Τρίτη
28/08/2007

Philips Aurea: Σαγήνη και Επιθυμία

Philips AureaΗ Philips αποκαλύπτει την Aurea. Το νέο κορυφαίο επίτευγμά της στην τεχνολογία Ambilight. H Aurea δίνει ζωή στο φως και το χρώμα με έναν μοναδικό και αξεπέραστο τρόπο, βυθίζοντας τους θεατές σε μία αισθηματική εμπειρία που μόνο το Ambilight επόμενης γενιάς μπορεί να προσφέρει. Η Αurea σηματοδοτεί το τέλος της τηλεόρασης όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα.

Η εμπειρία της νέας Aurea της Philips αιχμαλωτίζει τις αισθήσεις και φέρνει συναίσθημα, πολυτέλεια και επιθυμία στον πολύ πρακτικό κόσμο της τεχνολογίας. Η καμπάνια “Seduction by Light”, για την οποία η Philips επένδυσε περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ, αντικατοπτρίζει δυναμικά την εκπληκτική εμπειρία της Aurea, συνεργαζόμενη με εκείνους τους λίγους δημιουργούς που πειθάρχησαν το φως στον κόσμο του κινηματογράφου και της μόδας.

Ο φωτογράφος Vincent Peters, ο Alber Elbaz του οίκου Lanvin και ο σχεδιαστής κοσμημάτων Lorenz Baumer συνεργάστηκαν με το γνωστό σκηνοθέτη Wong Kar Wai για να δημιουργήσουν μία καμπάνια που χρησιμοποιεί , σαν έμπνευση, το θέμα της σαγήνης του φωτός.

Ο φωτογράφος μόδας Vincent Peters, γνωστός για τις φωτογραφίσεις του στη Vogue και για αρκετές γνωστές φίρμες ειδών πολυτελείας, χρησιμοποιεί το μοναδικό του ταλέντο στη χρήση του φωτός ως σαγηνευτική δύναμη για να δημιουργήσει τις φωτογραφίες για την καμπάνια της Aurea.To πρόσωπο που εμφανίζεται στις φωτογραφίες είναι το γνωστό top model Rianne Ten Haken, ενώ η υψηλής αισθητικής καταχώρηση αξιοποιεί την ικανότητα του Peters στη χρήση του φωτός και στη δημιουργία χρωματιστών, σαγηνευτικών εικόνων της νέας Aurea. Μία αποκλειστική έκδοση αυτής της καταχώρησης , φωτογραφημένη από τον Vincent Peters θα παρουσιαστεί στα τεύχη του Σεπτεμβρίου της Vogue στις χώρες Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ρωσία.

Η ικανότητα να δημιουργεί εικόνες που ζωντανεύουν, κάνουν τον Peters ιδανικό καλλιτέχνη για να απεικονίσει τις εκπληκτικές ποιότητες σαγήνης της Aurea. Λέει ο Peters «Το ίδιο το φως είναι αυτό που δημιουργεί το αισθηματικό πεδίο σε ότι βλέπουμε. Το φως είναι πάντα παρόν, αλλά κανείς δεν το σκέφτεται ποτέ. Το φως λειτουργεί σαν πρωταγωνιστής και μας τραβά μέσα στην εικόνα».

Η Philips για να υπογραμμίσει ακόμα περισσότερο τη δέσμευσή της στη δημιουργία μιας μη παραδοσιακής, αλλά σαγηνευτικής καμπάνιας, συνεργάστηκε επίσης με τον οίκο Lanvin House of Lanvin. Tα συγκλονιστικά ρούχα που χρησιμοποιήθηκαν για την καμπάνια είναι σχεδιασμένα από τον Alber Elbaz για τον οίκο Lanvin. O Αlber Elbaz είναι γνωστός σαν ένας από τους πιο σύγχρονους και καινοτόμους σχεδιαστές μόδας, ενώ το περιοδικό Time τον συμπεριλαμβάνει στη φετινή ετήσια λίστα του με τους 100 πιο δυναμικούς ανθρώπους στον κόσμο. Από το Σεπτέμβριο του 2007, οι τηλεοράσεις Aurea θα κοσμούν τα καταστήματα Lanvin, προσθέτοντας χρώμα και φως στις boutique του οίκου.

Για την καμπάνια ζητήθηκαν επίσης οι ικανότητες του γνωστού σχεδιαστή κοσμημάτων Lorenz Baumer’s Η φήμη του για τη δημιουργία ιδιαίτερων κομματιών που αποπνέουν σαγήνη τον καθιστά ιδανικό για τη σχεδίαση των κοσμημάτων που χρησιμοποιήθηκαν. Όταν ο Baumer είδε την Aurea είπε «Η Aurea είναι γεμάτη καινοτομίες, κάτι για το οποίο δουλεύουν όλοι οι δημιουργοί. Mόλις αρχίζεις να βλέπεις κάτι στην οθόνη, βυθίζεσαι στην ίδια την εμπειρία».

Επειδή η κορυφαία ποιότητα εικόνας δημιουργεί αισθηματική εμπειρία, η Philips συνεργάστηκε επίσης με το γνωστό σκηνοθέτη Wong Kar Wai για τη δημιουργία μίας ταινίας μικρού μήκους , εμπνευσμένη από το θέμα της σαγήνης του φωτός. Η τηλεόραση Aurea και η ταινία μικρού μήκους θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στην IFA στο Βερολίνο στις 30 Αυγούστου.

Μάθε για:

Συντάκτης: .


Η γνώμη σας

Παρακαλούμε σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι greeklish.

Πατώντας "Αποστολή" αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης.