Πέμπτη
03/04/2008

Dell | Παρουσιάζει το δίκτυο συνεργατών της στην Ελλάδα

Vagelis LagousakosΗ Dell ανακοινώνει σήμερα μια σημαντική αλλαγή στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού της μοντέλου με τη δημιουργία του προγράμματος δικτύου συνεργατών – Direct2Partner. Το δίκτυο συνεργατών θα αναπτυχθεί στην Ελλάδα και την Κύπρο ενώ παράλληλα η εταιρεία συνεχίζει την εξέλιξη της απευθείας σχέσης με ένα σημαντικό αριθμό οργανισμών του ευρύτερου δημόσιου τομέα και μεγάλων Ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων.

Η Dell προχώρησε στην δημιουργία του δικτύου συνεργατών ανταποκρινόμενη στα αιτήματα των πελατών οι οποίοι επιθυμούν να προμηθεύονται προϊόντα και λύσεις της εταιρείας εκτός του παραδοσιακού μοντέλου online και τηλεφωνικών πωλήσεων, γεγονός που χαρακτήριζε μέχρι σήμερα την δραστηριοποίηση της εταιρείας στην Ελληνική αγορά.

Η δημιουργία του δικτύου συνεργατών παρέχει δυνατότητα σε περισσότερες εταιρείες και οικιακούς καταναλωτές να γνωρίσουν τα προϊόντα και τις λύσεις της Dell και να ωφεληθούν από την μοναδική δυνατότητα της εταιρείας να ενσωματώνει τη νεότερη τεχνολογία και να κατασκευάζει προϊόντα τα χαρακτηριστικά και η σύνθεση των οποίων βασίζονται στις ακριβείς απαιτήσεις του κάθε πελάτη.

Ο κ. Βαγγέλης Λαγουσάκος, Country Manager της Dell για την Ελλάδα και την Κύπρο δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την δημιουργία του δικτύου συνεργατών και των δυνατοτήτων που προσφέρει στους πελάτες μας. Όλες οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις θα μπορούν να αξιοποιούν τη νεότερη τεχνολογία, να τη χρησιμοποιούν σαv μοχλό ανάπτυξης και να απολαμβάνουν οφέλη τα οποία μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμα μόνο για τις μεγαλύτερες εταιρείες. Επίσης οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε προϊόντα σχεδιασμένα ειδικά για τις ανάγκες τους με εξαιρετική σχέση απόδοσης-τιμής».

Το βίντεο από τη σημερινή press conference της Dell

Βαγγέλης Λαγουσάκος, Country Manager της Dell για Ελλάδα και Κύπρο.

Οι συνεργάτες της Dell έχουν επιλεγεί με γνώμονα την τεχνογνωσία τους και τις δυνατότητές τους να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών, γεγονός που αποτελεί βασικό άξονα στη φιλοσοφία της Dell και κλειδί της εταιρικής της επιτυχίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Σημειώνεται ότι οι διαδικασίες τεχνικής υποστήριξης παρέχονται από την Dell για το σύνολο των πελατών της. Στο πλαίσιο αυτό ανακοινώνεται παράλληλα η διάθεση των νέων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης Dell ProSupport.

Το Dell ProSupport σχεδιάστηκε για να επιτρέπει στους πελάτες να δημιουργούν ένα σχήμα τεχνικής υποστήριξης με βάση τις δικές τους ανάγκες. Παρέχει ξεχωριστές επιλογές για την υποστήριξη επαγγελματιών πληροφορικής ή τελικών χρηστών οι οποίοι ενδεχομένως δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Η πρωτοπορία της πρότασης της Dell βασίζεται στο γεγονός ότι οι πελάτες της δεν είναι αναγκασμένοι να δεσμεύονται σε μια πρόταση υποστήριξης που περιλαμβάνει τυποποιημένα χαρακτηριστικά αλλά μπορούν να διαμορφώσουν τις απαιτήσεις του προγράμματος τεχνικής υποστήριξης σύμφωνα με τις ανάγκες τους.

Η Dell σχεδίασε το δίκτυο συνεργατών της διαθέτοντας όλους τους απαραίτητους για την επιτυχία του πόρους. Οι συνεργάτες της εταιρείας αποκτούν πρόσβαση στις μοναδικές διαδικασίες παραγωγής, παραμετροποίησης και logistics της Dell. Οι διαδικασίες υποβολής και ολοκλήρωσης παραγγελιών είναι ηλεκτρονικές ενώ για την υποστήριξη των συνεργατών της η Dell παρέχει μια ηλεκτρονική πύλη με πληθώρα ενημερωτικού και υποστηρικτικού υλικού. Επίσης η Dell αναπτύσσει προγράμματα και υλικό marketing τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν από τους συνεργάτες με την συγχρηματοδότηση της Dell.

Με τη σημερινή ανακοίνωση η Dell διασφαλίζει τη συνεπή εφαρμογή του πελατοκεντρικού της μοντέλου στοχεύοντας παράλληλα σε όλους τους κύριους τομείς της αγοράς, παρέχει σε ακόμα περισσότερους πελάτες προϊόντα και λύσεις που ενσωματώνουν τη νεότερη τεχνολογία και έρχεται ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση της στρατηγικής της για την απλοποίηση της τεχνολογίας.

Μάθε για: ,

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.