Τρίτη
23/03/2010

Μαθητικός υπολογιστής, Πληθαίνουν οι εκκλήσεις βοήθειας από γονείς

Πληθαίνουν οι εκκλήσεις για βοήθεια από γονείς παιδιών της Α’ τάξης Γυμνασίου προς το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου σχετικά με τον μαθητικό υπολογιστή που δόθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακή Τάξη». Θέλοντας να βοηθήσει τους γονείς να εισακουστούν, η δράση ενημέρωσης Saferinternet.gr δίνει σήμερα στη δημοσιότητα επιστολή από μητέρα μαθητή, η οποία αντιπροσωπεύει την αγωνία όλων των γονιών που μέχρι σήμερα έχουν ζητήσει τη βοήθειά της.

Την παραθέτουμε όπως εστάλη (στο SaferInternet.gr) και με τη σύμφωνη γνώμη της μητέρας αυτής.

«Αγαπητοί Κύριοι,

Θα ήθελα να αναφερθώ στο θέμα του χορήγησης netbooks στους μαθητές της Α’ Γυμνασίου. Θεωρώ ότι η κίνηση αυτή ήταν κάπως πρόωρη και ανώριμη για την ελληνική κοινωνία. Δε θέλω να θεωρηθώ κατά της προόδου και της τεχνολογίας, άλλωστε λόγω της εργασίας μου έχω καθημερινή και συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αλλά κανείς πιστεύω δεν έχει ερευνήσει τις συνέπειες στην καθημερινή ζωή του μαθητή.
Ο γιος μου έχει διάσπαση προσοχής και κατά συνέπεια προσκόλληση σε οτιδήποτε αφορά οθόνη, δηλ. τηλεόραση, υπολογιστές, ηλεκτρονικά παιχνίδια. Είναι άριστος χρήστης του υπολογιστή από μικρή ηλικία αλλά χρησιμοποιεί τον υπολογιστή και το διαδίκτυο μόνο ύστερα από δική μου άδεια εφόσον έχουμε φροντίσει να υπάρχει password εισόδου.
Η διαφορά με το netbook του Υπουργείου Παιδείας είναι ότι:
Εισέρχεται ανεξέλεγκτα όλες τις ώρες όσες εγώ εργάζομαι και σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα θέλει από οποιαδήποτε ασύρματη σύνδεση υπάρχει στην πολυκατοικία. Τα παιδιά σε αυτή την ηλικία είναι άριστοι χρήστες.
Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τις ιστοσελίδες ούτε το περιεχόμενο των προγραμμάτων που χρησιμοποιεί γιατί το θεωρεί δικό του «με υπογραφή Υπουργείου Παιδείας», δε μας δίνει το password.
Δεν ασχολείται με τα μαθήματά του εφόσον δίπλα του βρίσκεται το netbook με ενεργοποιημένο το msn και συνομιλεί με τους «φίλους» του.
Στα δύο μαθήματα που διδάσκεται στο σχολείο από αυτό και κυρίως στις σημειώσεις, δεν έχουμε πρόσβαση και δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε την πρόοδο του παιδιού καθώς και τις εργασίες που έχει για το σπίτι. Ακούμε πολύ συχνά το «δεν έχω τίποτα για αύριο».
Δεν αφομοιώνει τις γνώσεις από τα μαθήματα που διδάσκεται μέσω υπολογιστή.
Έχω συζητήσει με τους καθηγητές στο σχολείο, οι οποίοι, όπως και εγώ, ισχυρίζονται ότι έχουν βρει τον μπελά τους γιατί τα παιδιά δεν «κλείνουν» το netbook όταν τους ζητηθεί για να αρχίσει το επόμενο μάθημα με δικαιολογίες του στυλ: «θα χαλάσει, μην το αγγίζετε γιατί δε γνωρίζετε εσείς κ.λπ.», τις οποίες βέβαια ακούω και εγώ στο σπίτι.
όλα τα netbooks έχουν εγκατεστημένα από τους μαθητές ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα οποία παίζουν οι μαθητές, όπως έχω ακούσει σε συζητήσεις μεταξύ τους και από τους καθηγητές, την ώρα του μαθήματος.
Γενικότερα έχει προστεθεί ένα επιπλέον εμπόδιο στην απόδοσή του και στις οικογενειακές μας σχέσεις. Μαθαίνω ότι το εγχείρημα θεωρείται επιτυχημένο και θα επεκταθεί σε όλα τα μαθήματα. Για ένα παιδί σαν το γιο μου αυτό θα είναι καταστροφικό.
Ζητάω τη βοήθεια του Υπουργείου Παιδείας για το θέμα αυτό. Θα πρέπει δηλαδή σε συνδυασμό με το netbook να προσλάβουμε ειδικό επιστήμονα να ελέγχει τη δραστηριότητα του παιδιού στο διαδίκτυο και να το βοηθά στη συγκέντρωσή του στη συγκεκριμένη περίπτωση με τη διάσπαση προσοχής; Οι εποχές είναι δύσκολες και όπως αντιλαμβάνεστε δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια.
Συμφωνώ να επεκταθεί η χρήση του netbook αλλά προτείνω τα εξής :
Tο περιεχόμενό τους να είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ TOY YΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
H είσοδος στο διαδίκτυο να γίνεται με έλεγχο του προγράμματος «parental control» δηλ με password. Πρέπει να λαμβάνουμε προγραμματισμένα τα netbooks και όχι να πληρώνουμε ειδικούς επιπλέον για να εγκαταστήσουν προγράμματα ασφαλείας. Οι γονείς δεν είναι υποχρεωμένοι να έχουν αυτές τις γνώσεις
Να γίνεται έλεγχος στο σχολείο για τυχόν επιπλέον-άχρηστα προγράμματα-παιχνίδια από τους μαθητές.
Να υπάρξει η δυνατότητα, μαθητές με συγκεκριμένα μαθησιακά προβλήματα να χρησιμοποιούν το βιβλίο του οργανισμού και τα τετράδιά τους.

Ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Ι. Παπαδοπούλου»

Να θυμίσουμε ότι τον περασμένο Νοέμβριο 2009, το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου είχε εξετάσει φορητούς υπολογιστές που δόθηκαν στους μαθητές της A’ Γυμνασίου στο πλαίσιο του προγράμματος «Ψηφιακή Τάξη», και είχε διαπιστώσει ότι δόθηκαν με τρόπο αντίθετο προς τους θεμελιώδεις κανόνες ασφαλούς πρόσβασης των παιδιών αυτής της ηλικίας στο Διαδίκτυο, λαμβάνοντας υπόψη ότι:
α) Στο σπίτι οι υπολογιστές που χρησιμοποιούν τα παιδιά της ηλικίας αυτής πρέπει να τοποθετούνται σε χώρο εύκολα εποπτεύσιμο από τον γονέα, και συνίσταται τα παιδιά να πλοηγούνται στο Διαδίκτυο με την επίβλεψη των κηδεμόνων τους.
β) Στο σχολείο οι υπολογιστές που χρησιμοποιούνται πρέπει να είναι συνδεδεμένοι στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το οποίο παρέχει προστασία από επιβλαβές περιεχόμενο και η χρήση τους γίνεται υπό την επίβλεψη των αρμόδιων εκπαιδευτικών.
Όπως μας είχαν επισημάνει οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, ο υπολογιστής δόθηκε σε παιδιά που ξεκινούν την Α’ τάξη του Γυμνασίου και τα οποία, σύμφωνα με το ελληνικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, δεν έχουν παρακολουθήσει μαθήματα πληροφορικής και ασφαλούς πρόσβασης στο Διαδίκτυο στο Δημοτικό σχολείο.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


25 Σχόλια

  1. Ο/Η customer λέει:

    Αααααααχχαχαχα, δεν πιστεύω στα ματάκια μου, ήλπιζα οτι δε θα έφτανα στο σημείο να δώ κάτι τέτοιο ποτέ …

    Είμαστε τελείως ζώα τελικά. Είμαστε τεχνολογικά 100 αιώνες πίσω και όταν κάνουμε ένα μικρό βηματάκι προς τα μπροστά, πέρα από το ότι εξακολουθούμε να είμαστε τελείως πουριτανοί, τελικά βάζουμε τρικλοποδιά στον εαυτό μας.

    Άκου parental control, ROFL και LMAO, συγχωρήστε με. Έχετε περάσει τα παιδιά για χαζά ρε γαμώτι, λες και άμα τους κλειδώσεις το netbook δε θα μπορέσουν ποτέ στη ζωή τους να αποκτήσουν πρόσβαση ούτε στο youpron, ούτε στο Filmnet 3, ούτε στο Facebook, ούτε στο MSN, ούτε στα περίπτερα με τα περιοδικά …

    Παιδιά κάνατε, δεν αγοράσατε pets από το pet shop της γειτονιάς σας …. ξυπνήστε επιτέλους.

    Αν είναι δυνατόν, ήμαρτον, αντί να στέλνουν επιστολές στο Υπουργείο Παιδείας και να διαμαρτύρονται για το ότι τα σχολικα βιβλία είναι πιο βαρετά και άχρωμα ακόμα και από το πανηγυράκι του Facebook, κάθονται και ασχολούνται με το parental control. Δεν πάμε καλά, στο Μεσαίωνα ζούμε και δεν το καταλάβαμε ακόμα ??

  2. Ο/Η giorgio λέει:

    Λυπάμαι αλλά έχει δίκιο η κυρία. Εργάζομαι σε φροντιστήριο και τώρα που έχουν πάρει και τα netbooks ήταν το τελειωτικό. Όλη μέρα msn, facebook (ειδικά αυτό -ξέρω παιδιά που έχουν facebook λογαριασμό με την άδεια των γονιών τους από την ηλικία των 10 ετών, κτλ)

    Δεν λέει κανείς όχι στην πρόοδο, όμως έκαναν σοβαρή έρευνα των επιπτώσεων, πριν δώσουν στα παιδιά τους υπολογιστές; είχαν συγκριτικά στοιχεία από άλλες χώρες; ρώτησαν γονείς, καθηγητές, κτλ;

  3. Ο/Η stavros λέει:

    νεοελληνες θυμηθηκατε πως εχετε και παιδια? για να σας αφησουν ησυχους τα εχετε κανει καταναλωτικα junkies εχουν κινητο απο τα 10 και ξαφνικα ξυπνησατε.αγαπη και φροντιδα χρειαζονται.καλα και τα ηλεκτρονικα παιχνιδια και οι υπολογιστες αλλα τα εχετε παρατησει στο ελεος του θεου.
    τα τρεχετε τους ψυχολογους γιατι ειστε εσεις οι γονεις ψυχοπαθεις .
    εχουμε ευθυνη για την νεα γενια και για το μελλον της πατριδας μας και δωστε αγαπη και τα παιδια μια χαρα θα ειναι.

  4. Ο/Η ageliki λέει:

    Στον κόσμο της η κυρία. Δεν βλέπει ότι είμαστε στον μεσαίωνα όσον αφορά την πληροφορική στο σχολείο έχει και πρόβλημα . Το πρόβλημα κυρία μου δεν είναι ούτε το fb ούτε το msn. Το πρόβλημα είναι ότι βλέποντας τα παιδιά σας μπροστά σε ένα υπολογιστή να θεωρείται ότι γνωρίζει να τον χειρίζεται σωστά. Αμ δε! Ιδέα δεν έχουν τα παιδιά από προγράμματα υπολογιστών γι αυτό και ασχολούνται με ότι πιο εύκολο θεωρούν.
    Ξεκινούν την Α΄Γυμνασίου με μαθήματα ζωγραφικής που είναι για το επίπεδο νηπιαγωγείου.
    Φταίει το Υπουργείο που αντί να εκπαιδεύει μαθητές γονείς κλπ εκπαιδεύει και πάλι Δημοσίους Υπαλλήλους με χρήματα του ΕΣΠΑ.αλ Οι υψηλόμισθοι υπάλληλοι του Δημοσίου να πληρώσουν και να μάθουν αλλά Ελλάδα είναι εδώ τίποτα δεν αλλάζει. Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.

  5. Ο/Η George λέει:

    Τα παιδιά είναι πανέξυπνα πλέον… δεν έχουν ανάγκη ένα netbook για να αποσπαστούν από τα μαθήματα τους!!! Η κυρία προφανώς δεν ξέρει απλά πως να προστατεύσει το παιδί της από τον υπολογιστή με την έννοια ότι δεν έχει ιδέα απο υπολογιστή…. και ας λέει το αντίθετο!!! Το ότι ανοίγω τον υπολογιστή και γράφω στην δουλειά μου δεν σημαίνει ότι ξέρω από υπολογιστή… αναφέρει ότι το παιδί της μπαίνει από το ασύρματο από τους τριγύρω, αλλά όσα ξέρει τόσα λέει… μπορούσε άνετα να καταργήσει την ασύρματη κάρτα και να απομακρύνει τους οδηγούς ή να φτιάξει λογαριασμό με περιορισμένη προσβασιμότητα!!! Όλα τα άλλα μου ακούγονται παραμύθια της χαλιμάς…

  6. Ο/Η Βασίλης Ψαράκης (Μέλος ΔΣ της ΠΕΙΕΠ) λέει:

    Σχετικά με την επιστολή που δόθηκε στη δημοσιότητα και σχολιάζει τους υπολογιστές που δόθηκαν στην Α’ γυμνασίου, δείχνοντας για άλλη μια φορά το μέγεθος της ανωριμότητας αυτής της κίνησης, έρχομαι να σας κάνω μια πρόταση, που θα αποτελέσει και βοήθεια στο σύλλογο μας:
    Ανήκω στο ΔΣ της ΠΕΙΕΠ (Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Εργαστηρίων Πληροφορικής) και διατηρώ ένα εργαστήριο πληροφορικής στα Χανιά επί 15 χρόνια. Έχοντας μεγάλη πείρα στην παιδική εκπαίδευση της πληροφορικής, πιστεύω στην αναγκαιότητα ύπαρξης των δομών ιδιωτικής εκπαίδευσης υπο την μορφή εργαστηρίων ελευθέρων σπουδών πληροφορικής, όχι όμως όπως είναι αυτή την στιγμή, αλλά κάτω απο ένα ρυθμιστικό πλαίσιο του υπουργείου παιδείας, όπου θα αποτελούν εξωτερικά εξειδικευμένες δομές «τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας» και θα διδάσκουμε μόνο εμείς πληροφορική. Μπαίνοντας επιτέλους σε ένα σοβαρό πλαίσιο, θα προσφέρουν ποιότητα και υπεύθυνη εκπαίδευση και θα μπορούν τα παιδιά μας να πηγαίνουν σε σύγχρονες εκπαιδευτικές δομές, να μαθαίνουν παράλληλα με το σχολείο τους, την ασφαλή χρήση του διαδικτύου και να διασκεδάζουν με ένα δημιουργικό τρόπο, ανακαλύπτοντας αυτά που δεν θα μπορούν εύκολα να βρουν μόνα τους ή μέσα απο τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίζει το δημόσιο σύστημα.
    Σαφώς δεν το θέτουμε απο φροντιστηριακή άποψη, αλλά ως συμπληρωματική εκπαίδευση σε εδικά θέματα τεχνολογίας. Η τεχνολογία τρέχει και δεν θα μπορεί ποτέ το δημόσιο να παρακολουθεί απόλυτα τις εξελίξεις. Τα κέντρα μας τόσα χρόνια, αποπροσανατόλιζαν την κοινή γνώμη, δίνοντας την αίσθηση ότι αποτελούν «εξεταστήρια πιστοποίησης βασικών δεξιοτήτων», κάτι που τώρα αγωνίζονται να διορθώσουν, ζητώντας την νομιμοποίηση τους!!
    Πιστεύουμε ότι μπορείτε να βάλετε το λιθαράκι σας σε μια τέτοια άποψη εαν και εφόσον συμφωνείτε, εφόσον το υποστηρίξετε ανοικτά με τον δικό σας τρόπο.
    Ευχαριστώ

  7. Ο/Η HK λέει:

    Εγώ πάλι νομίζω ότι η κυρία μια χαρά τα λέει , και έχει απόλυτο δίκο και με το καμάρι τηυς , και όσον αφορά τις απαντήσεις 1,3,4,5 έχω να πώ ή ότι μάλλον δεν έχουν παιδιά ή ότι δεν νοιάζονται αρκετά ή ότι είναι κολημένοι με την τεχνολογία και αγνοούν τους κινδύνους από την άλογη χρήση της (και μη μου πείτε ότι τα νιανιαρα του γυμνασίου μπορούν αφ’εαυτού τους να κάνουν σωστή ΠΑΝΤΑ χρήση του ΗΥ και του διαδικτύου γιατί θα είναι για γέλια όποιος το πει αφού δεν θα έχει επίγνωση του τι εθισμός με το διαδίκτυο υπάρχει στους μεγάλους . Οπότε ας σωπαίνουν οι Κύριοι και Κυρίες υπερΥπέρμαχοι του φοιτητικού laptop ή τουλάχιστον ας μάθουν να σέβονται την άποψη ενός ανθρώπου – και καλά θα κάνουν να λείπουν και τα ειρωνικά σχόλια γιατί μόνπο έλλειψη ωριμότητας και ευγένιας δείχνουν.

  8. Ο/Η stavros λέει:

    γεια σας εγω επειδη ειμαι η απαντηση 3 θελω να πω στην απαντηση 7 ,πως μαλλον δεν διαβασε καλα τι εγραψα.(το κλημα εαν δεν εχει πασαλο πηγαινει οπου θελει,εαν εχει πηγαινει ευθεια). οποιος καταλαβε καταλαβε.χειροτερη γενια απο την γενια των 40ρηδων γονιων αυτη την στιγμη στην ελλαδα δεν υπαρχει.ριχνουμε τα προβληματα στα παιδια μας οταν εμεις τα εχουμε κανει να συμπεριφερονται ετσι.
    ειναι φασισμος αγαπητε-η ΗΚ να μας λεει καποιος να σωπαινουμε αντι ολοι μαζι να λυνουμε τα προβληματα μας.τα εχεις ανακατεψει ολα μαζι και εχασες τον δρομο.θελουμε καλυτερα παιδια οχι χειροτερους γονεις.παρτε ευθυνες για το κακο που κανουμε στα παιδια μας και δειξτε τους αγαπη. επειμενω σε αυτο.

  9. Ο/Η stamatiss λέει:

    Καλησπέρα σε όλους,
    Η αλήθεια κατά την προσωπική μου γνώμη είναι περίπου στην μέση. Είμαι υπέρ της τεχνολογίας, αλλά με την προϋπόθεσή ότι υπάρχει και η αντίστοιχη παιδεία. Εκτός αυτού δεν νομίζω ότι γενικοί αφορισμοί προσθέτουν τίποτα το παραγωγικό.
    Το θέμα δεν είναι αν ένα παιδί πρέπει να έχει ή όχι πρόσβαση σε internet , netbook κτλ, ΑΛΛΑ αν θα έχει εκπαιδευτεί στο να το χρησιμοποιεί σωστά. ΔΕΝ φοβάμαι τον έφηβο αλλά τον αμαθή ή χειρότερα ημιμαθή καθοδηγητή του( γονέα, καθηγητή δάσκαλο κλπ), όπως επίσης και την απουσία υποδομών προστασίας του. Διευκρινίζω, όταν λέω προστασία , εννοώ από κακή χρήση ή από κακοβουλία τρίτου ΟΧΙ περιορισμούς τύπου ,» κάτω τα χέρια από το μηχάνημα του διαβόλου» :)
    Επομένως για μένα σαν γονέα ο προβληματισμός είναι ο ακόλουθος:
    Θα έχουμε καταρτισμένους εκπαιδευτικούς που θα καθοδηγούν και θα προστατεύουν τα παιδιά, ή θα έχουμε το γνωστό μπάχαλο που θα μας οδηγήσει εκ νέου στην αμάθεια;
    Ή μήπως θα καταλήξουμε στο τέλος να πρέπει να απευθυνθούμε σε ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια κλπ σαν αυτά που περιγράφει ο κ. Ψαράκης λόγω ανύπαρκτης υποδομής του δημοσίου συστήματος;
    Και κάτι άλλο δικαιολογίες του τύπου «δεν ξέρω» λυπάμαι για αυτό που θα πω είναι ισοδύναμες με την απάντηση του θέλω να ξεφύγω από τις ευθύνες μου. Μάθε κάλε μου κύριε και κύρια , διάβασε και μάθε, και βοήθησε το παιδί σου ουσιαστικά και όχι περιμένοντας μόνο από την πολιτεία. ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ την ευθύνη για τα παιδιά μας, μην μεταθέτουμε τις ευθύνες σε κάποιο άλλο.Εκτός αυτού , η ουσιαστική γνώση στην πληροφορική θα σου δώσει και ένα ακόμα προσόν, δέστο λοιπόν και έτσι.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    ΥΓ: Δεν έχω τίποτα με τον ιδιωτικό τομέα της εκπαίδευσης αλλά πιστεύω ότι πρέπει να είναι αναβαθμισμένος πέρα από τα βασικά που θέλει ένας μαθητής για να ανοίξει ένα doc, θέλω να δω γνώσεις όχι επικαλύψεις του τύπου έλα να σου δείξω πως ανοίγει το πρόγραμμά. ουσία.

  10. Ο/Η Βασίλης Ψαράκης (Μέλος ΔΣ της ΠΕΙΕΠ) λέει:

    Αγαπητέ γονέα Stamatis, επιττρέψτε μου να αναφερθώ στο σχόλιο σας.
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας ότι δεν ωφελεί η «δαιμονοποίηση» του υπολογιστή και ειδικά του διαδικτύου. Είναι πράγματι σύμπτωμα καθαρά «άγνοιας» και κακής πληροφόρησης της πολιτείας προς τους πολίτες, σχετικά με την εκπαίδευση και γνώση που πρέπει να έχει κάποιος ως βάση πάνω στις νέες τεχνολογίες.
    Από πουθενά καλοί μου συμπολίτες δεν δόθηκε τόσα χρόνια η σωστή ενημέρωση, για την τρομακτική εξέλιξη των υπολογιστών και για το ελάχιστο απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων που έπρεπε να είχαν ενήλικοι και παιδιά, για την σωστή και ασφαλή χρήση του. Η μόνη σωστή πηγή, ήταν από τις προσπάθειες της δράσης «saferinternet.gr», αλλά και αυτή σε παρέπεμπε τις περισσότερες φορές σε επίπεδο αυτοεκπαίδευσης, εκτός εάν παρακολουθήσεις τα σεμινάρια τους.
    Ως εκπαιδευτικός και επιχειρηματίας στον ιδιωτικό χώρο της πληροφορικής επί 15 χρόνια, δεν έχω ξαναδεί να προσφέρεται τόσο απλόχερα προς τα έξω άλλο εκπαιδευτικό αντικείμενο όπως την πληροφορική, μέσω διαδικτύου, έντυπου τύπου, cd’s, επιδοτούμενων δωρεάν μαθημάτων που αποσκοπούσαν μόνο στην απορρόφηση χρημάτων και διάφορες σχολές όπως τις δικές μας, τύπου εργαστηρίων ελευθέρων σπουδών πληροφορικής, που σου έδιναν απλά ένα πιστοποιητικό χωρίς εκπαιδευτικό αντίκρισμα. Είναι το μόνο εκπαιδευτικό αντικείμενο που λανσαρίστηκε προς τους πολίτες, ως το εργαλείο που μαθαίνεται με μορφή αυτοεκπαίδευσης, λόγω της φιλικότητας των προγραμμάτων και δεν υπάρχει και καλά λόγος να ξοδεύεσαι σε σχολές της γειτονιάς σου.
    Έλεος αυτό πρέπει να σταματήσει !!! Μην απαξιώνουμε άλλο την έννοια της εκπαίδευσης, στο όνομα να εξοικονομήσουμε κάποια χρήματα. Δείτε τι κάνανε με αυτά τα πιστοποιητικά που ζητάνε στο δημόσιο για υπολογιστές. Ξεφτυλίσανε το επίπεδο γνώσεων, ζητώντας μόνο ένα word & excel που σήμερα το ξέρει και η γιαγιά μας, δείχνοντας προς τα έξω ότι αυτή είναι η πληροφορική. Όλοι αυτοί που έχουν πάρει αυτά τα χαρτιά δεν ξέρουν απολύτως τίποτα. ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ. Σας μιλάει κάποιος που τα τελευταία 10 χρόνια έχει πάνω από 300 παιδάκια, 9 έως 16 ετών κάθε χρόνο για εκπαίδευση. Αυτό δεν το αναφέρω για διαφήμιση, αλλά για να σας πείσω να δώσετε σημασία σε αυτό που επισημαίνω:
    Οι ιδιωτικές σχολές υπολογιστών, όπως μας ξέρατε τόσα χρόνια, ότι δίναμε μόνο πιστοποιητικά στους υπολογιστές και δεν μαθαίναμε στον κόσμο και στα παιδιά μας τίποτα άλλο παρά το άνοιγμα μόνο ενός .doc όπως πολύ σωστά λέει και ο κ.Stamatis, σε λίγο καιρό αδειοδοτούμαστε και αναγνωριζόμαστε με πολύ σοβαρές προδιαγραφές από το υπουργείο παιδείας και κατά συνέπεια, το πρόγραμμα σπουδών μας και ο προσανατολισμός και στόχος αλλάζει πολύ σοβαρά, ειδικά στα μικρά παιδιά !!! Πλέον τα παιδιά θα μπορούν μέσω αυτών των σχολών, να μαθαίνουν και να ανακαλύπτουν αυτά που δεν θα μπορούσαν μόνα τους να βρουν, σε προχωρημένο όμως επίπεδο, με ένα ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Το δημόσιο σχολείο, σαφώς καθώς θα εξελίσσεται θα μπορεί να καλύπτει τις βασικές δεξιότητες και στη συνέχεια για όσους ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους, θα έρχονται και θα συμπληρώνουν οι δικές μας σχολές. Είμαστε προς αυτή την κατεύθυνση και αισιοδοξούμε ότι σύντομα θα το ακούτε και γύρω σας. Ενδεικτικά αναφέρουμε, ότι η εκπαίδευση υπολογιστών πλέον στις σχολές μας, θα αρχίσετε να βλέπετε ότι περιέχει στο πρόγραμμα σπουδών θεματολογίες όπως, «διδασκαλία για ασφαλή και σωστή χρήση του Internet και των εργαλείων του», προχωρημένο Ms office και όχι τα κλασσικά που τόσα χρόνια βαριούνται τα παιδιά μας και μπορούν μόνα τους να ανακαλύψουν, ώστε τα παιδιά να μπορέσουν να μάθουν πως θα αξιοποιούν τον υπολογιστή στα μαθήματα του σχολείου τους. Άλλες δημιουργικές εφαρμογές όπως, σχεδιαστικά προγράμματα και εργαλεία σχεδίασης ιστοσελίδων, photoshop, flash, dreamweaver, επεξεργασία βίντεο & ήχου και το σημαντικότερο, απλά προγραμματιστικά εργαλεία για παιδιά που τους ενδιαφέρει ο προγραμματισμός, visual basic, java, ώστε να μάθουν από τους ειδικούς σωστό τρόπο σκέψης και τέλος θα αρχίσετε να ακούτε για τεχνικά μαθήματα σε μεγάλα παιδιά, «πως θα συναρμολογήσουν ένα υπολογιστή».
    Συγνώμη που σας κούρασα, αλλά ελπίζω να σας μετέφερα τη φωνή ενός νέου αέρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης που έρχεται στη χώρα μας, των αναγνωρισμένων εργαστηρίων πληροφορικής, χωρίς την διάθεση να προσφέρουμε φροντιστηριακή ξαναλέω εκπαίδευση, που δεν αντέχει πλέον ο Έλληνας, αλλά να επέμβουμε εκεί που δεν θα μπορέσει ποτέ ο δημόσιος χώρος να προλάβει, δηλαδή την εξέλιξη της τεχνολογίας !!!
    Ευχαριστώ

  11. Ο/Η stamatiss λέει:

    Κύριέ Ψαράκη,
    Να ξεκαθαρίσω ότι δεν αναφέρομαι σε πιστοποιητικά ΑΛΛΑ σε γνώσεις. Ειλικρινά δεν δίνω δυάρα τσακιστή για το αν ο γιος μου θα πάρει πιστοποιήτικο ή όχι. Με ενδιαφέρει να ΞΕΡΕΙ.
    ΟΧΙ άλλα άχρηστα χαρτιά, τελεία και παύλα.
    Αφετέρου, έχω πλέον την απαίτηση το δημόσιο σχολείο να είναι δημόσιο σχολείο και όχι μπάχαλο. Δεν καταλαβαίνω και δεν με ενδιαφέρει να καταλάβω γιατί η δημόσια εκπαίδευση έχει τα χάλια που έχει, και γιατί κάνει πειράματα εις βάρος των παιδιών μας, άλλα και τον γονιών τους.
    Από την άλλη πλευρά ωραία τα όσα λέτε, αλλά έχουν ΚΟΣΤΟΣ. Και θα ήθελα να μάθω επίσης για ποιο λόγο θα πρέπει για την εκπαίδευση που πρέπει να έχει από το σχολείο, θα πρέπει τα ίδια να τα μάθει από ένα ιδιωτικό εκπαιδευτήριο. Σε ένα ιδανικό κόσμο, η ιδιωτική παιδεία θα έπρεπε να ξεκινά από έκει που σταματά (για τον όποιο λόγο) η δημόσια εκπαίδευση.
    ΑΜΑΝ, όχι άλλα φροντιστήριά.
    Κατά τα άλλα προσωπικά το βρίσκω ιδιαιτέρως χρήσιμο το γεγονός ότι, κάνατε μαθήματα στην σωστή χρήση του Internet. Με την ευκαιρία δεν παραδειγματίζεται και τους συναδέλφους στον δημόσιο τομέα;
    θα ήταν θετικό.
    S.

  12. Ο/Η Βασίλης Ψαράκης (Μέλος ΔΣ της ΠΕΙΕΠ) λέει:

    Αφού σας ευχαριστήσω που μου απαντάτε και να σεβαστώ την γνώμη σας απόλυτα, καθώς και εγώ γονέας είμαι και καταλαβαίνω, θα ήθελα για δικιά μου βοήθεια να ρωτήσω:
    «Σε ποιά περίπτωση θα αποφασίζατε να στείλετε το παιδί σας σε μια σχολή Η/Υ, όπως σας περιέγραψα παραπάνω, τη στιγμή που επιλέγετε προφανώς να πηγαίνετε το παιδί σας και σε μια ξένη γλώσσα ; Είναι καθαρά δηλαδή μόνο το κόστος ή η ξένη γλώσσα υπερτερεί σε βαθμό αναγκαιότητας ;»
    Συγχωρέστε με για την ερώτηση, είναι πραγματικά για να με διαφωτίσει, τι θέλει πραγματικά η αγορά σε αυτές τις δύσκολες εποχές που περνάμε, αλλά παράλληλα και εποχές που φιλτράρετε η ποιότητα.
    Να είστε καλά πάντως για τον διάλογο που κάναμε και καλή τύχη στην οικογένεια σας.

  13. Ο/Η stamatiss λέει:

    Κύριέ Ψαράκη,
    Δεν αναφέρθηκα σε ξένες γλώσσες. Και αναφερόμουν καθαρά στην πληροφορική και μόνο. Υποθέτω ότι μάλλον μπερδευτήκατε με τα φροντιστήρια. Να το διευκρινίσω. Εννοώ ΟΛΕΣ τις συμπληρωματικές σχολές που κάνουν μαθήματα επιπλέον του δημοσίου σχολές (πχ φροντιστήριο μαθηματικών). Δηλαδή , πληρώνουμε για μέση εκπαίδευσή (και δημοτικό κάποιοι) και ξένες γλώσσες και πολύ φοβάμαι με την έλλειψη προγραμματισμού του ελληνικού κράτους αύριο και φροντιστήριο για την πληροφορική, για να περνάει το αντίστοιχό μάθημα του δημοσίου σχολείου. Δεν βλέπω όλες αυτές τις εξαγγελίες της κυβέρνησης να πατάνε σε μια καλή οργάνωση.
    Τώρα, το γιο μου τον στέλνω σε αγγλικά και θα τον στείλω και σε μαθήματα πληροφορικής με την προϋπόθεσή να ΜΑΘΑΙΝΕΙ. τι θα ήθελα να μαθαίνει; ότι αύριο θα του ήταν χρήσιμο, και πέρα από τα αυτονόητα ή τα τελείως στοιχειώδη.
    όσον αφορά το κόστος; ε , αναγκαία επένδυση , ΑΛΛΑ να πιάνει τόπο.
    Αναφερθήκατε σε κάποιες γνώσεις. Ωραία. Και τώρα η δική μου ερώτηση: ποιο από αυτά έχει ΠΡΑΚΤΙΚΗ αξία στον ιδιωτικό τομέα σαν γνώση; Δηλαδή αν μάθει προγραμματισμό σήμερα μετά από έξι χρόνια που θα βγει θεού θέλοντος στην αγορά εργασίας, θα είναι σε θέση να κάνει κάτι να πείσει ένα εργοδότη ας πούμε να τον προσλάβει; ¨η μήπως χρειαζόμαστε κάτι ποιο γενικό και λιγότερο σήμερα εξειδικευμένο δεδομένου ότι όλα αυτά αλλάζουν ραγδαία;
    Δεν ξέρω. Δεν είμαι εκπαιδευτικός. Αλλά έχω κομμάτι στραβώσει γιατί έχω πάει σε ποικίλα σεμινάρια και ανάθεμα αν είχανε κάποιο πρακτικό αποτέλεσμα.
    Για να μην σας κουράζω. Το λέω ξανά. θέλω ουσία. για μένα όποιος δεν ξέρει πληροφορική ίσον αγράμματος. αλλά ουσία στο μάθημα όχι μόνο φιλοσοφία. και νομίζω ότι πολύ γονείς είναι πλέον σε αυτή την θέση. (τουλάχιστον από ότι συζητάμε στο σχόλείο…)
    S.
    ΥΓ: έριξα μια ματιά και στο σιτε σας. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τον χρόνο σας δεδομένου ότι πολυγραφότατος και εκεί . Αλλά αν λέω αν μπορείτε κάντε ένα γκαλοπ τι θέλουμε και εμείς οι γονείς, και δείτε βρε παΐδια και τι θα είναι χρήσιμο αύριο στα βλαστάρια μας. Να το πληρώσουμε αλλά να έχει και κάποιο αποτέλεσμα.

  14. Ο/Η Spyroscesarsc λέει:

    Επειδή γράφετε και πολλά και δεν μ’αρέσουν τα μεγάλα κείμενα :P ένα πράγμα θέλω να πω εγώ.
    ‘Ενα παιδιά, που δεν είναι ηλίθιο μπορεί να σερφάρει στο διαδίκτυο χωρίς την επίβλεψη κανενός! Και ας πηγαίνει πρώτη Γυμνασίου! Το ίντερνετ είναι η πιό ασφαλής πηγή αληθινών πληροφοριών που υπάρχει. Αν ψάξεις μπορείς να βρεις πολλά πράγματα και να ξεφύγεις από το ψέμα που που παρέχει η τηλεόραση…
    Μακάρι να είχα ίντερνετ από την Α Γυμνασίου και όχι από την Α Λυκείου… :P

  15. Ο/Η Spyroscesarsc λέει:

    Επιπλέον, θέλω να πω ότι η γνώμη του customer με εκφράζει απόλυτα! Φίλε είσαι 100% σωστός! Λες και το θέμα είναι να μην δει το παιδί ΤΣΟΝΤΑ στα 13? Αφήστε το στην TV να βλέπει Τατιάνα, ‘Αδωνη Μπουμπούκο, Ριάλιτι, τις μεσημεριανές εκπομπές και ότι βλακεία μας πλασσάρουν! Κι μετά θα λέτε τί έφτεξε και ο γιόκας βγήκε γκέυ ή η κόρη μας έγινε emo ή γιατί τα παιδιά μας είναι ψιλοσχιζοφρενή και ψάχνουν γιά διαστημόπλοια γύρω απ’την ακρόπολη…
    Συμφωνώ και με τον Σταύρο!

    @HK, Tα Κύριοι με κεφαλαία και τα υπερΥπέρμαχοι που μας κοτσάρατε δείχνουν ασέβεια και ειρωνία! Και ναι, υπάρχουν παιδιά πρώτης γυμνασίου που είναι πανέξυπνα! Τώρα, εσείς μπορεί να γνωρίζετε μόνο νιάνιαρα(χαζά?) γυμνασιάκια οπότε πάω πάσο…

  16. Ο/Η Staf λέει:

    Εν κατακλειδι »Παν μετρον Αριστον»..Δεν φταιει για τιποτα καθ εαυτου το διαδικτυο ,αλλα ο τροπος που το χρησιμοποιει ο καθενας.Σε εναν μαθητη η και φοιτητη ειναι απαραιτητο εργαλειο.

    Να μην ξεχναμε οτι η φοιτηση στα ανοικτα Πανεπιστημια γινεται μονο μεσω διαδικτυου.

    Ξεκινησε απο τις Βασεις του Αμερικανικου Στρατου και εχουμε φτασει να το χρησιμοποιει και η ανιψια μου που ειναι μολις 9 ετων.

    Πιστευω πως οταν καταλαβει ο κοσμος την δυναμη και την σωστη χρηση του διαδικτυου θα λυθουν ολες οι παρεξηγησεις.

  17. Ο/Η Βασίλης Ψαράκης (Μέλος ΔΣ της ΠΕΙΕΠ) λέει:

    Απο τη στιγμή που είμαστε γονείς, επιβάλλετε να διαθέτουμε χρόνο στο παιδί μας. Άρα αυτομάτως θα πρέπει με ανάλογα όρια και «διακριτική» επίβλεψη να συμμετέχουμε στο σερφάρισμα του παιδιού μας στο διαδίκτυο, χωρίς φυσικά να νοιώθει ότι είμαστε δίπλα του και το καταπιέζουμε. ΟΡΙΑ-ΟΡΙΑ-ΟΡΙΑ. Το πιο δύσκολο σημείο στην ανατροφή των παιδιών μας, τη στιγμή που τρέχουμε σαν τρελλοί όλοι στο κυνήγι της επιβίωσης. Καθημερινά δίνω εξετάσεις για να το πετύχω…….:-)
    Δεν γίνεται όμως διαφορετικά, για να μην εισπράξουμε αυτό που φοβόμαστε όλοι μας, τον αποπροσανατολισμό των παιδιών μας απο την τηλεόραση και τα σκουπίδια της. Ακόμα όμως και η TV όπως την ξέρετε, εαν την βλέπουν τα παιδιά παρουσία γονέων κατόπιν συζήτησης, μπορεί να οδηγήσει κάποιες φορές σε κάτι καλό. Οτιδήποτε κάνουμε παρέα με τα παιδιά μας, το χαίρονται διαφορετικά και νοιώθουν άλλη ασφάλεια.
    Μην σας παρακαλούμε πολύ, δαιμονοπιήσετε ποτέ το πιο έξυπνο εργαλείο που έβγαλε ποτέ ο άνθρωπος και λέγεται Internet. Μπήκαμε ήδη σε τροχιά, που όταν μιλάμε για «χειρισμό υπολογιστή» εννοούμε να ξέρετε «χειρισμό του Internet». Στο πολύ κοντινό μέλλον, όποιος δεν ξέρει να περπατάει σωστά και με ασφάλεια στο Internet, θα νοιώθει ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ με τον εαυτό του και θα το δείτε…… Είναι η πικρή πραγματικότητα φίλοι μου. Συνεπώς μιλήστε ελεύθερα με τα παιδιά σας, βάλτε άνετα Internet σπίτι σας σε κοινόχρηστο χώρο απο άποψη πρόσβασης, όπως είναι το σαλόνι και βάλτε σωστά ΟΡΙΑ.
    ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ. Αλλιώς ναι, θα έχετε θέμα !!

  18. Ο/Η stamatiss λέει:

    Χωρίς να θέλω να κουράσω τους συμμετέχοντες στο διάλογο μας, θα παρατηρήσω τα ακόλουθα:
    Πρώτον
    Δεν διαφωνώ στο γεγονός ότι τα παιδιά σήμερα μπορούν και έχουν καλύτερή αντίληψη σε θέματα τεχνολογίας. Από την άλλη, όμως, η τεχνολογία είναι ένα εργαλείο ή ένα πρόβλημα , και εξαρτάται από το πως θα μάθουν να το χρησιμοποιούν σωστά και αποτελεσματικά. Πως θα γίνει αυτό, χωρίς να υπάρχει αντίστοιχη παιδεία;

    Η παιδεία κύριοι και κύριες είναι το καλύτερο όπλο για τα παιδιά μας, η καλύτερή προστασία, ΑΛΛΑ πρέπει να έχουμε και εμείς οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί. Όχι μονό σε θέματα πληροφορικής , αλλά και σε θέματα που να αφορούν την αντιμετώπιση και διαχείρισή ενός παιδιού, με σεβασμό στην νοημοσύνη του και κυρίως στα δικαιώματα του. Ακόμα και η παραβατικότητα θέλει συγκεκριμένη αντιμετώπιση, Διαφορετικά ξεκινάμε να οδηγήσουμε ένα έφηβο σε επαναστάσεις που δεν έχουν νόημα, δηλαδή σε αντιδράσεις και όχι σε δράσεις.

    Δεύτερον:
    Κύριε Ψαράκη,
    Με σεβασμό ως προς το έργο σας και την γνώμη σας , θα παρατηρήσω τρία πράγματα:
    1. Δεν νομίζω ότι κάνεις έχει δαιμονοποίησης την πληροφορική κάθε άλλο, Τον τρόπο διαχειρίσεις των παιδιών μας, μάλλον εξετάζουμε.
    2. Ο τομέας σας είναι χρηστικός για το κοινωνικό περιβάλλον, ΑΛΛΑ μόνο όταν προωθεί γνώσεις ουσίας.
    3. Έχετε κοινωνικό ρόλο και ευθύνη, που δεν μπορείτε να αποφύγετε: την ορθή εκπαίδευση σε θέματα πληροφορικής και χρήσης της.

    Τρίτον
    ¨ Όσον αφορά σε προγράμματα parental contol κλπ αυτά έχουν αποτελεσματικότητα σε παιδιά δημοτικού … Ισχύει εδώ ότι όλοι οι γονείς ξέρουμε, όταν θέλει να την κάνει την τσαχπινογαργαλια του το βλαστάρι μας θα την κάνει, και δεν παν να έχεις βάλει συμπλέγματα.. :) Θα βρει τρόπο και θα τρίβεις τα μάτια σου…
    Εκτός αυτού μαθηματικά βέβαιο, αν δεν μπορεί να κάνει την μαγκιά του σπίτι, θα βρει τρόπο εκτός και εν πλήρη δική μας άγνοιας… πχ internet cafe.
    ΠΑΙΔΕΙΑ χρειαζόμαστε μόρφωση όχι απολυταρχικά μέτρα.

  19. Ο/Η georgos λέει:

    tha mou epitre3ete os daskalos kai goneas na sas po pos ixa analabei tmima pliroforikis kai sinitipiisa oti mesa sto tmima ton 32 pedon ipirxan 7 pedia me gnoseis hacker.poli kalla pedia malista eftiaxa ena virtual pc kai kaname pexnidi (ego klidona aftoi xeklidonan) opote pi passworld kai klidomata mou lete .. kai defteron 2 pedia pou den tous afinan oi gonois na ftiaxoun facebook apla kai to tonizo san na min trexei tipota eftiaxan kai oxi mono i gonis exasan ton agona alla den eixan elenxo pia (afou den to ixeran ) apla sas anefera kapia paradigmata apo ta opia simpereno oti mono i kali sxesei kai o dialogos boitha gia ti kai stin zoi iparxoun anageei periorismei kai etsi iparxoun oi anarxikoi i perisoteroi apo kathari kontra .ta simperasmata dikasas

  20. Ο/Η EGO λέει:

    Αν ο georgos είναι δάσκαλος… εγώ είμαι προθιπουργός (τα ορθαγραφικά λάθη επίτηδες).

  21. Ο/Η ELEOS λέει:

    Hacker= αυτός που ξεκλειδώνει ένα προστατευμένο με κωδικό πρόσβασης υπολογιστή.
    ΕΛΕΟΣ
    Ξέρετε πόσα τέτοια utilities υπάρχουν? Εκατοντάδες! googlarate να δείτε και μόνοι σας.

    ΤΟ ΘΕΜΑ είναι να ξέρεις να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο και ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ τους κινδύνους του.
    ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να σε βάλει σε πλαίσιο με parental control και άλλα ημίμετρα.

    ΑΛΛΑ, αν με το netbook αποσπάται η προσοχή του μαθητή τότε θα πρέπει να έχει και το κατάλληλο λογισμικό ώστε τουλάχιστον η χρήση του υπολογιστή να είναι αποδοτική.

    Τα δικά μου παιδιά είναι Α και Γ δημοτικού. Χρησιμοποιούν το Internet ως ενήλικες. Κάνουν αναζήτηση στο google και χαρακτηριστικά σας λέω ότι όταν βλέπουν κάτι άσεμνο από απλή λέξη ως φωτογραφία φωνάζουν απ’ ευθείας έναν από τους δύο γονείς.

    Βάλτε στο google το ελληνικό γράμμα γ (γάμμα) και δείτε τις προτεινόμενες αναζητήσεις…

  22. Ο/Η stamatiss λέει:

    Συμπέρασμα: Χρειαζόμαστε παιδεία… για να αντιμετωπίσουμε το όλο θέμα σωστά. και για τα παιδιά και για εμάς τους γονείς αλλά και για τους εκπαιδευτικούς….
    Θα τα καταφέρουν τα δημοσία σχολεία;

  23. Ο/Η Βασίλης Ψαράκης (Μέλος ΔΣ της ΠΕΙΕΠ) λέει:

    Είναι πολύ δύσκολο να τα καταφέρει η δημόσια παιδεία με αυτές τις προδιαγραφές. Η κατάσταση βρωμάει απο την βάση της. Η διάθεση υπάρχει απο κάποιους φιλότιμους, αλλά δεν φτάνει, καθώς τα τελευταία χρόνια η λέξη «παιδεία» κακοποιήθηκε άσχημα. Όταν ζούμε σε μια χώρα που η λέξη εκπαίδευση, είναι ααναγκαίο κακό, δεν μπορούμε να ελπίζουμε σε σοβαρές βελτιώσεις. Όταν η παιδεία εξαρτάται απο την πολιτική βούληση, δεν μπορούμε να ελπίζουμε στο μέλλον των παιδιών μας, απο τα κέφια της εκάστοτε κυβέρνησης. Μέχρι να αλλάξει η κατάσταση κάποια στιγμή προς το καλύτερο τι κάνουμε ???
    Κύριε stamatiss επειδή μου γίνατε και συμπαθής άν και δεν σας ξέρω, σε καμία περίπτωση όταν μιλάμε για «όρια» δεν εννοούμε απολυταρχικά μέτρα. Μακριά απο μένα αυτή η πρακτική και εαν έδωσα τέτοιο νόημα ζητάω συγνώμη. Εννοούμε διάλογο με τα παιδιά με αγάπη και χρόνο να τα ακούσουμε και να τα καταλάβουμε. Είναι απλό αλλά δυστυχώς λόγω της άτιμης καθημερινότητας και στο κυνήγι του χρήματος, το κάνουμε δύσκολο και είμαστε για τα παιδιά μας μόνο «φιλοσοφίες». Μάθαμε τα τελευταία χρόνια, να φοβόμαστε μην πάθουν ψυχολογικό πρόβλημα τα παιδιά μας και δεν επιβάλλουμε με διάλογο αυτό που χρειάζονται απο μικρά, δηλαδή «τα όρια της ζωής με αγάπη». Και δεν εννοώ με φωνές και τσαμπουκάδες, γιατί πράγματι τα παιδιά μας είναι πολύ πιο προχωρημένα απο την εποχή μας, καθώς ζούνε στην εποχή του διαδικτύου που η πληροφορία τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Η δικαιολογία πάει και έρχεται απο όλους μας………
    Το παρήγορο σην όλη υπόθεση είναι η συμμετοχή γονέων όπως εσάς σε αυτό το blog, ασχέτως εαν συμφωνούμε ή όχι, η συμμετοχή γονέων σε σχολές γονέων και όλοι αυτοί οι γονείς που ξεκινάνε και αντιδράνε σε ένα άθλιο σύστημα που αποπροσανατολίζει τα παιδιά μας, σε ένα κόσμο που επιλέγουν κάποιοι άλλοι για αυτά και όχι αυτόν που επιλέγουν τα ίδια τα παιδιά μας ώστε να είναι ευτυχισμένα.
    «ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑ ΠΡΗΧΤΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG, ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ, «ΝΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥΣ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ, ΣΕ ΕΔΙΙΚΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Η/Υ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΈΞΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟ ΨΑΞΙΜΟ. Η ΑΥΤΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΝΗΡΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΤΩΝ Η/Υ, ΟΣΟ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ.»
    Καλό Πάσχα σε όλους !

  24. Ο/Η stamatiss λέει:

    Κανείς δεν είπε οτι είστε πρηχτης κ. Ψαρακη. παιδεία δεν βλεπουμε…

  25. Ο/Η iasonas λέει:

    φετος δεν θα δωσουνε

Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.