Οι κατά παραγγελία γραμματοσειρές είναι κάτι συνηθισμένο στη Silicon Valley, μιας και όπως φαίνεται οι εταιρείες τεχνολογίας – και όχι μόνο – επιλέγουν μια custom λύση για να δώσουν ταυτότητα.
Η Google έχει τη δική της οικογένεια fonts, Roboto, η Apple το επίσης δικό της font, San Fransisco η οποία έγινε πρόσφατα και η default γραμματοσειρά σε όλα τα προϊόντα της, ενώ ακόμα και η Microsoft μπορεί να μην χρησιμοποιεί τη δική της Segoe, είναι όμως μια γραμματοσειρά που έχει σχεδιάσει η ίδια η εταιρεία.
Τώρα φαίνεται πως ήρθε η ώρα των Νοτιο Κορεατών και βέβαια ποιου άλλου από τη Samsung η οποία και σχεδίασε την δική γραμματοσειρά με το “εμπνευσμένο” όνομα SamsungOne. Με αυτή τη γραμματοσειρά η Samsung σκοπεύει να δώσει ταυτότητα σε όλη τη γκάμα των προϊόντων της, από τα smartphone της μέχρι τις smart TV και τα ψυγεία της. Το font που ετοίμασε η Samsung υποστηρίζει 400 διαφορετικές γλώσσες και περιέχει περισσότερους από 25.000 χαρακτήρες και θα χρησιμοποιηθεί ακόμα και στις διαφημιστικές καταχωρήσεις της εταιρείας.
Παραπάνω μπορείτε να δείτε και μια σύγκριση της γραμματοσειράς SamsungOne και της Roboto, μιας από τις γραμματοσειρές που φαίνεται να έχουν επηρεάσει το σχεδιασμό της. Αν και δεν έδωσε η Samsung κάποιο χρονικό ορίζοντα για το πότε θα δούμε τη νέα γραμματοσειρά στα προϊόντα της, εικάζουμε ότι το πρώτο προϊόν που θα κάνει χρήση της νέας γραμματοσειράς θα είναι το Galaxy Note 7, το οποίο αναμένεται να δούμε στις 2 Αυγούστου.
Μου αρέσει… Αρκετά καλή.
Πολύ ωραία γραμματοσειρά χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω τί διαφέρει. Αυτό δείχνει ενδιαφέροντ. Διάβασα και το σχετικό αφιέρωμα για το sanfrancisco της apple.
https://medium.com/@mach/the-secret-of-san-francisco-fonts-4b5295d9a745#.t0ql9dwr8
αυτό είναι καινοτομία. Συγχαρητήρια και στις δύο ή μάλλον στους ανθρώπους πίσω από αυτά
Πολύ ουδέτερη γραμματοσειρά, δεν μπορεί να δώσει καμιά ταυτότητα, θυμίζει πολλές άλλες νερόβραστες γραμματοσειρές. Από τους κορεάτες που η γραφή τους έχει και διακοσμητικό χαρακτήρα περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.
Δεν νομίζω πως ο χαρακτήρας είναι αισθητικός αλλά όσο πρακτικός. Η γλώσσα δεν δημιουργήθηκε για ομορφιά αλλά για να αξιοποιήσει και να αναδείξει όσα έχει να προσφέρει η επικοινωνία.
Η ουσία είναι πως πάμε σε μικρές και μεγάλες οθόνες… και ακόμα και η χαρακτήρες έχουν σημασία στην αυτονομία και στην ανάγνωση