Η Νότιος Κορέα μπήκε επίσημα στη 5G εποχή και η πρώτη video-κλήση έγινε με Samsung 5G smartphone
Η Νότιος Κορέα μπήκε επίσημα στην 5G εποχή με τρεις παρόχους κινητής τηλεφωνίας να το γιορτάζουν, ενώ η πρώτη video-κλήση μέσω 5G πραγματοποιήθηκε με smartphone της Samsung το οποίο υποστηρίζει τη σύνδεση στα 5G δίκτυα.