Η Dell παρουσιάζει τον Dell Studio XPS 13, τον πρώτο φορητό υπολογιστή Dell Studio που φέρει την επωνυμία XPS, η οποία σηματοδοτεί τις κορυφαίες του επιδόσεις. Το Dell Studio XPS 13 ενσωματώνει περίτεχνα κατεργασμένο αυθεντικό δέρμα και σημεία από ανοδιωμένο αλουμίνιο πάνω σε γυαλιστερό μαύρο (Obsidian Black) φινίρισμα. Αποτελώντας την επιτομή της ομορφιάς και της κομψότητας που επεκτείνεται πέρα από τα επιφανειακά χαρακτηριστικά, το Studio XPS 13 είναι ένας μοναδικά ισχυρός φορητός με αρχικό βάρος μόλις 2.2kg.
H ισχύς αυτού του μικρού φορητού προσφέρεται από τον επεξεργαστή Intel Core2 Duo και το chipset NVIDIA GeForce MCP79MX, υποστηρίζοντας προηγμένα γραφικά με την ενοποιημένη λύση GeForce 9400M. Οι χρήστες μπορούν επίσης να αναβαθμίσουν σε σύστημα γραφικών nVidia GeForce 9500M 256MB
Το Studio XPS 13 θα προσφέρει στους ψηφιακούς νομάδες την επιλογή της επιμήκυνσης του χρόνου ζωής της μπαταρίας ή της ενίσχυσης της απόδοσης με την προαιρετική επιλογή NVIDIA GeForce 9500M GE με τεχνολογία Hybrid SLI. Παρόμοια με ένα υβριδικό αυτοκίνητο, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να ενισχύσουν τις επιδόσεις για ηλεκτρονικά παιχνίδια ή για την παρακολούθηση υψηλής ευκρίνειας video ενεργοποιώντας έναν ξεχωριστό επεξεργαστή γραφικών και μνήμης ή μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία με την μετάβαση στην χρήση των ενσωματωμένων γραφικών, επιλογή κατάλληλη για e-mail, περιήγηση στο διαδίκτυο και ακρόαση μουσικής. Η Dell αναμένει την επιλογή NVIDIA GeForce 9500M GE με τεχνολογία Hybrid SLI να είναι διαθέσιμη σύντομα.
Dell Studio XPS 13
– High Definition upconversion ώστε τα τυπικά DVD να αποδίδονται σε καλύτερη ευκρίνεια.
– Κάμερα 2 Megapixel με δυνατότητα αναγνώρισης προσώπου.
– Φωτιζόμενο πληκτρολόγιο και χειριστήρια αφής για επιλογές multimedia.
– USB Powershare για την φόρτιση περιφερειακών συσκευών ακόμα και όταν το σύστημα είναι κλειστό.
– Πλήρες εύρος θυρών και επιλογών σύνδεσης, συμπεριλαμβανομένων θυρών HDMI, DisplayPort, IEEE 1394a και eSata.
– Χαρακτηριστικά WiMax και GPS.
Ο Αθλος του να αγοράσεις DELL LAPTOP στην Ελλάδα Ήθελα να αγοράσω ένα μικρο laptop για μενα και αργότερα καποια ίδια για την εταιρια μου. Κατέληξα στην DELL γιατι ειναι η μόνη που επιτρέπει το αυτονόητο : να μπορείς να επιλέξεις το configuration του laptop σου. Η SONY και η HP δεν το επιτρέπουν που ήταν οι άλλες επιλογές. Μετά μας μένει η TURBO X μόνο του Πλαισίου αλλα με πολυ συγκεκριμένες επιλογές που αποκλειουν καποια πραγματα (πχ 64bit συστήματα ή 13” οθόνη κτλ) Εγώ ήθελα 13 οθονη, καλη ποιότητα, 64Bit Windows και διάφορα άλλα.. Κατέληξα στο πολυ καλο XPS STUDIO 13 που βρηκα στοDELL.COM. Καλο και επιτρέπει customization!!! ( https://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-studio-xps-13?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&~oid=us~en~29~laptop-studio-xps-13_anav_1~~ ) Η Αμερική όμως δεν παραδίδει Ελλάδα… Και εκεί ξεκινά ο άθλος. Μπήκα στο πολύ χρηστικό site της DELL.GR να το παραγγείλω μόνος μου ( https://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/laptop-studio-xps-13?c=gr&l=el&s=dhs&cs=grdhs1 ) …αλλα αυτο δεν επιτρέπεται για απλούς καταναλωτές ή εταιρίες στην Ελλάδα!!! Μόνο στις άλλες χώρες. Μίλησα με DELL μου λένε δεν θελουν να ανταγωνιστουν τα καταστήματα τους γι αυτο το κανουν… άκουσον. Λεω ΟΚ πως θα το παραγγείλω εγώ? Μου λενε μιλήστε με τα (?) καταστηματα μας.. Πήγα στα καταστήματα. Στο ΠΛΑΙΣΙΟ, και ESHOP δεν υπαρχει … σε άλλα eshop δεν υπάρχει.… Συνέχεια »
Φίλε και συνεργάτη Αποστόλη, είσαι πολύ αυστηρός. Το email με την καταγγελία – και σε ευχαριστώ που εμπιστεύτηκες το Techblog – το έχω λάβει από το Σάββατο 30 Μαΐου ενώ το βράδυ της Κυριακής 31 Μαΐου το έστειλα στην Dell (προφυλάσσοντας τα στοιχεία σου) ώστε να λάβω την επίσημη απάντηση της εταιρείας.
Η αλληλουχία των γεγονότων της καταγγελίας σου είναι μακρά και πολύπλοκη και δεν θα μπορούσα να επιβεβαιώσω την ορθότητα των όσων αναφέρεις. Για αυτό το λόγο ενημέρωσα την Dell ότι η καταγγελία θα δημοσιευτεί και ότι αναμένω την απάντησή τους. Εχθές με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η υπεύθυνη λείπει στο εξωτερικό και ότι παρ’ όλα αυτά θα λάβω την επίσημη απάντηση σήμερα, οπότε και σκόπευα να τη δημοσιεύσω μαζί με την καταγγελία σου.
Εμπορική σχέση δεν έχω μέχρι σήμερα με τη Dell και για να δανειστώ μότο από τον προεκλογικό αγώνα γνωστού κόμματος… “δεν χρωστάω σε κανέναν”.
Στο Techblog δεν κρύβουμε τίποτα κάτω από το χαλί και μου κάνει εντύπωση η επιθετικότητά σου από εδώ όσο και από το τηλέφωνο νωρίτερα. Το ίδιο επιθετικός ήσουν και σε σχόλιο για το Viral της LG Hellas https://techblog.gr/smallnews/word-of-mouth-lg-hellas στο οποίο ακόμα περιμένω την απάντησή σου…
Κώστα, αυτο που αφελώς έκανες στην γλώσσα του marketing λέγεται nursing ή αλλίως Ελληνιστί “χαϊδεμα” πελατών ή υποψήφιων πελατών ειτε θέλεις να λες οτι εμαι επιθετικός είτε οχι εγώ παραθέτω στοιχεία και τα παραθέτω επώνυμα. η μή δημοσίευση τους για να πάρουμε πρωτα απάντηση ειναι μία ωραία θέση που παρόλα αυτά δεν μου αρέσει και θεωρώ οτι ορίζει το blog και την πολιτική του στην περίπτωση σου. ας κρίνουν οι αναγνώστες σου αν τους αρέσει αυτή η στάση σου ή όχι. δεν έκανες το ίδιο οταν σου έστελνα σχόλια που έθιγαν άλλους (πχ facebook) σωστά; η κάθε φορά που κάποιος θα σου στείλει μια καταγγελία πχ για κακή εξυπηρέτηση απ την Forthnet θα ρωτάς πρώτα την Forthnet πριν την δημοσιεύσεις; δηλώνεις κάπου στο terms σου κάτι τέτοιο; δηλώνεις τον χρόνο απόκρισης πρίν αποφασίσεις να δημοσιεύσεις κάτι αν δεν έχεις πάρει απάντηση; και πέρα για το τί δηλώνεις το ΝΑ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΕΝΑ BLOG ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΑΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΨΗ δεν κάνει την διαφορά. αν έκανε το ίδιο πχ το mashable δεν θα είχει τοσους αναγνώστες. η κριτική άποψη και η η ανάλυση κάνουν την διαφορά. εγώ παρόλα αυτά ώς αναγώστης σου και παράλληλα… Συνέχεια »
Δυστυχώς τέτοια μακρόστηλα σχόλια δεν τα διαβάζει κανένας, γι΄αυτό και δεν θα απαντήσω επιμέρους σε κάθε ένα από αυτά που αναφέρεις. Αν συνεχίσεις να σχολιάζεις επιθετικά σε αυτό το στυλ θα θεωρηθείς εμπαθής!
Η ταμπακιέρα είναι η εξής: Κανένα σχόλιο δεν περνάει από moderation στο Techblog, σβήνουμε μόνο όσα σχόλια περιέχουν βρισιές. Καμία καταγγελία δεν δημοσιεύεται σαν άρθρο στο Techblog εφόσον δεν έχει ενημερωθεί ο καταγγελλόμενος, του οποίου το δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό του παραμένει αναφαίρετο.
Κάνε λίγο υπομονή, μέσα στην ημέρα θα δημοσιευτεί η καταγγελία σου – μαζί με την επίσημη απάντηση της εταιρείας – ως ωφείλει κάθε δημοσιογράφος που σέβεται τον εαυτό του και το αναγνωστικό του κοινό.
Θεωρώ απαράδεκτο τον χειρισμό του θέματος απ’ το Techblog.gr…
Το δεύτερο σχόλιο του Αποστόλη με καλύπτει απόλυτα. Είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ευστοχή η καταγγελία του στο συγκεκριμένο post γιατί αντιλαμβάνεσαι ότι αναφέρεις περί Dell και Customization κατί που απ’ τα γραφόμενα στα σχόλια καταρρίπτεται για τους Έλληνες καταναλωτές.
Δυστυχώς μου θυμίζει μια ατάκα που χρησιμοποιούσε συχνά κάποιος “συνάδελφος” σου: “Στο Apple store της γειτονιάς σας” και αναφερόταν σε Έλληνες καταναλωτές. Ελπίζω να μην προσπαθεί το techblog να οδηγηθεί εκεί.
Έχουμε χάσει την μπάλα με το εστί blogging νομίζω. Αν ήθελε ο κόσμος τεχνολογικά vortals θα διάβαζε τα υπάρχοντα, όχι τα αντίστοιχα θεματικά blogs. ΚΑΘΕ σχόλιο, μεγάλο ή σεντόνι είναι σημαντικό Κώστα για το blog σου και την φήμη / αξιοπιστία του. Αν χαθούν αυτά, νομίζω θα χάσεις με μορφή πυραμίδας και τα έσοδα του Techblog.
θα συμφωνησω με τον hitman
τα blog δεν ειναι ομορφες φωτογραφιουλες και copy-paste το δελτιο τυπου
ο Αποστολης αντιμετωπισε καποιο σοβαρο προβλημα επικοινωνιας με την Dell (σαν πρωην τεχνικος Η/Υ γνωριζω το “στριφνο” προφιλ της συγκεκριμενης εταιριας)
παρολαυτα δεν καταλαβαινω τι ηθελε; να το δημοσιευσεις σαν ξεχωριστο θεμα; πιστευω οτι ο σωστος χωρος του ειναι σαν σχολιο σε αυτην την δημοσιευση, οταν και εαν στειλει απαντηση η dell την παραθετουμε και αυτη (μεταξυ μας, τραγικη απαντηση, γιατι δεν λενε ευθεως οτι δεν ενδιαφερονται για την λιανικη, θελουν μονο τις φαρμακευτικες με παραγγελιες των 1000+ τεμαχιων, ντροπη ειναι; αφου ειναι αληθεια)
Hitman, τι ακριβώς θεωρείς απαράδεκτο; Το να δημοσιευτεί ταυτόχρονα με την καταγγελία και η απάντηση του καταγγελλόμενου ή απάντησή μου στον Αποστόλη; Στην πρώτη περίπτωση, η διαδικασία που ακολουθώ στο Techblog είναι να ενημερώνω τον καταγγελλόμενο, όχι για να τον ρωτήσω αν θα δημοσιεύσω την καταγγελία αλλά για να έχω μαζί και την απάντησή του. Απλά και ξεκάθαρα. Στην δεύτερη περίπτωση, απαντάω ταυτόχρονα και στον Orck, το blogging το βλέπει ο καθένας όπως πιστεύει και το αντιμετωπίζει όπως το αισθάνεται. Σχετικά με τα copy paste και τις φωτογραφιούλες, γνωρίζω ότι και ο Hitman και ο orck έχετε blog και κάνετε αυτό που σας ικανοποιεί και σας γεμίζει περισσότερο. Κάποιοι αγαπάνε τη δουλειά σας στο ίντερνετ κάποιοι άλλοι ίσως όχι. Σε ότι αφορά το γιατί δεν σχολίασα το μακρύστυλο σχόλιο του Αποστόλη; Πολύ απλά γιατί περιέχει προσωπική επίθεση (ενώ με είχε καλέσει νωρίτερα στο κινητό και του είχα δώσει όλες τις εξηγήσεις) και δεν θα δώσω σε κανέναν τροφή για δημόσιο κουτσομπολιό (μου είπες – σου είπα). Θα σας το δηλώσω και δημόσια, μιας και σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις το αναφέρω συνέχεια όταν με αποκαλούν blogger “Δεν είμαι blogger, είμαι δημοσιογράφος (Τεχνικός Συντάκτης) και μετά από 10 χρόνια εμπειρίας σε τεχνικά… Συνέχεια »
Ο καθένας διαχειρίζεται τον χώρο του όπως εννοεί εκείνος. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι “απαράδεκτη” η συμπεριφορά σου, αλλά έχει να κάνει με θέμα εμπιστοσύνης.
Για παράδειγμα αν σου στείλω αύριο μια επιστολή όπου γράφω οτι η Χ εταιρία μου έκανε αυτό και αρχίσω να κατηγορώ, λογικά θα πρέπει να το τσεκάρεις, γιατί αλλιώς ο χώρος σου θα μετατραπεί σε τοίχο για συνθήματα. Αν όμως κατα καποιον τρόπο μπορείς να διασταυρώσεις την γνησιότητα αυτών που λέω, ή τουλάχιστον εμπιστεύεσαι τον γράφοντα, τότε δεν έχεις κανένα λόγο να περιμένεις απάντηση. Εσύ σαν δημοσιογράφος έκανες,αυτό που πρέπει, διασταύρωσες την εγκυρότητα της καταγγελίας και την δημοσίευσες, αν θέλει η άλλη μεριά ας απαντήσει..
Επέστρεψα από το Open Coffee όπου και συνάντησα κατ’ ιδίαν αυτόν που έκανε την καταγγελία, τον Αποστόλη Αϊβαλή και οι απαντήσεις του αναφορικά με τα εμπαθή του σχόλια για το Techblog και για το πρόσωπό μου τον αφήνουν έκθετο – δεν θα μπω σε λεπτομέριες γιατι χάνουμε την ουσία.
Όποιος έχει να σχολιάσει κάτι για την ουσία της καταγγελίας, μπορεί να το κάνει στο σχετικό άρθρο https://techblog.gr/smallnews/disappointed-with-dell-hellas.