου είπε όμως ότι δυο συνάδελφοί του έχουν ζήσει την οργή εξαγριωμένων πελατών.
Συγκεκριμένα μου εκμυστηρεύτηκε ότι ένας συνάδελφός του είχε παραμείνει κλειδωμένος σε σπίτι επί 4 ώρες με τον πελάτη να τον απειλεί ότι αν δεν φτιάξει το πρόβλημα δεν φεύγει! Εδώ να σημειώσουμε ότι οι τεχνικοί που στέλνει η On Telecoms για να επιδιορθώσουν τα προβλήματα δεν είναι δικοί της υπάλληλοι. Οι τεχνικοί αυτοί είναι υπάλληλοι συνεργαζόμενης εταιρείας, δηλαδή outsource τεχνικοί. Οπότε φίλοι μου με το δίκιο σας τα νεύρα, αλλά δεν ευθύνονται αυτά τα παιδιά για τα προβλήματα της On ούτε έβαλαν αυτή την υπογραφή για το συμβόλαιό σας. Τα θέλατε και τα πάθατε.
Ακόμα ο συμπαθέστατος τεχνικός της On μου είπε ότι σε πολλές πολυκατοικίες ένοικοι και ιδιοκτήτες “στραβώνουν” όταν πάει και πειράζει το καφάο του OTE! Μάλιστα σε μια περίπτωση γνωστού του, κατέβηκε ηλικιωμένη κυρία που δεν είχε σχέση με την On και με σκουπόξυλο τον πήρε στο κυνήγι…
Είναι για γέλια πραγματικά αυτά τα ευτράπελα, όμως με την απόφασή μου να εμπιστευτώ τις τηλεπικοινωνιακές μου ανάγκες στην On δεν γελάω, κατσουφιάζω.
Να ευχαριστήσω τον τεχνικό που προσφέρθηκε να μετρήσει και τη δική μου γραμμή.
Οι χαμηλές επιδόσεις μου ακολουθούν.
Download: 4,999Mbps
Upload: 768kbps
Θόρυβος γραμμής: 8db
Νομίζω οτι η σωστή λέξη είναι Outsourced και οχι off-shore. Ο όρος off-shore αναφέρεται συνήθως σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται εκτός της χώρας που ζούμε.
Οι τεχνικοί της On είναι προφανώς μισθωμένοι από άλλες εταιρείες παροχής τεχνικής υποστήριξης.
Είναι ομως προφανές το πόσο δυσαρεστημένοι οι πελάτες. Η On επιμένει με διαφημίσεις και κλήσεις προώθησης των προϊόντων της αλλά σε λίγο όλοι θα ξέρουν απο φίλους και γνωστούς τα προβλήματα και κανείς δεν θα κάνει σύνδεση.
8db me toso ligo download kai upload? Vasika den erxetai shma spiti sou, 8oruvos erxetai! Emena me 18mbps grammh, erxetai 8oruvos 12-13 (oso megalutero, toso pio ka8arh grammh).
@cghera: Έχεις απόλυτο δίκιο, έγραψα το post πολύ γρήγορα και μου ξέφυγε. Outsource ήθελα να πω, το διόρθωσα. Νομίζω ότι όπως τα λες θα συμβούν τα πράγματα, όλο και περισσότεροι γνωρίζουν πια ότι η On Telecoms είναι συνώνυμη της ταλαιπωρίας.
@alexandros: Ναι έχω χαμηλό θόρυβο, με αποτέλεσμα να μην αντέχει η γραμμή περισσότερα Mbps. Μέχρι να καταλήξουμε στα 5Mbps είχα περάσει από τα 9 και 7Mbps αλλά κοβόταν συχνά η σύνδεση.
Καλησπέρα Κώστα!
Να προσθέσω και εγώ άλλο ένα περιστατικό;
Παρασκευή κάηκε το modem που η Off έδωσε σε φίλη μου.
Τις περιπέτειες με το τηλέφωνο τις γνωρίζεις, μην σε πρήζω.
Με τα πολλά, της είπαν ότι την Δευτέρα 9:00 – 1:00 θα της έστελναν άλλο.
Και, φυσικά, δεν το είδε μπροστά της.
Τους ξαναπήρε τηλέφωνο.
Η απάντηση;
“Δεν υπάρχει τίποτα τέτοιο καταγεγραμμένο”!!!
Παρότι τέρας ψυχραιμίας, η φίλη τους ρώτησε αν καταγράφεται η συνομιλία.
Στην καταφατική απάντηση αντέδρασε με ένα “Σάλτα και γαμηθείτε μαλάκες”!!!
Την Παρασκευή της ίδιας εβδομάδας ήρθαν και της έφεραν άλλο modem!!!
Προς γνώση και συμμόρφωση;
Πάνα, καταλαβαίνω την οργή της φίλης σου, αλλά εγώ δεν θέλω να βρίζω.
Άκου και το δικό μου παρόμοιο σημερινό περιστατικό,
Έχω στείλει με FAX εδώ και 3 μήνες την αίτηση για να εξοφλείται αυτόματα ο λογαριασμός μου με πιστωτική κάρτα, αλλά συνεχίζονται να έρχονται κανονικά οι λογαριασμοί απλήρωτοι και η κάρτα δεν χρεώνεται.
Τους πήρα λοιπόν σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν ότι βλέπουν στο λογαριασμό μου ότι οι πληρωμές έχουν κανονιστεί να γίνονται μέσω πιστωτικής και ότι τους κάνει εντύπωση που αυτό δεν πραγματοποιείται.
Μου είπαν ότι θα προωθήσουν το αίτημα στο λογιστήριο… Ίδωμεν.
Τι έχει γίνει με την αίτησή σου για Net One?
Πήρα κανονικά το modem και στην συνέχεια έφυγα για Κύπρο. Επιστρέφω αύριο και περιμένω ότι θα είναι κανονικά ενεργοποιημένη.
Εγώ έχω ήδη σύνδεση με την NetOne στο νέο μου σπίτι και είναι υπό δοκιμή για 2 μήνες με συνολικό κόστος 50 ευρώ.
Η γραμμή έπιασε 12ΜΒps αλλά σε κάποιες συνομιλίες με συγκεκριμένο τηλέφωνο (με κάλεσαν από το σπίτι με Netone σε άλλο σταθερό μη Netone) παρατήρησα ηχώ στο βάθος. Επίσης αν και έχω 12ΜΒps σε κατέβασμα από rapidshare έφτασα μέχρι 500ΚΒ/δευτ ενώ θα έπρεπε να είναι κοντά στο 1,5ΜΒ…
Ιδωμεν. Η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πάντως είναι καλή αν και πρωινές ώρες έχει αναμονή.
Γενικότερα ακόμα οι εναλλακτικοί έχουν αρκετά προβλήματα άλλα νομίζω οτι βελτιώνονται σιγά σιγά. Για την forthnet τι γνώμη έχετε;
Συγνώμη, δεν απάντησα σχετικά με την φίλη μου.
Η πράξη της αυτή είναι ξεκάθαρα ενδεικτική στην οποία την έφερε η Off.
Τίποτα άλλο.
@cghera: Τους τελευταίους μήνες παρατηρώ κανονική ακρόαση των τηλεφωνημάτων του γείτονα στην σύνδεση του ΟΤΕ.
Ευελπιστώ ότι δεν θα επαναληφθεί και σε αυτούς.
@tasosvel: Δεν άκουσα τα καλύτερα.
Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, περί βελτίωσης, εχθές και σήμερα που πήρα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών δεν περίμενα πάνω από 5 λεπτά, από τη στιγμή βέβαια που μου είπαν ότι είμαι σε αναμονή. Γιατί μέχρι να φτάσεις σε εκείνο το σημείο έχουν περάσει 2,5 λεπτά ακούγοντας τον αυτόματο τηλεφωνητή.
Πάντως όσοι δεν το γνωρίζεται, δεν ξέρω για τις άλλες εταιρείες, αλλά στην On Telcoms, ακόμα και αν έχεις γίνει πελάτης πληρώνεις για τα τηλεφωνήματα στο τμήμα εξυπηρέτησης.
Αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει προς το Σεπτέμβριο σύμφωνα με πληροφορίες που έχω από την ΕΕΤΤ.
Kαλησπέρα,
Πήρα ON και από χθες δεν μπορούσα να μπω Techblog.gr. (#@$$%^$#%^&$%@!)
Τα νευρα μου είχαν χτυπήσει κόκκινο (αυτό της φερράρι).
Αγχώθηκα, νόμιζα πως δεν θα το ξαναδώ ποτέ ξανά.
Προσπάθησα να βρω φαρμακείο που να εφημερέυει.
Βρήκα.
Επειτα από πολλά ηρεμιστικά και πολλές ώρες αναμονής το techblog.gr είναι πάλι κοντά μου.
Γαλήνια, ηρεμία, ψυχραιμία.
Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Παω για ύπνο
@ mpardakis: χαχαχαχα καλά, όλα τα τελευτά το σχόλιο!
παιδια εγω ενα εχω να πω.Μια βδομαδα δουλεψα δοκιμαστικα στην ΟΝ και σηκωθηκα και εφυγα απο αυτα που ακουγα εκι μεσα. Τι να προτοθημηθω απο τα απιστευτα που ελεγαν στουσ πελατες για να τουσ ριξουν: απο το οτι αγορασε δορυφορο η εταιρεια για να μην εχει προβλημα το δικτυο (ελεος ομως) μεχρι το οτι το ασυρματο ρουτερ
πιανει στα 2 χιλιομετρα.Πως να μην υπαρχουν αγανακτισμενοι πελατες μετα?
Σκεφτόμουν να βάλω On Telecom , , αλλά με όλα αυτά που διαβάζω μάλλον δε θα βάλω τίποτα γιατί όλοι μου βρωμάνε ………….. ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ!!
Φίλοι μου Επειδή πιστεύω οτι κάποια στιγμή πρέπει όλοι μας να πάψουμε να αδρανούμε στα προβλήματα ποιότητας των υπηρεσιών που είναι υποχρεωμένοι να μας παρέχουν οι ‘αξιότιμοι’ κ. κ. πάροχοι, ας δημοσιοποιούμε κάθε μας πρόβλημα, ώστε να ενημερώνονται οι τυχόν νέοι πελάτες τους για την ποιότητα των υπηρεσιών τους. Σας παραθέτω αυτούσιο το κείμενο – διαμαρτυρία που έστειλα στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στον Συνήγορο του Καταναλωτή, καθώς και στην ίδια την ON TELECOMS. Προς: 1. On Telecoms Α.Ε. – Φαξ: 210 615 1300 Κοινοποίηση προς ενέργεια κατά τις αρμοδιότητες της κάθε Αρχής 2. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικονωνιών και Ταχυδρομείων – Φαξ: 210 6105049 3. Συνήγορο του Καταναλωτή – Φαξ: 210 6460414 Αγαπητοί-ες κύριοι-ες, Είμαι κάτοχος της υπ’ αριθμόν 210 7627346 σύνδεσης τηλεφώνου και συνδρομητής ευρυζωνικών υπηρεσιών (Triple Play) της εταιρείας «ON TELECOMS». Αντιμετωπίζω ένα επαναλαμβανόμενο πρόβλημα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το οποίο επί σειρά μηνών δεν επιλύεται παρά την υπαιτιότητα ως προς αυτό της εταιρείας. Συγκεκριμένα: Πρό δεκαμήνου περίπου, κατά τις ώρες αιχμής η ταχύτητα σύνδεσής με το διαδίκτυο έπεφτε σε πολύ χαμηλά επίπεδα, περίπου στο ¼ της κανονικής ταχύτητας που είχα κατά τις ώρες μη αιχμής. Προφανέστατα το γεγονός συνιστά παραβίαση συμβατικής υποχρέωσης ως προς το μέγεθος και… Συνέχεια »
μετα απο πανω απο 5 χρονια αποφασισα να φυγω απο την ον και για πρωτη φορα εταιρια (ον) ζηταει πισω τον εξοπλισμο καθως και να πληρωσω τελη απενεργοποιησεις!!!επισης τον εξοπλισμο θελουν να τους τον παραδωσω εγω με δικα μου εξοδα!!!!! ξεφτυλες οσο δεν παιρνει